Fortuna liga - souhrn 19. kola

10.12.2016, 15:54, aktualizováno 11.12.2016, 19:27
Komentáře a souhrny
Trenčín nakonec vybojoval bod na půdě Trnavy. Žilina roznesla Michalovce a zůstává suverénní. Podbrezová neudržela vedení nad Prešovem a nakonec si zapisuje pouze bod za remízu 1:1. Hosté i přesto zůstávají se 14 body poslední. Slovan nevyhrál ve třetím utkání v řadě, před vlastními fanoušky uspěly Ružomberok a Dunajská Streda...

Spartak Trnava - AS Trenčín 1:1

11.12.2016 17:30

Góly: 60. Boris Godál (pen.) - 72. Christopher Udeh

V derniére slovenskej fortunaligovej jesene remizoval Spartak Trnava na domácej tráve pred vyše dva a pol tisíckou divákov s majstrom z Trenčína 1:1 (0:0).

Vo ôsmej minúte Halilovičova strela skončila na spojnici brány gólmana Chovana. Trnava mohla viesť. V jedenástej minúte sa pred Chovana dostal Tambe a brankárov dobrý reflex opäť zachránil Trenčín od inkasovania otváracieho gólu stretnutia. Po polhodine hry a dvoch minútach sa k zakončeniu dostal Kalu. Jeho strela skončila v rukách gólmana Spartaka Adama Jakubecha. V 34. minúte bola lopta v moci Mikoviča. Kapitán domácich prenikol cez šestnástku, lobom hľadal na druhej tyčke Tambeho, ale obrana si situáciu ustrážila. Tambe by bol loptu už ľahko poslal do siete. V záverečných minútach polčasu sa dopredu predieral Čögley a následne chýbal vzadu. Kalu si prebral loptu a prenikol s ňou do veľkého vápna. Vystrelil do stredu brány a Jakubech chytil.

V 51. minúte Chovana napádal Mikovič. Chovan si pomohol odkopom, ale na druhej strane sa dostal k strele Kalu a Jakubech nohou vyrazil nad bránu. Viesť mohol Trenčín. V 59. minúte zahrával Spartak rohový kop. Po následnej ruke v šestnástke mal vzápätí výhodu pokutového kopu, ktorý bezpečne strelou hore zrealizoval Godál - 1:0 pre Trnavu. V 72. minúte Shalu premenil vysoký center z priameho kopu na prihrávku k opačnej žrdi a Udeh rozvlnil sieť opustenej časti brány - 1:1. V 84. minúte mohlo byť rozhodnuté. Mikovič v dobrej šanci nedokázal loptu usmerniť do siete. Veľmi ho to nahnevalo, čo sa odrazilo na jeho jednaní s panelom za bránou. Chovan chytil strelu Tambeho a tlak Trnavy so záverom stretnutia vrcholil. Po troch nadstavených minútach zápas skončil.

V poslednom meraní síl fortunaligovej jesene remizoval Spartak Trnava s AS Trenčín 1:1 (0:0).

Více informací k zápasu

MŠK Žilina - Zemplín Michalovce 7:1

11.12.2016 15:20

Góly: 10. Nikolas Špalek, 24. Oliver Podhorin (vl.), 30. Nermin Haskić, 32. Filip Hlohovský, 48. Nermin Haskić, 52. Filip Hlohovský, 90. Filip Kaša - 84. Emmanuel Mensah

V poslednom jesennom zápase Fortunaligy rozdrvila domáca Žilina MFK Michalovce 7:0 (4:0).

Suverénny líder tabuľky položil základy úspechu už v prvom polčase. V desiatej minúte sa domácim otvoril priestor na ľavej strane. Špalek dostal center do šestnástky Michaloviec priamo na kopačku a v jasnej šanci nezaváhal - 1:0. V 24. minúte nastala kuriózna situácia. Dlhý center domácich sa odrazil od Podhorína a doputoval do siete hosťujúceho Patrika Maceja. Ten sa síce snažil rýchlo vrátiť, ale loptu už vytiahol až spoza bránkovej čiary - 2:0. Po polhodine hry sa po vydarenej útočnej kombinácii dostal do zakončenia Haskič a zaznamenal 50. gól Žiliny v aktuálnej sezóne, zvýšiac na 3:0. O dve minúty nato po centri Nikolasa Špaleka z pravej strany sa v súboji s obrancom hostí presadil Hlohovský - 4:0. Už v 35. minúte 'Šošoni' pridali piaty gól, no ten pre postavenie mimo hry neplatil.

V 48. minúte center Letića doletel na hlavu Haskiča, a ten ho umiestnil do pravého horného rohu Macejovej bránky - 5:0. Už v 52. minúte Haskić našiel prihrávkou pomedzi nohy obrancu voľného Hlohovského. Filip si počkal na pohyb gólmana a popri ňom poslal loptu do siete - 6:0. V 84. minúte sa dopredu preštrikoval Mensah a prudkou strelou cez obrancu prepálil všetko, čo mu stálo v ceste - 1:6 z pohľadu hostí. Krušné chvíle prežila obrana Žiliny v 89. minúte. Niekoľko krát po sebe zasiahol dobre Volešák. V záverečnej minúte išli žltozelení do prečíslenia, vyšachovali i brankára východniarov a do prázdnej brány skóroval striedajúci Kaša - 7:1. Rozhodca po siedmom góle domácich nič nenadstavoval a zápas ukončil. MŠK Žilina rozstrieľal Zemplín Michalovce vysoko 7:1. Hráči v žltozelenom sa stali jesennými majstrami.

Více informací k zápasu

DAC Dunajská Streda - FC Zlaté Moravce 1:0

10.12.2016 17:00

Góly: 25. Kristopher Vida

V poslednom jesennom kole zvíťazila favorizovaná Dunajská Streda v domácej aréne nad Zlatými Moravcami 1:0 (1:0).

Prvú strelu vyprodukovali domáci v šiestej minúte. Kováčovu pozornosť vyskúšal Huk. V desiatej minúte dostal dobrú loptu Szarka, ale spätnú prihrávku pred bránou hostia odkopli. V 18. minúte po rohu lopta prešla k Ljubicicovi, ale jeho strelu Kováč vydarene vyrazil na roh. V 25. minúte išla D. Streda do vedenia. Po prihrávke z pravej strany ukončil akciu Vida - 1:0. Po góle Moravce ožili, pokúšali sa o kombináciu. V 34. minúte sa Obročník dostal pred Slávika, ale domáci brankár zakročil. Na konci prvého polčasu hrozil celok zo Žitného ostrova. Pokus Vidu zblokovali obrancovia.

Druhý polčas začal lepšie DAC. V 54. minúte po rohom kope hlavičkoval na bránu Ljubicic, ale Kováč loptu kryl. O dve minúty nato po rohovom kope Orávika hlavičkoval Karlík tesne vedľa. V 58. minúte z hranice šestnástky vystrelil Orávik a lopta letela mimo. Hra sa potom presunula do stredu poľa, ale nebezpečnejší boli hostia. V 75. a 77. minúte zahrávali hráči ViOn-u priame kopy. Karlík ani Orávik sa o zmenu skóre nepostarali. Veľkú šancu nevyužili domáci v 86. minúte, keď sa do pokutového územia predral Sarr. Obišiel vybiehajúceho brankára a jeho koncovku z bránkovej čiary vykopol Pintér. Skóre zápasu sa už do konca nemenilo, Dunajská Streda ukončila jesennú časť sezóny víťazstvom. ViOn stratil prvé body po troch víťazstvách v rade. Takmer štyri tisícky divákov videli úspešnú rozlúčku s polovicou sezóny. DAC vyhral nad Zlatými Moravcami 1:0 (1:0).

Více informací k zápasu

MFK Ružomberok - FK Senica 2:1

10.12.2016 17:00

Góly: 10. Jakub Mareš, 72. Peter Gál-Andrezly - 82. Kristián Kolčák (vl.)

MFK Ružomberok sa s fanúšikmi na jeseň rozlúčil víťazstvom. Liptáci zdolali predposlednú Senicu 2:1 (1:0).

Už od začiatku sa hral svižný futbal. Domáci útočili a vo štvrtej minúte musel k dobrému zákroku siahnuť Šulla pri hlavičke J. Masla z bezprostrednej blízkosti. V jedenástej minúte Mareš po prihrávke Chriena technickým zakončením otvoril skóre - 1:0. Následným sľubným útokom Liptákov chýbala presnejšia finalizácia. V 24. minúte zakončil Mareš a Šulla vytlačil loptu na roh. V 32. minúte Daniel rýchlo potiahol po pravej strane a skončil na senickom gólmanovi. V 37. minúte mohli hostia zrovnať skóre, keď sa striedajúci Turyna sám rútil na Macíka, ale zo súboja vyšiel víťazne domáci brankár. Polčas teda skončil jednogólovým vedením MFK.

Po zmene strán kryl prvú strelu Macík. Z väčšej vzdialenosti ho otestoval Lopéz. V 56. minúte ružomberský brankár vyrazil nepríjemnú strelu z diaľky iba pred seba. Jeho spoluhráči však stihli odkopnúť loptu do bezpečia. Senica v druhom dejstve bola aktívnejšia ako do prestávky. V 66. minúte Chrien potiahol akciu domácich a s Marešovou koncovkou si poradil Šulla. V 72. minúte po peknej liptovskej akcii a prihrávke Lačného zvýšil na 2:0 Gál-Andrezly. V 82. minúte hostia zaknihovali kontaktný gól. Zblízka na 1:2 z pohľadu ViOn-u znížil Kosorin, ale to bolo zo strany oboch celkom všetko. Skóre sa už viackrát nemenilo, a tak v poslednom jesennom zápase zvíťazil Ružomberok nad Zlatými Moravcami - Vrábľami 2:1 (1:0).

Více informací k zápasu

Spartak Myjava - Slovan Bratislava an.

10.12.2016 17:00

Góly: 5. Štefan Pekár - 57. Filip Oršula

V 19. a zároveň poslednom jesennom kole Fortunaligy sa Myjava rozišla so Slovanom Bratislava remízou 1:1 (1:0).

Samotnému stretnutiu predchádzala slávnostná predohra. Súvisela s ukončením kariéry kapitána domáceho tímu, Martina Černáčka. Kopaničiari vstúpili do zápasu aktívne a po prvý raz pohrozili už vo štvrtej minúte. Hlavička Pavlíka skončila nad bránou. Skóre sa menilo o minútu nato. Machovec odcentroval do pokutového územia, Abrahám priklepol Pekárovi a ten zakončil presne k žrdi - 1:0. Slovan mohol rýchlo vyrovnať, vo ôsmej minúte nabil pred bránu Soumah a Machovec ju z bránkovej čiary odkopol do bezpečia. Soumah sa individuálne presadil rovnako o štyri minúty, keď sa striasol dvoch hráčov, no pri pokuse obísť Hrušku si posunul loptu príliš ďaleko. Hra sa postupne upokojila. Myjavčania pohrozili v 26. minúte z priameho kopu - Kolár mieril privysoko. V závere prvého dejstva ešte preveril Grejfa zo strednej vzdialenosti Kóňa.

Po návrate z kabín hlavičkoval v 48. minúte nad bránu De Marco. V 57. minúte sa vo veľkej šanci ocitol Soumah. Jeho pokus zneškodnil Hruška. Lopta sa ešte odrazila k striedajúcemu Oršulovi, a ten už nemal problém trafiť odkrytú bránu - 1:1. Hostia boli naďalej aktívnejší, v 63. minúte vystrelil zo strednej vzdialenosti Kubík. Tlak Slovana bol však vo zvyšku zápasu neúčinný. Domáci zas zlyhávali pri kontrách. V nadstavenom čase bol vylúčený Savičević po druhej žltej karte. Po taktickom faule Kukoľa na Scheta druhý menovaný zhodil domáceho hráča a nasledovala šarvátka. V nej boli zapojení takmer všetci hráči. Výsledkom boli červené karty pre Kukoľa a Scheta.

Spartak Myjava remizoval v jesennej aj Černáčkovej derniére so Slovanom Bratislava 1:1.

Více informací k zápasu

ŠPORT Podbrezová - Tatran Prešov 1:1

10.12.2016 14:00

Góly: 45. Michal Breznaník - 64. Lukáš Kubus

Podbrezová uzavrela najúspešnejšiu jeseň v histórii klubu deľbou bodov s Prešovom, s ktorým v domácej Zelpo Aréne remizovala 1:1 (1:0).

V desiatej minúte po zrazenom centri do šestnástky sa k strele z dobrej pozície takmer dostal Šafranko, ale hostia v poslednej chvíli odvrátili. A to priamo k Djordevičovi, ktorého zakončenie skončilo zákrokom Taliana. Následná strela Podia smerovala vedľa. V trinástej minúte Breznaník z prvej prestrelil Taliana a východniari loptu odkopli. V 33. minúte Breznaník našiel nepokrytého Viazanka, ktorý sa dostal k hlavičke a lopta sa od zeme odrazila k žrdi, kde zasiahol Talian. V 41. minúte zasa Breznaník napriahol z 25-tich metrov a mieril pod brvno, no iba do stredu brány. Talian loptu zachytil na dvakrát. Minútu pred vypršaním prvého polčasu centrovaná lopta po zemi do šestnástky Podbrezovej našla Katonu, ktorý z veľmi dobrej pozície trafil jedného z domácich. A tak udreli Horehronci: strela Breznaníka pravačkou z hranice šestnástky po zlom odvrátení centra zapadla k žrdi - 1:0.

V 64. minúte strela z hranice šestnástky Kuciakovi po dobrom zákroku vypadla a Lukáš Kubus ju v sklze zasunul do brány - 1:1. V 70. minúte strieľaná prihrávka Podia našla Kostelného, ktorý loptu zrazil do protismeru Taliana a kotúľala sa do siete. V poslednej chvíli na bránkovej čiare zakročil obranca hostí. O deväť minút Turňa poslal loptu na hlavu Šafranka, čakajúceho na päťke. Jeho zakončenie nechalo vyniknúť Taliana. V 84. minúte bol Krivák faulovaný Kubusom a keďže ho hosťujúci záložník držal, ohnal sa a trafil tvár súpera. Za tento počin dostal od hlavného arbitra červenú kartu. Po štyroch nadstavených minútach zápas skončil. Železiarne Podbrezová remizovali s 1. FC Tatran Prešov 1:1 (1:0) a poradie oboch celkov v tabuľke sa nezmení. Podbrezová prezimuje druhá, Prešov posledný.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.MŠK Žilina19162155:1250
2.ŠPORT Podbrezová19115324:1138
3.Slovan Bratislava19103630:2133
4.Spartak Trnava1986524:2430
5.MFK Ružomberok1875633:2726
6.Spartak Myjava1975719:2126
7.AS Trenčín1964925:3322
8.Zemplín Michalovce1864822:3222
9.DAC Dunajská Streda1956821:2621
10.FC Zlaté Moravce19431219:3415
11.FK Senica19351114:2514
12.Tatran Prešov1928911:3114

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (229)

Přidat komentář
ratusek

Krivák, pěknej loket do hlavy 2 metry od rozhodčího jinak Podbrezová je druhá asi náhodou nebo se jim zkrátka poslední zápasy nevyvedly?

Reagovat
smazaný uživatel

náhodou

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ferguson6

náhodou sa im 17 podarilo a až posledné 2 ukázali ako na tom v skutočnosti sú.

Reagovat
suldik

Schett je originál blb....

Reagovat
smazaný uživatel

Tresty? Výsmech celému Slovensku arogancia moci, dajte už konečne Slovanu titul!!! Fraška SFZ hanbite sa odvolať celé vedenie ligy! Ruka ruku myje! Faul na Hrušku pri góle Slovana ste nevideli! Slovan nevie vyhrať z Myjavou tak ťahá za špagát inde! Savičevič skočí do rozhodcu a dostane len žltú, všade je to inzultácia na rozhodcu!

Reagovat
Emmett Brown

Hlavne klídek, nechápem toto vaše vyplakávanie, na FB to isté, ten záver vyvolal Kukoľ a v tej strkanici boli tiež akčnejší vaši hráči. Myslím, že tresty sú ešte mierne, hlavne pre Myjavu.

Reagovat
smazaný uživatel

tak pozri video kde mu Kukoľ skočil do rozkroku ako sa vyjadruje Vlk za pomoci Trutza, nedostal náhodou Duga facku? https://www.youtube.com/watch?v=YqZIqEvvIc0 Vieme kto je Trutz a ako začínal špina úplatkárska za zásluhy v Slovane!

Reagovat
smazaný uživatel

Objatie? Inzultacia? Hmmm . Cele je to take ubohe to vyplakavanie a hladanie konspiracie v zapase so Slovanom. Co chvila budeme vediet ovladat pocasie....

Reagovat
smazaný uživatel

Zajtra čakaj tlačovku

Reagovat
Ferguson6

Reagovat
ratusek

DAC supr atmoška akorát je to maďarský klub hrající slovenskou ligu

Reagovat
zgeroTT

za hocikoho sa tak ma bojovat. konecne ukazali, ze su chlapi a nie posrati panaci.

Reagovat
skteel

Nejvtipnější je na tom videu Soumah, jak se chce rvát ale Myjavčani ho mají totálně v piči Jak malé děcko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ratusek

luxus

Reagovat
smazaný uživatel

Kukol za co?

Reagovat
smazaný uživatel

osobne som sa bavil, i ked je to neprofesionalne. neprekvapilo by ma kedy rozhodca nafukal

Reagovat
ratusek

za tu nechutnou kosu?

Reagovat
smazaný uživatel

nechutnu kosu si predstavujem teda inak, zlta urcite ale cervena no neviem... mozno za to zakopnutie o neho este, ale to tazko posudit... proste ten kukol ani neoplacal ani sa nezamiesal potom do tej bitky

Reagovat
BílíAndelDrcKo

za ten faul a potom ho pristupil. A von mali ist další ten čo tzam pribehol potom do scheta oplácat. Ti dvaja čo sa tam bili. Kludne mohlo ist von aj 7 hráčov

Reagovat
smazaný uživatel

urcite mohlo ist viac, rozhodcovia byvaju v tomto dost makksi v tychto bitkach max im daju zlte karty

Reagovat
Emmett Brown

V diskusiach na FB zase nagrcane len Scheta, lebo hra za Slopan, ale ja osobne by som dal von aj dvoch Myjavakov, ako hovoris a spolu so Schetom aj Soumaha.

Reagovat
ratusek

Schet, Soumah, Kukol a ten z Myjavy co tam přišel knockoutovat Scheta. teoreticky těch červených mohlo být tak 6 + trest pro realizační týmy atd, ale do toho by sudí nešel

Reagovat
ratusek

ale trest pro lavičky předpokládám bude dodatečně

Reagovat
jany kozak

Reagovat
sk333

Takže Trenčín kúpil zase 3 posily z Nigérie. Želám im všetko dobré, ale 8 hráčov z Nigérie v mužstve je už priveľa. Možno však cez zimu aj niekto odíde. Kalu možno do lepšieho klubu a z dôvodu slabšej výkonnosti odídu Bala či Nwofor.

Reagovat
smazaný uživatel

absolútna ignorácia Slovákov, ja vo FM si 3x rozmyslím, či zoberiem týchto zahraničných južných, AS to robí úplne v klidu a v realite bezpečnosť Slovenska by mala byť jednoznačne nad záujmami futbalového klubu, no tu môžeme vidieť opak

Reagovat
zgeroTT

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
#33CCCC

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
Lokomotiv

"bezpečnosť Slovenska by mala byť jednoznačne nad záujmami futbalového klubu, no tu môžeme vidieť opak."

Reagovat
smazaný uživatel

človek až nechápe aké všelijaké súvislosti tí zahraniční futbalisti spôsobujú

Reagovat
r3

Reagovat
raduinho

Reagovat
pistacik11

Ako ja som za to nech hrajú Slováci, ale preboha akú bezpečnostnú hrozbu predstavujú títo hráči? To tu niektorým bosohlavom už dobre zadrbáva

Reagovat
smazaný uživatel

on sa len snazi byt vtipny uz dlhsiu dobu, ale ako vidim po dlhej dobe sa mu aspon podarila ziskat pozornost

Reagovat
smazaný uživatel

čo chceš ty klaun? ja sa nesnažím byť vtipný, jakú dlhú dobu, ty čo píšeš o ľuďoch, ktorých ani náznakom nepoznáš, akú pozornosť, že ty nemáš čo robiť, to ma nezaujíma, Slovensko Slovákom, ak ťa raz títo traja alebo podobní prepadnú a zabijú potom mi ani neprídeš napísať, že sorry, mal si pravdu, pretože už budeš mŕtvy slniečkar

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doughty

Slovensko Slovákom hlavná vec že v zahraničí žije vyše pol milióna Slovákov. Ale k nám nemôže prísť nikto. Svet sa globalizuje ak si si nevšimol. Zase niečo čo urobí slovenský klub haniš, hlavná vec že tvoja Chelsea má v tíme 30 černochov. Tí nepredstavujú hrozbu?

Reagovat
smazaný uživatel

Mne nevadia hostia zo susedných, priateľských, kultúrne blízkych krajín - Slovania + v podstate celá pôvodná Európa, ale tieto rošády vrámci kultúrne diferentných národností a kultúr sú neprípustné na zachovanie našich konvencií a tým pádom aj bezpečnosti, ak je Janka zvyknutá chodiť do Tesca o 8 večer sama neosvetlenou ulicou, o pár rokov sa jej zvyk bude musieť zmeniť a bude musieť chodiť za svetla do Kauflandu rušnou ulicou, aby sa znížila šanca, že ju niekto lapne | Chelsea je v západnej Európe, tá si ide iným smerom

Reagovat
Ferguson6

Vzhľadom na to, že väčšina Slovákov by si niekde na začiatku rodokmeňa a aj počas neho našla nejakého Germána, Kelta, Franka, Avara, Mongola, Tatára, Maďara, Nemca, Rakúšana alebo Turka, tak ťažko hovoriť v strednej Európe o nejakých pôvodných Slovanoch alebo iných národoch.

Reagovat
doughty

Títo traja ak sa odmala venujú futbalu pochybujem že predstavujú nejakú hrozbu pre spoločnosť. Väčšiu hrozbu predstavujú tvoji a moji pocernejsi rodáci, vďaka ktorým Janka už dlhšiu dobu nechodí do Tesca sama neosvetlenou ulicou

Reagovat
zgeroTT

keby si bol gentleman, tak Janka nebude chodit sama, ale ju odprevadis

kazdopadne trpiet tak paranoidnym strachom ako ty, musi byt hrozne. ved musis byt v neustalom strese, vzdy si najdes nejakeho vnutorneho nepriatela. stavim sa, ze 2 roky dozadu to boli madari a za dalsie 2 roky mozno evanielici...

Reagovat
smazaný uživatel

cha...ja som evanielik..a ja ho nemám rád už teraz...načo čaka´t dva roky....

Reagovat
smazaný uživatel

máš úplnu pravdu....teda takú svoju.... o čo budem na Slovensku kľudnejší,keď ma v noci zapichne biely,ako keby ma zapichol čierny....

Reagovat
Baronne

Černýho neuvidíš = klidná smrt..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
didosh

Neeee "BOSOHLAVOM" ....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ty kokot

Reagovat
Baronne

Tykrávo to je materiál

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
adalbertus

dobre no tak sme vyhrali, hlavne že sme pred Trenčínom... , hajrá

Reagovat
smazaný uživatel

tešte sa chvílku....

Reagovat
smazaný uživatel

a je po chvílke...užil si si ?Hajrá AS....

Reagovat
adalbertus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
adalbertus

čo je bratu

Reagovat
vladis271

Reagovat
ratusek

Co to je v Trnavě za oraniště?

Reagovat
ratusek

Reagovat
doughty

Ten Kruziak si pomýlil šport, basketbal by mal pískať

Reagovat
smazaný uživatel

Kasa

Reagovat
Milan.B

no boha.....

Reagovat
jany kozak

Zilina slusny valec

Reagovat
Lokomotiv

Zilina mi zacina robit nervy s tym neustalym utokom na rekord Interu, ale inak titul bude v spravnych rukach.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Trnava získala prvú "posilu". Pre hráčov futbalových manažérov 07 08 to bude určite známe meno - Kerlon. YouTube je stále najlepší priateľ Hoftycha.

Reagovat
Inter Eterno Amore

neverím z Interu až do Spartaku

Reagovat
doughty

Hlavna vec že keď Hoftych bral nejakého brazilcana v lete na skúšku povedal že je to posledný pokus na štýl " mačka vo vreci "...aaa zrazu je tu ďalší, pekne si nasral do huby

Reagovat
fefo

za 10 rokov vystrieda 10 klubov a odohra dohromady 50 zapasov. Parada. Tento podla mna nebude z YouTube, lebo ani tam nema poriadne video, iba dribluje na hlave a skonci na zemi.

Pocitam, ze sa hned zrani, ak vobec stihne nastupit do nejakeho zapasu.

Reagovat
zgeroTT

On bol zraneny aj pocas tej skusky. Davam mu tak 5%, ze zvladne zimnu pripravu. Standardny rezim pokracuje, Spartak je aj nadelej na smiech. Poor ven.

Reagovat
smazaný uživatel

Ach, vy trnaváci stále len plačkáte, už pomaly viac ako slovanisti. Nie, žeby ste boli radi, že máte super štadión, pokiaľ viem hráčom sa peniaze tiež nedlžia, aktualne 4. miesto v tabulke, pravidelne európa, relatívne dobrý káder so zaujímavými hráčmi, tak namiesto toho začnete trucovať a prestanete chodiť na futbal kvoli jednemu človeku. A to si hovoríte najlepší fans. Dobrý joke. Inde v Europe skalní nemajú problém ísť na futbal aj ked sa musia pravidelne vysporiadavať s neporovnateľne väčšími problémami. Napr. poviem Levski, donedávna ešte aj poliaci, ale oni sa môžu nazývať pravými FANS, pretože vedia, že hráči za to nemôžu, že majú jeba majiteľa. Možno keby začnete poriadne a vo veľkom chodiť na futbal, tak za to vstupné prídu konečne aj kvalitní hráči. Namiesto toho furt len plač.

Reagovat
pistacik11

Reagovat
BílíAndelDrcKo

absolutne nič o tom nevieš a ideš sa tu hrat na človeka nad vecou. Sry si mimo, toto nemá nič spoločne s výsledkami ani hráčmi ani trénerom. Nikto ich nepovazuje za problém. Nepoznáš celý kontext a dlhodobý sled udalostí. A ze teraz ludia nechodia nemá dovod ani v tejto ani minulej ani pred minulej ani pred pred minulej... A to ze je pruser asi ozaj niekde dokazuje to ze tam ozaj nikto nechodí mozno do 700 ludí. A to je jedno či ide o Ultras, obyčajných fans, dochodcov,deti. Prestali tam chodit ludia zo všetkcýh týchto skupin aj taký čo maju permanentky. Ja si práveze tuto formu sudrznosti na ludoch cením.

Reagovat
zgeroTT

Trnavsky fanusik nemusi nikomu nic dokazovat. Za tie roky si vytrpel tolko odrbov a neuspechov, ako nikto. sranda tabor ako trencin nema absolutne ziadne pravo sa vyjadrovat na neucasti, bojkoty, ci pocty kohokolvek na slovensku. ta predposledna veta je uplna ceresna na torte, ktora len potvrdzuje, ze si totalne nezorientovany a mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

By som chcel vidiet vas chodit pri najdrahsom vstupnom v cesko-slovensku, uz pred sezonou vies, ze o titul hrat nebudes, ziadneho hraca nekupis, len stary, zadarmo a ked raz za 5 rokov vychovas nejakeho hraca, tak ho stretlis za 200 000 eur.

A aj tak nas chodi najviac. A niekto tu ide mudrovat. Ach jaj. A keby si vedel, ze nemame pevny rozpocet (teda je jedno ci za vstupne mas tisic eur alebo milion), ale vzdy sa z penazi, ktore su k dispozicii vykrivaju peniaze tam kde to akruat hori, tak by si hentake kraivny nenapisal. Ale tazko vysvetlovat niekomu, kto o tom nema ani sajn, ako to u nas chodi.

Reagovat
smazaný uživatel

považovať trenčín za nejakú srandu je celkom silná káva, vzhľadom na pokroky ale aj výsledky, ktoré sme za posledné roky preukázali, a o tom aký TN priniesol prínos pre svk futbal ani nehovorím...

Reagovat
zgeroTT

ja pisem o fanusikoch, kde ste na tom vzhladom na pokrok a historicke vysledky uplne tragicky. o klube ako takom som nenapisal ani ciarku, aj ked tiez by sa dalo polemizovat o tom prinose pre slovensky futbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako suhlasim s fanusikmi, tam je to bieda. Ale ako klub Trencin funguje velmi profesionalne a so Zilinou a Slovanom presne tak, ako by sa klub navonok mal spravat. Uz chyba len stadion. A ten prinos je pre slovensky futbal tiez rovnako velky, a je jedno ze ci tam je v zakladnej zostave 4,6 ci 9 Nigerijcanov, pokial su kvalitni. Lebo zvysok sa doplna zvacsa mladymi nadejnymi hracmi.

Reagovat
zgeroTT

Trencin ma nastaveny system, co je nieco, o com u nas len snívame. Prinos pre slovensky futbal, hmm. Mne sa nezda az tak velky. do koeficientu nepridali takmer nic a kedze maju svoj system nastaveny prevazne na hracoch zahranicnych, tak mladikov zo Slovenska sa tam az tak vela napresadilo. ani momentalne nemaju v muzstve ziadny extra slovensky talent. vonku sa im presadil len Lobotka a snad sa to podari aj Berovi a budu opory v repre. inak sa hraci vracaju vacsinou vyhoreni a len na zaplacnutie dier v iných kluboch. okrem toho peniaze z predaja hracov netocia, do ligy sa tym padom nic nevracia.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak koeficient sa vlastne ziadnemu klubu nedari naplnat, co je strasna skoda. Ale ja som narazal hlavne na pracu s mladymi. Nemyslim, ze vsetci z nich maju repre potencial, ale vsetci dostavaju sancu a neboja sa ich nasadzovat. Hraci su tam uprednostnovani hlavne podla vykonnosti, hraju moderny futbal, neboja sa drzat loptu. Treba zobrat do uvahy, ze tento Trencin je celkom mlady klub. La Ling nie je v klube az tak dlho. Ak sa zacalo pracovat systematicky s klubom pred 7 rokmi, tak prave teraz sa budu ukazovat prve vysledky. Nemaju akademiu este (a uvidime ci niekedy bude) cize ta kvalita mladeze sa s tou zilinskou neda porovnat,ale ak z kazdeho rocnika budu vediet 1-2 hracov tak to prinos pre slovensky futbal ma podla mna. A hlavne co sa tyka ligy sa popri Slovanu a Ziline vybudoval klub, ktory bude mat kazdy rok majstrovske ambicie, co lige len pomoze. Len takych klubov by bolo fajn mat viac...

Reagovat
zgeroTT

prinos urcite vidim v zvyseni konkurencie. ale je podla mna utopicke ratat s tym, ze z kazdeho rocnika sa podaria 1-2 hraci do zakladu. myslim, ze sa s tym neda ratat ani v ziline. dolezite je mat prepracovany prechod z mladeznickeho futbalu k muzom, teda mat zosuladeny herny styl vsetkych kategorii a presne vediet, koho a kedy mozem vytiahnut do vyssej kategorie. tu chyba trencinu juniorka. nie samozrejme taka, ako je trnavska, kde su hraci, co vo svojom veku mali byt davno ostrielani ligisti, ale juniorka, ktora bude pripravovat nádejných hracov na muzsky futbal s perspektívou nasadenia v najblizsom roku, mozno dvoch. dlhsie drzat hracov v juniorke je podla mna nezmyslom. vcera to dokazali chlapci z trencina, ktori naskocili v druhom polcase. absolutne nezvladali muzsky futbal. slabi v osobných súbojoch, po strate lopty vacsinou faulovali. to sa pocas sezony prezentovali lepsie aj nasi mladi, napr. taky kostal, ci mihalik.

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
smazaný uživatel

MŠK, titul je tam kam patrí

Reagovat
adalbertus

hrajú dobre

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doughty

Tak čo hejteri, čo vravíte na Vavra? Pred polrokom ste tu boli asi desiati čo ste na neho kydali. Na jeseň skoro každé kolo sa ocitol v jedenástke a už sa objavil aj v niekoľkých jedenastkach jesene. Na trageda a najhoršieho obrancu ligy celkom dobré...

Reagovat
smazaný uživatel

to sa naňho kydalo a hovorilo, že je najhorší obranca, pretože bol najviac na očiach. Zrejme nevideli iných exotov. Každý pozerá len ZA, TN, Slovan a tieto mužstvá, tak o ostatních nevedia povedať hodnotenie.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Ja som tiez jeho kritik. Ale nikdy som nepovedal nič z tej poslednej vety. Uvidí sa na akej urovni je, trebars v 21tke v dalšom cykle ked bude musiet byt líder, prípadne pri tazšich superoch. Momentálne ZA ozaj nemá kto preverit.

Reagovat
doughty

Nemá ich kto preveriť to máš pravdu. Ale je to to isté mužstvo ktoré sa na jar hanilo! Akurát doplnené o hráča 3tej rakúskej ligy.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

je to jedine muzstvo spolu s Podbrezovou, ktore zaznamnalo progres. Zvyšne muzstva išli len dole. Slovan,TN,TT nedosahuju ani vlastnu uroven z pred trebars 2-3 rokov- MY prešlapuje na mieste. Senica smeruje do 2. ligy. Ano ZA je zasluzene prvá, hra pekny futbal a zlepšuju sa ale ten rozdiel nie je taky priepastny len preto ze oni sa o tolko zlepšili.... Kvalita ligy sa mi teda ale vobec nepozdáva. Zápasy TT mám napozerane a to je skutočne najslabší futbal aký si pamatam za posledných 10 rokov a stačí to na 4. miesto. Na čo pred tým bolo treba daleko lepších výkonov.

Reagovat
smazaný uživatel

Rok dozadu bol Vavro a Kralik podla mnohych najslabsia stoperska dvojica v lige.

Dnes su zohrati a pomalicky idu hore. Momentalne nemame slabe miesto v zostave a ak sme v plnej sile nemame u nas konkurenciu. Uvidime co prinesie zimne prestupove obdobie.

Reagovat
Ferguson6

Tak pred rokom boli spolu s Králikom dosť tragickí, na tom sa nedá nič vyvrátiť.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dufam ze uz nikdy nepredame hraca ako Skriniar za tak smiesne peniaze ako 1 mil. eur Neviem ci vedenie nechape ze budovanie kreditu sa robi aj odmietnutim priemernych ponuk. Skriniara sme mali predat za minimalne 4-5 mil. eur cez leto pojde do lepsieho a Sampdoria zarobi aj 10-12 mil.

Reagovat
smazaný uživatel

smiešna suma za takého hráča, takto si rešpekt na prestupovom trhu nevybudujete... my sme predali Baileyho za 1,5 a to odohral za nás len 2 prípraváky

Reagovat
smazaný uživatel

Dufam ze toto sa uz nestane a nepristupime na take slabe ponuky. Skriniar bol omyl. Avsak Bailey je trosku iny pripad, ten hrac bol tlaceny cez agentov a mal uz meno velkeho talentu. Mna len stve ze cesi dokazu predat za 1-2 mil. eur priemernych hracov a my tych najlepsich predavame za menej. Zilina sa momentalne priblizila ak nie vyrovnala kvalite Sparty,Plzne ci Slavie a ony svoje opory predavaju za 4-6 mil. eur. Jednoducho hracom treba vysvetlit ze ked predlzil Gula preco by nemohli aj oni ak dostanu pridane na vyplate. Ak pride ponuka ako v pripade Benesa tak prosim mozme jednat.

Inak k posilneniu kadra myslim ze by sme sa mali posilnit iba najlepsimi a najtalentovanejsimi mladeznickymi reprezentantmi ako Balaja, Jirku, Chriena ci Chvatala ale urcite to maju vsetko zmapovane. Nepotrebujeme uz zahranicnych hracov a ani prestarnute hviezdy

Reagovat
pistacik11

Hej ,ale na Chorvátov sa aj tak ešte nechytame, a to v súčasnosti si dovolím tvrdiť máme podobné talenty

Reagovat
BílíAndelDrcKo

to je pravda ze ta suma nie je adekvátna ale sumu určuje dopyt a v sampdorii je po nom logicky vacsi. V ZA by jeho suma nikdy tak nenarástla a pravdepodobne by ani v a repre nedostal tak skoro šancu. Právaze ceny vašich hráčov by mali po predajoch narastat postupne a tak si buduješ meno. Samozrejme ak nepríde vyraznejší uspech v pohároch alebo repre..... je dost mozne ze za Skriniara by lepšia ponuka pre všetky strany uz neprišla. Nie je to tak jednoduche.

Reagovat
#33CCCC

Tak ja myslim, ze hraca predava aj kvalita ligy. Ked sa nejaky talent dostane na nejaku vykonostnu uroven potrebuje napredovat a tu ho uz nasa liga limituje, hrac potrebuje nejaky vykonnostny medzistupen a tak logicky prestupi za mensiu sumu.

Reagovat
smazaný uživatel

ak sa ml. hraci budu presadzovat tak urcite budu chodit za viac, ale nemozes hned predavat hraca za 5 milionov len preto, ze hra dobre v nasej lige a v repre 21.. ako mohli to potiahnut mozno vyssie, ale 4-6 mozno do turecka

Reagovat
zgeroTT

bailyho ste nepredali. kedze nebol hracom as trencin, nemohol ho as trencin predat.

Reagovat
smazaný uživatel

prosím už dosť...

Reagovat
smazaný uživatel

omg

Reagovat
zgeroTT

co na mojom tvrdeni nie je pravda?

Reagovat
smazaný uživatel

všetko čo si napísal, bol to náš hráč a bol predaný za 1,5 mil. dá sa to aj normalne overiť, v novinách to bolo tiež písané

Reagovat
zgeroTT

V novinach to bolo pisane

Pokial bol vas hrac, musel by byt registrovany na matrike, co sa da overit par klikmi. Kedze ho tam nenajdes, on neprestupil ani k vam, ani od vas. Ak by totiz prestupoval cez as trencin, prestup by isiel cez sfz. A to je mozne iba vtedy, ak by bol zaregistrovany na matrike.

Reagovat
smazaný uživatel

ok, som rád, že sa toľko staráš o náš klub, ceníme si, ale -> " AS Trencin signed long-term contracts with duo of talented Jamaican football players. 17-years old Leon Bailey ..."

http://www.pluska.sk/images/gallery/sport/2015/07/tn-bailey1.jpg

to, že sa hneď predal a nestihol odohrať ani jeden súťažný zápas, nemení nič na fakte, že bol náš

Reagovat
smazaný uživatel

Jáj no dobre chvalabohu že je odfotený na vašom tréningu. Zgero ti to práve vysvetlil. Nebol nikdy váš hráč, pretože nikdy nebol zaregistrovaný na matrike. On u vás trénoval hral prípraváky o tom sa nikto neháda ale formálne Trenčínu nikdy nepatril.

Reagovat
smazaný uživatel

vidím, že ste v trnave menej vnímavý, takže takto, keď klub podpíše hráča a uzatvorí s ním kontrakt, znamená to že nie je hráč TN? Nikdy formálne TN nepatril? wtf, ved vám tu prepisujem doslovný preklad, kde sa píše, že sme ho podpísali. Dokonca z eng stránky, kedže svk novinárom neveríte. Ale tu na si prečítaj čo tvrdí Rybníček, a ver mi, že ten vie isto viac ako vy.

„Médiám sme priniesli správu, že do Trenčína prestupuje a pre každého to bolo trochu smiešne, že uprednostnil nás pred takýmito klubmi. V skutočnosti sme dobre vedeli, že je skautovaný a dosť výrazne aj poprednými klubmi. Z toho dôvodu bol náš záujem extrémny."

Vidíš tam to slovo prestupuje??? a z mojej strany už uzatváram túto tému, lebo vidím, že ani po 1000x čo sa tu o tejte téme rozpisujem to niektorí ľudia nedokážu pochopiť. Rovnako ako s agentúrnymi hráčmi.

Reagovat
zgeroTT

ale on nemohol prestupit z trencina. toto je podla mna jednoznacny odrb na trencin. ako inak mi vysvetlis, ze nebol zaregistrovany na zvaze? chalan u vas trenoval a hral pripravaky. na oficialny zapas nikdy nenastupil, lebo ani nemohol, kedze nemal registracku. registrovany bol stale na povodnom zvaze a odtial sa uskutocnil prestup. to, ze novinari mozu byt v omyle, rovnako ako ty, je uplne normalne. nemali preco neverit tomu, ze prestupuje z trencina.

Reagovat
pistacik11

Celkom jednoducho podpíšeš s ním zmluvu, ale ešte pred registráciou na zväz ho predáš. Rovnako ako keď kúpiš auto, podpíšeš zmluvu, ale ešte predtým ako ho stihneš na polícii prepísať na teba, dostaneš od niekoho ponuku, a predáš ho ďalej

Reagovat
zgeroTT

to vôbec nie je to iste, hrac nie je tovar a urcite postupy platit musia. podpisanu zmluvu mat mohol, ale nebola registrovana. a neviem si predstavit, ze prestup z trencina sa riesi cez iny zvaz, ako nas. peniaze mohli ist tak la lingovi, priamo trencinu z prestupu bailyho neislo nic. to, ze potom ich cast alebo cele la ling investoval do tn, je vec druha.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja sám som novinár kamarát never všetkému čo ti novinári povedia/napíšu ja sa nehádam teraz nepoznám celé to zákulisie jeho prestupu atď. ale pravdou je, že aj keď tú zmluvu podpísal kým nebola riadne zaregistrovaná na matrike tak jednoducho nebol váš hráč. Ja netvrdím, že Trenčín za neho nemohol dostať peniaze, ale formálne hráčom Trenčína nebol. To, že ten chlapec u vás reálne bol trénoval, a že ste za neho mohli dostať peniaze vám nikto neberie.

Reagovat
smazaný uživatel

nie si tu sám novinár a preto som sem hodil vyjadrenie Rybníčka, navyše kolega vyššie hodil aj link transfermarktu, kde je Bailey tiež písaný, že hral za As

Reagovat
zgeroTT

Reagovat
smazaný uživatel

Ja viem že nie :) Transfermarkt snáď nebereš ako výpovednú hodnotu to je naozaj len orientačné dokonca veľké množstvo štatistík tam je nepresných.

Reagovat
smazaný uživatel

nemám slov

Reagovat
smazaný uživatel

pre vás je transfermarkt relevantný iba vtedy, ak sa vám to hodí, inak stráca relevanciu

Reagovat
smazaný uživatel

Ty dement aký môže byť relevantnejší zdroj ako matrika?

Reagovat
smazaný uživatel

sám si vymletý, veď si z Trnavy

Reagovat
zgeroTT

Reagovat
jany kozak

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
smazaný uživatel

ale no tak chlapci...je zimná prestávka...zakopte vojnovú sekeru......do februára aspoň..

Reagovat
Emmett Brown

Tak majitel ho otocil na kseft, takze peniazky mu zanho do vrecka isli a podobne ako u ostatnych nic z nich nedal do klubu, ale proste je fakt, ze hracom Trencina realne nikdy nebol, to sme tu uz riesili mnohokrat.

Reagovat
smazaný uživatel

Co znamena, ze nic nedal do klubu? Ved je majitel ci nie? On to cele financuje, ci? On stavia stadion? Ci je tam este niekto iny?

Reagovat
pistacik11

Tak vies, ono sa to velmi neriesi, co majitel musi do klubu investovat, tu sa vidi iba to, ze za peniaze s predaja sa nekupi hrac, ale ze treba platit hracov, udrzbu stadionu, vodu, elektriku, hotely, regeneraciu atd. to uz je jedno. Potom sa tu vedu vojny ako pri Poorovi atd. ze toci hracov na kseft. Taky Podolak prakticky kvoli futbalu aj skrachoval, a len sa mu nadava. Poor postavi stadion, a ked knemu prida obchodne centrum aby to nebolo az take stratove, tak tiez sa mu dopraje len vysmech a chcu ho vystvat so spartaka. Ja neviem, ci chcu dopadnut jak Kosice, nedaj boze Inter ci Petrzalka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lokomotiv

Pravda je taka, ze tito akozepodnikatelia by najradsej tocili iba tych hracov a ostatne nech si plati kto chce.Pred par dnami bol na profutbale rozhovor s Poorom kde plakal ,ze musi dokonca aj vodu platit co v klube minu .Cisty saso toto potom sa cuduje, ze mu ludia nadavaju.Toto niesu ksefty so statom kde vsetko riziko hodis na stat a benefity su pre teba.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak no. Netreba mat na jednej strane velke oci, ale tiez nie predavat pri prvej ponuke. Taky Skriniar mohol ist kludne za 3 miliony eur a nikto by nic nepovedal.

Reagovat
smazaný uživatel

tak budu tam nejake percenta tak dufaj, ze sa preda casom za palku...

Reagovat
smazaný uživatel

Hovori z teba hrac FM. Pamatam sa ako boli vsetci prekvapeni ked siel za 1mil.€ , kludne sa mohol zranit a vsetko by bolo inak.taktiez mohol ostat alebo ist inam a nemusel tak napredovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Prekvapený mohol byť len ten, kto ho nevidel hrať.

Reagovat
smazaný uživatel

Gula pre pravdu : http://futbal.pravda.sk/fortuna-liga/clanok/413708-gula-nechceme-naskok-branit-ale-zveladit-ho/

Vy i hráči hovoríte, že ešte nie je rozhodnuté. Viete si predstaviť, že stratíte takýto náskok?

Nekoncentrujem sa na to, ako ho udržať, ubrániť, ale ako ho zveľadiť. Inými slovami, chceme byť lepší. Nechceme, aby sme boli úspešní len v slovenských podmienkach. Pracujeme na tom, ako byť konkurencieschopní aj v európskych zápasoch. A tak ďaleko ešte nie sme.

Vlani po jeseni odišli viaceré opory a chvíľu trvalo, kým sa mužstvo skonsolidovalo. Nehrozí niečo podobné v tejto zimnej prestávke?

Verím, že to sa nestane, touto skúsenosťou sme si už prešli. Dôležité je, že po úspechu netúži len mužstvo, ale celý klub. Aj ten potrebuje pečiatku, aby potvrdil všetko, čo sa tu fantasticky robilo a robí. Nevylučujem, že nemôže nik odísť, ak sa objaví nejaká top ponuka. Os prvého tímu a prepojenie na béčko sú však také silné, že vieme zvládnuť aj takúto situáciu.

Vrátia sa na jar aj hráči, ktorí patrili k oporám, ale sú dlhodobo zranení?

Verím, že sa vráti Pečovský, Mazáň, Otubanjo. Stále boli pri nás, ale nemohli hrať. Urobíme všetko, aby boli k dispozícii, čím sa zvýši sila tímu i konkurencia v ňom. Potrebujeme to nielen pre úspech doma, ale zopakujem hlavnú vec – túžime byť úspešní aj v európskej konkurencii.

Ako bude vyzerať vaša zimná príprava?

Skombinujeme ju v domácich podmienkach a na sústredení v Turecku, kde nás čakajú traja silní súperi. Vrcholom bude generálka so Spartou v Prahe

Z toho vyplyva ze sa predavat nebude a bude sa budovat muzstvo na prienik do skupin europskych poharov

Reagovat
pistacik11

Tak toto je správne myslenie, rozdielové oproti zbytku

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Z toho vyplýva ze predávat nechce ale nemá nad tým moc. Co je to TOP ponuka by ma zaujímalo.

Reagovat
smazaný uživatel

ak by aj prišla jedna top ponuka tak jeden odchod šošonov nerozbije...

Reagovat
BílíAndelDrcKo

za koho by mohla top ponuka príst Spalek, Otubanjo, Vavro? Keby som na mieste ZA tak ak by prišla ponuka za Skvarku by som ho pustil pokial má formua štatisticky vyniká. Ten sa dá nahradit a dobre by sa spenazil, ZA na nom nikdy nestála ani nepadala. Ved donedávna sedel.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to ze sedel neznamena, ze na nom hra momentalne nestoji. Ved je to druhy najlepsi strelec ligy a kapitan muzstva. Ale ak by prisla dobra ponuka, tak by som ho urcite strelil. Ale nie preto, ze na nom hra nestoji , ale preto, ze stred pola ma Zilina velmi dobre zastupeny. Celkovo ma Zilina zdvojene posty a nie je tam vylucne hrac na ktorom by ta hra stala. Vacsina sanci aj tak vyplyva zo systemu.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

"Tak to ze sedel neznamena, ze na nom hra momentalne nestoji. Ved je to druhy najlepsi strelec ligy a kapitan muzstva"

"Celkovo ma Zilina zdvojene posty a nie je tam vylucne hrac na ktorom by ta hra stala." ... ved som v podstate povedal to iste čo ty len som pridal to ze donedávna sedel čo je fakt...

Reagovat
doughty

Horšie je že ZA pravdepodobne začne púť v LM ako nenasadena. Vývoj líg sa ešte môže zmeniť ale ružovo to nevyzerá. Tímy ako Celtic, Ludogorets, FC Kodaň sú veľmi skúsene, aj keby s nimi začala ZA zametat rýchlo by zmenili taktiku a našli by recept na ňu. Prechod cez 2predkolo znamená aké také šance na pohárovu jeseň

Reagovat
smazaný uživatel

Vela bude zalezat ci bude Zilina nasadena v druhom predkole LM pretoze momentalne je nasadena ako posledny tim, staci vsak ze niekde sa zmeni narodny sampion ktory bude mat vyssi koeficient ako Zilina a je to zle. Myslim ze Zilina ma sancu postupit cez vsetky tri tebou spomenute timy avsak je to este daleko a bude zalezat na aktualnej forme. Idealny scenar je dostat v 2 predkole niekoho slabeho ako nasadeny tim a v 3 predkole porazit niekoho nasadeneho/silnejsieho a skupina UEFA je uz ista. Ak nikoho do leta nepredame tak verim ze budeme cierny kon, zarobime aspon 10MEGA a postavime najkvalitnejsie treningove centrum na Slovensku pre mladych to je taky maly sen

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

no to si robíš piču

Reagovat
smazaný uživatel

Preco by si mal? Je to pravda

Uvidime ake su plany do buducnosti a ciele tejto spoluprace.

Reagovat
smazaný uživatel

ale trt pravda

Reagovat
Lokomotiv

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je este horsie, ked ich aj predal. Snad to je nejaky 1 april

Reagovat
Lokomotiv

Reagovat
nani92

Micheľ

Reagovat
jany kozak

co by za to ostatne kluby na SK dali keby to ich sucasni majitelia naozaj predali

Reagovat
smazaný uživatel

Preco by to mal byt minus pre MSK Zilina? Napiste svoje postrehy pls.

Reagovat
zgeroTT

este plati pravidlo o jednom majitelovi a dvoch kluboch v poharovych zapasoch?

Reagovat
nani92

Sachtar LM, Zilina EL..no problemo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to sú tie info od novinárov...bola o tom spomienka hore v diskusii

Reagovat
Darren Fletcher

Fortuna liga diskusia fantasy VYHODNOTENIE 19. KOLA (18. zarátame po dohrávke)

Traja strelci - toľko bodov, koľko dajú gólov

Mužstvo čisté konto - Ak áno, dva body.. ak inkasujú raz – 0 bodov.. za každý ďalší gól mínus bod

Počet gólov v kole - tolerancia 1 gól - 2 body

Karty dokopy - tolerancia 3 karty - 2 body

góly: Godál, Udeh, Špalek, Kaša, Haskič 2, Hlohovský 2, Podhorin (vl), Mensah, Vida, Pekár, Oršula, Mareš, Kosorin, Gál-Andrezly, Breznaník, Kubus

gólov: 18

kariet: 29

čisté konto: DAC

Hodnotenie 19. kola:

rabl: 4+0+2+0 = 6

EdgarDavids: 2+0+2+0 = 4

lukass111: 4+0+0+0 = 4

andrej.zvolo: 2+0+2+0 = 4

zgeroTT: 2+0+2+0 = 4

Darren Fletcher: 2+0+0+0 = 2

Minister: 2+0+0+0 = 2

ufak: 2+0+0+0 = 2

Fesak: 0+0+0+0 = 0

Sumár po 19 kolách:

andrej.zvolo: 50

EdgarDavids: 45

zqeroTT : 43

Minister: 42

lukass111: 42

rabl: 42

stas87: 32

Darren Fletcher: 32

Fesak: 31

ufak: 27

petr2448: 14

jenculko: 6

LFCfan10: 4

lukas.st: 4

Saul Goodman: -2

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybujem ze je vacsieho zanietenca a odbornika v ceskoslovenskom futbale

http://sport.aktuality.sk/c/251571/adrian-gula-s-vyzvou-na-zamyslenie-preco-sa-to-nedeje-aj-u-nas/

Reagovat
doughty

Guľu treba klonovat. Jedna verzia v podobe Sevelu sa podarila, ešte aspoň 20 takých trénerov aby ten futbal na Slovensku za niečo stal...

Reagovat
zgeroTT

trener ako gula potrebuje majitela, ktory mu umozni pracovat tymto stylom.

Reagovat
smazaný uživatel

1:7 od Bielorusov...

Reagovat
adalbertus

hokej , biatlon je lepší

Reagovat
Emmett Brown

hokej

Reagovat
BílíAndelDrcKo

viac ma zaujíma 20tka ako tieto turnaje

Reagovat
smazaný uživatel

tak tieto turnaje su skor o tom, kto ako zahra aj ked trenerovi to je asi jedno ked sa tam v kazdej nominacii priserie hrac jak ceresnak ci mikus

ale na 20ku som tento rok zvedavy normalne sa mi aj ta nominacia pozdava

Reagovat
BílíAndelDrcKo

zatial sa dá povedat, ze ok, ak zoberie z "Ameriky" paticu Ruzicka, Studenič, Buček,Bondra, Cernák tak prezijem absenciu Lacku a Solenského. I ked si myslím ze ak by aj zobral Solenského tak nič nepokazí lenze tolko hráčov mimo projektu proste nezoberie. Som hlavne zvedavý čo spraví o rok, kedze pri urovni ročníkov 98,99 tam z toho projektu ozaj nikto nebude moct byt.

Reagovat
smazaný uživatel

Hokej je v teda riadnych srackach...

Reagovat
smazaný uživatel

takze tento rok konecne zostup? alebo zas sa vam zelanie nesplni

Reagovat
smazaný uživatel

Nič proti Lešickému, ale nemáte pocit, že sú tu len kritici, ale nikto nemá riešenie...

Reagovat
Lokomotiv

Neberiem to ako kritiku, ale ako presne pomenovanie problemu co je prvy krok k jeho naprave.Ze v clanku nieje riesenie je pravda.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

nemá zmysel ponukat riešenia ak su majitelia akí su

Reagovat
Lokomotiv

To je pravda s tymi majitelmi, ale ak na nieco poukazujes mal by si mat plan ako z toho von.Este k tomu Lesickemu, s nim nesuhlasim vo vsetkom, ale to zacyklenie slovenskeho futbalu trafil uplne presne.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

nominácia Slovenska na prípravné stretnutia s Ugandou (8. januára 2017) a Švédskom (12. januára) v Abú Zabí (SAE):

brankári: Martin Dúbravka (Slovan Liberec), Adam Jakubech (FC Spartak Trnava), Michal Šulla (FK Senica)

obrancovia: Martin Šulek (AS Trenčín), Juraj Kotula (ŠK Slovan Bratislava), Denis Vavro (MŠK Žilina), Lukáš Štetina (Dukla Praha), Martin Králik (MŠK Žilina), Dominik Kružliak (MFK Ružomberok), Jakub Holúbek (MŠK Žilina), Matúš Čonka (FC Spartak Trnava)

stredopoliari: Patrik Mišák, Dávid Guba (obaja Termalica Nieciecza), Jakub Považanec (Dukla Praha), Roman Gergel (Termalica Nieciecza), Martin Bukata (Piast Glivice), Tomáš Huk (FC DAC 1904 Dunajská Streda), Filip Hlohovský (MŠK Žilina), Filip Oršula (ŠK Slovan Bratislava), Michal Škvarka (MŠK Žilina), Jakub Paur (AS Trenčín)

útočníci: Tomáš Malec (Lilleström SK), Pavol Šafranko (FO ŽP Šport Podbrezová)

náhradníci:

brankári: Marek Rodák (FC Fulham), Matúš Hruška (Spartak Myjava), Adrián Chovan (AS Trenčín)

obrancovia: Matúš Turňa (FO ŽP Šport Podbrezová), Martin Valjent (Ternana Calcio), Lukáš Skovajsa (AS Trenčín), Ľubomír Šatka (Newcastle United)

stredopoliari: Stanislav Danko (MFK Zemplín Michalovce), Miroslav Káčer (MŠK Žilina), Ľuboš Kolár (Spartak Myjava), Ivan Schranz (FC Spartak Trnava), Dominik Kunca (MFK Zemplín Michalovce), Martin Chrien (MFK Ružomberok)

útočníci: Róbert Polievka (FC DAC 1904 Dunajská Streda), Róbert Pich (1. FC Kaiserslautern), Ľubomír Tupta (Hellas Verona), Ákos Szarka (FC DAC 1904 Dunajská Streda)

ked pozerám na ten menoslov tak absolutne nechápem ako táto nominácia vznikala. Zaujalo meno Tupta medzi náhradníkmi, najmladší hráč myslím. So Sulekom jedine 98čky.

Reagovat
smazaný uživatel

Čonka

Reagovat
smazaný uživatel

niektore mena su fakt ze total vysmech

Kruzliak, Conka, Guba, Misak, Orsula, Malec

Reagovat
pistacik11

Tak máš tam potenciálnych hráčov ako náhradníkov do budúcnosti pre repre, keby niektorý post vypadol. A pravdov je, že veľa hráčov na LO lepších ako Čonka tam nemáme

Reagovat
zgeroTT

ved Čonka nehráva LO ani v Trnave, kde ho vytlačil v Senici nechcený Janso. Čonka je totálne mimo.

Reagovat
Ferguson6

Tak je to taký výber FL, aby vedel s čím môže počítať. Tiež to tak robím vo Football Managerovi

Reagovat
smazaný uživatel

Kružliak, Čonka, Mišák, Gergel Kozák niečo bere? Ideme zopakovať Gibraltar?

Reagovat
frankiefcb

Do Baníku přichází Štefan Pekár z Myjavy. Mohl by mi ho někdo popsat.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Rozhodne zaujímavý hráč pre vás. Dostatočne nebezpečný. Neoznačil by som ho ani za utočníka ani za nejaké tvorivé AM. Priamočiary typ s dobrým zakončením, optimálne nejaký secondary striker, ale vo vhodnom systéme zahrá všade v ofenzívnej štvorke pri 4-2-3-1. Náladový čo sa týka formy. No v optimálnej forme, aj podla toho čo som videl pár vašich zápasov, tak by mohol patrit k vašim najlepším hráčom. Pri najhrošom ak bz tu formu nemal a nasadlo by mu prostredie tak je to kvalitne rozšírenie kádra. Určite to nie je ziadny nezmysel typu Mondek, Mišák, Urgela. A povazujem ho z celkoveho hladiska za prospešnejšieho hráča ako Hlinka alebo De Azevedo.... konečne primerane vhodná kupa na trase SK-CZ ktorá by sa dala označit za posilu pre daný klub

Reagovat
frankiefcb

tak to jsem hodně na něho zvědavý.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ešte dodám ze pri tom marazme čo tu je by som ho jeden čas hned prijal do TT. V poslednej dobe ale asi mal aj na Myjave nejake problemy s klubom alebo trénerom lebo nehrával tolko kolko by mal.

Reagovat
Banikovec7

Prý byl zraněný, na začátku sezóny kotník a jak se vrátil, tak něco dalšího, kdy musel na operaci a vrátil se až na poslední 3 kola.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

moze byt ... nesledoval som ligu tuto sezonu velmi čo sa týka podobných vecí.

Reagovat
smazaný uživatel

keby je Mišák taký nezmysel ako píšeš, tak nehrá v Poľsku a nie je povolaný do repre odborník

Reagovat
BílíAndelDrcKo

no ty moj tiket lebo polsko je merítko a kde je on v akej repre? Myslíš ten výber čo bdde hrat s Ugandou kde je Conka, Malec, Oršula, Kotula, Kruzliak a další?

Ja som Mišák v Baniku videl, hral tam velmi vlemi zle. Na Slovensku bol priemerný. V polsku sa z neho určite hviezda nestala. Tam sa za stabilne kvalitneho hráča povazovali aj Pala Stana a čo ja viem koho a Demjan tam bol najlepši strelec. A hra tam xy hráov čo u nas nič neukázali.

Reagovat
ratusek

Supr akorát dle mě Mondek nebyl tak špatný, jak píšeš. Ale jinak jsem skeptický, ze slovenska toho do české ligy moc dobrého nikdy moc nedorazilo i když Baník měl na dobré slováky čuch (Majtán, Greguš, Hučko, s přimhouřením obou očí i Zeher )

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ono je to dost o náhode kde komu ako čo sadne. Niekto tu kritizovaný sa v CZ prekvapivo chytil a tí čo sa mali chytit sa nechytili. Ja som realista Pekár nie je hviezda ligy ale pre vás dost platný. Snád.

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulácia k dobrému hráčovi, ktorý hrá s prehľadom a dobrou kopacou technikou, stretne sa tam aspoň ďalším našim bývalým hráčom Urgelom nech sa im darí. Zduř.

Reagovat
Banikovec7

A vy jste ho už nechtěli?

Reagovat
ratusek

Přesně, jak to tady čtu, tak ten hráč má na víc než 2. ligu v ČR a diívm se, že ho Myjava pustila a že ho nechtěla třeba Žilina

Reagovat
Banikovec7

Teď čtu někde vyjádření jeho manažera, kde říká, že Myjava nějak mění filozofii a nebrání zkušenějším hráčům odejít. V létě ho prý chtěla Dunajská Streda, ale nepustili ho.

Reagovat
jany kozak

tak kam pojde Pich naspat do Ziliny alebo Slovan?

Reagovat
smazaný uživatel

osobne by som povedal ze do polska ale ktovie. pravdepodobne uz klub ma ked chcel rozviazat zmluvu. no vkazdom pripade velke sklamanie z jeho posobenia v 1FCK.

Reagovat
smazaný uživatel

Ferguson sa dočkal. Myjava podľa športu končí v lige

Reagovat
smazaný uživatel

Podlahla jeho tlaku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Milan.B

Reagovat
Darren Fletcher

Myjava konci, skoda, najsympatickejsia z tych dedin

Reagovat
smazaný uživatel

No ja mam prave opacny nazor. Nie su tam ani zaujimavi mladici, nemaju ani infrastrukturu, nemaju ani mladez. Jedine pozitivum bola ich slovenska cesta, kedze tam vacsinou hrali len Slovaci. Skor je vobec skoda, ze tam vobec nejaky klub vznikol na tej vyssej urovni, kedze kym v lige bola len Senica z tej oblasti, tak sa im celkom darilo. A Senica je vdaka mladezi a infrastrukture urcite pred Myjavou v tomto.

Reagovat
Darren Fletcher

ved halabrin daco hovoril o mladeznickom time v druhej lige

Reagovat
smazaný uživatel

Mládežnícka druhá liga nestojí za nič.

Reagovat
Milan.B

ARCH nevies nic??? preco koncite??

Reagovat
Emmett Brown

V roku 2012 som sa mal možnosť osobne rozprávať s Harabrinom, vtedy by ma nenapadlo, aký je to ješita... druhá možnosť je taká, že to chceli zabaliť a prišiel vhodný moment ako to spraviť tak, aby z toho vyšli ako obete

Reagovat
zgeroTT

uz vcera som v nejakej diskusii, tusim na fb zachytil vyjadrenie, aby ten trest od dk nezneuzili na odchod zo sutaze.

Reagovat
smazaný uživatel

radšej mali sezónu dohra´t a predať licenciu....toto je na trt

Reagovat
smazaný uživatel

Uz sa myslim nemoze predavat licencia,ci ?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele