Fortuna liga - souhrn 29. kola

26.04.2017, 19:15, aktualizováno 28.04.2017, 20:02
Komentáře a souhrny
Žilina před týdnem zpečetila zisk titulu a nemohlo být až takovým překvapením, že svůj první zápas po oslavách prohrála. Situace na svém hřišti využil Trenčín, který se díky třem bodům dotáhl na třetí Podbrezovou...

AS Trenčín - MŠK Žilina 2:1

28.04.2017 18:00

Góly: 31. Giorgi Beridze, 66. Rangelo Janga - 21. Ramil Šejdajev

V zápase 29. kola medzi AS Trenčín a MŠK Žilina sa potvrdili prognózy a zvíťazil celok, ktorý bojuje o pohárové miestenky. Trenčín porazil Žilinu 2:1 (1:1).

Trenčania privítali čerstvého majstra potleskom. Napokon, v zostave šampióna i na lavičke je viacero hráčov, ktorí predtým pôsobili práve v Trenčíne. Od úvodu oba celky vychádzali predovšetkým zo zabezpečených obrán. V 16. minúte hlavičkoval po rohovom kope Kleščík. Jeden z brániacich hráčov vykopol loptu spred bránkovej čiary. O päť minút prišiel prvý gól stretnutia: na konci kombinačnej akcie bol Šejdajev, ktorý poslal loptu do siete z vnútra šestnástky. V 29. minúte sa Špalek predral cez Skovajsu. Loptu posunul na Škvarku, ktorý ale z dobrej pozície trafil chrbát Špaleka. Trenčania sa vyrovnania dočkali po polhodine hry. V 31. minúte Kvocera nacentroval Beridzemu, ktorý "koníčkom" od brvna vyrovnal na 1:1. V závere polčasu Volešákovi lopta takmer prešla za bránkovú čiaru.

Po prestávke náznaky šancí pribúdali najmä na strane Trenčína. Končili však pred pokutovým územím Žiliny. V 63. minúte mal veľkú šancu Lawrence. Z priameho kopu obstrelil múr, ale minul bránu. O tri minúty hostia chceli nechať Trenčanov v ofsajde, no nevyšlo im to. Osamotený Paur ešte prihral hlavou Jangovi, ktorý to už z niekoľkých metrov napálil cez Volešáka - 2:1. V 75. minúte Zubairu prihral Kloosterovi, no jeho pokus v poslednej chvíli zrazil Vavro na rohový kop. O dve minúty mal gól na kopačke Skovajsa. Po sóle sa dostal pred Volešáka, ktorý jeho snaženiu vystavil stopku. AS Trenčín porazil čerstvého majstra zo Žiliny 2:1 (1:1).

Více informací k zápasu

DAC Dunajská Streda - FK Senica 1:0

27.04.2017 18:00

Góly: 76. Erik Pačinda

Skvelá séria Dunajskej Stredy pokračuje, vo štvrtok si vo vloženom kole Fortuna ligy poradila so Senicou najtesnejšie 1:0. Jediný gol dal štvrťhodinu pred koncom Pačinda.

Hralo sa v ťažkých podmienkach, pretože duel poznamenal lejak, no napriek tomu vznikali a zaujímavé ofenzívne akcie. Prvú možnosť domácich mal Pačinda, ktorého však vychytal v 7. minúte Šulla. DAC hrá o pohárovú Európu a preto musel hrať aktívnejšie, no proti pevnej obrane sa mu nedarilo presadiť podľa predstáv dlhú dobu. Šafranko nemal veľa priestoru, dobre často zaklapla aj ofsajdová pasca hostí. Po polhodine hry sa mohlo meniť skóre, ale Pačinda mieril vo veľkej šanci po odrazenej lopte. Prácu mal v závere polčasu aj Slávik, strela Briganta však v sieti neskončila.

Prvopolčasovú prevahu plánovali domáci pretaviť do výsledkovej listiny vo svoj prospech, dlho sa však nedarilo ani po zmene strán. Obraz hry sa nezmenil, stále šlo o dobýjanie brány hostí. Dobrá šanca prišla až v 62. minúte, keď Kopičar narobil problémy brankárovi Slávikovi, no skóre sa nemenilo. Neuspeli na druhej strane ani Pačinda a Davis. V 74. minúte sa Brigant prepracoval v pokutovom území až k bráne, ale vyslal slabú strelu. Napokon rozhodol duel moment zo 76. minúty, keď sa kopal priamy kop. DAC ho využil, keďže hlavičkou sa presadil Pačinda a zvýšil šance na pohárovú Európu - 1:0. V nadstavenom čase mal vyrovnávajúci gól na hlave Pajer, lopta však skončila tesne vedľa. Napokon tri body ostali doma, hoci len po tesnej výhre. Domáci dokonca prekonali rekordy, pretože v lige neprehrali už 13 zápasov a vyhrali aj štvrtý zápas v rade. Na tretiu Podbrezovú strácajú len 4 body.

Více informací k zápasu

Spartak Myjava - Tatran Prešov neh.

26.04.2017 19:00

zápas neodehrán

Více informací k zápasu

MFK Ružomberok - Zemplín Michalovce 3:1

26.04.2017 19:00

Góly: 32. Jakub Mareš, 37. Dominik Kružliak, 54. Jakub Mareš - 81. Filip Serečin

Pohodlné víťazstvo si pripisuje Ružomberok. Doma s Michalovcami vyhral o dva góly a udržal si tak šancu na pohárovú Európu.

Od začiatku sa bolo na čo dívať, oba tímy prezentovali slušný futbal. Veľké starosti mal brankár Macík, ktorý ratoval nepríjemnú strelu Serečina. Prebiehala 18. minúta. O niečo neskôr nedal dobrú šancu Faško, nedal následne ani Mareš. Jeho pokus pre zmenu skončil na brvne. Potom už ale gól padol, práve Mareš otvoril skóre pomspolupráci s Maslom - 1:0. Do polčasu domáci udreli ešte raz, keďže presnú mušku z priameho kopu prezentoval Ďubek - 2:0.

O osude stretnutia bolo už prakticky rozhodnuté, pretože Ružomberok doma neprehráva často. Liptáci dokonca aj pokračovali v dobrej hre a nedávali východniarom dýchať. V 50. minúte z väčšej vzdialenosti napriahol Nagy a iba tesne minul priestor medzi žrďami. Maceja neskôr už druhýkrát prekonal Mareš a rozhodol gólom na 3:0. Macík mal prácu so strelou Regáliho, ale neinkasoval. V 62. minúte tesne ružomberskú svätyňu minul Kushta. Michalovce napokon ešte znížili, no gól Serečina už veľa neriešil, viac gólov hostia napriek aktivite vpredu nestihli.

Více informací k zápasu

ŠPORT Podbrezová - FC Zlaté Moravce 2:0

26.04.2017 19:00

Góly: 18. Endy Bernadina, 90+2. Matúš Mikuš

Železiari z Podbrezovej ukončili katastrofálnu jarnú sériu bez výhry a v zápase 29. kola proti Zlatým Moravciam získali tri body po víťazstve 2:0 (1:0).

Pre nového trénera Podbrezovej Karola Praženicu (po rozviazaní zmluvy s Marekom Fabuľom) to proti Moravciam bola v role hlavného kouča premiéra v najvyššej futbalovej súťaži. V prvom polčase si jeho zverenci utvorili tlak a viedli tesným rozdielom. V 18. minúte zahrávali vôbec prvý roh a od Podia cez Kupčíka gólovo zakončil Bernardina - 1:0. Železiari po góle za neustávajúceho dažďa konečne ožili a naplno diktovali priebeh hry. Z mála akcií, ktoré stáli za pozornosť, zaujala strela Bernadinu mimo brány v 15. minúte a v 25. minúte mieril ponad bránku zasa Vajda. V 28. minúte center z uhla prinútil k zákroku Kováča. Hostia sa v hre dopredu veľmi trápili, bránu domácich v prvom polčase vôbec neohrozili a nevypracovali si ani jednu vážnejšiu situáciu.

Počas prestávky sa s pohárom za titul v Tipsport lige prišli pochváliť hráči HC'05 iClinic Banská Bystrica. Podbrezová aj v druhom dejstve držala opraty zápasu v rukách a mierila za prvým víťazstvom s ViOn-om vôbec. V 57. minúte z diaľky vyskúšal Kováča Polievka. Popri množstve nepresností hra bola často prerušovaná, nehral sa oku lahodiaci futbal. Železiari držali súpera na dištanc, v 72. minúte Bernardina zo strely spoza šestnástky vyťažil roh. V 78. minúte šanca Dordeviča skončila na Kováčovi. V 80. minúte prvú strelu na bránku domácich v podaní de Oliveiru vyrazil za pomoci žrde na roh Kuciak. V záverečných sekundách sa do streleckej listiny zapísal gólovou hlavičkou Mikuš po centri Turňu - 2:0. ŽP Šport Podbrezová zvíťazil nad ViOn-om Zlaté Moravce 2:0 (1:0) a jeho pohárová nádej stále žije.

Více informací k zápasu

Spartak Trnava - Slovan Bratislava 0:3

26.04.2017 17:20

Góly: 29. Aleksandar Čavrić, 70. Joeri de Kamps, 90+3. Tomáš Kóňa

Derby nevyšlo Trnave, ktorá doma proti Slovanu vybuchla rozdiel troch gólov. Všetko to začal uzdravený Čavrič, skóre uzatváral v nadstavenom čase Tomáš Kóňa. Po troch prehrách sa teda belasí otriasli a svojho najväčšieho rivala na jeho štadióne pohodlne zdolali.

Hoci sa Slovan už sústredí len na finále Slovenského pohára, dobre sa pripravil aj na derby proti Trnave. Nastúpil s pozmenenou zostavou, čo domáci od úvodu využívali na svoje prvé šance. Hoci, najskôr sa o zmenu skóre snažil Vittek. Neskôr mal ale prácu aj Greif. Ten nepríjemný priamy kop odvrátil mimo svojich troch žrdí. Šancu mal neskôr aj Tambe, no Greifa neprekonal. Prevahu mala Trnava, no z ničoho nič udrel Slovan. Chybu súpera využil Vittek, ktorý nabil Čavričovi a ten otvoril skóre, čo už nezmenil ani Jakubech - 1:0. Vyrovnať mohol po polhodine hry Schranz, lenže proti bol Saláta na bránkovej čiare. Aj preto polčas vyhrali hostia.

Toto vedenie Trnavou dosť otriaslo, pretože v prvom dejstve mali viac z hry a snažili sa dopredu vymyslieť oveľa viac. Pinte po prestávke nehlavičkoval najpresnejšie, potom domáci nepremenili ďalšie šance. Rundič na druhej strane v spolupráci s Pintem mal dobrú možnosť na zmenu skóre, no namieril vedľa. Nepríjemným atakom potom dohral Vittek a odišiel z ihriska na nosidlách. Slovanom to neotriaslo, práveže sa športovo pomstil. Dvadsať minút pred koncom totiž center usmernil loptu do siete De Kamps a v závere nedal šancu Jakubechovi tvrdú loptu vyytesniť Kóňa, čím uzavrel skóre na 0:3. Trnava si tak skomplikovala boj o pohárovú Európu, Slovan sa už môže sústrediť na pondelkové finále Slovenského pohára proti Skalici.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.MŠK Žilina26194370:2261
2.Slovan Bratislava27163846:2951
3.ŠPORT Podbrezová26118730:2441
4.AS Trenčín271251043:4241
5.MFK Ružomberok26117848:3640
6.DAC Dunajská Streda26910732:2837
7.Spartak Trnava26971026:3234
8.Zemplín Michalovce27851434:5029
9.FK Senica27671421:3025
10.FC Zlaté Moravce25561424:4321
11.Tatran Prešov25381414:5217
12.Spartak Myjava00000:00

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (110)

Přidat komentář
Darren Fletcher

slovan pekne, na pol plynu, s mladymi a vyhrat vonku derby 3:0 nech to vsetko vyjde, do europy potrebujeme silny slovan

Reagovat
smazaný uživatel

Trnava

Reagovat
smazaný uživatel

Vlado

Reagovat
BílíAndelDrcKo

dnes som si to pozeral z recesie a výsledok 0:3 vyznieva dost kruto lebo slovan bol prvý polčas raz pri bráne a dal gól. Naši to tam tlačili ale uplne jalovo a ked už sa dostali do šance tak im to vykopol z bránkovej čiary asi tam niekde sa lámal zápas ale futbal to bol celkom pozeratelný aj na kopu nepresností. V zálohe dnes výborný Greššák na stoperovi ale strašný. Kerlon to je nič. Greššák, Sloboda, Schranz, Jakubech fajn. Čonka,Godál hrubý priemer. Kadlec to má odpustene stále je to len 96. Ostatní mi by mi nechýbal ani jeden.

o rok nejako takto?

Vantruba - Kadlec, Godál, Oravec?, Čonka - Jirka, Greššák, Sloboda, Cherednychenko - Schranz, Yilmaz

Nič moc, ale aspon by ten káder bol sympatický + Nemček, Horník,Koštál, Dubec snád nejaký schopný stoper a ofenzivny záložník. 7-4. miesto v štandatnom režime.

Všetko najlepšie Vlado k tej 60tke dufam že si to užívaš tak ako ja.

Reagovat
aurelio

Kerlon má zúfalú kondičku a príliš veľké sebavedomie, čo spolu vôbec nejde dokopy. Ale ak si videl ako sa v druhom polčase zbavil hráča a vzápätí odcentroval, tak to vyzeralo dosť sľubne. Iste, jeden svetlý moment za 70 minút je nič, ale po riadnej letnej príprave by z neho niečo mohlo byť. Takých hráčov naša liga potrebuje

Reagovat
andrej.zvolo

Kerlon je jediny hrac v nasom kadri s kreativnymi schopnostsmi. Aj pri zalostnej kondicke ma kazda jeho prihravka oci a co je hlavne ide dopredu. Samozrejme nevyjde mu kazda ale aspon chce hrat a tvorit. Ak mu bude drzat zdravie tak bude pre nas obrovska posila.

Reagovat
jany kozak

tiez si myslim ze je prinosom a spartak podobneho hraca nema, kondicka je najmensi problem, tak snad ostane aj buducu sezonu a v lete poriadne potrenuje

Reagovat
BílíAndelDrcKo

kondička je prenho najväčši problem kedže je permanentne zranený cez prípravu už v 4 klube po sebe

Reagovat
BílíAndelDrcKo

to že je to jediný tvorivý hráč v kádri je problém toho kto ten káder skladal a preto sme na takom mieste akom sme. Ten chlap sa nedal ani o trochu viac do poriadku za pol roka.... zase tu čakáme na zázrak. A včera mu okrem jednej veci nevyšlo skoro nič a počet strát lopt bol obrovský. Tento chlap (a to fakt nemám nič proti nemu len sa snažim byt realista) sa nechytá ani na Vlaska a to Jano zas nebol nejaký playmaker a viac hral na seba...... osobne nie som tréner ale ak chceš hrat na AM tak to musi byt rozdielový hráč inak strácaš vyhodu prečíslenia v strede

Reagovat
ratusek

Kerlona přemluvit ke kvalitním výkonům a dost vám pomůže. Faško je největší palič, tam mohl dát v pohodě pod sebe a on zbytečně soluje, když ví že na to nemá. Tambe další solista, kdyby v tom vápně občas zvedl hlavu, tak by viděl v minimálně 2 šancí lépe postaveného hráče a byl by z toho gol.

Reagovat
ratusek

Ježiš sem tady domotal 2 zápasy dohromady Faško samozřejmě za Ružu. ale zbytek co sem napsal platí

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
smazaný uživatel

Nedavanie šancí Oravcovi je najväčšia chyba. To, čo zahrá Hladik zahrá aj Oravec. Z Hladika nikdy nič nebude, z Oravca môže byť veľmi kvalitný hráč. Sloboda sa mi páči každým zápasom menej a menej. Na jeho mieste by som kľudne radšej videl takého Tomoviča (pripadne Banga, ale nehráva ani za juniorku, mal nejaké zranenie, pred rokom sa mi v príprave páčil) O Gressakovi na stoperovi som to písal stále. On tam snáď nie je schopný vyhrať súboj.

Kerlon bude dobrý, ak... (aj keď ťažko predpokladať, že hráč ktorý je zranený prakticky non stop bude z ničoho nič zdravý)

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Za Oravca

Sloboda je po zranení v rozbitom kádri... ale fajn nemám dôvod ho odpisovat i ked druhý bol bol včera jeho s Greššákom.

Tomovičovi už neverim, ok chalan je nadštandrt na druhu ligu ale v Spartaku sa bude musiet zmeirit s tým že bude náhradník.

Bango stagnuje, uplne zapadol aj minule v doraste.

Reagovat
smazaný uživatel

To s tým Bangom podľa mňa len potvrdzuje to, že ti chlapci sú z vecného čakania na šancu demotivovani.

Reagovat
zgeroTT

okrem toho, uz mal hravat davno za juniorku a pripravovat sa na muzsky futbal.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

no neviem v konkrétne tomto prípade, Bango šancu dostal a nepresvedčil hlavne treba si uvedomit že Bango má stále len 18 čiže neviem či zas už mal dostat až tolko šancí....

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa šancu nedostal.

Reagovat
smazaný uživatel

Jirka to iste. On mal odohrat celu sezonu v zaklade aj ked mal nepresvedcive vykony. A teraz sme si len mali vyhodnotit, ako to s nim je. Ci mu dame sancu dalej a ma na zakald v dalsej seozne, pripadne ci ho posuneme do Moraviec/Senice a pod. na hostovanie.

Ale my sme ho tusim tuto sezonu zabili uplne. Nehrava v acku, tusim ani v becku. Nastupi na 15 minut v acku a aj to vacsinou cele zle.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

nepresvedčil ani Šarmíra v Juniorke.... ale to je diskutabilne ani jeden ho nemame dobre nasledovaného....

Reagovat
zgeroTT

do kedy budeme cakat? v juniorke mal na to idealne podmienky. hraci v jeho veku bezne naskakuju do ligy. sancu poriadnu nedostal, odohrat par zapasov neznamena dostat sancu. my nemame vobec ziadny system prechodu dorastencov do seniorksych muzstiev. take prehadzovanie medzi ackom, dorastom a juniorkou nikomu nepomoze, posobi skor demotivacne.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

no dobre. Šarmíra nepresvedčil po zranení takže to viem pochopit. V jeho veku hráči bežne naskakuju do ligy? Ano? No tak som si bežne pozrel kolko 98čiek naskakovalo do ligy a boli 4 - Vallo, Halgoš, Kvocera, Šulek... možno mi jeden dvaja ušli ale to nie je nejaké bežné. Určite by som okolo Banga nerobil nejaké halo lebo je velmi vyhypeovaný na to že od 17 rokov stagnuje.

Reagovat
zgeroTT

Nemyslel som iba tuto sezonu. Ale ked sa stale podsuva do acka tomovic, ktory v 26 rokoch neviem ci ma start za acko, tak bango mohol kludne hravat za juniorku. Dalsia vec je, ze u mladych hracov je uplne prirodzena nestabilita vykonnosti. Prave vtedy ma zapracovat klub na jeho podpore a nie hadzat ho z kategórie do kategorie.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ale jasne že to nevedia robit, ja som len chcel povedat svoj názor na Banga.... pre mna za mna či su 6. s týmto kádrom alebo by boli s uplnou omladinou 11. je mi to jedno.....dokial nebudu mat sympatický prejav a náznak systematickosti nech robia čo chcu absolutne mi momentálne nezáleží na tomto klube ani tolko aby som pravidlene pozeral tie zápasy, lebo toto nie je Spartak. A pokial tam bude Poor už ma tam nedostane nikto.

Reagovat
zgeroTT

Suhlasim, aj co pisem ja je iba v teoretickej rovine. Ja to stale sledujem, ale domace zapasy vynechavam. Zlodejovi uz ani euro.

Reagovat
andrej.zvolo

Tomovič bude mať v júni 24. to len tak pomimo

Reagovat
zgeroTT

podstatne je, ze ked hrac nehra v 24 (alebo 26) rokoch ligu, tak niekde bude chyba. len malo je takých, ktori ostali akoze neobjaveni v tomto veku. ale teda bodaj by to bol tomovicov pripad.

Reagovat
BBystr

A co ten Jirka? neviem dlho som o nom nepocul ale ked som ho videl posledne hrat (uznavam ze to bolo na jesen) tak mi neprisiel tak zly

Reagovat
andrej.zvolo

Potrebuje čas aby si nejako ustálil výkonnosť zatiaľ je to u neho dosť nevyrovnané. Určite má potenciál. Nesúhlasím s tvrdením, že nejako stagnuje jednoducho sa vyvíja, je to jeho prvá sezóna v A-mužstve kedy dostáva príležitosť. Uvidíme čo budúca sezóna, kedy už budú na neho trošku vyššie nároky. K Tomovičovi toľko, že cez leto bude mať asi poslednú šancu sa presadiť v A-mužstve.

Reagovat
lukass111

riadne okaté

Reagovat
smazaný uživatel

chcel som sa rozpísať, ale ptm som si všimol, že ružomberčan, takže to chápem...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lukass111

tak ružomberčan, žilinčan, zvolenčan, je mi to viac menej jedno, aj do trenčína občas zájdem na futbal, takže to krásne kádruješ, ak si to pozeral a vieš byť objektívny, tak to bolo poriadne vypustené zo strany žiliny

Reagovat
smazaný uživatel

a co si cakal? titul isty, po oslavach, ze teraz budu hrat na 120% kazdy bozi zapas len aby sa do europy nedostal ten a ten

Reagovat
lukass111

veď čakať sa to dalo, to je samozrejmé, ja radšej uvidím trenčín v európe ako podbrezovú, resp radšej trenčín a ružu ako kohokoľvek s podbrezovou, aj to ruža by s takýmito výkonmi moc neuhrala, napísal som len, že to bolo okaté, ešte predtým, ako tu začnú ostatní trenčania velebiť výkon tímu a tu kolega ma hneď uráža narážkami na ružomberčana

Reagovat
smazaný uživatel

tak podla mna ocakavane, ze zilina moc trapit nebude ked trencin bojuje o europu pre mna hlavne nech to nie je dunajska alebo podbrezova

Reagovat
lukass111

Reagovat
Ferguson6

Hlavne nie Dunajská, nemôžeme predsa v Európe ukázať, že tu máme nejaký klub s poriadnym štadiónom.

Reagovat
smazaný uživatel

o to ani tak nejde ako o tých ich fanúšikov... maďarský nacionalizmus nemá čo robiť na štadiónoch v slovenskej lige...

Reagovat
smazaný uživatel

tak to rovno poslime do europy trnavu a dunajsku nech skoncia v prvych kolach tam fanusikovia sherrifu alebo levski aspon si povedia, ze aspon maju pekne stadiony

Reagovat
zgeroTT

Lebo vsetci ostani prechadzaju prve kola s prstom v nose

Reagovat
smazaný uživatel

Az nato, ze ta Trnava by sa dostala dalej, lebo by bola nasadena na zaciatku. Kvalitovo nikto z ligy nevycnieva, aby v UEFA mohol prejst cez lepsie nasadene kluby. Vsak Trnava uhrala toho v europe za posledne roky asi najviac :D

Ale aj tak dufam, ze sa tento rok do poharov nedostaneme. Nech to Poora stoji stale viac a viac zo svojho a nech to padne na dno a uvidis sa ci sa to odrazi z dna alebo nie.

Reagovat
smazaný uživatel

verim im viac no, ale tym som nechcel urazit trnavu tak co budeme tam teda posielat timy, kt. maju aspon pekny stadion ked uz v lige hraju hovno nie?

Reagovat
zgeroTT

ja to neberiem ako urazku trnavy. sam som za to, aby sme do europy tento rok neisli. ale tvoj argument kriva na obe nohy, nakolko ako je pisane vyssie, TT by bola aspon nasadena v 2 predkolach. ostatni nie a vela z nasadenych timov uz v predkole prvom nevyzeraju priechodne.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím, že až na obe nohy, ale samozrejme som na to, že ona by bola nasadená zabudol.

Reagovat
Ferguson6

Nepamätám si, že by Trnava v posledných rokoch nejako výraznejšie vypadávala v prvých predkolách so slabými súpermi. A nemyslím si, že by bol pre DAC problém v prípade, že by naozaj chceli, spraviť tím, ktorý by cez tie prvé predkolá bez problémov prešiel.

Reagovat
smazaný uživatel

asi nechcu no

Reagovat
Ferguson6

Čo bráni Világimu v lete kúpiť 10 hráčov?

Reagovat
smazaný uživatel

Ferguson o to ide. Trnava hrala casto Uefau, aj tam vyradili Levski a preto boli nasadeny vzdy prve 2 predkola ak sa nemylim.

Nebude nahodou zvysok hned od zaciatku nenasadeny, kedze pohare nehral a nehrava?

Ak by z nich mal niekto super sezonu, kvalitny kader a prevysoval by 2 triedy ostatne muzstva v nasej lige, nepvoedal by som ani slovo aj keby boli nenasadeny. Ale ja nevidim extra rozdiel 4 a 10 timom v nasej lige. Vsak este aj ta Senica nie je uplne stratena v lite a to ma na striedanie maximalne 2 hracov na zapas :D

Reagovat
Ferguson6

Veď ja nehovorím nič proti Trnave. Ale ak nejaký z tých ďalších klubov má ambíciu a možnosti hrať v Európe, tak je to DAC. Pochybujem, že Világi stavia taký štadión len preto, aby sa mu vypredal 1-2 razy za sezónu. Potom to už bude závisieť len od žrebu. A pokiaľ by dostávali kluby z krajín južne od Slovenska po Grécko a Turecko, tak by mali šancu ísť ďalej. Potom v 3. a 4. predkole už je to čisto o šťastí pre akýkoľvek slovenský klub.

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidíme. Mňa osobne zatiaľ nepresviedčajú o rok to môže byť inak. Síce Trenčín nie je momentálne s tou obranou žiadne terno, ale radšej by som tam videl ich než DAC či majú pekný štadión alebo nie.

Reagovat
Ferguson6

Pretože nie sú Maďari?

Reagovat
smazaný uživatel

?! Preco sa tu neustale opomina fakt, ze TN posledne sezony v nasej lige dominoval, takisto nemam ten pocit zeby sme v Europe hanbu spravili...tak proc je taky problem pre tba to akceptovat

Reagovat
Ferguson6

Aj Leicester v minulej sezóne v lige dominoval a v súčasnosti by ho nikto za Anglicko do LM alebo EL neposielal.... čo má spoločné minulá sezóna so súčasnou alebo budúcou?

Reagovat
smazaný uživatel

všimol som si, že ty strašne rád používaš tieto prirovnania FL s PL, škoda len, že nestoja na pevnej pôde, ale aj tak sa pokúsim ti argumentovať, aj keď je to asi "waste of time"...Leicester vyhral raz PL, pričom to bol absolútny šok pre celý futbalový svet, za to TN si podmanil našu ligu hneď 2x zasebou, a vobec to nebolo nejaké nečakané, práve naopak, každou sezonou sme boli k zisku bližšie a bližšie, kľudne pozri tabuľky...tiež sa nám podarilo získať double, v Europe sme odohrali rovnocenné partie s Hullom, Legiou či Steauou. Vyradili sme napr. Goteborg, Lublanu, toto rozhodne nie je zlá reprezentácia SVK a nemyslím si, žeby sme mali stále niekomu niečo dokazovať. Tento rok, neskutočná kríza a aj tak bojujeme o tretí flek, Leicester oň bojuje či ako? áno, toto je súčasná sezóna a to sme v totalnych sračkach boli na jej začiatku, Diks rules a podobne. Neviem si predstaviť, že budúcu, ako píšeš budeme na tom horšie, práve naopak...

Reagovat
smazaný uživatel

+ešte doplním - ďalšiu sezónu neviem ako vidíš, ale tu Európu znova urobíme. Veď sa na to pozri, ktože nás predbehne? Žilina by mala byť opäť prvá, ak si udrží svoj štandard. Slovan už lepší nebude, po rokoch majú skvelého kouča s hodne nadpriemernym mančaftom na FL, ale aj tak nedokazali tento rok ZA zdorovať. O rok znova čakám ich klasický scénar, a ak sa aj potvrdí odchod Vukamanoviča, tak ich vpohode môžme aj predbehnúť. Žiadny zázrak to nie je...Trnava je solidne v prdeli, fans im nechodia, káder nemajú takí jak my ani teraz, cez leto očakávam odchod Tambeho, možno Jakubecha a nejaké tie klasické príchody a.k.a. čech z II.ligy, Jano Novák zo IV. a podobne, no offense, ale realita...DAC hrá trz na vrchole svojich schopností, po ME21 im možno odíde Šafranko, Ljubičič či Pačinda už mladší nebudú a súčasný entuziazmus spojený s novým štafákom nebude večne. Podbrezová to je taký jesenný wonder, to ani riešiť nebudem. Ruža hrá každý rok to isté viacmenej. Nikto iný tam už nie je...

Reagovat
smazaný uživatel

Nebudem skrývať to, že keby to nie sú maďari tak sú mi sympatickejší a o dosť. Ale stále by som radšej videl v EL Trenčín či Ružu tento rok. Hovorím o tomto roku, podľa mňa by mali väčšiu šancu na lepšie výsledky. A ak budúci rok budú hrať o titul tak budiž budem na nich potom zvedavý.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

v tomto s tebou musím súhlasiť... Žilina hrala na 25 %, o tom svedčí jeden výlet do našej šestnástky a jeden gól... okolo Skovajsu a Kleščíka keby hrali na 100 % tak mohli nasúkať 5 gólov... neveril som, že sa k tomuto niekedy AS dopracuje aby muselo takto "vyhrávať" ... ale tak na druhej strane Žiline o nič nič nejde, tak prečo nepomôcť v rámci dobrých vzťahov

Reagovat
smazaný uživatel

Pripomeniem ti to ked v nastavenom case budeme proti vam kopat 11m . Inak by ma neprekvapilo keby RK, TN, podbrezova aj DAC vyhrali vsetky svoje zapasy...

Reagovat
lukass111

aspoň dakto, veď kleščík včera vyzeral snáď prvý raz v sezóne ako kvalitný obranca

Reagovat
suldik

Benes v základe

Reagovat
BílíAndelDrcKo

No Benes hral aj v pohári a v penaltách svoj pokus premenil. Dnes som si pozrel velmi rád Benesa cca 70 minut a Dudu 30 minut a zostáva mi verit že budu obi dvaj zdraví a dostanu sa do formy. Dnes to bolo ok nekazili hrali svoj štandard. Ondrej to má po zraneniach velmi tažké.

Bolo by zaujímavé ak by na Eure21 vyzeral stred Lobotka, Benes - Duda. Ja viem v kvalifikácii to vyzeralo uplne inak ale ak to má byt podla kvality a nejakej momentálnej formy tak to až tak nereálne nie je. Chrien ani Bero pravidelne nehrávajú.

Reagovat
smazaný uživatel

Bero odohral posledné 4 zápasy, 1 v základe, predtým bol zranený dlhšiu dobu...

Reagovat
BílíAndelDrcKo

No hej to zranenie prišlo v zlý čas Od polovice februára po zranení síce nastupil do 6 z 8 zápasov ale iba raz to bolo v základe zvyšne zápasy hral max. tak 10 minut na konci....

Reagovat
smazaný uživatel

Prelaďme na inú nôtu. Blížia sa nám MS v hokeji, ako to vidíte, nejaké postrehy ohľadom nominačky etc.?

Reagovat
Ferguson6

nesledujem to

Reagovat
smazaný uživatel

škoda

Reagovat
Milan.B

budeme radi ked sa udrzime

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Mesiac do ohlásenia nominácie do prípravy. Za mňa:

Jakubech, Chovan, Rodák

Škriniar, Ninaj, Vavro, Valjent, Mazáň, Skovajsa, Šulek(prekvapivo)

Duda, Lobotka, Benes, Chrien, Bero, Hromada, Rusnák, Mihálik, Špalek, Káčer, Čmelík

Zreľák, Šafranko

Reagovat
smazaný uživatel

tá záloha strašne nabušená

Reagovat
Ferguson6

Aj stopéri celkom, zato útok nič moc... Inak by som tam možno zaradil aj Haraslína, akurát neviem miesto koho.

Reagovat
smazaný uživatel

ozaj a Ivan tam není, strašný pokles za rok, to som nečakal

Reagovat
Ferguson6

Vidíš, na neho som aj ja zabudol... Pokiaľ viem, bol dosť dlho zranený a v Bari odvtedy šancu nedostal. Škoda, že si ho Sampdoria nenechala a nedala mu šancu ako Škriniarovi.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

no nechcel som tam dávat žiadne lomítka a chcel som sa proste rozhodnut pre niekoho.... preto je tam napr Šulek aj ked mnohí by tam dali Králika, Šatku, Huka a podobne, ja by som tam hcel klasického praveho beka..... a medzi poslednými som sa rozhodoval medzi Ivanom a Čmelíkom aj ked ma bude velmi mrziet že by tam Ivan nebol ale nemá nič odohrate v podstate po tom zranení tak neviem

Reagovat
jany kozak

tak Cmelik ma odohratych 60 minut tuto sezonu

Reagovat
smazaný uživatel

Suhlasim, len by som vymenil namiesto Suleka (ten tam podla mna este nema co robit) Huka z Dunajskej a namiesto Cmelika by som dal Haraslina, ktory hrava pravidelne v polskej lige. Ale je to viacmenej jedno, to su len kozmeticke zmeny, ta kostra je jasna. Z tych hracov, ktori su podla Hapala asi este otazni, by mi velmi chybal v nominacii Jakubech, Benes ci Kacer, aj ked su o rok mladsi, tak tam maju podla vykonnosti jasne byt.

Btw, ten stred zalohy mame na par rokov dopredu postarane, ci uz o tu defenzivnu alebo ofenzivnu cast. Je to strasne nabite. Lobotka, Hromada, Benes, Duda, Kacer, Rusnak, Bero, Ivan atd. Jasne, ze nie kazdy z nich musi nutne naplnit potencial, ale ak sa 3-4 uchytia v top ligach, tak to bude krasne

Reagovat
Ferguson6

Neviem si predstaviť, že by nezobral Benesa.

Reagovat
smazaný uživatel

Benes musi ist takisto ako Jakubech

Reagovat
Emmett Brown

Petrzalske OT:

Domino Bratislava - FCP 0:2 (0:1)

G: 29. Hronec, 72. Uhlík

400 divákov

- sedem kôl pred koncom držíme stále jedenásťbodový náskok

- do stovky strelených gólov nám ich chýba osem, skóre máme 92:10

- cez týždeň sme sa rozlúčili s Robertom Matejkom, z disciplinárnych dôvodov, zaujímalo by ma, čo ten chlapec chce robiť, keď si poriadne nekopol ani u nás...

Reagovat
Ferguson6

no asi nie futbal...

Reagovat
jany kozak

Matejka velky talent

Reagovat
pistacik11

Pôjde do folksvágenu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ferguson6

Mi to príde strašne trápne, že pre finále slovenského pohára sú vždy typické prázdne tribúny na malých štadiónoch...

Reagovat
Ferguson6

Aj keď samozrejme dať zápas dvoch tímov zo západu na východ mohlo napadnúť len nášmu zväzu.

Reagovat
Emmett Brown

V Česku rozhodli o dejisku finále až po semifinále, má to svoju logiku. Kľudne sa mohlo hrať v Senici a bolo by vypredané.

Reagovat
Ferguson6

Presne, Senica aj mne ako prvá napadla.

Reagovat
Kang & Kodos

Vůbec, původně se mělo hrát v Edenu. Akorát se nepočítalo s tim, že Slavia vypadne a ve finále budou dva moraváci. Proto to přesunuli do Olomouce.

Reagovat
smazaný uživatel

Aspon vidiet, aky ma kto prehlad. Finale v Poprade bolo plne pohode, aj navstevovo si myslim. Skalica nie je lakadlo...

Reagovat
Ferguson6

Poloprázdne tribúny sú navstevovo v pohode? Tak to nám naozaj stačí málo. Ale tak je pravda, že u nás pohár niekoho vrátane zväzu nezaujíma. Všade inde býva finále ako vyvrcholenie sezóny, len u nás len tak medzi ligu pohodené.

Reagovat
Emmett Brown

Tak to som nevedel, každopádne aspoň váš zväz zareagoval, toto bol pomaly väčší nonsens ako Trnava - Slovan v Michalovciach. 2400 divákov na finále pohára je super vizitka...

Reagovat
zgeroTT

Podla mna je problem v tom, ze o usporiadanie finale pohara nema nikto zaujem, preto je to na zvazovom stadione.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
Duff_se

Skalica absolútne nedôstojný finalista. Či už po futbalovej alebo fanúšikovskej stránke. Viac krát sa tam snád už nedostanú.

Reagovat
smazaný uživatel

tak,tak...a už vôbec nie do ligy...to už bolo a prínos žiadny...

Reagovat
pistacik11

Tak nikto iný tam reálne nemá záujem ísť

Reagovat
Ferguson6

Tak záujem možno aj majú in kluby, len nemajú šancu

Reagovat
Maximus1

Pohár je náš.Ale prečo nebol Mucha v Poprade aj keď je "zranení"je mi záhada. Asi sa s majiteľom riadne pohádal keď ho ani nezobrali na finále.

Reagovat
Darren Fletcher

jano ma pici nejaky pohar, ked moze radsej chvilu doma posediet pocas sviatkov a predlzeneho vikendu :)

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
zgeroTT

Taky zapas Slovan-Opava v Trnave by sluboval skutocne mimoriadne okamihy

Reagovat
BílíAndelDrcKo

sem s tým

Reagovat
Milan.B

bojis sa ze vam opava naklepe?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele