Fortuna liga - souhrn 9. kola

19.09.2017, 20:27, aktualizováno 20.09.2017, 20:58
Komentáře a souhrny
Trnavský Spartak porazil Zlaté Moravce a jen o skóre zůstává na druhé příčce, Dunajská Streda si poradila se Senicí. Nitra podlehla Trenčínu a přišla o vedoucí pozici, kam se posunul Slovan Bratislava, jenž přehrál Michalovce. Podbrezová konečně zabrala, když na domácí půdě zdolala Prešov. Žilina znovu vyšla bodově naprázdno, tentokráte podlehla Řužomberoku...

Spartak Trnava - FC Zlaté Moravce 1:0

20.09.2017 19:00

Góly: 32. Erik Jirka

V deviatom kole Fortunaligy si Spartak Trnava pripísal ďalšie tri body, keď Zlaté Moravce zdolal na domácej tráve tesne 1:0 (1:0).

Domáci začali útočne, ale zatiaľ bez gólového efektu. Hostia sa snažili o kontry, pričom útočili iba po šestnástku. Prvú väčšiu príležitosť mali Trnavčania v 15. minúte. Priamy kop Jirku z hranice 16-ky trafil domáceho hráča stojaceho v múre. V 32. minúte po rýchlej kontre strieľaný center Egha poslal za chrbát Kováča Jirka - 1:0. O desať minút kryl v páde brankár Kováč strelu Pehlivana.

V 56. minúte mali hostia šťastie po centri Čanturišviliho, keď Egho zblízka nastrelil brvno. V 63. minúte zakončil Záhumenský, čím zaznamenal prvú strelu svojho tímu priamo na trnavskú bránu. Hostia v druhom polčase ovládli stred poľa a andeli sa cez neho presadzovali už len ťažko. Slabší deň mali najmä Čanturišvili a Vlasko. Ďalšia nebezpečná strela pochádzala z dielne striedajúceho Bariša. Mierila vedľa trnavskej brány. V 80. minúte nastrelil Jirka z priameho kopu bočnú sieť. Pri protiútoku kryl Vantruba hlavičku Chrena. Rovnako ako v predchádzajúcom kole na pôde Prešova i tentoraz o výsledku rozhodol Trnavčan Jirka. Spartak Trnava porazil ViOn Zlaté Moravce 1:0 a dostal sa už na druhú priečku v tabuľke.

Více informací k zápasu

DAC Dunajská Streda - FK Senica 1:0

20.09.2017 19:00

Góly: 86. Éric Davis

Ambiciózny celok Dunajskej Stredy si v deviatom kole poradil na Žitnom ostrove so Senicou pomerom 1:0 (0:0).

Domáci mohli rozvlniť sieť už v desiatej minúte. Nebezpečnú strelu Pačindu vyrazil Plach. Okrem tejto príležitosti úvodná časť divákov veľmi zo sedadiel nedvíhala. Hralo sa prevažne medzi šestnástkami, pričom mierne navrch mal DAC. V 30. minúte po centri z pravej strany hlavou loptu sklepol Malec Davisovi, a ten ju poslal mimo. Veľkú šancu zneškodnil brankár Plach v 38. minúte, keď sa na neho rútil Ashiru. Na druhej strane mohol skórovať Medveděv, no Macej jeho pokus kryl. V 43. minúte prekonal obranu Senice Ljubičič, ale Plach dobrým vybehnutím zakročil. V 45. minúte po prihrávke Šefčíka vystrelil vedľa Kováč.

Druhý polčas začala Dunajská Streda náporom. V 51. minúte Vidova hlavička tesne minula bránu. V 76. minúte mal gól na kopačke Pačinda, ale jeho strelu Plach vyrazil. V 80. minúte Kalmár zahral priamy kop a lopta preletela ponad priestor troch žrdí. O dve minúty prišla ďalšia šanca Dunajskej Stredy. Kalmárov center poslal hlavou tesne vedľa Divkovič. V 86. minúte sa z priameho kopu z pravej strany presadil Davis - 1:0. Do konca sa už skóre nezmenilo. DAC Dunajská Streda zdolal ViOn Zlaté Moravce 1:0 a naďalej sa drží v prvej šestke Fortunaligy.

Více informací k zápasu

AS Trenčín - FC Nitra 2:1

20.09.2017 18:30

Góly: 22. Antonio Mance, 75. Rangelo Janga - 63. Tomáš Kóňa

V deviatom kole Fortunaligy AS Trenčín pripravil hosťujúcej Nitre druhú prehru v sezóne, keď ju zdolal 2:1 (1:0).

Úvodných 20 minút sa diváci trochu nudili. Oba tímy dôsledne bránili a snažili sa vyvarovať sa chýb. Nitra inkasovala v doterajšom priebehu súťaže iba tri góly. V 22. minúte vybojoval Ubbink loptu pre Gonga. Center usmernil do siete Mance - 1:0. Odvtedy zápas získal tempo. O dve minúty mohol hlavou vyrovnať Balaj. Tiesnený nedokázal zakončiť presne. V 27. minúte zakončoval hlavou Beridze. Jeho pokus s námahou vytesnil Hroššo. Trenčania boli aktívnejší a hralo sa zväčša na polovici tímu spod Zobora. V 35. minúte vystrelil z vnútra pokutového územia Gong a jeho strela preletela ponad brvno. V úvode druhého dejstva niekoľko náznakov šancí hostí zostalo bez efektu. Na opačnej strane po rýchlom brejku tesne vedľa pravej tyče zakončil Gong. V 54. minúte využil pošmyknutie obrancu Beridze a tvrdou ranou preveril Hrošša. O dve minúty poslal nebezpečný center do pokutového územia Kuník, no Ivančík halfvolejom neprestrelil obrancu. V 63. minúte lopta z rohu preplachtila celú šestnástku a Kóňa ju hlavou poslal pod brvno - 1:1. V 70. minúte si na center za obranu nabehol Janga. Zblízka však nedokázal umiestniť loptu do siete a trafil len vybehnutého Hrošša. O päť minút však ten istý hráč príležitosť zužitkoval na druhý gól - 2:1. Osem minút pred naplnením riadneho hracieho času sa Skovajsova strela odrazila od tyče a dorážku pokryl Hroššo. AS Trenčín porazil FC Nitra 2:1 (1:0).

"Ďakujeme fanúšikom, ktorí nás hnali za víťazstvom. To prišlo po kvalitnom výkone, no uznávame, že sme urobili veľa chýb. Hostia ich nevyužili. Stále nám chýba dostatočné sebavedomie. Nezostáva nám nič iné, iba poctivo pracovať, aby víťazstvá pribúdali," povedal po zápase tréner domácich Roman Marčok. "Veľmi sme chceli uspieť a získať body. Prvý polčas sme nesplnili predstavy. Za nerozhodného stavu sme ukázali veci, ktoré by v budúcnosti mohli brať body. Budeme sa snažiť robiť radosť našim fanúšikom. Mrzí nás prehra a budeme sa ju snažiť napraviť v nasledujúcich kolách," okomentoval duel aj tréner Nitry Ivan Galád.

Více informací k zápasu

Slovan Bratislava - Zemplín Michalovce 3:1

19.09.2017 20:30

Góly: 45. Jakub Mareš, 53. Filip Hološko, 64. Filip Oršula - 72. Milan Šimčák

Za titulom kráľa strelcov ráznymi krokmi kráča Jakub Mareš. Opäť sa trafil v drese Slovana a aj on pomohol k tomu, že belasí vyhrali ďalší domáci zápas. Tentoraz nad Michalovcami 3:1.

Už od úvodných minút mali domáci hráči prevahu a loptu pod kontrolou. Bieszczad mal prvú komplikáciu pri šanci Mareša po pár minútach hry, ale vystihol jeho blafák, čo znamenalo udržanie bezgólového stavu. To však Marešovi ešte viac zdvihlo chuť útočiť a dostával sa aj do šancí. Po polhodine hry neuspel pre zmenu Hološko, hostia sa bránili zubami-nechtami. Gól padol až v poslednej minúte polčasu a išlo o zlomový moment. Do šance ho vyslal Hološk oa český legionár už nemal problém obstreliť brankára a zaknihovať 8. gól v tomto ročníku - 1:0.

Tento fakt belasých, samozrejme, povzbudil a po prestávke sa opäť hrnuli dopredu. Netrvalo dlho a do zakončenia sa dostal Hološko. Holman vysunul po pravej strane Čikoša, ktorý mohol zakončovať, ten ale ponúkol gól Hološkovi, ktorý do prázdnej brány nemal probléom upraviť na 2:0. Zdá sa, že exreprezentant SR sa dostal takisto do formy. Totiž bol to práve Hološko, kto nahrával na tretí zásah, tentoraz Oršulovi z pravej strany a už bolo 3:0. Slovan si však nepostrážil zadnú líniu dvadsať minút pred koncom, pretože po jednej z mála šancí udreli aj hostia - 3:1. Korekciu výsledku bombou pod brvno po úniku zaznamenal Šimčák. Gól Kubíka v závere potom už neplatil pre ofsajd, no v každom prípade belasí neprehrali ani v 9. kole a vyhrali nad Michalovcami o dva góly.

Více informací k zápasu

Železiarne Podbrezová - Tatran Prešov 2:0

19.09.2017 19:00

Góly: 4. Lazar Đorđević, 44. Endy Bernadina

Dôležité víťazstvo zaznamenala vo vloženom kole Podbrezová. Tá si poradila s húževnatým Prešovom 2:0, hostia pritom zahodili penaltu.

Ani jedno mužstvo pred stretnutím nemalo dobrú formu, ale čosi podstatné sa udialo ešte pred hvizdom na strane domácich. Tí siahli po výmene trénera a na Horehronie sa vrátil tréner Marek Fabuľa. Možno aj preto sa jeho tím dostal do vedenia už po 4 minútach, keď Djordjevič nikým nebránený zakončil roh Leška a hlavou otvoril skóre - 1:0. O desať minút nedal šancu Turňa a Rendla hlavičkou potom poslal loptu len do brvna. Prešovčania sa postupne osmeľovali, ale do šancí sa nedostali. Za zmienku stojí nepresná koncovka Katonu spoza šestnástky, jedinú strelu medzi žrde vyslal do prestávky z ľavej strany po polhodine hry Černák, no Kuciak bol pozorný. A hoci mal Prešov náznaky šancí na vyrovnanie, udreli opäť domáci hráči. Bernadina svojou strelou nedal šancu Talianovi a bolo už 2:0.

O všetkom podstatnom mohol potom po prestávke rozhodnúť domáci Rendla či Baér, ale nestalo sa tak. Svoj tím, aj keď už za dosť nepriaznivého stavu podržal Talian. Svoje šance domcái teda nepremenili a Prešov sa postupne osmeľoval. V možnostiach na kontaktný gól sa ocitol napríklad Katona, ale brankárovi Kuciakovi zavaril aj Černák. Dokonca sa pískala aj penalta pre hostí, Kostelný bol tým mužom, ktorý ju zapríčinil. Streňo však mieril vedľa žrde a hoci jeho spoluhráči potom ešte mali akú-takú prevahu, gól nedali. Aj preto tri body ostali doma po výsledku 2:0, čo je pre Podbrezovú veľmi dôležitý rezultát.

Více informací k zápasu

MFK Ružomberok - MŠK Žilina 1:0

19.09.2017 18:30

Góly: 84. Michal Škvarka (vl.)

Ďalšia prehra Žiliny, tentoraz si vylámala zuby na Ružomberku. Dokonca sa hostia nedostala ani k jednej strele a aj preto po šťastnom zásahu MFK zo záveru stretnutia sa duel skončil 1:0.

V lejaku sa duel začal opatrne, tímy vyčkávali a šancí sa príliš nerodilo. Diváci určite očakávali od tohto stretnutia viac, veď na seba narazili ofenzívne ladené mužstvá. Žilina však nebola vo svojej koži a okrem pološance Lačného po pár minútach duelu sa dlho na ihrisko nič zaujímavé nedialo. Jedine Qose zaujal po chybe Mazáňa, ktorý mu sklepol loptu hruďou, lenže Albánec bránu v dobrej pozícii prekopol. Najväčšiu šancu prvého polčasu mal potom Gerec, krásnu prihrávku mu do 1000% šance poslal Daniel, ale prvý menovaný zblízka odkrytú bránu prekopol.

Aj preto sa v prvom dejstve skóre nemenilo a dlho to vyzeralo, že sa tak v zápase nestane vôbec. Po prestávke sa totiž obraz hry príliš nezmenil a Žilina pokračovala v bezzubom výkone. Rozhodne nepripomínala tím, ktorý cez víkend rozprášil Trenčín 5:1, kým Ružomberčania na svoju šancu trpezlivo čakali. Šancu otvoriť skóre mal opäť Gerec, ale neuspel ani v 57. minúte. Dokonca sa aj zranil, takže Ruža už v kádri nemá ani jedného pripraveného útočníka. Dvadsať minút pred koncom skúšal šťastie Škvarka, no mieril nad. Napokon sa predsa len radovali hráči MFK. Po akcii cez pravú stranu, kde nemal svoj deň Mazáň prišiel center, ktorý si Králik zrazil do vlastnej siete a pár minút pred koncom bolo 1:0. Žilina už nemala síl na vyrovnanie, ale po priamom kope v poslednej nadstavenej minúte ešte namieril práve Králik hlavičkou do brvna. Domáci mali šťastie, loptu odvrátili a pripísali si cenné tri body.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slovan Bratislava963022:1021
2.Spartak Trnava970214:821
3.FC Nitra961213:519
4.DAC Dunajská Streda953114:1018
5.MFK Ružomberok942316:1214
6.MŠK Žilina940523:1612
7.FC Zlaté Moravce940512:1112
8.Zemplín Michalovce93158:1010
9.AS Trenčín923414:199
10.Tatran Prešov92258:218
11.Železiarne Podbrezová92169:167
12.FK Senica90276:212

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (195)

Přidat komentář
ratusek

jsem rád, že když už prohra, tak s Ružou. Ale ztrácet po 9 kolech 9 nebo 10 bodů už je na pováženou na první místo, už by se mělo něco změnit.

Reagovat
Milan.B

nevyrovnane vykone, neskutocne

Reagovat
ratusek

Přesně. Hlohovský strašně chybí, sem ani nečekal. O2 mimo naprosto a celkově hra dopředu hrůza, ikdyž ono i obrana.

Reagovat
Milan.B

jak sa mu vobec dari v tej korei??

Reagovat
smazaný uživatel

ťažko povedať, nemajú tam internet

Reagovat
Emmett Brown

podla TM ma zatial 8z/3g

Reagovat
smazaný uživatel

Včera to bola strašná bieda z našej strany.

Ružomberok zaslúžene vyhral.

Reagovat
ratusek

Ona je to herně bída pořád výsledkově to klapalo ted ale hra špatná. uvidíme po Slovanu, pokud Slovan vyhraje tak si myslím že lehce dokráčí k titulu. přestupové období něco změnit může ale vzhledem k filozofii týmu nevím. leda by se vrátil Hlohovský

Reagovat
jany kozak

boha som ani nevedel ze je liga cez tyzden dalsie kolo co som netipoval

Reagovat
Darren Fletcher

daj este aspon na zajtra strelcov a ciste konto, to sme zvykli povolit aj minulu sezonu

Reagovat
jany kozak

Okej dakujem tak teda Trnava

a strelci Egho, Cmelik, Malec

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som na tom podobne

Dac

Egho,Kalmar,Pacinda

Reagovat
jenculko

Tak uz aj ja sem dam

DAC

Pehlivan,Egho,Vida

Reagovat
Emmett Brown

Slovan - Michalovce 295 divákov, reálne asi 50, Ivan

Reagovat
pistacik11

Veď už bude štadión, futbal není zlý, toto už není len o kmotrikovi, ale o lenivosti ľudí

Reagovat
sk333

Súhlasím, že to je aj o lenivosti ľudí. V tom daždi hral Slovan celkom dobrý futbal. Keby prišlo 15 tisíc ľudí, tak by slovanisti hrali ešte lepšie. Myslím, že príchodom posíl, zvlášť Rabiua sa hra zlepšila oproti minulej sezóne.Soumah ani veľmi nechýba. Mužstvo hrá kolektívnejšie a kombinačnejšie.

Reagovat
Euphael

jak to vypadá se stadionem ?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

Takto tam na pasienkoch koncili vsetci...

Inak dobry futbal.

Reagovat
Ferguson6

Bol si?

Reagovat
Emmett Brown

Nie nie, ani na našich som nebol dnes, nestíham ništ. Na Pasienky chodim len na poháre kuknúť, alebo derby inak v BA mám 5-6 klubov v nižších súťažiach, ktoré chodím pozerať a aj ma to omnoho viac baví, táto Ivanova karikatúra Slovana je kdesi na chvoste môjho záujmu.

Reagovat
sk333

Kašli na Kmotríka. Futbal hrá Slovan krajší ako minulý rok a ak si z Bratislavy, tak sa oplatí chodiť. Ja som z východu, tak aspoň na Huste, alebo v TV, ak mám čas.

Reagovat
Ferguson6

Ja len preto, že vždy každý z telky presne vie, koľko ľudí bolo na Slovane, ale pritom aj pod kamerou sedí dosť ľudí. Netvrdím, že ich tam boli tisíc, ale určite na tom zápase nebolo 50 ľudí. Samozrejme aj 250, čo je tak na 4. ligu, je hanba.

Reagovat
Emmett Brown

Na FB Profutbalu boli fotky

Reagovat
twelwer

Na koho vsetkeho takého zaujímavého v BA chodis ? Nech viem kde sa zatulat cez nudny vikend

Reagovat
smazaný uživatel

za mna mozem povedat, ze zvyknem ist na petrzalku, tejto sezony som bol dvakrat v stupave na inter (mily stadionik, pekne prostredie), raz na racu a zoprkrat u nas v karlovke na mladez. ovela vacsia zabava ako profi futbal niekedy)))

Reagovat
Emmett Brown

Súhlasím s poslednou vetou

Reagovat
smazaný uživatel

tak ja liubim ten "maly futbal". klobaska, pivko, parada. v zahranici (ked som tam robil) som vo finsku chodil pravidelne na fc viikingit na vuosaari v helsinkach a este na kapa helsinki na druhu a potom aj na tretiu ligu, pricom ani raz som nebol napr. na hjk helsinki))) na islande som chodil na fylkir bo stadion mali hned za barakom kde som byval. v estonsku som bol zoparkrat na levadiu a to ani nehovorim o brazilii na nejaku okresnu ligu v itaim paulista co je sucast sao paulo)))

Reagovat
Emmett Brown

Pekne to mas pobehane, zavidim v dobrom teda

Reagovat
smazaný uživatel

tak robim vo vede a vyskume, s tym sa da vela po svete polietat.

Reagovat
twelwer

Tak isto ti toto zavidim aj ja mas super. Ja som bol v USA pozriet na Cincinnati a to bol tiez fajn vidiet druholigovy tym. atmosfera fajnova.

Reagovat
jany kozak

kamarat hra teraz nejaku nizsiu americku ligu a ked vidim fotky videa tak tie univerzitne alebo ake kluby su to maju lepsie vybavenie ako hocikto u nas

Reagovat
pistacik11

Ja som hral predposlednu ligu v Nemecku a mali sme štadión s 4 ihriskami, hl. Bez a 3 tréningové s osvetlením

Teraz som v rovnakej lige ale v klube "len" s dvoma tréningovými a jedným hlavným

V obidvoch kluboch má hlavné a jedno tréningové zabudované umelé zavlažovanie

Reagovat
jany kozak

tak ono co si pamatam tak aj rakuske/madarske dedinky kusok od bratislavy ked sme tam chodili mali x treningoych ihrisk vlastnu halu a pod no

Reagovat
twelwer

Heh u nas v nejakej predposlednej lige su radi ked maju kvalitne lopty a jednu funkcnu sprchu

Reagovat
twelwer

No jasne akoze ja som byval hned vedla univerzity ale to vybavenie to bolo fakt neskutocne. Ihrisko s takou kapacitou ako ma u nas mozno trnava ak vôbec... Neviem uz presne ci to malo cez 20 000 kapacitu. vedla telocvicna, posilka, baseball, frisbee, vsetko mozne fakt vela ihrisk. A vsetko v podstate v jednom areali. Fakt to je radost tam sportovat.

Reagovat
Darren Fletcher

comu sa venujes?

Reagovat
smazaný uživatel

soft matter physics, modely biologickych membran, bioelektronika....

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

vyslovene biologicky fyzika - momentalne viac do koloidnej fyziky, najma emulzie a peny, fyzika v potravinarstve a kozmetike. na takom ruzi a zmrzke sa to krasne vysvetlit))))

Reagovat
Darren Fletcher

a co skumas?

Reagovat
smazaný uživatel

kedysi viac. modely biologickych membran a ich vyuzitie v materialovej fyzike a elektronike ako matrica na umiestnenie molekul, LED-ky organicke a pod. ale najvacsia cas vyskumu bola do lipozomov a miciel (oba su take akoby lipidove (tukove) gule) co su vhodne prenasace lieciv v ramci cielenej terapie. napr. pri nadoroch a pod. plus ja som dlhe roky participoval na vyvoji novych zariadeni na meranie ich koncentracii a pod. je za tym vela toho. a este bol aj velky vyskum s medzinarodnou olympijskou federaciou na detekciu dopingu pomocou specialnych senzorovych molekul (calixareny sa volaj. to je akoby si zrezal futbalovu loptu na polovicu, tak vyzeraju). vsetko mozne... ale teraz sa skor specializujem na ucenie, ucim na dvoch vyskach, mam vlastny ustav, na vedu uz neostava cas a ani sa mi ju uz nechce robit))))

Reagovat
Emmett Brown

úprimné vau

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

Na VŠB do Ostravy nejezdis? Nějaká konference nebo tak něco..

Reagovat
smazaný uživatel

nene. ja uz som chlapi aj kus od vedy odisiel, boli to fajn roky ale stacilo. s nou som pekne pochodil svet, vela videl, kopa skusenosti. teraz som v inej oblasti (vzdelavanie, medicina) a to ma bavi.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
suldik

to ani neviem co je

Reagovat
Emmett Brown

Iskra Petržalka, Jarovce, Rusovce, Rača a moje dve srdcovky, kde sú veľmi často poriadne prestrelky - Karlovka a Fk Dúbravka hlavne Dúbravka má pekný nový štadiónik a ako taký exotický bonus pridávam The dragons zo šiestej ligy, mužstvo zložené výhradne zo zahraničných študentov

Reagovat
twelwer

Hehe, Ja som si pred sezonou vybavil konecne hostovanie v Ba v Krasnanoch (uplnou nahodou som sa tam dostal) a zacal sa hybat a mierne trenovat aj tu v BA, takze na Iskre sa mozno stretneme na jar , Ak si dobre pamatam tak hrame aj v Dubravke, Jarovciach. Čiže pár tých štadiónov si dúfam prejdem aj ako hráč.

Keď už vás tu mám aj s Isokarhu-om, tak o Krasňanoch sa čo take koluje ?

Reagovat
smazaný uživatel

to neviem co o krasnanoch sa hovori, ja som jedine ako student chodil do grafie na brigady))))))

Reagovat
Emmett Brown

Tak to máš za spoluhráča Milana Strelca minulý týždeň som chcel ísť na vás s Jarovcami, len som nestíhal, máme tam s kamošom obľúbenca, aj vám dal dva góly, vyzerá jak hroch a v polčase už nevládze, ale góly dáva jak na bežiacom páse

Reagovat
twelwer

Hej hej v utoku. Opis mi toho chlapa trochu, pretoze ho spominaju obcas aj nadava ktosi na neho ale ja som s nim odohral iba jeden zapas a ako chalan z oravy o nom nic neviem. 3 tyzdne som si v domácom cosi spravil s clenkom takze som iskru, Jarovce a Vajnory vynechal. Tak teraz uz hadam budem okej na Igram. U nas nevladze iez nikto od 60 minuty hadam. A ak neprestanem zrat somariny tak budem asi aj ja ako hroch zachvilu.

Reagovat
Emmett Brown

Koho ti mám opísať, Strelca či toho Jarovcana?

Reagovat
twelwer

Strelca ... lebo vraj to bol ktosi znamy

Reagovat
Emmett Brown

Bol to ligový hráč, hral aj za Petržalku, dokonca trikrát, naposledy keď sme začínali v piatej lige. Obľubuje hádky s rozhodcami a svojmu menu v minulosti moc verný nebol a viem že mal dáke existenčné problémy po kariére, ale už je asi ok

Reagovat
xawi

Ja som hral proti nemu stopera este ked hraval za Most. Velmi neprijemny, hadal sa asi s kazdym. Za zapas sa dotkol asi trikrat lopty, z toho jedna golova hlavicka a prehrali sme 1:0

Reagovat
twelwer

Hej take cosi spominali. No z toho co som ja videl, tak sa nejako nehadal a to piskala zena. Goly vraj strelit nejake vie ale uz je to starsi pan takze moc toho nenabeha. Ale ako pise xawi postavit sa vraj stale vie kvalitne

Reagovat
smazaný uživatel

V Krasnanoch je on ten golovy matador s tym svojim "zrakom" na goly ... jeho syn ma uz podpisanu profesionalnu zmluvu v Slovane BA. Milan svojho casu legionarcil aj niekde v Azii (Thajsko ?), kde sa dostal do styku aj s ludmi, o ktorych by Robert Rak vedel viacej povedat .. ..

Reagovat
twelwer

Tu prvu cast si presne vystihol takto som si to predstavil ked som ho prvýkrát zbadal.

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

Ty vole...mne fakt nie je sudene sbierat bodov do tipovacky za ciste konta. Zasa ma odrbal Slovan.

Reagovat
xawi

Podobne u mna. Za ck mam tuto sezonu minus 3

Reagovat
Darren Fletcher

co si vlastne kmotrikovci myslia o tom, ze ich klub dosiahol pravdepodobne aj europske dno, co sa tyka navstevy vzhladom na slavu a kvalitu klubu. ved to je uz nieco neuveritelne doslova

Reagovat
zgeroTT

myslis, ze ich to trapi? zaujmy su uplne inde, futbal je len hracka alebo nutny privesok a ochranny stit. teraz neviem, ci je horsi tento pristup, alebo mat to ako pracku a zit vo svete, v ktorom mas pocit, ze ti maju byt vsetci vdacni, ako ten nas pandrlak aj s jeho postihnutym synom.

Reagovat
pistacik11

Ale, fanúšikovia majú tiež svoj podiel viny. Veď teraz hrajú najlepší futbal za posledné dve tri sezóny a majú najnižšie návštevy. Hráčov za posledný rok a pol obmieňajú rozunne, a zvyšujú kvalitu. Štadión čoskoro hotový. Tu je problém nie v kmotrikovcoch ale v ľuďoch, ktorý by tu najradšej mali zápasy Premier league. Dovolím si povedať, že sa tu nehraje horší futbal ako v Poľsku, česku, Rakúsku kde sú tie návštevy neporovnateľne vyššie.

Reagovat
aurelio

Problém je v kmotríkovcoch. Sú to mafiáni a niektorí ľudia majú našťastie aspoň nejaké zábrany a tú ich šaškáreň odmietajú ďalej dotovať (druhá vec je, že na štadión sa im poskladáme všetci)...

Reagovat
Ferguson6

Ako keby im to nejako uškodilo. Jediný, komu tým fanúšikovia škodia, je klub. Kmotírkovcom ani Poorovi nijako neškodia. Akurát o tých pár tisíc eur zo vstupného môžu dať menej do futbalu.

Reagovat
zgeroTT

ach ta naivita, ze peniaze zo vstupného idu do klubu.

Reagovat
Ferguson6

Nemusia ísť priamo, pokojne nech si ich vezme majiteľ... Ktorý potom dáva peniaze do klubu.

Reagovat
xawi

Jasne. Klub sa plati sam a vstupne ide do vacku majitelovi.

Reagovat
zgeroTT

v nasom klube, ktory dlhodobo funguje v nutnom minime a neexistuje tu umera, cim vyssie prijmy, tym vyssie výdavky ostavaju tie peniaze uplne mimo. konkretne v spolocnosti city arena, Spartak ako taky nema prijem zo vstupného.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

presne tak majitel dáva dlhodobo do klubu stále rovnaku sumu roky, vlastne od zavedenia eura. Či chodilo 7000 priemerne alebo 1000

Reagovat
aurelio

Myslím, že tých pár tisícok hore-dole ich fakt netrápi. Ide o pozemky, štadióny, dotácie, zákazky... A to, že im tam diváci neprídu je dobrým signálom, že aj keď toto bohapusté rozkrádanie štát toleruje, ľudia nie sú blbí. Futbal nie je všetko...

Reagovat
Ferguson6

Veď to som napísal hneď v prvej vete.

Reagovat
uff

Reagovat
pistacik11

Keď idem na futbal, chodím tam kvôli nemu a nie politikarčit. Majiteľ je len výhovorka a v prvom rade škodí len klubu a hráčom. A na ostatné štadióny sa neskladá štát? V Žiline a Trenčíne sa nechodí, lebo rozpredávajú káder každý polrok majiteľ je kkt. V TT majú miesto hráčov nový štadión, ale majiteľ je kkt, lebo nedáva viac love do futbalu aby bol titul. Na Slovane sa stáva štadión, hra sa celkom OK futbal ale majiteľ je kkt už len z princípu aby sa nezaostalo za trnavcanmi, a dalo by sa pokračovať od hora po spodok.

Nech je to v DS na tribúnach ako chce, majiteľ je taký istý "podnikateľ" ako tí v Slovane či TT ale tý ľudia tam na ten futbal prídu aj napriek tomu.

Reagovat
suldik

Lenze Vilagy je tam chvilku a co uz z toho stihol spravit...buduje akademiu, stadion tesne pred dokoncenim, zlozil solidne muzstvo...konsenzus tychto troch veci v trnave a na slovane neprisiel za dlhe roky tak toho jednoducho ludia maju plne zuby

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Kmotrik tiez stavia stadion, tiez vybudoval akademiu, tiez zlozil solidne druzstvo...Poor v Trnave tiez postavil stadion, tento rok maju tiez solidne druzstvo...

Reagovat
xawi

Kmotrikov akademia je iba PR.

Na Rapide nedokazal ani zabradlie natriet, stale je rapidacke cierno biele.

S vynimkou Haraslina odtial vysli hraci, ktori boli pozbierani po Slovensku a v slovane boli rok dva a povacsine moc neporastli, alebo zabili talent.

Reagovat
aurelio

Je rozdiel dostať milión eur ako jeden z 20 štadiónov (iste, výber miest bol dosť ovplyvnený politikou a kontaktmi) a dostať 60 miliónov, pozemky a nákupné centrum s hotelom

Reagovat
Darren Fletcher

ale Premier League sleduju aj Trnavcania, Nitrania a Michalovcania a aj tak ich pride viac ako na Slovan v polmilionovom meste

Reagovat
Ferguson6

Zase nie o veľa a rovnako šaškujú aj Trnavčania.

Reagovat
smazaný uživatel

Nie o veľa? U nás nechodí ultras a na zápase s Nitrou bolo 6 tisíc ľudí na Slovan prišlo 8 tisiíc. To je podľa mňa o dosť viac ako tých 700 čo bolo dokopy na posledných dvoch zápasoch Slovana.

Reagovat
xawi

Prave v tychto mestach hraju aj odchovanci. Pozri navsrevy za cernaka po postupe do ligy na tehelku.

Co ludia davaju za vunu kmotrikovi je, ze ponicil ihriska v ba,8 rokov nestaval stadion, aj ked odtial vystahoval klub, neriesi mladez, nie su odchovanci... a ja osobne som skoncil po delibuchu s rk, kde bolo mimochodom 4.5 tisic ludi na obycajnom ligovom zapase.

Reagovat
Robochelsea

No to určite, sa pozri na účasť Slovana v Európe a potom sa zamysli, nad tým porovnaním so spomenutými krajinami Ale aspoň 2-3 tisícové návštevy by si zaslúžil každý zápas, o 10 tisícových návštevách na Pasniekoch sa nedá ani snívať, ale 200 ľudí je vrchol.

A tým, že nechodia ani Ultras, tak tam neni žiadna atmosféra a nechce sa tam nikomu...

Reagovat
Darren Fletcher

ved toto, ze standardnych a tiez chabych 2 000 tam malo byt, v podstate ako skoro vsade inde.. ale toto co tam je teraz je fakt neuveritelne

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan hlavne vôbec nemal a ani nemusel odchádzať z Tehelného pola kým sa nezačalo reálne stavať prvé 2-3 sezóny sa ešte ako tak chodili ale 8 rokov ojebov a podrazov na Pasienkoch by zabilo aj väčšie kluby

Reagovat
pistacik11

Hej, padajúca omietka na tribúnach, či v šatňach, to by bola lepšia reklama ako pasienky

Reagovat
xawi

v case ked sa slovan stahoval vyzerali pasienky rovnako.

Weiss sa svojho casu vyjadril, ze tam s repre uz nebude hravat, lebo je to tam cele hnile.

A rad by som vedel, kolko investoval kmotrik do pasienkov. Podla mna to az taka mala ciastka nebude.

Reagovat
zgeroTT

co sa tak velmi zmenilo na pasienkoch odkedy tam prisiel slovan? lebo z pohladu navstevnika hostujuceho sektoru pribudli iba unimobunky a sedladla interu sa vymenili za sedadla z tehelného. inak je to tam hnusnejsie, spinavejsie a hrdzavejsie, ako boli stare tribuny u nas.

Reagovat
xawi

z pohladu navstevnika skoro nic, to nebolo podstatne. Podstatne bolo, aby ten stadion schvalili na pohare.

Reagovat
zgeroTT

tomu rozumiem, preto sa pytam, co tam preinvestoval. u nas sa napriklad na starom stadione musela dorobit nova trafostanica, oznacit viditelne sektory a namalovat schody na zlto.

Reagovat
smazaný uživatel

Aj si dobre spominam tak sa tam menila kanalizacia, menili sa ploty, malovali stoziare a vobec vsetko.hraci mali udajne dostat trest a natriet ploty. Opravovala sa tam "vipka". Minimalne 2x sa menil travnik. Elektricke vykurovanie sa robilo ked tam hrala repre.

Reagovat
zgeroTT

ok, diky. vykurovanie sa urobit muselo, lebo by nemali hrat

Reagovat
smazaný uživatel

Po odchode Slovanu sa vráti na Pasienky Inter?

Reagovat
smazaný uživatel

Kmotrík tam postaví byty.

Reagovat
smazaný uživatel

To je oficiálna informácia? Ja budem len rád, ak ten škaredý štadión zmizne.

Reagovat
smazaný uživatel

Nie je. Ale určite bol spravený projekt. Kedysi bol aj zavesený na internete. Jj, presne to pomôže, zbúrať štadión, zničiť kopec ihrísk, čo tam sú a postaviť byty. Nakoniec ešte sa klaňať kmotrikovi, že nám postavil národný štadión.

Reagovat
smazaný uživatel

Radšej tam postaviť byty pre rodiny, ako vidieť tú opachu a 200 ľudí na nej.

Reagovat
smazaný uživatel

Pasienky nasrať. Skôr tie ihriska okolo. BA zas príde o futbalové ihriská pre mládež.

Reagovat
smazaný uživatel

Mas v pravdu v tom ze to skaredy stadion-futbalovy ale ako atleticky stadion je vyborny (nebavme sa o terajsej kvalite tartanu).

Reagovat
Maximus1

Kmotrík nieje majiteľ pozemkov na pasienkoch ale firma tesako(J&T).

Reagovat
smazaný uživatel

*tak JaT tam postaví byty.

Reagovat
smazaný uživatel

Všetko je lepšie ako Pasienky

Reagovat
smazaný uživatel

Ak by sme mali v 2007 taku skusenost ze 12 rokov budeme prezivat na pasienkoch a nebude sa vediet ci stadion vobec bude, tak by s tym nikdo nesuhlasil a nam by postacovalo aj stare TP.

Reagovat
oli9

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Tupta, Štefanec znova na lavičke Verony snád dostanu šancu niekedy

Reagovat
Ferguson6

Koľko mladých z akadémie už bolo na lavičkách, keď klub nemal koho dať. Absolútne nič to neznamená.

Reagovat
smazaný uživatel

a v Taliansku je to aj tak uplne jedno, kedze na lavicke sedi tak 12 hracov.

Reagovat
smazaný uživatel

ty si taký pesimista aj v reále, mimo ef?

Reagovat
Ferguson6

Nie som pesimista, ale koľko hráčov z Primavery sa v Serii A presadilo do Áčka? Nespomeniem si na žiadneho. Ivan to mal dobre rozbehnuté, ale tiež rýchlo skončil.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

a? ved je to další bod ich, postupu, minimálne to znamená že z Primavery su tí najlepší..... to že sa nedostanu do serie A takto je dost pravdepodobné. Ale to my ani nepotrebujeme. Kludne nech nasleduju aj cestu Hromadu alebo Haraslína. Ja len informujem o mladých s potenciálom.

Reagovat
smazaný uživatel

Víťazstvo teší. Videl som iba druhý polčas. Slabý futbal. Vakhtanova reakcia pri striedaní Snáď sa Kadlec nezranil na dlho, ale nevyzeralo to dobre. Ďalšie "prekvapenie" je absencia hybridného trávnika na ktorý sme pravdepodobne? dostali dotáciu. Škoda, že na štadióne bolo o 2800 ľudí viac ako by malo. Ale zase podľa hlásenia tú návštevu v Spartaku oslavujú.

Reagovat
aurelio

Zápas bol mizerný. ViOn v oboch šestnástkach slabučký, oproti mužstvu z domáci zápasov je to slabý odvar. Páči sa mi, že máme technických hráčov, neboja sa urobil kľučku, či narážačku, ale dnes mali v strede toľko strát lôpt, až z toho boleli oči.

Potešilo aspoň to, že dostal šancu Baggio, nebol veľmi efektívny, aj preto asi rýchlo striedal, ale ukázal pekné futbalové ťahy. Chren napravo bol utopený, úplne odpojený od útočenia, v ktorom je Záhumenský o triedu slabší.

Trnava tiež veľa nepredviedla, ale aspoň sa dostala do šancí, takže výhra o gól asi celkom sedí

Reagovat
Ferguson6

nj, hráte na špici tabuľky, prečo by tam diváci mali chodiť... radšej nech doma trucujú, že Poor nepočúva bandu holohlavých vymätencov, ktorí si napísali zoznam, ktorý by im nesplnil ani najlepší majiteľ na svete.

Reagovat
flamengo

Napriek tomu, že ultras nechodia a tým pádom nie je atmosféra, tak si nemyslím, že ty by si sa k tomu mal vyjadrovať, lebo o tom vieš asi toľko, čo ja o koloidnej fyzike, čo tu isokarhu spomínal

Samozrejme, že by sme viacerí viac ocenili, čo nám povieš o tom ako Kováčik pomohol Dukle BB a Poóra nechaj na Trnavčanov.

Reagovat
Ferguson6

Nezdá sa mi, že by sa Poor totálne vysral na klub, takže neviem ako to môžeš porovnávať s Kováčikom. Rovnako Kováči nepostavil v BB žiadny štadión. A ultras chodili vždy, keď sme hrali o Európu, v strede tabuľky, keď sme zostúpili, v 2. lige a chodia aj v 3.

Reagovat
flamengo

Poór za 25 rokov mohol získať 50 trofejí, ak rátam aj SP. Získal jeden slovenský pohár. Roky rokúce je z neho babrák, navyše klamár.Napriek tomu mal roky najvyššie návštevy, ale pohár sa plnil, hlavne planými sľubmi a klamstvami. Hocikedy prichádzajú obdobia, keď hráčom nevyplácal výplaty a pokazil, čo sa dá. Dostal v centre mesta pozemok za symbolické euro, má tam obchodné centrum, štát mu výrazne k štadiónu pomohol, nedotuje mládež, nevie dať dokopy akadémiu, sťažuje sa na mesto, ktoré ho obdarovalo a potom nejaký fanúšik ako ty ide hodnotiť fanúšikov. Pokiaľ nechodia len tí holohlaví ako sa snažíš vtipne tárať, prečo tí vlasatí tu atmosféru nerobia.

K fans BB sa podrobnejšie nevyjadrujem, lebo síce možno chodia, ale k nám chodili minimálne a u vás ich bolo aj keď boli v strede tabulky ako my podstatne menej a sami sa na svojej stránke pochvaľne vyjadrovali o TT fans.

Reagovat
Ferguson6

Však jasné, že u vás chodilo viac, je tam väčšia tradícia, ale naši neprestali chodiť ani keď sa nedarilo, ani keď Kováčik nezaplatil ani len upratovačke na Dukle. Pretože podporovali a celý čas stáli za hráčmi. A čo sa týka toho, že chválili Trnavčanov. Však ok, nech, ja sa s nimi nestotožňujem. Podľa mňa sú aj bystrickí ultras len prázdne hlavy, keď počúvam, čo na zápase skandujú, takže týmto sa nelíšia od ostatných.

Reagovat
flamengo

Jasné, poslednú sezónu vás chodilo na konci 400 ks dokopy , priemer ste mali 1 000, to zn. že fakticky ste boli skoro vždy na trojcifernom čísle. Iste pár kusov ultras tam bolo asi vždy, ale považovať to za podporu? Nechce sa mi dávať naše videá, čo je podpora.

Nakoniec s neprítomnosťou ultras chýba aj množstvo obyčajných fans, ktorí chodili aj skrz atmosféru. To už hovorím o nás.

Reagovat
Ferguson6

Haló, sme na Slovensku... Všade by ľudia prirodzene prestali chodiť pri takých výsledkoch a výkonoch. Ale nikto nevyhlasoval bojkot. Nikto netrucoval kvôli Kováčikovi. Ničomu by to nepomohlo a ničomu to nepomáha ani v Trnave alebo v Slovane.

Reagovat
pistacik11

akurát urobia ten klub ešte menej zaujímavý pre sponzorov

Reagovat
flamengo

Ďalší kompetentný, VSS

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
flamengo

Veď bola by to sranda, aby dvadsať ľudí vyhlasovalo bojkot:)

Reagovat
Ferguson6

To je pravda. Pokojne si píš ďalej takéto posmešné komentáre na ich účet. Ja sa s nimi nestotožňujem ani sa ma to nedotýka nijako

Reagovat
flamengo

No dobre, tak dosť bolo o Dukle, zostaneme pri Spartaku a tvojej "priazni" k nemu

Ale je jasné, že ste sa báli vypadnutia, takže si rád, že nebudete mať DAC, ale nejakú dedinu. Snáď potom napodobníte ViOn a Senicu

Reagovat
Ferguson6

Ja nemám proti Spartaku ako klubu nič. Nerozumiem tvojej druhej poznámke o DACe, ViOne a Senici

Reagovat
flamengo

Nechajme to tak.

Tá moja druhá veta, je tvoja veta spred pár dní, ale keď jej nerozumieš, tak chápem, ani ja som jej nerozumel

Reagovat
Ferguson6

Ja si nepamätám čo som robil predvčerom a nie to ešte, čo som napísal na EF pred pár dňami

Ale už som si spomenul, týkalo sa to pohára. Dukla do pohára ani nenastúpila, takže nerozumiem prečo si to spomenul. Snáď tu nechceš porovnávať ligu s pohárom

Reagovat
flamengo

Hovorím, nechajme to tak, nebolo to predsa o Dukle, ale ako som písal o tvojej "priazni" k Trnave, nech dostane kohokoľvek, len nech vypadne. To je všetko, žiadne porovnávanie ligy s pohárom, žiadna Dukla. Je to aj tak jedno, nechajme to dva dni uležať a potom si už nebudeš pamätať, čo sme písali.

Reagovat
exot12

Prepáč, ty nie si fanúšik a tvoje správanie mi príde detinské. Nehľadáš dôvody prečo by si tam mal ísť, ale dôvody prečo tam neísť! Toto by som prirovnal k nasledovnej situácii. Rozvrdieš sa a svoje dieťa nechceš vidieť a platiť alimenty lebo tvoja ex a matka dieťaťa minie alimenty pre seba a je to navyše krava, ale tvrdíš, že to dieťa naozaj miluješ!

Podľa mňa fanúšik chodí na futbal pretože ho miluje a ako hovorí kofola keď ho miluješ nie je čo riešiť. Budeš chodiť na futbal aj keď sa nedarí, aj keď je majiteľ taký aký je pretože láska k hre je viac.

Reagovat
zgeroTT

dovody preco ist hladali tisice ludi od peczeho ery. kazdorocne ich bolo menej, len klamstva sa stale stupnovali a tak pretiekol pohar trpezlivosti uz takmer kazdemu. na stadione uz ostal ozaj iba vykvet. vcera to bolo krasne pocut, tie nadavky zo zapadnej na vlastnych hracov boli totalna ostuda. chces povedat, ze toto su ti spravni fanusikovia?

Reagovat
exot12

Nič také som nepovedal, podľa mňa aj slušné fandenie patrí k dobrému fánušikovi. Takéto indiviuá nepovažujem za ľudí nie to fanúšikov.

Ako hovorím, našiel si dostatok dôvodov prečo tam neísť, lebo si to hľadal. Ak budeš hľadať dôvody prečo tam ísť a skutočne chceš ísť na futbal, tak si ich nájdeš.

Reagovat
zgeroTT

lenze ja chcem v buducnosti Spartak uspesny a normalny. alebo aspon taky, ktory povie veci na rovinu a nerobi z ludi blbcov. ina moznost, ako dat najavo nespokojnost neexistuje. ved v Trnave su za kritiku poora bezne vyhrazne telefonaty a lietaju facky.

Reagovat
exot12

Ja ťa chápem čo tým chceš povedať, ja sa s ním tiež nestotožnuješ, ale ruku na srdce. Ako si "potrestal" Póra? Ty trestáš hráčov, tým že hrajú pred prázdnymi tribúnami a hráči za to nemôžu. Ak je niekto ľavý nie je to jeho chyba, je to chyba vedenia, že takého hráča najalo.

Ak bude 20tis. na štadióne a budete pred a po zápase skandovať niečo proti Pórovi, tak sa bude o tom písať viac ako keď zostaneš doma a protestovať v svojej izbe, krčme...

Úprimne nemám vysokú mienku o Pórovi a preto si myslím, že jemu to nedôjde čo robí resp. čo nerobí.

Reagovat
zgeroTT

urcite neni poorovi jedno, ci ma zo zapasu 100 000€ alebo 18 000€. to je obrovsky rozdiel.

trestat hracov? urcite si hovorili, ze ich trestame aj v minulej sezone, ked im nechodili vyplaty. toto si musia uvedomit v prvom rade. chodit na zapasy s tym, ze vies, ze skor ci neskor dojdu peniaze a budes sledovat hracov, ako ich to zadarmo nebavi je neudrzatelny stav. minuly rok bol asi vrchol vsetkeho, ale tato situacia sa opakuje roky. preco myslis, ze sme byvali jesenny majster a mali zlu jar? presne preto, ze sa zrazu minuli peniaze. spominal to aj cvirik v nejakom rozhovore o sezone, ked dobias zlomil ujlakymu nohu. dalsou vecou je, ze klub pusta do medii vyhlasenia ako je vsetko v poriadku a standardny rezim a podobne nezmysli, pritom cela trnava vie, ze hraci nemaju za co fungovat a karhan im musel z vlastného doplacat peniaze.

ako som pisal vyssie, realny odpor na tribúnach je nemozny. aj pokrik poor ven moze byt problem.

nemusi mu to dojst. on zije vo svojom pomylenom svete, kde vystupuje ako urazena a dotknuta osoba, ktorej by mal byt kazdy vdacny. mne staci, ze som aspon vyjadril nejaku nespokojnost. co sa deje na tribúnach ani zdaleka neni o ultras, ako by nam radi z klubu nahovorili. to, ze oni prestali chodit je len najviac vidiet, resp. pocut. za roky klamstiev prestalo chodit ovela viac ludi, lebo ich jeho sluby jednoducho prestavali bavit.

Reagovat
uff

Reagovat
BílíAndelDrcKo

staraj sa o svoj praklub, tebe by toto uplne stačilo a vlastne to je uplne dobre

Reagovat
Ferguson6

Aký paklub?

Reagovat
smazaný uživatel

Príde na futbal 2800 ľudí čo v Trnave bola biedna návšteva za hocijakych podmienok, na jar mocný zápas 5000 divákov a niekto to bude nazývať bojkotom holohlavych... Tí holohlavi sú v Trnave momentálne jedna skupina o cca max 30 ľudí. Návštevy pod Poorom už nikdy nebudú. Klub s ním je odsúdený na neúspech. 1 trofej za 25 rokov pre najlepší klub na svete je nonsens. Keby hráme každý rok Európu, vyhráme ligu 5x za 10 rokov a bol by bojkot, tak beriem, že by mohla byť na to nejaká kritika, lebo nemusí sa dariť každý rok. Ale nám sa nedarí pod VP 25 rokov. U vás ultras rozhodne vždy nechodili. Boli zápasy, keď sa vôbec nenazbierali. A snáď nechceš porovnavat Spartak a BB, kde my chodíme všade. Najlepšie vyjazdove počty na mile vzdialené druhému najlepšiemu klubu na SK každoročne a BB, ktorý sem tam dali choreo a sem tam výjazd. Ale všetok rešpekt za ich počty momentálne.

Reagovat
smazaný uživatel

Kadlecovi sa otvorila nejaká tržná rana na píšťale musia mu to zašiť asi týždeň bude mimo nie je to, ale nič vážne. Hybridný trávnik čo mám info bude, ale nie je to vôbec v réžii Spartaka a ani na to nemáme žiadnu dotáciu celé by to mal realizovať SFZ spoločne so City Arenou. Návštevu nikto neoslavuje, ale nerypni si do Slovana keď môžeš.

Reagovat
zgeroTT

rypat do hocikoho v srackach, v ktorych sa Spartak dlhodobo topi, je totalne trapne

sa mi lubi, ako sa Spartak tvari, ze nema so cityarenou nic spolocne, ked mu to vyhovuje

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dotáciu dostala City aréna(=VP). Komunikácia bola nasledovná :

1. VP - Ja to zaplatím, nechcem peniaze od mesta, my to nepotrebujeme, v lete bude hybridný trávnik. (samozrejme, že mesto o dotáciu požiadal)

2. No šak nakoniec to zaplatí aj SFZ a ani v lete nebude ten trávnik, ale pred zápasom so Slovinskom to previazeme (samozrejme nestalo sa)

3. Niekedy bude, ale vôbec nevieme kedy.

A takto je komunikovane takmer všetko, čo komunikuje VP. Viď príklad veľký rozhovor u vás v Spartak TV. Keby všetko splní tak to vyzerá takto :

V sobotu ide človek na futbal za 6e vstupné s rodinou, pred zápasom navštívi sieň slávy Spartaka, pred štadiónom sú tabuľky s menami fanúšikov, ktorí si to zaplatili. Na ihrisku hrá silné mužstvo, na súpiske je 30 vyrovnaných hráčov adekvatnych bojom o najvyššie priečky.

Realita : Vstup 9 a 12e (snáď najdrahšie vstupné v CZSK), nič co bolo sľúbené v tom rozhovore splnené nebolo, sieň slávy a tabuľky samozrejme nikde. Na tom štadióne nie sú ani len normálne bufety rozviazanim zmlúv s malými sukromnikmi. A navyše dodnes neboli tie betóny natreté ochranným náterom. Aby sa potom za 5 rokov znovu neplakalo, že mesto neprispeje na opravu...

Reagovat
xawi

tak zase majitela, ktory, aj ked za statne, postavi stadion, urobi silny klub, venuje sa fanusikom, napise na dlazbu 20 000 mien, vytvori silnu akademiu (zazemie, plus zrejme preplacat teenagerov, aby isli do TT a nie do ZA), nakupi rozdielovych hracov, by chcel asi kazdy.

Ale stale sme na Slovensku a pri aktualnych zakonoch a podmienkach ekonominky, to asi nebude tak skoro nikde.

Reagovat
zgeroTT

lenze on sam toto vsetko slubil. to su neni vymysly fanusikov. on je slubotechna, ktorej sa proste neda verit. a keby to bolo len vo vztahu k fanusikom, on takto posobi vo vsetkych sferach. preto mu nikto nedoveruje. navyse sa obklupuje ludmi, ktori su uplne neschopni, akurát mu dzobu z ruky a jemu to bohovsky imponuje.

Reagovat
xawi

ale tak v podstate chapem. Ja som na slovane nebol 5 rokov, takze velmi sudit nemozem.

Reagovat
nemanja

Čo spravil Vakho? Asi som mal seknuté huste, alebo som len nezaregistroval...

Reagovat
flamengo

Mal tam nejaké blbé gesto, bol nespokojný so striedaním. Aj ja som s tým bol nespokojný, ten človek mal už sedieť minimálne na lavičke a gestá mohol robiť v šatni pri čítaní zostavy.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

jo pohyb dobrý, na lopte dobrý ale hlava nie je ok. Katastrofálne rieši situácie inak by mal daleko lepšie čísla...

Reagovat
zgeroTT

lenze brigant ukazuje este menej ako vakho. tam sa potom moznosti na kridle podstatne zuzuju.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

no ale stále su. Nechápem prečo nedostane šancu Cherednychenko aj ked hráva skor PK ma velmi dobré veci. Minimálne ako striedajuci hráč by mohol príst, len čo ked on nebýva ani na lavičke.

Reagovat
zgeroTT

cherednychenko ma jednu klucku do stredu, tam jeho prednosti koncia. v minuly rok slabuckej 2. lige s nou sice vynikal, uz priprava ale ukazala, ze na lepsich hracov toto platit nebude. aj ked teda za skusku nic nedas a snad by prekvapil.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

beriem ale kludne môže ist dvaja zvyšní su mimo formy.

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa nemôže. On je nepoužiteľný hráč na ligu. Skôr by som čakal viac šancí pre Mihalika.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Ja pre Oravca ale to už neriešim... Kludne aj Mihálik i ked som čakal od neho viac, ale tak ešte má čas.

Reagovat
smazaný uživatel

Oravec by určite mal hrať viac. S Mihálikom to bolo myslené na krídlo v narážke na neformu Vakha a Briganta.

Reagovat
vladis271

to by bolo úplne groteskné ak by o ligu bojovali dva najslávnejšie slovenské kluby s bojkotujúcimi kotlami a návštevami do 2000.

Reagovat
Darren Fletcher

Adam Nemec

„Mal možnosť odísť

do II. bundesligy, do Spojených

arabských emirátov či do Premier

League, ale vedenie červeno-

bielych bolo proti,” píše Gazeta

Sporturilor s dôvetkom, že

Nemec je odvtedy nahnevaný na

predstaviteľov Dinama.

Reagovat
jany kozak

akej Premier League? Skotskej?

Reagovat
jany kozak

ze nahnevany ja odpadnem. moze byt rad ze ho vobec niekto chcel ked dal snad 1 gol za dva roky v slabych ligach

Reagovat
Darren Fletcher

vraj ma posledny rok zmluvy a chce ho steaua, to sa pisalo dalej

Reagovat
xawi

ked bude nahnevany namiesto namotivovany, tak ho o rok nebude chciet uz nikto.

Tomuto nerozumiem, podpisem zmluvu a v polovici zacnem trucovat, ze chcem ist prec.

Reagovat
Darren Fletcher

Fortuna liga diskusia fantasy VYHODNOTENIE 9. KOLA

Traja strelci - toľko bodov, koľko dajú gólov

Mužstvo čisté konto - Ak áno, dva body.. ak inkasujú raz – 0 bodov.. za každý ďalší gól mínus bod

Počet gólov v kole: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 1 gól - 1 bod

Karty dokopy: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 2 karty - 1 bod

Návštevnosť: tolerancia 300 divákov - 1 bod. presný tip bonus: 10 bodov!

Strelci: Davis, Jirka, Mance, Janga, Kóňa, Mareš, Hološko, Oršula, Šimčák, Djordjevič, Bernadina, Králik (vl.)

Čisté konto: DAC, Podbrezová, Ružomberok, Trnava

Počet gólov: 12

Karty: 15

Divákov: 12 361

Výsledky 9. kola

nemanja: 1+2+0+1+0 = 4

rabl: 2+2+0+0+0 = 4 (diváci tesne, dal si 12 856)

Virtuos: 1+2+0+1+0 = 4

Ferguson6: 1+2+0+1+0 = 4

kvito: 1+2+0+0+0 = 3

Darren Fletcher: 1+2+0+0+0 = 3

Edgar38: 1+2+0+0+0 = 3

Minister: 1+2+0+0+0 = 3

andrej.zvolo: 1+2+0+0+0 = 3(diváci ako pán, 12 673... tolerancia bola po 12 661 :))

zgeroTT: 1+2+0+0+0 = 3

lukass111: 1+0+0+2+0 = 3 (diváci 12 008, toler. bolo od 12 061 :))

Fesak: 1+2+0+0+0 = 3

suldik: 1+2+0+0+0 = 3

LFCfan10: 2+0+0+0+0 = 2

jany kozak: 0+2+0+0+0 = 2

7MSK7: 0+2+0+0+0 = 2

jenculko: 0+2+0+0+0 = 2

hellito: 0+0+0+1+0 = 1

pistacik11: 1+0+0+0+0 = 1

stas87: 1+0+0+0+0 = 1

ufak: 1+0+0+0+0 = 1

adalbertus: 1+0+0+0+0 = 1

Emmett Brown: 1+0+0+0+0 = 1

xawi: 1+0+0+0+0 = 1

lukas.st: 0+0+0+0+0 = 0

Poradie po 9 kolách:

Emmett Brown: 29

Minister: 26

andrej.zvolo: 26

rabl: 26

ufak: 23

pistacik11: 20

Darren Fletcher: 20

suldik: 20

jany kozak: 19

lukass111: 18

Fesak: 17

stas87: 16

jenculko: 16

kvito: 16

Ferguson6: 16

lukas.st: 15

nemanja: 14

hellito: 13

LFCfan10: 13

zqeroTT: 13

xawi: 12

adalbertus: 11

Edgar38: 11

Virtuos: 9

7MSK7: 5

kris kros: 4

sexmašina: 3

petr2448: 2

virtuos zacal tipovat ako pan :) .. inak najcastejsia kombinacia Mares uhadnuty gol (pripadne holosko) a DAC ciste konto..to je drviva vacsina trojbodovych....cest tym, ktori trafili podbrezovu ciste konto (myslim ze 1 bol), pripadne Mance gol (asi dvaja).. dnesnym stastlivcom je lukas.st :-D.. stale 25 tipujucich, pekne, zatial sa drzime vsetci a mozno dvaja traja zabudli

Reagovat
Darren Fletcher

strelci: Pačinda, Janga, Mance

čisté konto: Trnava

gólov: 11

kariet: 19

divákov: 12 350

Reagovat
Darren Fletcher

LUKASS111

Strelci: Urgela, Sulley, Spalek

Ciste konto: Zlate Moravce

Goly: 15

Karty: 16

Divaci: 11432

Reagovat
adalbertus

Ashiru, Pačinda, Jirka

DAC

15

18

14599

Reagovat
suldik

Goly: PGA, janga, skvarka

Ciste konto: trnava

Pocet golov: 11

Karty: 21

Divaci: 11983

Reagovat
smazaný uživatel

Janga, Malec, Egho

Dac

16

22

10700

Reagovat
nemanja

Egho, Škvarka, Janga

Trnava

12

18

10 088

Reagovat
Ferguson6

Konečne som mal poriadne body, aj vďaka Podbrezovej

Reagovat
smazaný uživatel

Otubanjo, Gesnabel, Egho

Žilina

15

18

12400

Reagovat
Emmett Brown

strelci: Mráz, Urgela, Janga

čisté konto: Žilina

gólov: 17

kariet: 18

divákov: 11870

Reagovat
zgeroTT

Egho, Paur, Holman

Trnava

17

27

12 475

Reagovat
xawi

Ahoj. Znovu si idem pytat bod navyse. Strelcov som mal holoska aj maresa.

Reagovat
Darren Fletcher

sorry a jasne dik za postreh

Fortuna liga diskusia fantasy VYHODNOTENIE 9. KOLA

Traja strelci - toľko bodov, koľko dajú gólov

Mužstvo čisté konto - Ak áno, dva body.. ak inkasujú raz – 0 bodov.. za každý ďalší gól mínus bod

Počet gólov v kole: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 1 gól - 1 bod

Karty dokopy: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 2 karty - 1 bod

Návštevnosť: tolerancia 300 divákov - 1 bod. presný tip bonus: 10 bodov!

Strelci: Davis, Jirka, Mance, Janga, Kóňa, Mareš, Hološko, Oršula, Šimčák, Djordjevič, Bernadina, Králik (vl.)

Čisté konto: DAC, Podbrezová, Ružomberok, Trnava

Počet gólov: 12

Karty: 15

Divákov: 12 361

Výsledky 9. kola

nemanja: 1+2+0+1+0 = 4

rabl: 2+2+0+0+0 = 4 (diváci tesne, dal si 12 856)

Virtuos: 1+2+0+1+0 = 4

Ferguson6: 1+2+0+1+0 = 4

kvito: 1+2+0+0+0 = 3

Darren Fletcher: 1+2+0+0+0 = 3

Edgar38: 1+2+0+0+0 = 3

Minister: 1+2+0+0+0 = 3

andrej.zvolo: 1+2+0+0+0 = 3(diváci ako pán, 12 673... tolerancia bola po 12 661 :))

zgeroTT: 1+2+0+0+0 = 3

lukass111: 1+0+0+2+0 = 3 (diváci 12 008, toler. bolo od 12 061 :))

Fesak: 1+2+0+0+0 = 3

suldik: 1+2+0+0+0 = 3

LFCfan10: 2+0+0+0+0 = 2

jany kozak: 0+2+0+0+0 = 2

7MSK7: 0+2+0+0+0 = 2

jenculko: 0+2+0+0+0 = 2

xawi: 2+0+0+0+0 = 2

hellito: 0+0+0+1+0 = 1

pistacik11: 1+0+0+0+0 = 1

stas87: 1+0+0+0+0 = 1

ufak: 1+0+0+0+0 = 1

adalbertus: 1+0+0+0+0 = 1

Emmett Brown: 1+0+0+0+0 = 1

lukas.st: 0+0+0+0+0 = 0

Poradie po 9 kolách:

Emmett Brown: 29

Minister: 26

andrej.zvolo: 26

rabl: 26

ufak: 23

pistacik11: 20

Darren Fletcher: 20

suldik: 20

jany kozak: 19

lukass111: 18

Fesak: 17

stas87: 16

jenculko: 16

kvito: 16

Ferguson6: 16

lukas.st: 15

nemanja: 14

hellito: 13

LFCfan10: 13

zqeroTT: 13

xawi: 13

adalbertus: 11

Edgar38: 11

Virtuos: 9

7MSK7: 5

kris kros: 4

sexmašina: 3

petr2448: 2

virtuos zacal tipovat ako pan :) .. inak najcastejsia kombinacia Mares uhadnuty gol (pripadne holosko) a DAC ciste konto..to je drviva vacsina trojbodovych....cest tym, ktori trafili podbrezovu ciste konto (myslim ze 1 bol), pripadne Mance gol (asi dvaja).. dnesnym stastlivcom je lukas.st :-D.. stale 25 tipujucich, pekne, zatial sa drzime vsetci a mozno dvaja traja zabudli

Reagovat
smazaný uživatel

Strelci: Egho, Černák, Balaj

Nula: Trnava

Góly: 16

Karty: 22

Diváci: 12 537

Reagovat
smazaný uživatel

Janga, Egho, Balaj

Vion

13

28

13900

Reagovat
smazaný uživatel

strelci: Berndadina, Kalmar, Gong

čisté konto: Podbrezova

gólov: 13

kariet: 20

divákov: 12 140

Reagovat
Ferguson6

strelci: Malec, Janga, Egho

čisté konto: DAC

gólov: 16

kariet: 19

divákov: 11 327

Reagovat
Minister

strelci: Balaj, Škvarka, Hološko

čisté konto: Trnava

góly: 15

karty: 20

fans: 11385

Reagovat
stas87

Oravik, Pacinda, Mares

Trnava

17

18

12565

Reagovat
Virtuos

Mares, Holosko, Cernak

Vion

21

16

14422

Vravel som, ze sa rozbehnem hore az ku hviezdam

Reagovat
smazaný uživatel

Holosko,Janga,Beridze,

Zemplín

góly 17

karty 23

11787

Reagovat
rabl

Egho,Mareš, Mance

Trnava

góly 16

karty 22

11 587

Reagovat
adalbertus

Reagovat
xawi

strelci: Egho, Mraz, Pacinda

čisté konto: Vion

gólov: 16

kariet: 20

divákov: 15 500

Reagovat
smazaný uživatel

Góly: Mráz, Mance, Jirka

č. konto: Trnava

počet gólov: 18

kariet: 15

divákov: 15238

Reagovat
pistacik11

Balaj, Jirka, Cernak

c.k. Moravce

18g

20k

12365

Reagovat
smazaný uživatel

Skvarka,Beridze,Janga

Zemplin

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Jirka is on fire

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele