Kučera povede Baník Ostrava minimálně do konce podzimu

07.11.2017 19:58 - Aktuality
Radim Kučera (© fcb.cz)
 
Hráče Baníku Ostrava dál povede trenér Radim Kučera. Vedení nováčka první ligy na dnešním jednání o nepovedeném účinkování v soutěži rozhodlo, že do konce podzimní části sezony k žádným personálním změnám nesáhne. Baník získal za 13 kol osm bodů, stejně jako patnáctá Karviná a poslední Brno, před kterými je díky lepšímu skóre.

"Dobře víme, že osm získaných bodů je málo. Na druhou stranu herní projev v řadě zápasů špatný nebyl, byť nebyl podložen bodovým ziskem, který je klíčovým hodnotícím faktorem," uvedl majitel Baníku Václav Brabec na klubovém webu. Proto dostali Kučera a jeho spolupracovníci pro zbytek podzimu důvěru. "Čekají nás na podzim ještě tři důležité zápasy, po skončení první poloviny sezony si sedneme a komplexně to vyhodnotíme. Teď se musíme pokusit urvat co nejvíce bodů," řekl Brabec.

Dosavadní bilanci se Baník pokusí vylepšit po reprezentační pauze v utkáních proti Liberci, Karviné a Slavii.

Kučera převzal ostravské fotbalisty před touto sezonou. Na lavičce vystřídal Vlastimila Petrželu, který vrátil tým po jednom roce do ligy. Baník vyhrál v lize jen v prvním kole na hřišti Brna. Cenný úspěch si připsal nedávno v poháru, kde vyřadil v osmifinále na penalty pražskou Spartu.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2550
Komentáře (118 / 0 nových)
ratusek
07.11.2017 20:00
#
No myslím, že těch zápasů, kde byl herní projev dobrý bylo celkem málo. Navíc v situaci kdy potřebujem vyhrávat tam mrdnout 5 obránců, obzvlášt doma, to je kumšt prvních pár kol sem si říkal, že to půjde, ale pak mě to vrátilo do kolejí, které tu byly při záchranářských sezonách.
ratusek
07.11.2017 20:01
#
Na druhou stranu by to ted smysl nemělo, protože ani s Mourinhem bychom nezískali z těch zápasů víc než 3 body (počítám s bezpodmínečnou výhrou proti Karviné)
Figi
07.11.2017 23:06
#
No a co kdyz Karvina na Baniku vyhraje?Rekl bych, ze Karvina je herne urcite kvalitnejsi nez Banik. Moc bych je nepodcenoval.
ratusek
08.11.2017 05:57
#
Stát se to může. Neříkám že ne. Ale pro nás by to znamenalo skoro už sestup. Na jaře byxho museli vyhrát tak 8x a to nehrozí
trevor
08.11.2017 06:01
#
Karvinou porazime. Je jedno, jakym stylem, jakou hrou, zda nam pomuzou rozhodčí, ale porazime. O to vazne strach nemam.
Figi
08.11.2017 06:21
#
No uvidime. Zapas se pomalu blizi a oba tymy budou chtit 3b. Jsem na to teda zvedaj.
trevor
08.11.2017 07:14
#
Já teda spíše na návštevnost, když se podívám na ceny na tento zápas...
Figi
08.11.2017 14:42
#
No musel jsem se na ty ceny hned podivat. velice zajimave. Tak to bude vice lidi v teple u televize nez za tu cenu mrznout na stadione.
trevor
08.11.2017 14:47
#
Jako je to přeháňka. Zvláště, když chceš vzít obligátní rodinu na derby třeba na protilehlou. Či na hlavní.
OtecJaJ10
08.11.2017 23:47
#
Ten první cenový koš soupeřů je docela přepal. Pražské "S" + Plzeň ještě pochopím.. Ale Karvinou a tuším že tam byla i Olomouc, tam bych to dal na 15 pětek. Tak alespoň že mám permici. Lístky bych v letošní sezoně fakt kupovat nechtěl..
OtecJaJ10
08.11.2017 23:50
#
A to předpokládám, že pokud by jsme se s Karvinou udrželi a Opava by postoupila do ligy s Třincem, tak je za 250,- pomalu polovina domácích zápasů.
trevor
09.11.2017 03:52
#
Přesně tak, souhlas. Na pražské "S" a Plzen bych to chapal, ale Karvinou s Olomouci...
ratusek
08.11.2017 12:26
#
to tady čtu každej zápas a furt nic.
HorajzmAmmann
07.11.2017 20:24
#
kdy hrál Baník na 5 obránců?
Banikovec7
07.11.2017 20:28
#
Akorát v Jihlavě.
Spalovač šancí
07.11.2017 20:06
#
Ho vyhodí na Štědrý den
Cukroušek
07.11.2017 20:13
#
V prekladu to znamena, ze se v zime muzeme tesit na noveho trenera. Kdo to asi bude ?
fabec1222
07.11.2017 20:17
#
petržela
db18
07.11.2017 20:31
#
Šilhavý
lichna
07.11.2017 21:44
#
Kéžby
ZB 07
07.11.2017 20:35
#
Habanec
spanhel
07.11.2017 20:36
#
Jen to ne.
Euphael
08.11.2017 00:36
#
>vyřazen z kádru<
09.11.2017 08:36
#
HorajzmAmmann
07.11.2017 20:36
#
Strama
Uwe háže buly
07.11.2017 20:37
#
Svědík.
clovek1
07.11.2017 21:13
#
Pánik.
Blasphemer
07.11.2017 21:21
#
Žák
Urs
07.11.2017 21:22
#
Frňka
enemak
07.11.2017 21:26
#
Ančeloti
Bobřík
07.11.2017 21:52
#
Ideální pro vás by byl imho ten Látal nebo sci-fi varianta Holoubek Anebo ještě zkusit Nečka.
Spalovač šancí
07.11.2017 21:52
#
Vrťo?
Craig Bellamy
08.11.2017 00:52
#
Ščasný
trevor
08.11.2017 05:04
#
Koubek, Latal
frankiefcb
08.11.2017 07:54
#
JarousFCB
08.11.2017 21:55
#
OtecJaJ10
08.11.2017 23:55
#
Koubka všemi deseti. I když nevím, jestli by jako asistent repre chtěl trénovat u nás.
Vosic
08.11.2017 18:29
#
Jožka
OtecJaJ10
08.11.2017 23:53
#
Vrťo a asistent Wolf
Kepy_FCB
07.11.2017 20:18
#
No hnus. A to se dusoval ze citi zodpovednost. Ztrata casu s timhle nymandem. Snad ho v 1.-2.lize nikdo uz nikdy neveme.

Brabec me zklamal, asi se mu libila 2.liga a nechce platit premie za zachranu
Banikovec7
07.11.2017 20:25
#
HorajzmAmmann
07.11.2017 20:26
#
ano, protože neustálé vyhazování trenérů dokola k něčemu vede. 16 trenérů od Koubka a nikdo kromě Svědíka neměl výsledky, tady asi nebude problém v trenérovi, že?
HorajzmAmmann
07.11.2017 20:26
#
* kromě Svědíka, který měl v hodně zápase štěstí jak kráva
db18
07.11.2017 20:31
#
Kepy_FCB
07.11.2017 20:31
#
Ale aspon by byla sance na zlepseni, s Kucerou bude pokracovat upadek a zbytecne odkladani nezbytne nutneho
HorajzmAmmann
07.11.2017 20:33
#
jaká šance na zlepšení? Tady mi zase něco říká, že by to byl přílad: Lehčí vyhodit jednoho trenéra než sehnat kvalitní hráče.

viz Brno a spol...
clovek1
07.11.2017 21:15
#
ratusek
07.11.2017 20:36
#
po Slávii půjde
db18
07.11.2017 20:38
#
Dokud je bordel na vyšších pozicích, tak je jedno, kdo to trénuje...
frankiefcb
08.11.2017 07:55
#
trevor
08.11.2017 08:08
#
OtecJaJ10
08.11.2017 23:56
#
clovek1
07.11.2017 21:14
#
Puskas
08.11.2017 08:33
#
Nýmand určitě není, jen Brabec šáhl vedle, pro tým postoupivší z 2. ligy měl vzít někoho zkušeného, poněvadž se dalo předpokládat, že budeme v dolní půlce tabulky, kde je fakt třeba mít zkušeného kouče.
tayfun
08.11.2017 08:58
#
Souhlasím, že nýmand není. Ale pokud byl nadstandardní fotbalista, to zákonitě neznamená, že bude dobrý trenér. Vlasta by byl podle mého lepší, ale to jsem viděl až po osmém - devátém kole. Hlavně vzhledem k výsledkům.
trevor
08.11.2017 09:01
#
Velkotovárník hlavně po postupu říkal, že si je vědom momentální síly Baníku a v první sezoně je pro FCB prioritou záchrana a stabilizace (což díky Vrťovi moc není, ale to už je zas jiný příběh).

Nicméně VB chtěl jedno, aby Baník hrál atraktivní fotbal, žádné paskvily, co jsme viděli pod Frňkou atd.
Proto Kučeru drží. Neříkám a ani si to netroufnu, že hrajem jak Barcelona, ale po letech se dá na to dívat. To, že Kučera dělá chyby je jasné, když byl zatím, jen ve druhé lize.
Jediné mínus u Kučery vidím jen v jedno, měl by být větší ras v kabině a prosadit si svoje vůči sportovnímu řediteli. V tom pokulhává. Proto, kdyby došlo na jeho zimní vyhazov, bral bych Koubka (pokud ho repre uvolní a on sám by se nebránil návratu do FCB) či momentálně volného Látala.
Hlavně ne žádné Svědíky atd.
tayfun
08.11.2017 09:06
#
Nechal bys Kučeru dále u kormidla, když udělá po podzimu 3 až 4 body?
trevor
08.11.2017 09:19
#
Ano, ale určitě bych si po podzimu sedl se všemi (!!!) a udělal celkový rozbor. Tomu se tak jako tak nevyhneme Baníku.
Těch kauz a situací nejen okolo hráčů bylo za 1/2 roku hodně. To ti taky nepřidá na klidu.
tayfun
08.11.2017 09:39
#
Právě, je fajn, že hrajeme celkem koukatelný fotbal oproti minulosti. Taky jsem pro, ale důležitější jsou body, podle který se pozná úspěch nebo neúspěch a s takovou sebereflexí jakou má Brabec je reálné, že skončíme ve FNL. Kauzy tomu nepřidají, musí se pracovat jako tým, jinak to nejde.
Škoda jen toho, že se neudělá pořádek tam, kde po letech pořád ještě není. A myslím, že lidi kteří mají Baník rádi ví na který místech to je. A přitom je to přece méně riskantnější než měnit trenéra a vyhazovat hráče, protože styl hry se tím určitě nezmění.
trevor
08.11.2017 09:58
#
On Václav totiž nerad řeší nepříjemné věci a věří těm lidem, kteří tam jsou. Proto vidím docela naději v tom prohlášemní, že po ukončení podzimu se udělá seance, kdy se udělá (snad) potřebná analýza toho, proč se dělo tohle a tohle.

A zabrousím na tenký led..Lidé se mi smáli, jak jsem psal, že Karviná je mor Baníku... Když pak na Twitteru:
" @AldaUher 5. 11.

Pohled na ligovou tabulku potvrzuje ze propojeni Baniku a Karvine je nejvetsim nesmyslem polistopadove historie fotbalu v regionu #Banik "

Což je tweet od člověka, který má kurva blízko k dění klubu.
Ono nemlich to samé bohužel bude i s Dušankem a spol..

Jak mi říkali další lidé z okolí klubu..Baník má peníze, navenek se tváří, že je to super, ale lidsky je to tam hrozné dno.. A právě díky několika těmto faktorům..
tayfun
08.11.2017 10:27
#
Ok, dokážu pochopit, že Václav nerad řeší nepříjemné situace, ale jako úspěšný podnikatel to řešit musí umět, nevěřím že ne. Fundovaní lidi existují, kteří jsou vhodná náhrada za managament stávající. My osobně se líbí zapojování legend do fungování klubu, ale samozřejmě musí mít zkušenosti - určitě ne aby je třeba zaškoloval Dušanko.

K propojování Baníků s Karvinou se moc nechci vyjadřovat, ale přiznávám, že to působilo jako sympatický projekt. A věřím, že kdyby v tom byl větší investovaný kapitál mohlo to přinést pozitiva.

V Baníku je nejenom na sportovních pozicích bordel, okej sice to nechápu co se tam všechno děje a dělo, ale to že se tím někteří lidi co to dělaj chlubí, jaké že se tam dějou zvěrstva, to už je moc. Ale to co se tam za Šafarčíka - na to nemá nic.
trevor
08.11.2017 10:53
#
Jak píšeš o zapojování legend do klubu a zkušenostech. To je právě třeba ten problém, proč místo Dušanka není Jankul. Nemá potřebné zkušenosti.
Ale je taktéž vidět, že už se pomalu zapracovává a dělá pro Baník zajímavé věci s možným užitkem do budoucna, viz. kemp mladých kluků v Itálii, kde hráli i proti AC Milan

Ohledně vztahů mezi FCB a Karvinou...Ono je to docela zamotané, ale jedno vím zcela jistě, že Baník z toho rozhodně neprofituje. Spíše je jak dojná kráva, jako kdyby se na tebe nalepilo klíště

Jinak je škoda, že tehdy nevzal nabídku na sportovní ředitele Kula z Třince. Taky má své odehráno za Baník a jak je vidět na Třinci, není tam žádné "odjebáno" jako tomu je u nás. Škoda.
tayfun
08.11.2017 11:31
#
Jankulovski v Baníku je sen, evidentně mu záleží na budoucnosti klubu a snaží se zapojit do aktivit. Vítal by ho každý, ale představa, že by se ani s ním nedařilo a začla by ho spousta lidí hejtovat se mi nelíbí jako určité riziko.To by si nezasloužil.

Baník s Karvinou jsou momentálně na chvostu tabulky, takže už jen výsledky ukazují, že je ten momentálně projekt neúspěšný. Přesto si myslím, že se to může obrátit, ale to je ve hvězdách.

Třinec, co si tak pamatuju z minulých sezón FNL balancoval spíš ve spodní části tabulky. Výsledky mají momentálně vynikající, odpovídá za to hlavně Neček s Kulou, ale myslím že tam zůstal třeba i Benjamin Vomáčka, který klub zná z dvou pozic, takže se dá říct že klub zná jak s trávníku, tak z křesla. Vidíš ani jsem nevěděl, že Kula měl na stole nabídku z Baník nebo jsem to už zapomněl - každopádně bych byl pro.
2 věci má Baník společného s Třincem, to že jsou oba kluby ze Slezska a to že výsledky týmu nesou odpovědnost převážně trenéři a sportovní ředitelé.
trevor
08.11.2017 11:37
#
Ano, to máš pravdu, Třinec většinou hrál ve druhé lize ve spod či při nejlepším uprostřed. Ale nezaregistroval jsem, že by tam měli nějaké personální problémy, třenice atd.
A jak jsi sám napsal, s Vomáčkou to tam šlape ještě lépe, což je vidět na pohodě mužstva.
Pokud by si měl Václav z něčeho vzít příklad, tak klidně od mužstva zpod Javorového

Uvidíme tedy, zda po podzimu nastane nějaké zemětřesení u nás a to jak na poli hráčském, tak hlavně na poli funkcionářském
tayfun
08.11.2017 11:55
#
Nemá to tak daleko na exkurzi do Třince. Nic proti Třinci, ale nikdy bych nepomyslel, že si z nic někdy bude Baník brát příklad, nebo měl brát příklad. Václav by to měl pojmout jako headhunting, ale hlavně nenápadně. Zprvu to okouknout a pak je začít přetahovat k nám.
tayfun
08.11.2017 12:02
#
Jo a ještě příklad, když přišel Grygera do Zlína, taky jsem čekal, že je to zvedne, zdálo se že jo, pak přišel triumf v pohár, postup do skupiny EL, 70 mega a od té doby se jim přestalo tak dařit. To je při nejmenším dojem jakým působí.
trevor
08.11.2017 12:07
#
Zkus si sehnat čtvrtletník Football Club. V jednom čísle je právě rozhovor s Gygerou, jak dával dohromady mužstvo Zlína..Že i pro něj to byl skok, ze druhé ligy za 1,5 roku do Evropy.
tayfun
08.11.2017 12:31
#
Akorát jim to rozhodilo sandál, liga a poháry dohromady. Takže ta liga je letos slabší, ale takhle rychle nabrat zkušenosti mu pomůže v kariéře na křesle. Měl nějakou předchozí zkušenost ze sportovním managementem ?
trevor
08.11.2017 12:38
#
Myslím právě, že ne. Proto šel do Zlína, tehdy druholigového, aby nabral potřebné zkušenosti. Nikdo nemohl tušit, že za necelé dva roky bude muset sestavit konkurenčně schopné mužstvo na 3 soutěže.
Nicméně se mi tam líbilo, jak vybíral právě hráče do Zlína.
tayfun
08.11.2017 12:55
#
Tak možná Václav čeká až Baník spadne a pak zkusím stejný model s Márou(ber to z rezervou). O tom žádná, že Grygera působil jako živá voda pro Zlín, má v tom velkou zásluhu také Pánik. Uvidíme jak se jim povede jaro, to už budou hrát jen ligu, takže asi se budou soustředit na stabilizace základu, ať to nerotuje jako ve Slávii. Při pohledu na jejich soupisku si myslím, že půjdou nahoru.
trevor
08.11.2017 12:57
#
Jo, s tím se nedá nic jiného než souhlasit, co se týče Zlína.
Potenciál minimálně ve strukturách klubu mají velký.
trevor
08.11.2017 12:05
#
Hlavně už se nedivím, proč tehdy Kula to nabídku odmítl.

Ale to není jen sportovní segment. Do očí bijící je ta trafika na marketingu pro Středulu.. Když to vezmu hodně sci-fi, tak místní odpůrci FCB dělají našemu klubu lepší reklamu než Středula, který je za to placen.

Pamatuji si, jak velkotovárník přicházel do klubu a říkal, že nikdy v tomto odvětví nebyl a že bude dělat chyby, ať ho na to upozorníme, když se vyskytnou.
Je třeba začít jednat. Bylo mu to řečeno několikrát, co se děje, párkrát si vzal dotyčné na koberec.
Myslím si, že teď po podzimu bude mít Václav asi poslední šanci, jak udělat pořádnou čistku na vedení klubu. Hlavně se nenechat ovlivnit našeptávači.

Pokud rázně nezakročí... Fííha, raději nedomýšlet. Ale má kde brát inspiraci. Jen ne od svého kamaráda Křetinského

Zná se s Červenkou ze Zlína..Tam se mi líbí, jak to vede Grygera...Anebo již námi avizovaný Třinec.
tayfun
08.11.2017 12:26
#
Možná právě k vůli managamentu, který tam působil nabídku nepřijal. Nevíš kdy to tak bylo?

J.Středula je i jako politik zajímavá postavička, kdo ví jaké vzájemné propojení vedení města Ostravy a Baníku vzniklo, hlavně když město finančně Baníku pomáhalo. Asi to jen z dobré vůle a srdeční záležitosti nebylo. Ale ten kdo si myslím, že tento svět je čistý jako lilie, je fakt naivní. Přesto je třeba na to upozorňovat, možná si toho Václav uvědomí a nebo zjistí a pak bude čistka. Nemá ten J.Středula náhodou něco společného s tím předsedou odborářů Středulou, to je taky dobrý slizoun.

tayfun
08.11.2017 12:34
#
Jen se bojím, že pokud získáme teďka na podzim 4 body, tak ti lidi půjdou na kobereček znova, pěkně se pokrčí a pojedou ve starých kolejích, bez změn. A jaro se bude hrát na zase tak na haluz.
trevor
08.11.2017 12:48
#
Jako i tohle je klidně možné. Stalo se tak dvakrát, může se státi znova. Potom by to ale mohla být další sportovní sebevražda a dobrovolně spáchané harakiri. Proto by si neměl Václav brát inspiraci od Dana
tayfun
08.11.2017 13:14
#
Tak ten má podobně kvalitní našeptávače

Ale trenéra máme určitě lepšího, o tom žádná..i když kdo může být horší než Stracciatella.
Ten na titul pomýšlet nemůže, maximálně na Českého Lva.
trevor
08.11.2017 13:19
#
Než Václav kupoval Baník, ptal se právě Červenky (ten ho snad chtěl přetáhnout do Zlína, aby byl společník) a právě Křetínského. Ten mu to doporučil, že Baník je značka a bla bla bla s tím dovětkem, že on to má jako drogu, že ať počítá s tím, že mu Baník zabere mnoho času, že se bude stresovat, ale že to stojí za to, že tím bude žít
tayfun
08.11.2017 13:26
#
Ještě, že ho do toho Zlína nepřetáhl, to by teď vypadalo ještě hůř. Tomu zrovna věřím, že to je jak droga, protože jsem její uživatel. Co teprve z pozice majitele klubu, to musí být úplně jiné grády.
trevor
08.11.2017 14:54
#
Jako jemu fakt vděčíme za hodně...Zvláště jak na něj hrobař zkoušel ty vyjebávky při prodeji..A posléze, jak již jako majitel na něj vyskákali další kostlivci ze skříně, o kterých neměl ani tucha.
Narval do toho klidně i stovky milionů korun.

Proto mne mrzí, když vidíš, kam to směřuje díky určitým lidem
trevor
08.11.2017 12:37
#
No, taky si myslím, že to místečko na marketingu dostal za propojení Baníku s městem A ten odborář je z Opavy, tak je dost možné, že v nějakém příbuzenském vztahu budou

Ohledně Kuly... Vím, že už tehdy prosakovaly zprávy, že to v Baníku není co se týče vztahů dobré a proto to odmítl. Takže rok tak zpět?

A třeba ten zkurvysyn Hába je v Baníku taky stále proto, že jak za hrobaře ty vztahy s městem zkurvil, tak tam měl známosti a proto ho tam Brabec ještě drží.
tayfun
08.11.2017 13:03
#
U toho marketingu je to smutné, hlavně pro fanoušky. Jako představoval bych si trochu jinou úroveň u klubu jako je Baník. Je třeba daleko víc cílit i na mladé lidi a získávat tak další generaci fanoušků. Vím, že nejenom to obnáší marketing, ale těch různých možností je dnes kvantum. Přitom se na to úplně sere, jako myslím, že skoro každý by to dělal lépe(beru v potaz, že je to trafika).

Je třeba čerstvý vítr a novou krev, jinak to nevidím. I kdyby se dařilo výsledkově, tohle bude smrdět stejně.
trevor
08.11.2017 13:09
#
tayfun
08.11.2017 13:15
#
Odborář z Opavy, tím se vysvětluje vše.
lichna
08.11.2017 11:37
#
Tak nejvíc k smíchu je to, že Vlk se nechává slyšet, jak s Karvinou musí do zimy uhrát co nejvíce bodů.. Tohle je prostě šílené. To je něco jakoby Stramaccioni byl v představenstvu Slavie třeba..
trevor
08.11.2017 11:47
#
Vlk přeci nemá nic společného s Baníkem.. Je to lež

Máš pravdu, proto sem dával i ten tvít od Aleše, protože ta spojitost s tím umělým projektem z Karviné prostě je a jak jsem již psal, Baníku to žádný užitek nepřináší.

Ale i tak věřím, že je v sobotu zadupem do země, dobro vyhraje nad zlem, z Baníku je třeba udělat vlajkovou loď českého Slezska a ne, aby jej klíště vysávalo.
Puskas
08.11.2017 09:06
#
Souhlas, jen dodám, že mít Kučera zkušenosti, máme tak o 5 bodů víc. To bylo vidět vloni za Vlasty, ten svou osobností získal těch bodů iks.
trevor
08.11.2017 09:21
#


Ale na druhou stranu ty výkřiky, ať se Vlasta vrátí na lavici jsou taky liché. Vlastu zbožňuju (jeho styl, vyjadřování, trenérství) už od dob, kdy táhl Bohemku na mistra, ale jeho kariéra na lavičce elitního klubu je již pasé.
Na druhou stranu bych si ho dokázal představit na místě Dušanka.
tayfun
08.11.2017 09:47
#
Víte co vlastně dělá přesně Vlasta teďka ? Na začátku sezóny bylo prezentováno, že bude takový starší brácha od Brabce, bude mu radit co a jak, ale nějak není o něm slyšet. Jako už jenom herní styl mají diametrálně rozdílný, tak snad mu aspoň poradí jak nedostávat hloupé góly.
tayfun
08.11.2017 08:45
#
Evidentně hrajou Kučera s Brabcem rádi poker, krásný příklad ALL INu. Těžko říct co příjde na RIVERu, ale pokud to nebude minimálně postupka, tak jde případný krach čistě na vrub Kučery.
Škoda jen, že ve hře je Baníček.
HorajzmAmmann
07.11.2017 20:24
#
po skončení první poloviny sezony si sedneme a komplexně to vyhodnotíme.

proti tomu nic nemám
Kucka
07.11.2017 20:33
#
bravo7
08.11.2017 00:46
#
trevor
08.11.2017 05:04
#
frankiefcb
08.11.2017 07:55
#
hodjohn
08.11.2017 08:08
#
tayfun
08.11.2017 08:23
#
icka
08.11.2017 15:10
#
spider_8
07.11.2017 20:28
#
Koukám jedna výhra a to ještě z prvního zápasu To by ustál ustál málokterý trenér, obzvlášť v české lize.
Kepy_FCB
07.11.2017 20:33
#
No a v Baniku to ustoji uplnej nymand, fakt humac
SaianSupaCrew
08.11.2017 19:50
#
On ten pohled na tabulku dosto zkresluje. Herně to špatné není (zvlášť pokud si letos viděl Brno, nebo třeba Slovácko).
17 nastřílených branek má třeba pátá Sparta. Slavia má jen o dva vstřelené góly více. A to jsou (byli) aspiranti na titul.
Problém je v obraně, která z toho, co jsem měl letos možnost sledovat, působí až divizně. To by měla být priorita.
sosna
07.11.2017 20:38
#
Kůča
Oliver Roland
07.11.2017 20:53
#
Koubek na plac!
C-M@ster
07.11.2017 21:37
#
bruchy
07.11.2017 21:55
#
Škoda, že se asi v lize moc neohřeje. Takových sympaťáků je fakt málo..
C-M@ster
07.11.2017 22:37
#
Rarášek
08.11.2017 18:04
#
Co?
Posledni Kovboj
08.11.2017 18:35
#
kdo to?
C-M@ster
08.11.2017 19:36
#
No já ne... dávali to na facebook, těžko říct, kdo si to s Limbou psal
žoldák
08.11.2017 00:08
#
trenér který by jim pomohl a ještě z těchto 3 podzimních zápasů něco vyždímal je M.Pulpit.
Darren Fletcher
08.11.2017 07:14
#
OT. chalani mate to niekto platene? ak hej postnitesem abo do spravy ten clanok pls.. dik

http://nazory.e15.cz/rozhovory/martin-kabrhel-pytel-penez-pokerem-nevydelam-1338551
Vosic
08.11.2017 18:28
#
Co čekají tyhle týmy ale? Brno, Ostrava, Slovácko, Jihlava. Vždyť nemají hráče na lepší místa prostě, tak co s tím udělá 5 trenérů? Třeba Baník má papírově snad nejslabší obranu za posledních 5 let v lize a co s tím má trenér dělat? V záloze ujde Hrubý a v útoku Baroš a jinak to jsou hráči do druhý ligy...
OtecJaJ10
09.11.2017 00:06
#
Tak ono víc lidi sere celé vedení klubu, než samotný trenér. I když to tak na FB nevypadá a všichni to hážou na Kučeru. Vrťo není schopný sehnat hráče, i když na to peníze jsou. Brabec my poslední dobou přijde jako takový ten "mouchy snězte si mě" a v ničem nevidí problém. A Wolf a celé to paktování s Karvinou taky smrdí..
OtecJaJ10
09.11.2017 00:09
#
mi*
Vosic
09.11.2017 08:31
#
Jestli prachy jsou, tak tu sestavu už vůbec nechápu. Asi tam je nějaká koncepce stavět na vlastních hráčích a odchovancích, ale papírově je ten tým fakt slabej. Hlavně v tý obraně. Vždyť tam není nikdo zkušenej a čisté konto jste za 13 zápasů udrželi jednou. To se pak blbě sbírají body, když na výhru musíš dát 2 a více v každým zápase.
SaianSupaCrew
08.11.2017 19:39
#
A stojí za Kučerou kabina?
OtecJaJ10
09.11.2017 00:10
#
My prostě nemůžeme mít alespoň jednu klidnou sezonu v první lize..
Marbo
09.11.2017 10:38
#
pokud do konce podzimu udělá alespoň 6 bodů, ať zůstane i na jaře. Pokud ne, sbohem a šáteček, plus začít budovat tým pro druhou ligu, postup a ligovou stabilizaci. Každopádně tak jako tak Vrťo ven
iamek
09.11.2017 12:40
#
Olomoucaci
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.