GAMBRINUS LIGA - 28. KOLO

29.04.2006, 17:49, aktualizováno 01.05.2006, 20:10
Aktuality
Dvě kola před koncem je znám mistr - svůj druhý titul vybojoval Liberec, stačila mu k tomu remíza s Mostem. Naopak pád do druhé ligy po prohře se Slavií už zřejmě neodvrátí Blšany. Dramatizuje se boj o Ligu mistrů - Mladá Boleslav totiž prohrála v Brně a Teplice remizovaly s Jabloncem, pátá Sparta porazila Zlín. Důležité tři body pro boj o záchranu slaví v Jihlavě a Slovácku, naopak Plzeň si uřízla ostudu v Ostravě, kde dostala šest gólů.


Tabulka:
1. Slovan Liberec281610240:1858
2. FK Teplice281115234:2148
3. Mladá Boleslav28146843:3448
4. Slavia Praha27129646:3345
5. Sparta Praha281351040:3444
6. Baník Ostrava2799930:2636
7. Sigma Olomouc281061233:4036
8. Siad Most281051328:3435
9. FK Jablonec28971233:3834
10. Tescoma Zlín288101024:2934
11. Marila Příbram28891134:3333
12. 1. FC Slovácko287111026:2832
13. 1. FC Brno26612829:2930
14. Vysočina Jihlava286111120:2929
15. Viktoria Plzeň286101227:4028
16. Chmel Blšany284111319:4023


Příští kolo
12.05.2008
Bohemians 1905 - FK Teplice
SK Kladno - Sigma Olomouc
FK Jablonec - Viktoria Žižkov
FK Mladá Boleslav - Slavia Praha
Sparta Praha - Baník Ostrava
1. FC Brno - Slovan Liberec
Siad Most - Tescoma Zlín
České Budějovice - Viktoria Plzeň



Autor: Petr Starý

Komentáře (74)

Přidat komentář
Shevchenko

A Baník vyhraje a dotáhne se na Olomouc

Reagovat
HOST*empty

dnes jsem videl na nejakem nemecke televizi zensky jak hrajou fotbal a muzu rict ze se to neda srovnavat s nasi 1.ligou...uroven i navstevnost byla o dost vetsi nez nase 1.liga...a dalo se na tu hru divat, a na nektery zensky taky

Reagovat
smazaný uživatel

Já jedu za tejden do Němec na nějakej jejich region, prej taky super fotbal, tak sem zvědav. Výhoda je, že to mám na hranice asi 60km, stejně jako do Práglu

Reagovat
HOST*1860

To si ze me Jihlava dela prdel, ne? oni se snad jeste zachranej... at mnazou pekne do druhy ligy, prachanti...

Reagovat
smazaný uživatel

No jako to Brno sice svůj maratón nezačalo špatně, ale zase sou v záchraně až po uši. Jestli jim dojde dech, tak to bude hóóódně špatný...

Reagovat
smazaný uživatel

Teda ta Sigma to pěkně zvrtala, takové vyprask.

Ať žije Sigma Forza Milán

Reagovat
plechi

BANIK PIO

Reagovat
Shevchenko

jj! SUPER! Baník je NEJ v ČŘ!

Reagovat
Shevchenko

V Brně a v Ostravě padlo 6 gólů! Svátek fotbalu!

Reagovat
HOST*Stifmaister

Baník pičo!! Nevím co proti nim pořád PAVEk má....Jaj já mám upe radost,včera Chelsea titul a dneska Baník takovou latu ještě Strakovy to je jak včera ukízal Drogba s Carvalhem delikateska!!

Reagovat
smazaný uživatel

No tak minimalne pro dnesek sou veskere spory zapomenuty :) Po delsi dobe me Banik udelal radost stejne tak jako nasi

Reagovat
HOST*PAVEk

dík,dívej pokud ti pořád leží na srdci ten nevrácený balon v Brně s Baníkem tak to už neřeš,oni to riskli a prostě to vyšlo abyli rádi za bod.

Reagovat
Shevchenko

Liberec nemá přímo jisté LM? A proč ho teda měla minuly rok jistá Sparta

Reagovat
smazaný uživatel

Protože není národní koeficient, poslední 2 roky do něj přidala body jenom Slavia a to je prostě málo. A ten koeficient se sčítá tušim za posledních 5 let ( aspoň tak je to u klubovýho, ale národní/ligovej je tušim to samý ), takže to hluchý období jen tak nezmizí, nemluvě o tom, že jestli to tak bude ještě rok dva pokračovat, tak bysme taky mohli posílat do předkola jenom mistra a to ještě tak do druhýho... A nebude to daleko, zatim se tam ještě počítá ta "Hřebíkova éra," až ta zmizí, tak to teprve bude průser... A Liberec se může s jeho pár bodama těšit na A-klasu z ENG, ESP nebo ITA, v lepšim případě možná GER nebo FRA...

Reagovat
smazaný uživatel

Já mám spíš dojem, že se to počítá 2 roky zpětně a jen za jednu sezónu.

Reagovat
smazaný uživatel

wector má pravdu...

Reagovat
smazaný uživatel

Nedělám si nějaké iluze, že ještě i dnes bude na Letné nějaká přestřelka, ale i tak 25 gólů v 7 zápasech už asi hodně dlouho nepadlo.

Reagovat
smazaný uživatel

A to ještě 3 penalty neskolnčily v síti...

Reagovat
smazaný uživatel

to me taky prekvapilo, zkuseni hraci mohli rozhodnout, ale poslali svuj tym do riti...

Reagovat
Shevchenko

Ale zas na druhou stranu kdyby Ml. Boleslav a Blšany dali tu penaltu, tak by třeba Brno se Slavkou už žádne góly nepřidali

Reagovat
smazaný uživatel

Je to možný, v Blšanech sem byl a slušnej fotbal ( hlvaně jablka na začátku :P ). Vůbec je zajímavý, jak na konci hrajou všichni jinak, útočně, žádná obrana v deseti lidech, každej potřebuje výhru, tak se valí dopředu... Ale při obou penaltách mi zatrnulo ( btw na obou stranách jasný ): když kopali proti nám je to pochopitelný, ale jak hrál včera Piták, to byla katastrofa a on jde na penaltu, vzpomínky na Jarolíma s Plzní se vrátily... naštěstí Švento je zpátky, konečně. Teď snad přijde ten jeho krajan na pravou stranu a bude dobře i bez Karla.

Reagovat
smazaný uživatel

No druhy misto vam preju protoze Teplice ani Boleslav nemaji v Evrope sanci vybojovat zadnej koeficient, bohuzel za tyden si jedeme k vam na Strahov pro tri body tak musite doufat ze oba vasi souperi nevyhrajou.

Reagovat
smazaný uživatel

Sestup vám nepřeju, ale tři body u nás taky ne, aj my potřebujeme každej bod...

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne aby se pred vas nedostala Sparta...

Reagovat
smazaný uživatel

no letoškem sem už tak nasranej, že by mě tohle asi dorazilo :-/

Reagovat
HOST*JOHN TERRY

Včera jsem mohli vidět jak hraje Sparta,když nemůže zaplatit zápas....Sparta do toho dal úplně všechno..ale zápasu by slušela spíše remíza......Teda Sivok včera nic moc....

Reagovat
HOST*Stifmaister

Kéž by se stalo,že by se Sparta nedostala do žádného poháru,kdyby skoničli čtvrtí nebo pátí tak dobrý,hlavně ať vyhraje Baníček nebo Brno nebo aj Hradec pohár,ale věřím Baníku

Reagovat
PJ

Hmm a co Baník, Brno nebo snad Hradec uhrajou v Poháru UEFA? Vyletí v prvnim kole a poserou koeficient... Ne že by Sparta hrála nějak super, ale aspoň má větší šanci bejt nasazená a dostat snazšího soupeře...

Reagovat
smazaný uživatel

Musíš se smířit s tím, že pro někoho je neúspěch Sparty víc než národní koeficient

A co to na nás zase zkoušíš s tím Gillettem?

Reagovat
PJ

Mnojo, to je holt národní sport, nesnášet Spartu. Ať fandíš Baníku, Brnu nebo Slavii, musíš přece nesnášet Spartu. Nic než závist...

Ad Gillette - je to ještě na pár dní, psal sem o tom už dřív v nějaký diskusi. Mě je jasný že se vám reklama nelíbí, ale já z ní žiju, bez reklamy by web nebyl buď vůbec nebo kdoví jak by vypadal, kdybych na něj neměl čas...

Napadla mě v souvislosti s tim jedna věc - že bych dal registrovaným možnost zaplatit nějakej "členskej" poplatek a za to bych jim nezobrazoval reklamu. By mě zajímalo kolik lidí by to bralo

Reagovat
Mata

Jo to beru! Co takhle litr za jednu navstevu? Predplatil bych si na dva roky dopredu

Reagovat
PJ

Reagovat
HOST*Stifmaister

Víš já kašlu na koeficient,pro mě je důležité,i když bych to říkat neměl,že Sparta nebude v žádném poháru,to je asi tak jak třeba ty nesnášíš Slavku a Baník.

Reagovat
PJ

A kdo řek že já nesnášim Slavku a Baník?

Reagovat
HOST*Stifmaister

Tak když jsi Sparťan tak určitě ne?

Reagovat
PJ

Ne, opravdu ne. Nic mi neudělali, tak proč je nesnášet? A předevšim - proč jim nefandit v pohárech?

Reagovat
HOST*Stifmaister

já nevím já to prostě beru jako rivalitu...ale tak každý to bere jinak...

Reagovat
PJ

Rivalita - to samozřejmě jo. Ale přehánět to do nenávisti, to je to co se mi nelíbí a co moc nechápu

Reagovat
HOST*Stifmaister

Reagovat
HOST*junipery

Souhlas, nefandim Spartě, ale o nenávisti nechci nic slyšet. V poháru ji držim palce, ale když to poserou, tak jsou to prostě sparťani... Ale nenávist je tipická Baníkovská záležitost...

Slavii ať to hraje, ostatní jen v evropě... (i když někdy by se dalo uvažovat o nenávisti k mému oblíbenému týmu, třeba když to pěkně s.... ) P.S. Baník nemám rád když mi kazí sázenky (viz. Brno )

Reagovat
Mata

Jasně!!! Ať hraje Baníček poháry! Uvidíme hodně gólů. Který naše mužstvo dostává v pohárech bůra? No přece BANÍK PIČO, BANÍK PIČO, HEJ! HEJ! HEJ!

A co třeba Brno? V lize hraje úžasně!!!

No, o Hradci radši psát nebudu...

Reagovat
HOST*Greg

radši bych držel hubu. sparta dostala také bůra a to od "B" týmu lyonu. a předtím s nima prohrála i doma, zatímco baník doma leverkusen porazil

Reagovat
Mata

Tady nejde o to jestli Sparta dostala bura v Lyonu, ale o to ze ma o dost lepsi koeficient nez Banik, Brno a HK dohromady a tim padem bude pravdepodobne nasazena. Takze by mohla postoupit do skupiny a tim padem vylepsit koeficient vsem nasim klubum. O cemz bych v pripade Baniku, Brna a HK dost pochyboval

Reagovat
smazaný uživatel

Nech to bejt, nemá to cenu. Sparta je prostě nejlepší, takže jí každej prostě závidí. To už je (jak psal PJ) takovej národní zvyk . Ale už jsme si zvykli.

Reagovat
HOST*Stifmaister

Já bych nikdy proti Spartě nic neměl,jen mě strašně upe moc vadí jak je každý rozhodčí z ní posraný není zápas aby se jí nadržovalo - ještě víc nesnáším když se vám nadržuje venku. No a když třeba má Řepka takový nějaký úlet jak k tomu trenérovi Jihlavy tak se nic nestane a ČMFS s tím nic neudělá a ta vaše atmosféra na stadionu? otřesná!! třeba vás příjde do té vaši Toyoty o dva litry víc lidí než u nás na Bazalech ale těch pokřiků,chorálů a choreo + pyrotechniky to je něco neuvěřitelného,my se můžem aspoň někomu ze zahraničí rovnat vy těžko,i když si drtivá většina z vás nepřizná!! Určitě vám nic nezávidím,já jen prostě nemůžu fandit Spartě i když jste Češi... prostě nenávist no.

Reagovat
HOST*jampadampa

S těma fanouškama máš pravdu. Říkali to i hráči Lyonu po zápase na Spartě, že si tam připadali "jako doma". Prostě, že tu sparťanskou početní přesilu překřičeli. Totéž se ale odehrává i když hraje na Spartě Baník. Nechápu čím to je...

Reagovat
HOST*jampadampa

Jo a ještě mi strašně vadí to sparťanské kdo neskáče není ... hop, hop hop. Vždyť to je příšerné. Neříkám, že všechny ostravské pokřiky jsou inteligentní, ale to hop, hop to je jak pro malé děcka. Navíc si to převzala i repre kurňa. Jak slyším to hop, hop tak se mi vybaví školka a kolo-kolo mlýnské.

Reagovat
HOST*brnák

Jo .To je pěkně trapné, ten jejich pokřik.

Reagovat
Mata

Jo tak tenhle pokrik taky nemusim

Jeste navic puvodne ani neni spartansky, ale bohemacky- Kdo neskace neni klokan hop hop hop

Reagovat
HOST*alois

Tak možná, že sprata taky brzy doskáče. Stejně jako pražský "klokan".

Reagovat
Mata

Ale Klokan uz zase skace. Jsou v CFL paty a na postup ztraci asi sest bodu. To se z tech sracek v kterejch byli docela vyhrabali

Cimz je teda nechci nejak srovnavat se Spartou!!!

Reagovat
HOST*alois

Jo když ti někdo vytkne něco co se mu na tobě nelíbí. Tak ti hnedka závidí. To má fakt hlubokou logiku...

Reagovat
PJ

To je fakt, kterej si většina "antisparťanů" neumí nebo nechce připustit. Nemaji Spartu rádi a ať už pro to vysvětlujou jakkoli, v podvědomí to prostě je závist. Kdyby Sparta nebyla tak často nejlepší, určitě by neměla tolik odpůrců...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem žádný velký nadšenec Zbrojovky, ale nesmírně mě těší, že Baníku vrátili tu prasárnu z podzimu

Reagovat
HOST*jampadampa

Pokud bylo vůbec co vracet tak jim to nevrátilo Brno ale "Váš" pan rozhodčí. Blahopřeji ke koupi jednoho bodu. Asi to nebylo levné...

Reagovat
HOST*Stifmaister

Aktuality

Baník - Bóbika 1:1 aneb

Divadlo si nechte do Národního, nám nechte fotbal...

03.05.2006 20:41:29 - ammy

Komentovat dnes výkon te figurky v černém, která zrežírovala zápas, nemám chuť, sílu ani náladu.

Pro komentář dnešního zápasu můžu použít pouze jeden fór...

Pepíčku, co ti řekl tatínek na vysvědčení?

A mám vynechat sprostá slova?

Samozřejmě...

Tak neřekl nic...

No comment czech kaprligue

Reagovat
HOST*jampadampa

Taky jsi tam byl? To je fakt hrůza dívat se na takové divadlo. Já klidně unesu i porážku baníku 0:5, ale férově. Byl jsem věrný fanoušek a chodil i když se nedařilo nebo byla zima, ale dívat se na to co včera? To po mně nemůže nikdo chtít

Reagovat
HOST*Stifmaister

No měl jsem tam jít...ale nakonec nešel,ale říkal mi o tom kámoš,prý že ten Brňák spadl sám...

Reagovat
HOST*jampadampa

Tak včera jsem tam byl. Popíšu to asi tak:

Baník byl od začátku iniciativnější. Brno si evidentně přijelo pro bod a zakopali se na svojí půlce. Baník držel míč hrál na půlce soupeře ale šance moc nepřicházeli. V druhém poločase Baník ještě přidal a kolem Lejsala (myslím) to docela hořela. Jinak golman podal dobrý výkon. Pomezní soustavně mával ofsídy Baníku takže "heiloval" téměř celý druhý poločas Tlak vygradovalo zaslouženým krásným golem Baníku. I po té byl baník aktivnější a brno nebylo schopno nic vymyslet. Až v závěru se pan rozhodčí konečně "dočkal". Divadelní herecká hvězda brna sebou šlehla v pokutovém - pence - gol - raději hned konec - a zápas skončil jak měl ...

...Dobrý den sportu zdar fotbal zvláště...

Reagovat
HOST*jampadampa

oprava - šance nepřicházely

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe, jak říkám, jsem sice z Brna, ale moc mi na zdejší rádobyprvoligové kopané nezáleží. Ale za tohle jsem opravdu rád, že se to Baníku vrátilo (stejně jako Matějovskému v neděli). Znáš to o těch božích mlýnech?

A být tebou, tak ještě sprdnu toho, kdo zápas nastříhal do zpráv. Tam totiž byly vidět jen tutovky Brna

Reagovat
HOST*jampadampa

Pak jsem zvědavý kdy se zase vám vrátí ta včerejší nefér penalta a ta ruka vašeho besty proti Mostu. O těch mlýnech to znám, ale taky vím, že to platí pro všechny (i pro vás) Zprávy jsem nemohl stihnout a nechápu co tam mohli nastříhat. Hráli jste až posledních 15 min.

Reagovat
smazaný uživatel

Proti Brnu se taky písklo několik tragikomických penalt, taková už je holt naše liga Nemysli si, mně to taky vadí. Ale proti Baníku ne, už kvůli tomu podzimu. Stejně tak se nedivím, že nám přeješ odplatu za Bestu. Ten borec je ostudou našeho města.

Reagovat
HOST*jampadampa

Ale já vám nic zlýho nepřeju. Fandím Baníku a pak Moravě takže si přeji spíše sestup Blšan a Plzně než Brna. Ten Besta to měl alespoň přiznat. Místo toho lhal jako malý kluk. To už není o fotbalu nebo určitém mužstvu, ale přímo o charakteru konkrétního člověka. Takže nic proti Brnu. No a ta ztráta těch dvou bodů mě zase tak moc nemrzí - stejnak k čemu by nám byly - k upevnění šesté pozice? Spíš mě štve, že jsem se tahal přes půl Ostravy na představení toho kašpara v černém.

Reagovat
HOST*jampadampa

Jo a z Brna přijelo asi osm fanoušků. Kotrba tvrdil, že mají nejlepší fans v lize. Asi myslel těch osm "statečných".

Reagovat
smazaný uživatel

No to snad nemyslis vazne! Jediny co te v teto situaci muze omluvit je tvoje zapomeni ci neznalost. Zapas u vas v Ostrave byl 2x (DVAKRAT) odlozenej na poprve tam prijelo zhruba 200 fanousku na podruhe neco pres 100, takze se nediv ze na treti pokus navic v pracovnim tydnu prijelo malo lidi.

Reagovat
HOST*jampadampa

Tak kdo půjde s Blšanama? Vzhledem k soupeřům Jihlavy a Plzně v posledních dvou kolech to vypadá na jednoho z těch dvou. Namočit se může, ale i Slovácko v případě porážky právě v Plzni. Pravděpodobnost asi takhle:

Plzeň - 44%

Jihlava - 46%

Slovácko - 8%

Brno - 1,5%

Příbram - 0,5%

Reagovat
smazaný uživatel

Uplne nejradeji bych byl kdyby spadla Pribram, to si preju kazdym rokem. Docela zajimave se nam situace vyvynula a Pribram porad muze spadnout coz je potesujici. Pribram hraje dalsi kolo doma se Spartou tak dofam ze Sparta teda potvrdi svou zlepsujici se formu, jinak me zklame. No a posledni kolo mame Pribram domy MY a nebylo by nic hezciho nez jim vyprasit kozich a poslat je do druhe ligy. To by ale Plzen musela oba zapasy vyhrat (doma Slovacko, venku Sparta) a Jihlava taky (venku Boleslav, doma Slavia). Zvlast v pripade Jihlavy je to vzhledem k losu asi zcela nerealny i kdyz ted maji dobrou formu.

Reagovat
HOST*jampadampa

Přesně tak Plzeň ani Jihlava dvakrát nevyhrajou. Jinak Spartě se v Příbrami dlouhodobě nedaří tak nevím jestli vyhrajou. Nám by se ale hodilo kdyby Sparta uhrála druhou pozici, protože v případě postupu do finále ČMFS a v případě, že vy prohrajete na Spartě bychom šli nehledě na výsledek finále. Ale zase Sparta v LM. Tak nevím co si přát více...

Reagovat
smazaný uživatel

Prej si abyste od nas ve finale nedostali moc velkej vyprask

Reagovat
HOST*Stifmaister

hhh to se bát vůbec nemusíme,pokud to zas nedopadne jak včera v poslední minutě hhh,to u vás nebyla chyba rozhodčího to co jsme udělali my,teď ale jo..

Reagovat
smazaný uživatel

Ja sem tu penaltu este nevidel moc rad se na ni dneska podivam a pak zhodnotim.

Reagovat
HOST*Stifmaister

Já jsem jí taky neviděl,usuzuju jen podle toho co říká skoro každý možná se višchni mýlí co já vím

Reagovat
HOST*jampadampa

Psali to i ve Sportu a v Moravskoslezském deníku, že nebyla. Já si též myslím, že si tu penci vymyslel. No a podle hodně histerických reakcí Střihavky který měl faulovat a brňáků kteří se k tomu moc nevyjadřovali mě to utvrzuje.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele