Krejčí: Asi bychom měli hrát lepší fotbal, ale důležité jsou body

29.02.2016 10:36 - Aktuality
 
Plzeňští vyhráli v 19. kole na hřišti předposlední Olomouce 1:0 a v tabulce mají minimálně do pondělí šestibodový náskok před druhou Spartou. O výhře Viktorie, která v prvním poločase neproměnila penaltu, rozhodl v 48. minutě bývalý hráč Sigmy Tomáš Hořava. Domácí navíc hráli od 66. minuty bez vyloučeného Uroše Radakoviče.

Plzeň zahrozila poprvé už v desáté minutě, kdy Kovařík dostihl u čáry míč, odcentroval a Ďuriš skóroval. Podle rozhodčího už byl ale míč v autu, takže branku neuznal. O tři minuty později nedoskočil osamocený Radakovič na Faltův roh, míč jen tečoval za sebe, kde byl dorážející Štěrba v ofsajdu.

Velkou šanci jít do vedení dostali hosté v 25. minutě, kdy Hála stáhl ve vápně Kovaříka a sudí nařídil penaltu. K ní se postavil Kolář, s jeho pokusem si však brankář Buchta poradil. O chvíli později se po přímém kopu dostal k odraženému míči Limberský, ale těsně minul.

"Škoda, že jsme nedali penaltu," řekl trenér Plzně Karel Krejčí. "Ještě tam byl jeden neuznaný gól, ale nevím, jak to tam bylo. Hráče jsem však uklidňoval, že si šanci vytvoříme," dodal kouč, který musel do druhého poločasu udělat vynucenou změnu a zraněného Baránka nahradil ve stoperské dvojici Hubník.

Na první gól se ve druhém poločase čekalo jen tři minuty. Ve 48. minutě ztratil Radakovič míč, Petržela našel na vápně Hořavu a ten se nemýlil. "Škoda jedné dětské chyby, kterou Plzeň zkušeně potrestala," posteskl si olomoucký kouč Václav Jílek. "Dnes jsme předvedli strop, na který máme. Musíme však tento přístup přenést do zápasů, kde jsme my lehkým favoritem," přidal.

Šance na vítězství Plzně vzrostly v 66. minutě, kdy dostal druhou žlutou stoper Radakovič. O rozruch se rozhodčí Lerch postaral i vzápětí, když ukázal druhou žlutou Hálovi a nechal ho pokračovat ve hře. Nakonec ale kartu dostal domácí kapitán Vepřek. "Karty, které dostal Radakovič, jsem na videu ještě neviděl, takže k vyloučení se ještě vyjadřovat nechci," uvedl Jílek.

Hosté si s přesilovkou příliš nevěděli rady a Olomouc mohla deset minut před koncem vyrovnat. Chorého zblokovaná střela se odrazila k Ordošovi, který ale zblízka přehodil gólmana Kozáčika i branku.

"Asi bychom měli předvádět lepší fotbal, ale pro nás jsou důležité nyní body," uvedl Krejčí. "Máme devět bodů ze tří zápasů a věřím, že postupem času přijdou lepší zápasy. Vadí mi, že soupeře nedokážeme dorazit a utkání zklidnit. Domácí ale musím pochválit, pokud budou takto pokračovat, tak by ligu měli zachránit," dodal.

Plzeň si připsala sedmé vítězství za sebou a před Spartou vede o šest bodů, ale letenský celek má pondělní zápas na Dukle k dobru. Naopak Olomouc ani na třetí pokus na jaře nevyhrála a promarnila možnost opustit sestupové pásmo. Na patnácté příčce ji od čtrnácté Jihlavy dělí jeden bod.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2278
Související články
Komentáře (71 / 0 nových)
HráběMonteChristo
29.02.2016 10:38
#
Důležitý jsou body, a na zbytek se vyser.
Puskas
29.02.2016 10:41
#
to Tě naučil abbé Faria?
r.mrazik
29.02.2016 10:42
#
nene...pro Plzen je dulezitejsi preci hra...hlavne kvuli tomu uzasnymu fotbalu si tady podle odborniku zaslouzili titul...
Kaspar
29.02.2016 10:53
#
kdyz ziskali ten prvni titul, tak hrali nejlepsi fotbal v lize
extraprase
29.02.2016 11:38
#
o parník
goodbay
29.02.2016 12:02
#
Jenže to mluvíš o jedné sezoně. Sparta hrála také bezkonkurenčně nejlepší fotbal v lize v sezoně 13/14.
C-M@ster
29.02.2016 12:15
#
2x porazili Spartu, tak si titul zasloužili...
r.mrazik
29.02.2016 13:00
#
nene...hlavne za ten fotbal prece...
kilobyte
29.02.2016 13:05
#
Ne, zasloužili si to, protože narozdíl od těch primadon, ktéré berou miliardy hrajou jen za klobásu s pivem.
r.mrazik
29.02.2016 13:10
#
[ACS]eRw!n
29.02.2016 13:58
#
kalla
29.02.2016 10:48
#
Pokud se nezvednou do konce sezóny, tak je čekají v posledních 5 zápasech 4 prohry...
db18
29.02.2016 10:52
#
ASI?
Rock
29.02.2016 10:54
#
Možná kdyby si pohlídal dceru, tak by se hráči soustředili na fotbal ...
Ostin
29.02.2016 13:10
#
pěkná šlápota ta už ve 20ti bude mít hodně přetočenej tacháč
Rock
29.02.2016 15:47
#
Rapper ostin? Nebo jen shoda
Ostin
29.02.2016 16:47
#
Urcite nahoda. Rap a hipec posloucham, ale prezdivka je podle meho prijmeni.
extraprase
29.02.2016 17:08
#
ale dalších pět set ještě v přijatelný kondici nalítá
JFarfán17
29.02.2016 11:09
#
http://nhlhockeywags.tumblr.com/post/125847564957 Tatinko nemá čas,musí zachraňovať Play-off pre Boston.
Mr.Mike
29.02.2016 11:04
#
čím víc gólů dáme, tím víc bodů máme
PISTOLERO
29.02.2016 11:05
#
Strasnou holomajznu predvadi. Nebejt rozhodcich tak jsou uplne v jinych patrech tabulky...
KingMaster13
29.02.2016 11:06
#
No tak to doufám že titul vyhraje Sparta, jelikož tohle zní jako další průser v evropských pohárech příští rok
goodbay
29.02.2016 12:04
#
Minimálně předkolo LM je nemine tak či tak.
extraprase
29.02.2016 17:08
#
ale jde o to jaký
SpecialOne
29.02.2016 11:07
#
Plzeň už nějaký čas stagnuje, v létě se musí něco změnit, bohužel v české lize momentálně kvalitní hráči na doplnění ambiciózního týmu nejsou. Každopádně by už měi konečně přestat stavět na hráčích jako Petržela, Rajtoral, Vaněk, Kovařík ti už zapadají do průměru a taky proto někteří nehrají pravidelně. Je do očí bijící, že kdyby se momentálně udělal all star tým z hráčů sparty a plzně, tak jsou tam z plzeňských snad jen Baránek a mooožná Hořava nebo Limberský.
john334
29.02.2016 16:24
#
Zrovna Vaněk je lepší než Hrošovský s Hořavou. S těma dvěma to v sobotu byla ve středu zálohy dost hrůza.
Kang & Kodos
29.02.2016 11:17
#
Mně přijde, že se to moc hrotí. Sigma je pro Plzeň něco, jako je/byl pro nás Zlín, nebo Baník. Na podzim jim doma dali gól až v nějaký 88. minutě, památný 0:4 doma, atd. Za posledních 6 sezon jenom jednou vyhráli víc, než o gól. Že se na to moc nedá koukat, a Krejčí je připosranej, je možná pravda, ale zatim mají lehkej los, takže to stačí. První těžkej zápas by měli mít až za tři tejdny, do tý doby se klidně můžou dát do kupy.
Pony Slaystation
29.02.2016 11:28
#
Krejci mi prijde jako hrozna loutka, az nebudou ani body tak se bude rychle pakovat...
C-M@ster
29.02.2016 12:12
#
Není to žádnej supertrenér, ale jednak vyhrávají a druhak kde vzít někoho lepšího...
Pony Slaystation
29.02.2016 14:57
#
Vyhodit Uhrina byla prostě chyba
db18
29.02.2016 16:42
#
vinetou
29.02.2016 19:17
#
rtr
29.02.2016 11:38
#
No koukal jsem na to v telce a diky rozhodcimu jsem se aspon zasmal. To jak tam sejmul petržela vepřeka a sudi ukazoval nesimuluj byl mazec, potom jeho mariáš s kartama. Ten by uz letos piskat neměl
Miguel19
29.02.2016 12:11
#
Tahle sezona se musí dokopat. Nejlépe s titulem. Ale kvalifikaci LM máme jistou, to je hlavní.

V létě to chce změny. Tím neříkám na postu trenéra. Spíš hráčské. Problém je, že v naší lize už není kde brát. A v tom je před námi Sparta, která má dle mého lepší zahraniční skauting. Chtělo by to do kádru přivést 2 zahraniční hráče, právě jako Sparta...
db18
29.02.2016 12:14
#
Já ani nevím, jestli by v případě titulu nějaké změny nastali, nebo bychom se plácali po zádech, že se to zvládlo...
...pustit Ďuriše s Kovaříkem a Petrželou a dát šanci odchovancům + případně jak říkáš nějaký zahraniční hráč, ale spíš na hostování s opcí, protože u nás málokdy zapadnou...
...jinak si ale pořád myslím, že je kde brát, jen těm hráčům nechce nikdo dát šanci.
C-M@ster
29.02.2016 12:16
#
Souhlas s posledním řádkem.
goodbay
29.02.2016 12:25
#
Z pohledu fanouška Sparty měli dávno odejít Petržela, Rajtoral, Ďuriš. Kozáčik také není bezchybný, já bych klidně nechal chytat Bolka. Četl jsem, že měli nabídku i za Hrošovského. Celkově si myslím, že až na Hořavu, Koláře, Baránka, Matějů a možná Limbu, jsou ostatní hráči nahraditelný a nemusí je držet, zvlášť když je na nich vidět, že s Plzní už dosáhli všechno.
db18
29.02.2016 12:28
#
Pony Slaystation
29.02.2016 14:59
#
Souhlas, nechápu hlavně že Bolek pořád leští lávku, přitom je mnohem lepší než Koza
SpecialOne
29.02.2016 13:09
#
A kde chceš brát? Z mého pohledu byli dva poslední použitelní hráči pro Spartu či Plzeň Šural s Pavelkou z Liberce, ti už jsou rozebraní. Dalo by se uvažovat o Pospíšilovi, ale taky žádné terno, čekal jsem od něj více. Fakt mě nikdo nenapadá, hráčský potenciál v ostatních klubech je nejslabší za poslední období.
Miguel19
29.02.2016 13:12
#
db18
29.02.2016 14:32
#
Tak třeba brankáři: Štěch, Kolář, Dostál

Obránci: Lüftner, Pernica, možná Jablonský (teď to máme vyřešené dobře, takže by se stejně jednalo o 4. stopera ), jinak máme z "vlastních zdrojů" Končala a Medvěděva (který hraje za juniorské repre)

Záloha: Jánoš (ten se tady dost podceňuje ) Holzer, de Azevedo, jinak máme Štípka, Chriena, Suchana... (+ taky Končal), Navrátil by se po přestupu taky mohl vzchopit.

Útok: Tady je to horší, ale do budoucna jsou tu pořád Šašinkové a Klobása, kteří se jeví nadějně...

...jinak ti každou chvíli někoho vyprodukuje Příbram nebo Baník. Jinak Spartu a Slavii jsem teďka ignoroval, protože je nepravděpodobné od nich kupovat hráče.
Bakary3
29.02.2016 16:02
#
Copak Stech nepatri Sparte?
Jinak z toho, co jsi vypsal, nevidim nikoho jako okamzitou posilu lepsi nez jsou stavajici hraci, mooozna Stech, Pernica, jinak ne
db18
29.02.2016 16:44
#
Patří, ale u něj se dá předpokládat, že bude na prodej... (pokud Sparta půjde do nové sezony s Bičíkem a Koubkem)
Blasphemer
29.02.2016 16:56
#
Na prodej bude, ale chce do ciziny.
db18
29.02.2016 19:32
#
To jo, ale v případě, že bychom hráli LM by to nebylo nereálné, navíc má podle mne větší ambice, než chytat v Polsku či Kazachstánu... a na Ostrovy by teď šel jen na základě jména.
Blasphemer
29.02.2016 14:58
#
Počkej na urbise. Ten ti vysvětlí, že Pospíšil by si dával s prstem v nose a s druhým v prdeli Bundesligu.
Kang & Kodos
29.02.2016 17:05
#
Hlavně mu tam chybí Souček, takže se s nim ani nebude bavit
db18
29.02.2016 19:33
#
AZbest
29.02.2016 17:20
#
presne, liga je prebrana tak, ze vic to ani nejde
Kiwi-21
01.03.2016 13:14
#
No právě kdyz uz tam neni Wagner tak Ďuriše me nikdo nenapada alespoň kdo by bxl tak gólový v současné době
Bolek umi zachytat skvěle ale tez neni bezchybný to uz bych nechal asi kozacika misto Petržely Kopic a Krejčí ok,
Vanĕk hraje dle meho az prekvapive dobre nechybuje a sve si odehraje
na levo Kovařík je produktivní zaskok Končal a po uzdravení Pilař
v České lize opravdu nikde nikoho nesezenou a kdo vi zda opravdu kvalitniho cizince dokazi zaplatit a vyhledat tak aby mu sedla i nase liga
hefy
29.02.2016 13:04
#
Především na postu trenéra.
Losinho
29.02.2016 13:47
#
Koho místo Krejčího?
hefy
29.02.2016 14:02
#
Třeba Trpišovský by mi nevadil.
Blasphemer
29.02.2016 15:28
#
Jenže vedení nechce trenéra s vlastní vizí, což je Trpišovský je. Vedení chce nejlepšího imitátora Vrbova fotbalu. Taky každý trenér jmenovaný po Vrbovi musel na svých prvních tiskovkách zdůrazňovat, že určitě hru zásadním způsobem měnit nebude, hlavně ofenzivní část. Tak co potom chceš...
Miguel19
29.02.2016 15:36
#
Teďka frčí Trpišovský??
Blasphemer
29.02.2016 15:42
#
A proč by neměl frčet? To co dokázal s Žižkovem nebo teď s Libercem by nedokázal nikdo z těch dinosaurů, co se tu v lize točí pořád dokola. Nadějnější trenér tu od Vrby nebyl.
Miguel19
29.02.2016 15:46
#
No jak vždy po půl roku vyletí nějaký trenér a hned je top..dřív frčel Kozel, pak Habanec, najednou Trpišovský..
Blasphemer
29.02.2016 15:56
#
Jsou i lidi co ho znají déle než půl roku. A narozdíl od takového Vavrušky, který tu byl také masivně opěvován, ukázal že to nebyla náhoda a daří se mu i v jiném klubu.
Jinak Kozel i Habanec patří určitě k tomu lepšímu co u nás trénuje. Ty máš pocit že ne?
Blasphemer
29.02.2016 15:59
#
Ty máš jiný pocit?

sorry na tabletu prostě neumím psát
Kang & Kodos
29.02.2016 17:07
#
Je mladej, chce hrát ofenzivně, a podle toho, že za půl roku v Liberci poslal pryč všechny černý, to vypadá, že se mu s nima nechce pracovat. Což by u vás nebyl problém, tam je největší exotika Kozáčik.
AZbest
29.02.2016 17:18
#
hefy
29.02.2016 17:38
#
Co já vim, kdo frčí. Mně je Trpišovský sympatickej tím, že ví, co dělá, umí být poměrně ráznej (nemá problém poslat do prdele potížisty - Delarge, Sackey) a i hraje pohlednej a úspěšnej fotbal.

Jako jestli nevidíš na pozici trenéra problém, tak nevim, co ti na to říct. Krejčí je diletant největšího kalibru, totální parodie na trenéra, loutka s nulovym respektem. Prostě nic pro Plzeň.
db18
29.02.2016 14:32
#
Svědík
tmuller
29.02.2016 18:08
#
Kozel, Šilhavý, Látal, Pivarník, nevim ono není ani z těch trenérů v ČR kde brát..ale chce to někoho kdo má svou vlastní vizi, kdežto Krejčí ji ještě nenašel..
Spalovač šancí
29.02.2016 15:49
#
Krejčí má typické kecy průměrného trenéra, který neví, která bije a je rád, že je rád.
Asi tak bych to viděl
tmuller
29.02.2016 17:56
#
Tak, já myslím že Krejčí mele z posledního. O taktice nemluvě, on na ní vůbec není, pakliže dokázal pozvednout Koláře po půl roce, po jedný debatě o tom že hraje nízko, tak je jasný že tady není něco v pořádku..to mu jako nemohl říct už v průběhu podzimu? Naše klíčový posty pravidelně kvalitou klesaj, pravá záloha hlavní problém, Kovi ten je ještě ok, další věc jsou beci, Matějů má podle mě docela problémy s technikou, i když defenzivní úkoly si plní dobře.
Snažíme se o obměnu kádru, ale hlavní problém je, že není kde brát, jako bylo třeba po odchodu Pilaře, Petržely, Jiráčka do Německa, to jsme přivedli Koviho, Hořavu, Tecla, začal hrát Wágner - prostě tady bylo plno možností a kádr rozhodně nevypadal že je tak mrtvej a neperspektivní jako teď. Kopic hraje zatím jak ponocnej, ale první sezona u nás, počkáme na druhou. Myslím si že možná není ani tak hlavní problém v tom že jsme oslabili kádr tím, že se snažíme dávat víc prostoru mladejm hráčům, ale v tom že hrajeme špatným a předvídatelným systémem, to nás zlomí.
Krejčí s tímhle dlouho nevydrží, klidně bych šel vsadit že na titul nemáme šanci, s těma těžkejma zápasama který nás čekaj (Liberec, Bolka, Sparta, Jablonec, Slavia i když tam asi o nic nepůjde. Krejčí pokud si chce zachránit zadek, tak musí jednoznačně začít tlačit na pilu, jestli je tak naivní že si myslí, že s touhle sračkou plnou nechuti, malýho pohybu a čitelnosti vyhrajeme titul tak ať je co nejdřív venku, protože to nás nikam neposune. Teď ještě těžíme z kvality hráčů oproti zbytku ligy, ale to dlouho trvat nebude, pokud se něco nezmění.
AZbest
29.02.2016 18:02
#
Sosi
29.02.2016 20:16
#
Hráči by byli, jen se jim musí dát prostor a nechat nějakýho mladýho odehrát třeba půl sezony s áčkem, neboť jen tak se sehraje s týmem... Pohár s béčkem mu nic nedá. Chyba je, že ten čas nikdo nedostane. Např. Štípek už měl před lety hrát základ celý jaro, když se vypadlo z pohárů a o nic nešlo... To samý Vůch, neměl se kdy sehrát... Místo 4 útočníků loni na jaře si měli nechat max dva a nechat je pořádně rozehrát, ne že budou hrát každej jednou za měsíc... Prostě Plzeň neumí zapracovat nový nehotový hráče, což je bohužel jediná dlouhodobě úspěšná cesta. Nemůžou pořád kupovat hotovky Hořavu nebo Kopice. Už několik půlsezon takto projebali.
Irek
03.03.2016 16:04
#
Souhlasil s tím, že Krejčí na Plz nemá...to je kvalitou 100x lepší D.Uhrin ml.kterého jste nedávno vykopali...záplat panbuh pro SKS :)
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.