Hušbauer se blýskl volejem a pak byl kousek od prvního hattricku

04.08.2018, 10:05
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (112)

Přidat komentář
meno

První volba do sestavy a hráč kolem kterýho se to točí vlastně už od příchodu ze Sparty. Byl jsem skeptickej ale díky bohu za něj!

Reagovat
Rock

Jeden z nejlepších přestupů v naší lize, který asi nikdy nepochopím

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mysli mu to na hristi, nohy nema nejrychlejsi ale jeho hlava to nahrazuje a to je vic nez mrskani nohama, ktery k nicemu nevede.Viz nekteri hraci ve Sparte.Husbauer ma prehled ve hre, klid v koncovce.Pro top ceske kluby nadstandartni hrac ktery dela rozdil.Na zahranici to neni ale tady v nasi lize strci svoji chytrosti do kapsy akoro vsechny.

Reagovat
smazaný uživatel

dalsi duvod proc se smat Sparte

Reagovat
JeséRodriguez

ani né, jsem rád, že šel pryč

Reagovat
smazaný uživatel

Hušbauer a Deli, co by za ně ted ve spartě dali.

Reagovat
Jolly Roger

Dokonce se to rýmuje.

Reagovat
mayday

Je to tak.

Reagovat
smazaný uživatel

I ten Deli je vlastne puvodne ze Sparty

Reagovat
smazaný uživatel

Tak původně asi ne,ale ze Sparty přišel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Ani ne. Tohle je typ hráče, kterej potřebuje pohodu a aby se dařilo, jinak je úplně k hovnu. O mezinárodní úrovni škoda mluvit. Ono si stačí vzpomenout, jak na něj slávisti první půl roku blili.

Reagovat
smazaný uživatel

A tak ti co blili to zas bylo hodně lidí kterým vadilo odkud přišel.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on ze začátku nějak extra nehrál. Je to typ hráče, který roste podle toho, jak se daří týmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nehrál extra,ale to taky bylo dáno tou prapodivnou taktikou Dušana.Oni jsou to spojený nádoby.Tenhle druh hráče potřebuje aby ti kluci kolem něj hráli dobře,jelikož je to hráč tvořivej.Když bude špílmachr dřeváků tak bude hroznej i on,to je jasný.A pak je to asi dáno i systémem a automatismy ve hře.Tím s tebou souhlasím,že když bude vše toto fungovat bude král,když ne tak neudělá sólo jako s Karvinou.Myslím ale,že když bude pokračovat ten systém co teď on bude vyčnívat.

Reagovat
Mr.Mike

blilo se i na škodu..a ne jen půlrok

Reagovat
ratusek

Přesně, borec má max na ligu kde má na vše kotel času si připravit a obrany jsou takticky nevyspělé a hlavně nekvalitní. V Evropě na to nemá a v repre už vůbec ne. Což tady ví i Slávisti.

Reagovat
KingMaster13

Pro nás ideální situace Pro ligu dost nadstandartní hráč, který se do zahraničí nepohrne, protože na to nemá Takže pár let máme na tomhle postu vystaráno

Reagovat
ratusek

Jo to je fakt

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Hušbauer ve Slavii > Hušbauer ve Spartě

Hraje v parádní repre formě

Reagovat
Greny

Husbauer ve Sparte(pred odchodem do Italie) > Husbauer ve Slavii > Husbauer ve Sparte po navratu z Italie

Reagovat
Vsadim gule

Hušbauer před gólem < Hušbauer po gólů

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Včera to vypadalo nadějně avšak ten konec bohužel ukázal ,že na LM to opravdu není

Reagovat
smazaný uživatel

No zrovna Kyjev teď hraje děsnou bídu, takže by podle mě mohli projít do playoff. Pak se uvidí.

Reagovat
JacksLFC

Dvakrat po sobe porazili shachtar a to je desna bida? Vcera jsem koukal na ten zapas a hrajou hodne zodpovedne a ty brejky co meli jsou nebezpecny jak cyp tak nevim kdes vyhrabal bidu

Reagovat
mayday

Nechápu, kde na to zeleninopust došel

Reagovat
smazaný uživatel

Yza poslední půl rok prohráli snad jenom 2 zápasy, z toho 3 porazili Šachťar. Každá jejich standartka smrdí gólem a k tomu všemu mají výbornej přechod do útoku.

Trochu tady zapomínáš, kdo hraje ve Slavii v základu, a že ten tým zatím na mez. úrovni nedokázal vůbec nic. Trochu pokory by to chtělo.

Reagovat
Dufan

Reagovat
KingMaster13

Tak ve skupině bychom dostali solidní bídu Na Kyjev by to ale stačit mohlo, uvidíme Ono každý zápas je jiný. Sparta zprasila Lazio venku 3:0 a pak nestačila snad na Bohemku. Ono někdy na týmy jako Kyjev se hraje lépe než na Opavu

Reagovat
smazaný uživatel

Oni zprasili i vas 3:0, a to do konce do polocasu a bylo jim to hovno platny

Reagovat
KingMaster13

Prostě jsem tím chtěl říci, že se klidně můžeš trápit s Opavou a pak v suchým triku porazíš Kyjev, tak to chodí

Reagovat
smazaný uživatel

no dyt

Reagovat
smazaný uživatel

To se uvidí,každopádně po dvou nevídaně klidných zápasech přišla naše klasika.Prostě každý zápas nervy až do konce

Reagovat
KingMaster13

Ale furt to bylo kvůli tomu, že Hušbauer dal tyč, Sýkora tyč, Zmrhal spálil šanci. Minulej rok jsme si tolik šancí nevytvářeli. Opava klidně do poločasu mohla dostat 3-4 goly a bylo hotovo ale ten závěr je rozhodně dost velkým varováním

Reagovat
noustres

To souhlas, zbytečný podcenění a asi i podvědomý šetření se a spolíhání se na to jak Opava vše odevzdaně odkope. Snad tu labilitu v útoku vysypou na Kyjev.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Já neříkám,že ne.Nějak jsem nepátral po důvodech,mělo být hotovo po první polovině.Prostě ale ty šance co měla Opava v závěru to bylo strašný

Reagovat
KingMaster13

Dostali se po golu na koně Nic víc, jako stávat by se to nemělo ale Opava letos natrápí ne jednoho favorita Zase nemůžeme vše vyhrát 5:0, alespoň si kluci natrénovali bránění výsledku, na Kyjev se to bude hodit

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť v pohodě,já si nestěžuju.Já si spíš posteskl,že jsem se musel nervovat

Reagovat
KingMaster13

TO je náš úděl Fandíme klubu kterej prostě není mentálně silnej a o ten výsledek se budeme vždy většinou klepat

Reagovat
noustres

Ono i tenhle "problém" zákonitě musí odeznít.

Reagovat
KingMaster13

Já už jsem na to zvyklej ale nezlobil bych se kdyby to nebylo tak častý

Reagovat
noustres

Právě bude problém, jestli se dostaví úspěch jak podržej kádr. Vyšší kompetence v rozhodování musí být na straně sportovního úseku. Což snad bude. Pustit max. 2 hráče. Ta kontinuita starších s mladšíma to se musí držet jako neochvějný standard. Nezmar na to apeloval, pokud to má mít obrysy dlouhodobýho charakteru nesmí se rozklepat kolena z nějakých astronomických nabídek. Problémovým faktorem může být jen "rýžové vedení".

Reagovat
Kuchta

Oblíbené kluby

Reagovat
Rock

Jako musím uznat, že pobavil

Reagovat
Mass

Reagovat
smazaný uživatel

Se mi líbí, jak se tady na něj v pravidelných intervalech buď pějí ódy nebo pičuje po pár nevýrazných zápasech... Přitom od příchodu do Slávky tomu dává fakt všechno, hraje na tým a za ty skoro tři roky je zdaleko jeden z nejspolehlivějších hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Mada

Reagovat
JacksLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Shevchenko

OT: 10:33 Bradarić nakonec upřednostnil Bradarić

Reagovat
Rock

Reagovat
ratusek

Narcis

Reagovat
smazaný uživatel

51 ligových gólů, co by za to dali někteří ligoví "kanonýři".

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Mada

Reagovat
Kepy_FCB

Na to by Poznar potřeboval 4 životy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Jolly Roger

Hušbi super, ale nějak nemůžu přijít na chuť gólmanovi Kolářovi.

Jinak se mi hodně líbila Opava. Jejich gólman se mi líbil víc, výborně vybíhal.

Reagovat
meno

Nebudu soudit Koláře na základě letoška, protože 3 zápasy jsou málo.

Mrkněme se tedy na sezonu 2017/18

2. nejvyšší počet vychytaných nul - 13, 4. nejdelší série bez obdrženého gólu - 375, 5. nejlepší poměr inkasovaných gólů/odehraných zápasů - 0,9 (děleně s Hečou), 8. nejlepší procento úspěšnosti zásahů, 4. nejlepší procento úspěšnosti přihrávek 86 % a nejlepší procento z gólmanů, co jich vyslali víc jak 1000

Asi není úplně nejlepší gólman v lize, ale v TOP5 je s přehledem.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Také myslím, že Kolář je úplně v pohodě. Ale chtěl bych vidět chytat Vantrubu.

Reagovat
KingMaster13

Na toho Vantrubu jsem taky zvědavej Třeba v Teplicích nebo v Bolce bych mu šanci dal

Reagovat
Artaxerxes

Tak rikali ze bude do zimy, aby měl zkušenost s týmem nebo tak něco a pak ho snad pošlou někam kde hrát bude

Reagovat
Rock

Vantruba může maximálně čistit rukavice

Reagovat
smazaný uživatel

Počet nul a série bez obdrženého gólu jsou především zásuhy defenzivy. Kolář je nejlepší hrou nohou a čtení hry, nedělá moc chyb (loni dvě) ale zároveň nedělá tolik zákroků z kategorie "navíc". A v tom je horší oproti Pavlenkovi nebo jiným top golmánům co prošli Slavií.

Reagovat
Greny

Kolar ma strasny problemy se strelama za vapnem

Reagovat
smazaný uživatel

Když už jsme tak dobře začali, tak snad letos i v Evropě uvidíme i podobný úspěch jako z této sezóny. Mimochodem už zde i z poháru UEFA 95/96 už tu jsou doplněny statistiky a všichni hráči z této sezóny

http://www.eurofotbal.cz/evropska-liga/1995-1996/reportaz/as-rim-slavia-praha-538021/

Reagovat
Azazelo RD

Martin Pěnička, ten byl dobrá držka.

Reagovat
mayday

Ten vždy vypadal, jak kdyby vylezl po třech dnech z hospody.

Reagovat
noustres

Ještě s Leedsem to bylo taky čtvrtfinále? Nebo to byl PVP?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to bylo čtvrtfinále poháru UEFA, ale jaká to byla sezóna to už jsem si musel dohledat.

http://www.eurofotbal.cz/evropska-liga/1999-2000/reportaz/slavia-praha-leeds-united-518144/

Reagovat
noustres

Pravda. Měl jsem za to že to bylo ještě hlouběji v historii. 2000 kdo by to řekl.? Tehdy to hodně pomohlo Spartě na koeficient do skupin LM. 2000 měla i Sparta slušnej LM s Bordeaux Tilburgem a Sp. Moskva a pak další fázi kdy byly zas 4 skupiny tam měla Barcu Porto a Herthu. Tilburg tehdá vypráskali 4:0 4:3 a Moskvu 5:2 Na Porto a Barcu pak už neměli jen Herthu myslim dali 1:0

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to bylo takový to nejlepší období naší ligy. A to v té době i Tepice a Liberec udělali nějaký výsledky v Evropě, sem tam i něco Žižkov a tak. Ale tohle už z nám jen z TV, Netu nebo z nějakého čtení. Jelikož v době milénia mi bylo 5 let

Reagovat
noustres

No já byl taky mimi trošku větší a psal sem si to do sešitku. Mám třeba komplet PL tehdy měl MU 91b na konci a ještě Leeds byl na 3 fleku To byli rivalové na smrt.Nebo jsou furt. Třeba v Uefě Grasshoppers to byl pojem tehdy. Ve francii vládlo Monaco a ve Skotsku ještě dominoval Gl. Rangers

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v této době taky ve Francii bylo pojem Lens ne? A i dokonce v Anglii Ipswich patřil k těm lepším, jelikož co vím, tak hráli taky nějaký evropský pohár A taky i Rapid Vídeň zlobila v LM

Reagovat
noustres

Jojo, dost byl i Sturm Graz nebo Genk v pohárech. Sturm hrál skupiny LM. Parma tehdy dala Uefu. Navíc se ještě hrával Intertoto Cup ale tam tu návaznost s vyššíma soutěžema nebo jakej měl význam nevim

Reagovat
smazaný uživatel

No co jsem o tom četl tak tam hráli ty nejlepší týmy z lig, který se neprobojovali do LM či do poháru UEFA co jsem tak pochopil. Ale potom to zrušili někdy před 10 lety asi to nebylo divácky ani marketingově zajímavý. To samý to bylo s PVP.

Reagovat
smazaný uživatel

Lens spadli snad dva roky po tom titulu, takze spis "pojem"

Reagovat
mayday

Na Portu v té osmifinálové skupině tehdy tuším vyhráli 1-0 a gól dával Sionko. To byly krásný mače.

Reagovat
noustres

Herthu dal 1:0 Fukal. V Portu 2:2 a doma rupli 0:2 Ale to je fuk, byly to ještě hezký časy.

Reagovat
mayday

Hertha Fukal skoro v poslední minutě, pamatuju S tím Portem mám furt vsugerovaný, že tam některej rok vyhráli, chytal určitě Čech. Možná to bylo to 2-2, je to možný. Každopádně postup do osmifinálové skupiny, to byly časy, kdy Sparta i postupovala že základní skupiny.

Reagovat
noustres

Jo to Porto to bylo 2002 to hráli ten super zápas s Realem doma 2:3. Hřebíkovy čtverce

Reagovat
smazaný uživatel

ja byl pri te Fukalove hlavicce uz desne nachcanej ale diky za tohle retro okynko vam obema

Reagovat
mayday

Fukal dávám podle mě ten gól proti Herthě zpoza vápna na vzdálenější tyč. Chytal myslím Fiedler nebo takový nějaký jméno.

Reagovat
smazaný uživatel

tak si to pletu s jinym jeho dulezitym golem.On byl vubec ve Sparte golovej, ani se v ni moc dlouho neohral a uz zmizel do Nemecka

Reagovat
mayday

Jo jo, Fukal byl dobrej.

Reagovat
Kily

všichni hráči na soupiskách nejsou, jsou tam všichni, kteří zasáhli do nějakého zápasu (kromě některých z prvního kola a pak předkol, statistiky z prvního kola jsou cca u třetiny nebo poloviny a zbytek se doplní někdy hodně daleko v budoucnost). Teď jsem u sezony 95/96 a pak půjdu dál do minulosti stejně jako u PMEZ, u Ligy mistrů máme nově statistiky až do ročníku 93/94, u kterého ještě zbývá dodělat většinu prvního kola. A pak je tu ještě PVP

Reagovat
Kily

a pak jsou na soupiskách tedy někteří, kteří mají doplněné přestupy a v oné sezoně nenastoupili kvůli zranění

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo koukal jsem na to, určitě to musí dát práci. Doplnit ty hráče apod. a dát každýho pod určitou rubriku a kartu hráče. Ale každopádně se mně tu líbí ta přehlednost těch soutěží, co se týče v přehledu soutěží a výběr určitých sezón.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Tenkrát to vůbec byla parta, zvlášť v této sezóně, kdy byla zlomová pro hráče jako Šmicer, Poborský, Bejbl nebo Suchopárek. Jinak Vávra byl prostě ligový hráč, ale díky tomuhle je nezapomenutelný Ale to i v této éře hráči jako Pěnička, Lerch, Kozel, Novotný měli na to být výš, ale třeba u Kozel doplatil na svá častá zranění.

Reagovat
smazaný uživatel

*reakce na Azazelo RD

Reagovat
smazaný uživatel

Zmrhal je strašidelnej proč pořád hraje?To je novej Hubáček

Reagovat
Artaxerxes

Tak některý fandové ho maj fakt hodně rádi

Reagovat
meno

Protože je dobrej a doteď tam nikdo jemu podobný nebyl. Jenže najednou přišel Peter Olayinka, kterej se hned blýsknul gólem. Příště čekám v základu už Petera a Zmrhala na lávce.

Reagovat
smazaný uživatel

To o2 co je free tak to je jen ten jeden kanál?

Reagovat
Kornovec

trochu me tim vyjadrenim nasral, snad to tak nebere cely tym. jasne, ze titul letos byt musi, ale v tom novem systemu se bude rozhodovat az na jare. Liga mistru je jasna priorita, vzdyt jsme to nehrali 11 let, to uz se rikalo loni, ze nemusime. Pojdme do nich!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele