Guardiola: Proti videu byly Manchester United a Chelsea

14.04.2018 13:14 - Aktuality
 


Guardiola potvrdil, že Manchester City byl mezi těmi, kdo hlasovaly pro zavedení videa. Jiné "top týmy" ale podle něj byly proti. "Manchester City byl pro, ale jiné top týmy, myslím United a Chelsea, video nechtěly," řekl.

"Je to ok, stejně k tomu jednou dojde. Nejen tady v Anglii, ale všude na světě rozhodčí potřebují pomoct. Fotbal je čím dál rychlejší. Například ani teď nevíme, jestli se správně odpískala penalta pro Real Madrid v Lize mistrů," uvedl kouč Citizens.

Také Manchester City zažil v odvetě čtvrtfinále Ligy mistrů situaci, ve které by mu video zřejmě významně pomohlo. Pokud by těsně před koncem prvního poločasu zápasu s Liverpoolem platila branka Leroye Sané, chybně neuznaná kvůli domnělému ofsajdu, mohli Citizens nakonec klidně dosáhnout až na postup.

"Rozhodčí to nemají jednoduché. Myslím, že si opravdu zaslouží pomoc. Ale pokud se ostatní rozhodli takhle, tak to tak bude," dodal Guardiola.

Videorozhodčí už funguje ve 40 různých ligách světa. Přestože se jeho použití nevyhnulo problémům, v drtivé většině zemí si jej pochvalují. V Anglii jej testují v pohárových soutěžích, nasazen bude i na blížícím se mistrovství světa v Rusku. Naproti tomu UEFA ve čtvrtek oznámila, že s jeho zavedením pro příští sezónu Ligy mistrů a Evropské ligy nebude pospíchat.
Autor: Jiří Fišara / skysports.com
Počet zobrazení: 3354
Komentáře (101 / 0 nových)
SpecialOne
14.04.2018 13:17
#
hmm.. United
Arutha
14.04.2018 13:19
#
hmm.. Chelsea
SpecialOne
14.04.2018 13:21
#
hmm. nepochopil.
diastan
14.04.2018 13:21
#
smazaný uživatel
14.04.2018 14:05
#
TheTopFootbaler
14.04.2018 16:37
#
vladis271
14.04.2018 19:15
#
since1880
16.04.2018 12:26
#
adam95
14.04.2018 13:19
#
To je dobře, video do fotbalu nepatří!
smazaný uživatel
14.04.2018 14:06
#
TheTopFootbaler
14.04.2018 16:37
#
Bob91
14.04.2018 17:10
#
Pravda... Odstaňme veškeré kamery, které na stadionech jsou, ať se hraje jen pro diváky, kteří zaplatili za lístek na stadion...
since1880
16.04.2018 12:26
#
ty si kre.en
bbbauch
14.04.2018 13:24
#
Co zas breci..
DiegoPele
14.04.2018 13:25
#
V com place? Dostal nejaku otazku a na nu odpoveda.
bbbauch
14.04.2018 13:28
#
Tak to hlasovaly jenom top tymy, ze se otira o chelsea a united, nebo hlasovaly vsechny kluby pl? Pokud vsichni a on musi vyzdvihovat chelsea s united, tak je to proste placko..
DiegoPele
14.04.2018 13:32
#
Tak je to len citacia. Mozno ta odpoved je zlozena z viacerych otazok.

A aj keby nie, tak chapem, ze tam spomenul tie najvacsie kluby v Anglicku. Maju najviac penazi, najvacsiu fanusikovsku zakladnu, najvacsi vplyv. Skor by ma zaujimalo preco to odmietli pred sezonou ako to ze ci Pep place alebo nie.
bbbauch
14.04.2018 13:35
#
“The decision came after comprehensive discussions regarding the progress made in VAR trials in English football and key learnings from the many competitions elsewhere using it.

Testing of VAR technology will continue in the background next season, while Premier League clubs have asked for the technology to be used in more FA Cup and Carabao Cup ties too. They also asked for a greater emphasis on communicating VAR decisions to spectators, one of the most strident complaints against the technology to this point.
bbbauch
14.04.2018 13:38
#
No, mne teba to, ze zmini chelsea a united smysl nedava (samozrejme pokud se ho na to primo neptali, coz mi prijde nepravdepodobny. Ma snad chelsea a united silnejsi hlas? Nebo to snad zamitnuly samy?
DiegoPele
14.04.2018 13:44
#
Cize United ma podla teba rovnaky vplyv v anglickom futbale ako Swansea? A nepisem o hlase, ale o vplyve.

Mne to logiku dava, lebo United, chtiac ci nechtiac, je ten najvacsi klub v Anglicku. Je logicke sa teda pytat preco boli za, resp. proti? Rovnako by sa na to pozeralo aj v Cesku a novinari, treneri, vsetci okolo futbalu by sa pytali aky nazor na to ma Sparta. Mne to pride uplne normalne. A ako pisem. Je to len vycucok z nejakeho rozhovoru, ci plakal alebo nezvladal by bolo asi lepsie vidiet z videa.
bbbauch
14.04.2018 13:49
#
my se tady snad bavime o vlivu klubu? Podle tebe tim Guardiola chtel naznacit, ze chelsea s united ovlivnivaly ostatni kluby nebo cos tim chtel rict? Hlasovalo 20 klubu, vic nez polovina byla proti. A ne kvuli chelsea nebo united.
El Cid z City
14.04.2018 13:54
#
jsou z jeho pohledu nejzajímavějšími členy podmnožiny týmů,kt.byly proti..pokud se hlasuje např. na v.s.osn,také většinu lidí zajímá postoj třeba ruska ,usa a číny a nikoli bhútánu
DiegoPele
14.04.2018 14:04
#
Presne tak.
fenixLFC
14.04.2018 16:02
#
DiegoPele
14.04.2018 14:07
#
Nie, nemyslim, ze niekto niekoho ovplyvnoval. Naznacujem to, ze je uplne legitimne sa pytat na nazor tych najvacsich klubov. S velkou mocou prichadza aj velka zodpovednost. Spiderman to pochopil. Skus tiez.
bbbauch
14.04.2018 14:10
#
Vsak se na nazor nepta, jenom musel zduraznit, kdo to byl. A to - jeste k tomu - ani neni presvedcenej o tom, jestli to tak fakt bylo. ("I think Manchester City agreed to it but the other top teams, United and Chelsea I think, they didn't want it,")
Swarley
14.04.2018 13:25
#
zrovna všechny jeho týmy by s tím měly pak největší problém...
DiegoPele
14.04.2018 13:27
#
A napriek tomu bol za.
Swarley
14.04.2018 13:55
#
jo jo, pak by byl zase první, kdo by brečel..
jiri - fcb
14.04.2018 21:28
#
since1880
16.04.2018 12:27
#
since1880
16.04.2018 12:27
#
Kincl
14.04.2018 13:35
#
Co to je furt za modu dementní všude psát nezvládáš, brečíš atd....prostě jen řekl svůj názor a odpověděl na otázku
Azazelo RD
14.04.2018 13:43
#
Puskas
14.04.2018 14:52
#
smazaný uživatel
15.04.2018 09:48
#
Tak určitě... A říct to Mourinho, tak máš na to stejný názor. To už jsme tady hodněkrát slyšeli.
since1880
16.04.2018 12:27
#
>vyřazen z kádru<
14.04.2018 13:48
#
tvl co zas resis? Vy jste strasne omezenci
bbbauch
14.04.2018 13:52
#
copak, nelibi se ti muj nazor tak jsem omezenej? A nezapomen to vztahnout na mnozny cislo, to neni vubec omezeny
>vyřazen z kádru<
14.04.2018 14:03
#
ne, jen ten clanek je o zavazne veci, je dobre ze se o tom mluvi, protoze zavedeni videa v nejsledovanejsi lize sveta jeste bude porod. A jen omezeni lide si v tom clanku najdou nejaky kopnuti do vlastniho klubu a jeste s tim svym mindrackem zatezuji druhy v diskuzich..vetsi ufnukanost nez ta Pepkova-kterou v tom vidim taky, ale o tom ten clanek neni preci
bbbauch
14.04.2018 14:08
#
Mne teda prijde spis omezenej pohled Guardioly, kterej sam rekne “ "I don't have an opinion if it works or not. Maybe, in the beginning, it doesn't work, but that's good. Next time, it will be better and more efficient.” ale jiste vi, ze je chyba to neprijmout.

Zbytek o omezenosti a mindrackach nekomentuju, ja si svuj nazor obhajil a dava mi to smysl, ze tobe ne, z toho se neposeru.
>vyřazen z kádru<
14.04.2018 14:18
#
ja o voze, ty o koze..
bbbauch
14.04.2018 14:37
#
Tak hlavne ze jsi prispel necim duchaplnym taky
>vyřazen z kádru<
14.04.2018 16:30
#
aspon nebrecim jak mala devka
Fantomasova sestra
14.04.2018 16:59
#
"malá děvka"
owny
14.04.2018 17:02
#
Proč už sem tvůj bratr nechodí?
Fantomasova sestra
14.04.2018 20:19
#
taky mě to překvapuje, asi má vítačské dilema po přiznání Merkelové, že jsou v Deutschlandu no-go zones
Fantomasova sestra
14.04.2018 20:19
#
nebo že AFC < Spurs v tabulce i LM a herně či snad obojí a další traktory najednou?
bbbauch
14.04.2018 20:47
#
Vlastne timhle vlaknem brecis stejne jako ja, akorat k tomu pridavas urazky parada
diastan
14.04.2018 15:08
#
Strašný dement
since1880
17.04.2018 16:03
#
since1880
16.04.2018 12:26
#
samson192
14.04.2018 13:27
#
Pepko Nezvládajko
Kincl
14.04.2018 13:36
#
Ty nezvládáš s tou tvojí Chelsea tempo Pepka !! :D
bbbauch
14.04.2018 13:38
#
Co to je za dementni modu vsude psat “nezvladas”?
Johnny Bravo
17.04.2018 14:54
#
Johnny Bravo
17.04.2018 14:54
#
Tak ted jsi se předved nejdřív děláš chytrýho o nezvládání a pak uděláš to samý
>vyřazen z kádru<
14.04.2018 13:49
#
dalsi
Daz Dillinger
14.04.2018 13:28
#
Aj tak slabo chápem prečo sa argumentuje zákrokom na vazquez a keď to je presne situácia kde aj po zabere s opakovackach ide o cit pre hru a názor... Co tam pomôže video
bbbauch
14.04.2018 13:29
#
El Cid z City
14.04.2018 13:48
#
i po zavedení videa budou debaty nad určitými zákroky(kontakt tam byl,ale jestli vedl k pádu video neodhalí vždy),ale ty nejjasnější simulace většinou dokáže odhalit...mě spíš zajímá,co udělají s tím,když hráč bude jasně faulovanej, rozhodčí pentli nepískne,pak zkoukne video a foukne ji, jenže třeba půl minuty předtím byl metrovej ofsajd a hrálo se bez přerušení..a ted babo rad
Daz Dillinger
14.04.2018 13:52
#
Chápem, jdokonca som za video sám... Len hovorím ze sa posledne dni argumentuje zrovna týmto co je blbosť...
Swarley
14.04.2018 13:56
#
přesně, to je právě příklad, který spíš nahrává opačnému názoru
Al Capone
14.04.2018 14:01
#
Cit pro hru znamena nepisknout faul kdyz je to pro utocici tym vyhodny a ne neodpisknout penaltu na konci zapasu
janinho
14.04.2018 14:08
#
niektori si silno mylia pojmy s dojmami! este si zabudol dodat, ze cit pre hru neznamena nevylucovat sympatakov, ktori su povazovani za futbalovych gentlemanov...
Momodou#
14.04.2018 14:20
#
Al Capone
14.04.2018 15:02
#
Bayern +
15.04.2018 08:09
#
janinho
16.04.2018 14:14
#
taki ako ty... presne viem co by ste tu pisali keby na mieste Realu bol Bayern
Momodou#
14.04.2018 14:20
#
Manny
14.04.2018 14:51
#
vsak se na to podiva rozhodci a ten presne vi(nebo by mel vedet) jaky nastavil metr v zapase. tudiz se podiva, jestli tam byl faul v zavislosti na tom metru, ktery zapasu nastavil nebo jestli tam neco neprehledl. to mu hodne pomuze.
LeonardoUžoa
14.04.2018 13:50
#
Už by stačilo s videem, bufonem, gvardijolou a ofsajdem
Azazelo RD
14.04.2018 14:08
#
Ještě tu chybí Gabriela Koukalová a co si myslí o fotbalu. Jak ho vždycky měla rád, ale fotbal jí nerozuměl.
elbi.the.king
14.04.2018 18:39
#
Swarley
14.04.2018 18:41
#
mithro
14.04.2018 13:57
#


tazko nezvlada, ze vypadol z LM.
Al Capone
14.04.2018 14:02
#
Je to sice blb, ale komkretne v cem nezvlada?
Jordi Alba
14.04.2018 14:11
#
To spíš pár fandů United tu nezvládaj.
diastan
14.04.2018 15:08
#
ClancyWiggum
14.04.2018 14:06
#
Pepíku ty si strašně uplakanej kokot
CHONG
14.04.2018 14:33
#
Weepediola
tripco
14.04.2018 14:48
#
Ty vzdy musis okomentovat Guardiolu nejakou trapnou poznamkou. Tazko ti lezi v zaludku.. Cely den refreshujes stranku a potom rychlo vymastit na svojom uzasnom komente
CHONG
14.04.2018 14:50
#
Story of my life
Fantomasova sestra
14.04.2018 17:00
#
since1880
16.04.2018 12:28
#
since1880
16.04.2018 12:28
#
BIG TROLL jdi se bodnout deme.te
Uli_Hoeneß
14.04.2018 14:34
#
"Například ani teď nevíme, jestli se správně odpískala penalta pro Real Madrid v Lize mistrů," uvedl kouč Citizens.

Tak když to nevíme ani teď, kdy jsme viděli spoustu záběrů toho zákroku, tak by asi video během zápasu nepomohlo, ne? Pořád by se spekulovalo.
prokop
14.04.2018 15:17
#
Tak tím chtěl jenom dokumentovat své tvrzení, že fotbal se zrychluje a bude přibývat více rozhodnutí, které půjde těžko posoudit bez použití videa.

Ale jo, není to úplně šťastné vyjádření (či překlad).
Uli_Hoeneß
14.04.2018 15:18
#
Já to pochopil, ale celkovým odvoláváním se na tenle příklad, kdy spekulace a pře budou i při záznamu, moc dobrý argument nedává.
nani92
14.04.2018 14:43
#
neveril som, že to poviem, ale v tej Chelsea majú tiež rozum
Uli_Hoeneß
14.04.2018 14:48
#
Ani United, ani Chelsea rozum nemají
Busby babes
14.04.2018 15:47
#
"Například ani teď nevíme, jestli se správně odpískala penalta pro Real Madrid v Lize mistrů"

to nezvolil dobrou retoriku pro zavedeni videa. Po tom, co jsme si to vsichni xkrat prehrali zpomalene na videu, tak porad nevime co bylo spravne...
Konspiracni teoretik
14.04.2018 16:10
#
Fnuk fnuk.. falešník už zas brečí do novin
off-olda
14.04.2018 16:28
#
Ale Pepí Zas ti ty hajzlové ubližují?
TheTopFootbaler
14.04.2018 16:40
#
Nechápu, jak tady někdo může blít na Pepa, řekl-li pravdu. Nadávejte na nás a na Chelsea, jestli to tyhle týmy fakt blokovaly, protože pokud jo, United mě zklamali. Je potřeba tam to video dostat co nejdřív, takhle se to nedá.
krabatt
14.04.2018 20:29
#
Johnny Bravo
17.04.2018 14:56
#
Tyhle týmy to neblkovaly, tyhle týmy hlasovali proti stejně jako většina mimochodem...
TheTopFootbaler
17.04.2018 15:39
#
No to ale znamená, že to nechtěly.
cr7sux
14.04.2018 16:46
#
Gentleman
Kuba94
14.04.2018 19:52
#
Já se nedivím o kolik gólu z offsidu a penalt pro nás a neodpsíkaných proti nám bysme přišli. Žádné video ! Chci abychom byli stále stejně nenávidění.
GossipGuy
14.04.2018 20:00
#
Hrozne mi chybi clanky typu otazka odpoved. V celych rozhovorech je mnohem mensi prostor pro desinterpretaci.
Vubec se nedivim, ze nekomu tohle prijde jako fnukani, ale nevime, jak byla polozena otazka... Kolikrat si rikam, ze fotbalista je uplne vymletej a pustim si cely rozhovor a az pak clovek vidi, ze debilita je na strane tazajiciho a on, pokud chce odpovidat na otazky, nema moc na vybranou. Jeste ze to neresi jako v politice, kde jsou naopak otazky casto cilene ignorovany.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.