Fortuna liga - souhrn 14. kola

28.10.2017, 17:04, aktualizováno 29.10.2017, 19:00
Komentáře a souhrny
Žilina se veze na vítězné vlně a její další obětí se staly Zlaté Moravce, mistr doma vyhrál 2:0 a poskočil už na druhou příčku tabulky. První zůstává opět úspěšná Trnava. Slovan senzačně ztratil dvoubrankové vedení proti Senici, Nitra přehrála Prešov...

AS Trenčín - Spartak Trnava 1:2

29.10.2017 17:00

Góly: 68. Ricky van Haaren - 49. Marvin Egho, 58. Vachtang Čanturišvili

Zaujímavý duel priniesla dohrávka posledného októbrového kola Fortuna ligy. V Trenčína hrala o ďalšie body prvá Trnava a to opäť úspešne. A to aj vďaka vylúčeniu kapitána Kleščíka, pretože Spartak potom dvakrát udrel a nič na jeho troch bodoch nezmenil ani krásny gól van Haarena.

Obidva tímy mali za sebou skvelú formu a to chceli preniesť aj na ihrisko na Sihoti. Umelý trávnik opäť prial dobrému tempu v tomto zápase, hoci veľké šance diváci dlho nevideli. Často k tomu chýbal kúsok, ako v prípade šance van Haarena, resp. kolegu Beridzeho. Po polhodinoe hry ale napríklad unikal Egho a Kleščík ho stiahol v úniku, za čo videl červenú kartu. Vlasko mieril z priameho kopu nad a v prvom polčase sa toho už veľa neudialo.

Dlho to ale po prestávke netrvalo, kým sa Spartak dostal k šanci na zmennu skóre. Egho si pekne narazil loptu a potom pohodlne prekonal Šemrinca. AS dokonca mohol pykať ešte raz len o niečo neskôr. Chybu brankára nevyužil Čanturišvili, minul totiž prázdnu bránu. Okolo hodiny hry však svoj omyl ten istý hráč napravil, pretože svoju šancu nadvakrát po odraze do žrde poslal do siete - 0:2. Už to vyzeralo s domácimi veľmi zle a aj s ich priaznivou sériou výhier. van Haaren ale dvadsať minút pred koncom z diaľky krásne napriahol a prekvapil Vantrubu gólom na 1:2. O šesť minút mal vyrovnanie na kopačke kanonier Janga. Jeho pokus vyrazil Vantruba a hostia loptu následne odvrátili do bezpečia na rohový kop. AS sa potom ešte snažil, ale proti silnému a vo forme hrajúcemu Spartaku to nešlo v početnom oslabení. Vyrovnať sa nepodarilo ani aktívnemu Jangovi v 84. minúte, hlavičkou mieril vedľa. Vysoko nad potom mieril aj Mance a preto víťazstvo si opäť pripisuje Trnava. Pred druhou Žilinou má už náskok deviatich bodov.

Více informací k zápasu

MFK Ružomberok - DAC Dunajská Streda 1:1

28.10.2017 18:00

Góly: 85. Dominik Kružliak (pen.) - 21. Marko Živković

Tak, ako sme predpokladali, na Liptove sa hral vyrovnaný duel. Opäť sa potvrdil, že DAC nad Ružomberkom nevyhráva, hoci v sobotu k tomu mal mimoriadne blízko. Napokon na tri body nedosiahol, pretože o všetkom podstatnom rozhodla penalta domácich päť minút pred koncom.

Prvú šancu mali po piatich minútach hostia, ale Kalmár mieril len tam, kde bol pripravený brankár Macík. Dobrú šancu potom mal Haskič, no Ljubičič bol proti jeho pokusu otvoriť skóre. To však už neplatilo po dvadsiatich minútach, pretože skvelú nahrávku Divkoviča zužitkoval Živkovič a nedal Macíkovi šancu - 0:1. Ljubičič mohol dokonca pridať ešte v prvom polčase aj druhý zásah hostí, no mieril len tesne vedľa z veľkej diaľky prudkou ranou. Potom mal šancu ešte pačinda, ale neuspel ani nadvakrát. Vyrovnané na druhej strane nebolo po šanci Jána Masla, pretože Macej skvele vyškriabal jeho ranu na roh.

Po týchto udalostiach v prvom dejstve tak Ružomberčania mohli byť radi, že neinkasovali viac ako jeden gól. Vida dokonca po zmene strán mal veľkú šancu, no mieril sám pred brankárom len do jeho nohy. Konečne sa ale začínali preberať Liptáci, no Kostadinov okolo hodiny hry nepochodil. Macej si poradil, neujal sa ani priamy kop Masla predtým. Ďalšiu šancu mal opäť Kostadinov, ale v čistej možnosti mieril nad. Macej mal šťastie, že neinkasoval z tohto nájazdu. V 79. minúte Dunajská Streda podnikla rýchly brejk po pravej strane a v nádejnej pozícii zakončoval Ľupták, ale len do rúk brankára Maceja. Domáci sa ešte nevzdávali a ich snaha bola odmenaná. Pár minút pred koncom si Daniel vybojoval penaltu, ktorú Kružliak premenil a rozhodol tak o deľbe bodov. Stále tak platí, že DAC zo 16-tich ostatných duelov nevyhral v Ružomberku ešte ani raz.

Více informací k zápasu

Zemplín Michalovce - Železiarne Podbrezová 2:1

28.10.2017 17:00

Góly: 6. Igor Žofčák (pen.), 18. Martin Koscelník - 28. Viktor Jedinák

V 14. kole najvyššej ligy si domáci MFK Zemplín Michalovce pripísal tri cenné body za výhru nad ŽP Šport Podbrezová 2:1 (2:1).

Už v piatej minúte sa k strele v pokutovom území dostal Sulley a Krivák jeho pokus zastavil rukou. Logicky tak nasledoval pokutový kop pre Michalovce, ktorý bezpečne premenil kapitán Zemplína Igor Žofčák, keď namieril do opačného rohu, ako sa hodil brankár Kuciak. Červenú kartu od hlavného arbitra za ruku v šestnástke obdržal Ján Krivák. V jedenástej minúte sa Podbrezová presunula na útočnú polovičku. Do pokutového územia domácich centroval Leško a hlavička Kostelného preletela tesne okolo brány východniarov. V sedemnástej minúte Michalovce zahrávali dva rohové kopy za sebou. Druhý center letel na vzdialenejšiu tyč, následne vznikol pred bránou zmätok, v ktorom sa najlepšie zorientoval Koscelník a pretlačil loptu do siete - 2:0. V 28. minúte domáci futbalisti spravili veľkú chybu pred svojim pokutovým územím. To využil Jedinák a vydarenou strelou znížil na 1:2 z pohľadu hostí. V 37. minúte prišla znovu chyba domácich futbalistov. Spoza šestnástky zakončoval Bernadina a rana z jeho kopačky rozozvučala pravú tyčku domácej brány. K dorážke sa ešte dostával Leško, ale obrana Michaloviec pred ním loptu odvrátila do bezpečia. Päť minút pred obrátkou sa v pokutovom území hostí k odrazenej lopte dostal Sulley, ale v dobrej pozícii prestrelil. Po dvoch nadstavených minútach rozhodca Sedlák prvý polčas ukončil.

V 56. minúte veľmi dobre zakročil brankár Bieszczad. Hostia sa natlačili do pokutového územia, odrazenej lopty sa zmocnil Bernadina. Jeho pokus pod brvno však Bieszczad zdarne vytlačil na rohový kop. V 77. minúte sa po chybe obrany dostal k lopte Regáli a nebezpečne vystrelil k ľavej tyčke. Avšak Kuciak dokázal jeho pokus vyraziť. MFK Zemplín Michalovce zdolal železiarov z Podbrezovej o gól 2:1 (2:1), keď hral prakticky celý duel o hráča v poli viac.

Více informací k zápasu

Slovan Bratislava - FK Senica 2:2

28.10.2017 17:00

Góly: 7. Boris Sekulic, 33. Jakub Mareš (pen.) - 46. Denis Duga, 49. Oliver Podhorin

ŠK Slovan Bratislava prekvapujúco stratil dva body v 14. kole Fortunaligy, keď na domácom ihrisku remizoval s posledným celkom FK Senica 2:2, hoci po polčase viedol o dva góly.

Senica ostáva naďalej bez víťazstva, ale z Pasienkov si odviezla cenný bod, keď v druhom polčase zmazala manko 0:2 z úvodného dejstva. Spočiatku sa hral priemerný futbal. Hostia inkasovali už v siedmej minúte z kopačky kapitána domácich Sekuliča. Špílmacher belasých sa po zahraní rohu ocitol nebránený a bez problémov skóroval - 1:0. Slovan mohol zvýšiť v desiatej minúte. Mareš sa ocitol pred brankárom hostí Plachom sám, neporadil si však. Český útočník si to vynahradil v 33. minúte, keď premenil pokutový kop po faule na Rundiča. Kombinačnejší Slovan Záhorákom loptu často nedával, a držal ju vo svojej moci.

Hneď na začiatku druhého polčasu po krídelnom úniku a presnej prihrávke Smékala znížil na 1:2 Duga. Hostia ožili. V 49. minúte vyrovnal hlavou kapitán Podhorin po presnom centri z ľavej strany od Medvedeva - 2:2. Domáci zvýšili obrátky, ale Senica im už veľa nedovoľovala. Posledné mužstvo ligy malo šťastie v 71. minúte. Vtedy trafil Mareš ľavú tyč. O dve minúty sa situácia zopakovala: Mareš opäť vystrelil, ale Plach vyrazil na tú istú tyč. Slovan súpera tlačil, no nepomohol mu ani nádejný priamy kop v 79. minúte. Jeho exekútorom bol Mareš. V záverečnej desaťminútovke sa neujala strela Sekuliča. Mareš v nadstavenom čase trafil hlavou brvno, a tak Senica nečakane získala tretí bod v ročníku, keď na pôde ŠK Slovan Bratislava remizovala 2:2.

Více informací k zápasu

FC Nitra - Tatran Prešov 2:0

28.10.2017 17:00

Góly: 66. Filip Balaj (pen.), 68. Andrej Ivančík

Rolu favorita na svojom ihrisku potvrdila Nitra proti Prešovu pomerom 2:0. Víťazstvo sa nerodilo ľahko, domáci potrebovali na otvorenie skóre až pokutový kop po hodine hry. Napokon triumfovali o dva góly, Tatran sa nezmohol ani na jeden.

Prvú šancu mal ale paradoxne práve Tatran, pretože po pár minútach sa do šance rútil Wiezik, ale napokon nebolo z toho nič po zákroku Nibu. Nepískala sa penalta a nepadol ani gól. Na druhej strane nepresne mieril hlavičkou Machovec a o dve minúty skúšal pozornosť Slančíka Kóňa. Nitrania boli aj v ďalšom priebehu aktívnejší. Strelecké pokusy Ivančíka či Chovanca sa však medzi tri žrde hosťujúcej brány nevmestili. Najväčšiu šancu v polčase si domáci vypracovali päť minút pred pauzou, ale Slančík predviedol skvelý zákrok na čiare po hlavičke Balaja a skóre sa tak nemenilo. A to ani po šanci Chovanca a jeho prudkej strele.

Po prestávke už Nitrania vedeli, že musia zabrať, pretože čas pokročil a stále nad outsiderom nevyhrávali. Opäť však pohrozil najprv Tatran, Issa mieril hlavičkou len tesne vedľa brány nováčika. Miliutin potom po hodine hry na smolu hostí fauloval Steinhübela a pískala sa penalta. Balaj sa nemýlil a otvoril skóre - 1:0. To však nebolo všetko, Prešov si vypil kalich horkosti do dna hneď na to, keď Ivančíka našiel vtipne Fábry a do voľného priestoru upravil už na 2:0. Balaj potom desať minút pred koncom nedal v sľubnej šanci, neuspel ani Ivančík, keď mieril nad. Hostí nedorazil ani Machove pri svojej príležitosti a preto sa skóre 2:0 už nemenilo. Tatran opäť neuspel a prehral, pričom ho neteší ani bod Senice zo Slovana. To Nitra doma inkasovala stále len jediný gól.

Více informací k zápasu

MŠK Žilina - FC Zlaté Moravce 2:0

28.10.2017 15:00

Góly: 14. Miroslav Káčer (pen.), 90. Samuel Mráz

V 14. kole Fortunaligy zlomil MŠK Žilina odpor ViOn-u Zlaté Moravce a jedným gólom v každom polčase zdolal súpera pomerom 2:0 (1:0).

Úvodný zápas 14. kola najvyššej súťaže charakterizovalo daždivé a studené počasie. Chýbala kvalita. Nezáživný futbal narušila až trinásta minúta. Špalek po kontakte s Chrenom v 16-tke spadol a rozhodca Vlk prísne ukázal na biely bod. Penaltu bezpečne premenil strelou po zemi k pravej žrdi z pohľadu strelca Káčer - 1:0. Do 25. minúty vystrelili oba tímy na bránu dovedna iba trikrát. Lepšie sa do prestávky javili predsa len domáci, no strely Holúbka i ďalších Žilinčanov končili mimo priestoru troch žrdí.

Druhé dejstvo začal majster svižnejšie. V 48. minúte posunul Káčer napravo Špalekovi, ktorý hľadal centrom pred bránou Mráza. Pred najlepším strelcom "Šošonov" stihol loptu chytiť Kováč. O štyri minúty mohol pridať druhý gól Žiliny kapitán Škvarka, ale trafil len do ľavej spojnice brány ViOn-u. Žilinčania získavali územnú prevahu, v 67. minúte Káčer napálil do rukavíc Kováča. V 72. minúte Hanckov pokus spoza šestnástky Kováč vytlačil nad bránu. Poslednú desaťminútovku začali domáci dobrými šancami Holúbka, ktorý krížnou strelou minul tesne ľavú žrď a pokusmi Cociuca, ktoré zblokovala obrana hostí. ViOn vpredu riskoval, majster hral na brejky. Cociuc a po ňom Otubanjo zahodili príležitosti definitívne rozhodnúť o osude zápasu. Definitívu stanovil v 89. minúte Mráz. Kanonier domácich pohodlne dorazil loptu po zemi okolo ležiaceho gólmana - 2:0. MŠK Žilina potvrdil dobrú formu a ViOn Zlaté Moravce porazil na domácej umelej tráve 2:0 (1:0).

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Spartak Trnava14120226:1036
2.MŠK Žilina1490533:1927
3.Slovan Bratislava1475232:2126
4.FC Nitra1474316:825
5.DAC Dunajská Streda1474320:1625
6.MFK Ružomberok1465324:1523
7.AS Trenčín1463531:2321
8.FC Zlaté Moravce1461717:1919
9.Zemplín Michalovce1442812:1814
10.Železiarne Podbrezová14311011:2310
11.Tatran Prešov14221011:378
12.FK Senica14031110:343

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (283)

Přidat komentář
ratusek

Výkon nic moc, Jánošikovi odešla uplně forma, zkusil bych příště Polievku. Otubanjo je příšernej a mám na něj alergii

Reagovat
flamengo

Čo vravíš na penaltičku ? :)

Reagovat
ratusek

vůbec sem prvně nechápal co to pískl, obránce tam sice šel jako blbec, ale penalta ne

Reagovat
flamengo

Som rád, že to vidíš objektívne

Reagovat
ratusek

gol nám spíš uškodil. Vion hovno a my druhé

Reagovat
smazaný uživatel

Penalta prisna to je pravda..vykon biedny,ale to klame..tažko sa hra ked musiš,bolo to krčovite,ale body su doma.

Reagovat
KnoxXx

Slopan chcel zrejme ozivit stare dobre vztahy so Senicou

Reagovat
zgeroTT

Nic nemusi ozivovat, sak to ma jedneho majitela. Dneska si ale nemyslim, ze by niečo púšťali, 3 tycky v druhom polcase su skor smola.

Reagovat
smazaný uživatel

bo vie co je za tym, SE ma 3 remizy a z toho 2 so Slovanom...

Reagovat
smazaný uživatel

Lekvar predal Kmotrovi firmu za peniaze a 2 remizy

Reagovat
ratusek

Jak dlouho ještě vydrží Vukomanovič?

Reagovat
rabl

v zime Ševela. Už je dohoda, jedine ak by ho Sparta chcela, tak by tam nešiel ale to nie je reálné.

Reagovat
ratusek

zákulisní dohoda nebo oficiální? nikde jsem to ofiko nenašel

Reagovat
rabl

JPP, ziadne oficialne info.

Reagovat
smazaný uživatel

To snáď nie. Vuko je po dlhom čase niekto v štruktúrach, kto sa rozumie futbalu. To, čo predvádzajú hráči, vyzerá úplne ako na povel. Prosto mi príde, že hrajú tak, ako im je povedané. Môj názor

Reagovat
xawi

Ako si prisiel na to, ze sa tomu rozumie? Zvonku to tak nevyzera

Reagovat
smazaný uživatel

Donedávna to tak vyzeralo. Páčil sa mi herný prejav, mužstvo malo po veľmi dlhom čase tvár. Títo hráči majú určite na viac. Všetci sme to videli.

Reagovat
xawi

Par zapasov zahrali dobre rovnako ako pri predoslych treneroch. Pri tych investiciach do kadra je prejav stale velmi slaby. Vukomanovicovi robili silne PR, ale realne defenzivu strasne zanedbal. V tomto si dovlim tvrdit, ze defenziva zila este vdaka pozostatkom papavasilioua.

Reagovat
smazaný uživatel

S tým sa nedá nesúhlasiť, že defenzíva je podpriemer. Ale robí s tým, čo má. Greif je tiež trochu mimo formy, pri všetkej úcte

Reagovat
xawi

Ma tam Rundica, Bozikova, Chouchoumisa a Cikosa. Minimalne prvi dvaja boli velke posily. Z obrany nwodisiel nikto okrem tych, co vyhodili a zraneneho salatu. To, ze idu tie posily vykonnostne dolu ide na vrub trenerskwho timu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si, že je to vec trénerov. Hrajú hráči. Ku nám takmer každý hráč prichádza ako veľká posila každopádne rabI mal pravdu

Ale keď Kubík v zime odíde, mohol by prísť niekto do obrany veru

Reagovat
rabl

Malo sa to udiať v zime a nie teraz

Reagovat
smazaný uživatel

Furt dávam do tej fantasy čisté konto SB a trz pozerám, že Greif má iba 1 v sezóne Od neho som čakal oveľa viac ako predvádza.

Reagovat
flamengo

Neviem prečo tam dáváš čisté konto, keď Greif je slabý a veľa gólov ide na jeho konto. Dnes druhý. To čisté konto nemá ani jedno. Dúfam, že bude chytať naďalej :).

Reagovat
smazaný uživatel

Slabý rozhodne nie je. Talent má. Lepšiu voľbu do brány nemajú. Tie góly ani nejdu nejak extra na jeho konto, ale nepredvadza dôležité, rozdielove zákroky. Dávam ho tam aj z nejakej "povercivosti",kedze to "vychádza".

Reagovat
flamengo

Nevadí, máme rozdielny názor, podľa mňa bolo z tých 21 gólov dosť jeho. Ten dnešný druhý gól bola čistá lopta, nevedel sa rozhodnúť, letelo to dlho. A takých dostal viac, nie je to výnimka. Navyše ako píšeš, nič navyše nechytí. To, že nemajú iného je druhá vec, v lige je množstvo lepších brankárov.

Reagovat
stas87

To sme na tom uplne rovnako. Hadam som mal zatial v tipovacke len raz dva body za ciste konto. Slovan pravidelne tocim doma ze nedostanu a oni su schopni dostat gol aj od tragickeho Presova. A to som mal povodne napisanu Zilinu.

Reagovat
smazaný uživatel

Uz toho bolo dost...

Sevela na scenu.

Reagovat
smazaný uživatel

Berem spat, nech aspon tuto sezonu Vukomanovic dokoci. Na jar sa uvidi..

Reagovat
nani92

síce neviem ako, ale ja verím, že ten titul dáme

Reagovat
flamengo

Však šéf možno niečo vymyslí

Reagovat
nani92

myslím, že bude treba pomoc aj toho vášho

Reagovat
smazaný uživatel

Ten s tým už skúsenosti má

Reagovat
flamengo

No kamoši sú, ale rozdeľujú si to v nepomere, náš má nulu, váš ani neviem koľko titulov Navyše šošoni tiež nenechávajú už nič na náhodu, viď dnešná penalta

Reagovat
flamengo

Už sa teším na tlačovku v RK. Ten Talian plače po každom kole, keď nevyhrajú, dokonca Hašan mu venoval jednu stranu k jeho výlevom. Penalta 5 minút pred koncom ho psychicky položí, aj keď bola ukážkovo jasná.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doughty

Jarabek na vine sú penalta, ihrisko. Streli na bránu 9:0 mu asi nestačí. Postaví autobus na 16ke a čaká dobrý výsledok. Bože tí tréneri nemajú štipku nadhľadu. Zajtra Trenčín verím schladi Trnavu a tabuľka bude zasa krajšia

Reagovat
flamengo

Juraj Jarábek, tréner ViOn-u: „Videli sme dobré stretnutie. Vedeli sme, že nesmieme dávať priestor domácim, lebo v prechodovej fáze sú veľmi silní. Darilo sa nám to celý prvý polčas, aj keď nás pribrzdila penalta. Celý zápas sme boli dôstojným partnerom Žiliny, súpera sme nepúšťali do stopercentných šancí a stále sme živili nádej na uchmatnutie aspoň bodu. V závere sme dostali gól pri našom vabanku. Chlapcov musím pochváliť za organizáciu hru, chýbala mi vpredu vyššia kvalita a nejaký ten gól.“

Skús skopírovať, kde to povedal, je to možné. Ja som to ani nehľadal, na profutbale bolo toto. Penalta bola vymyslená, to pre zmenu nespomenul Guľa, ani domáci hráči. Aj keby to bolo 20:0 na strelY, ty lumen, bez gólu nie je víťazstvo, myslím to všeobecne.

Reagovat
doughty

Mňa nezaujíma co sa píše. To je vycuc jeho slov. Na Rtvs mu Komrhelova dala tri otázky si to pozri sám

Reagovat
flamengo

Juraj Jarábek (tréner ViOnu): "Z pohľadu zápasu bola penalta dôležitým momentom, pretože dovtedy sme Žilinu do ničoho nepustili. Mne však neprináleží vyjadrovať sa k tomu, či penalta bola alebo nebola. Pán rozhodca ju odpískal a my to musíme akceptovať. Chalanov dnes musím pochváliť, umelá tráva je špecifický povrch, zvlášť keď ešte celý zápas prší tak ako dnes. Žilina bola lepšia."

Jarábka nemusím, ale tu v jeho vyjadreniach nevidím nejakú, zlosť, plač a neviem čo ešte máš na mysli. V tomto zmysle hovoril aj po zápase.

Guľa po zápase ani nespomenul v podstate rozhodujúci moment. Je to logické, povedať, že dali sme gól z vymyslenej penalty by nepovedali ani iní tréneri a povedať, že to bola penalta by vyznelo idiotsky.

Reagovat
doughty

Vidíš lumen, šikovný si snáď vieš čítať medzi riadkami. Komrhelova sa ešte pýtala prečo Vion nevyhral v Žiline 6 rokov a odpoveď bola že nie sú zvyknutí na umelú trávu. Zaujímave, v ZA je umelá tráva rok a pol...

90% penalt je vymyslenych, Žilina sa v tejto štatistike vymyslenych penalt dotiahla na Trnavu, je to 2:2, stým ze proti Trnave sa nekopala ešte žiadna a proti Žiline už tri. Ako píšeš vyššie, nenechávaju to na náhodu

Reagovat
zgeroTT

Ktora nasa penalta v tejto sezone bola vymyslena?

Reagovat
doughty

Proti Trenčínu napríklad

Reagovat
BílíAndelDrcKo

pičovina, iba si sa zamotal. Ja to nemám problém priznat ale to penalta bola.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani nahodou

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Ruku mal daleko od tela. Ruka smerovala k lopte. Normálna penalta, nezmyselná ale uplne obhájitelná a vobec nie sporná. Keby ju neodpískal tak sa tiež nehádam lebo skutočne tam tá ruka nič neriešila a bola to len kleščíkova nemotornost.

Reagovat
flamengo

Samozrejme, že napísať môžeš napísať čo chceš, ale tam ani protesty neboli, bolo to jasné. Egho nahrával polovysokú loptu okolo obrancu a ruka od tela zabránila prihrávke. Citujem určite nie protrnavský Šport. : " V 31.m. Godál s istotou premenil jedenástku, správne nariadenú za ruku Kleščíka v pokutovom území..."

Skús niečo iné.

Mimochodom v Žiline si pamätáme v boji o titul aj volejbalovú ruku Piačeka s RK na vlastnej bránkovej čiare a nebola ani penalta, ani ČK. Iba Piaček mal gule priznať sa.

Reagovat
doughty

Ja mam skúsiť niečo iné a ty tu vytiahnes Piaceka co nehrá v Žiline asi 5 rokov a druhá perla protrnavský Šport ďalší ste tu vyliezli jak huby po daždi. Tak ešte raz pripomeniem bilanciu penalt. Žilina 2, Trnava 2. Proti Žiline 3, proti Trnave 0. Tam choďte do Trenčína vy "fanúšikovia"

Reagovat
flamengo

Ja som tým len naznačil, že keď bolo treba, tak ste išli na istotu, to po prvé a po druhé "nie protrnavský Šport" je presný opak toho, čo si napísal ty "protrnavský Šport".

Reagovat
zgeroTT

miesto toho, aby si to radsej nechal tak, budes sa v tom hovne, do ktoreho si svojou argumentaciou padol, este aj mrvit.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ja som len reagoval na tu tvoju pičovinu o penalte proti TN čomu si sa umne vyhol vo svojej dalšej reakcii ked si si uvedomil že trepeš a namiesto toho si hodil afektovane tri a ešte si sa aj pokusil o trápnu urážku a ešte k tomu sa aj čuduješ že na teba reaguju Trnavčania ked ty ich miešaš do príspevku o ZA - ZM, lol ako sa do horí tak sa z nej ozýva či?

Reagovat
smazaný uživatel

nie, vobec tam nebola ruka...

Reagovat
doughty

Nastrelena ruka z pol metra. Ok tvoje tvrdenie proti môjmu.

Reagovat
zgeroTT

Preco myslis, ze si hraci v takychto situaciach davaju ruky za chrbat?

Reagovat
doughty

ZeroTT ty asi vedies monológ, ja sa tu bavím s flamengom. Chod do Trenčína keď si taky fanúšik co nedá za Trnavu dopustiť

Reagovat
doughty

*na Trnavu

Reagovat
smazaný uživatel

evidentne si nevies obhajit nazor a namiesto toho tu trepes nezmysli...

Reagovat
smazaný uživatel

O to, že zgero v Trenčíne chýbať nebude sa báť netreba. Ale ty by si si mohol ten mŕtvy klub vymazať z obľúbených.

Reagovat
doughty

Ten mŕtvy klub získa skôr titul v našej lige ako ten co ma teraz 8 bodov náskok na čele

Reagovat
smazaný uživatel

hentomu mozes hovorit nastrelena ruka na telesnej vychove v 6 rocniku zakladnej skoly... ta lopta ledva letela a Klescik mal ruku pol metra od tela... nechapem o com trepes...

Reagovat
BílíAndelDrcKo

piči toto sme používali jak 6 ročné deti ked sme hrali futbal pred domom

Reagovat
doughty

Človek by povedal ze Trnavaci majú dve hodiny pred zápasom iný program ako sedieť na eurofotbal.cz ešte raz FAKTY. Bilancia penalt 2017 /18 pre /proti : Žilina 2-3, Trnava 2-0...

Reagovat
smazaný uživatel

este jeden detail, TT dostala 9 golov, nema deravu obranu tak nemusi hasit vsetko faulom na poslednu chvilu v 16ke, aku penaltu by si chcel? a neviem comu sa stale smejes ako kokot...

Reagovat
doughty

Kokot je ten co ta ráno obuva. Nevieš sa slušne baviť? Evidentne ti to robí problém

Reagovat
smazaný uživatel

ako sa da bavit s clovekom, ktory zadre v kazdom prispevku nieco trapne a nepodlozene a este sa na tom sam smeje?

Reagovat
doughty

Tak načo reagujes?? Bavil som sa s flamengom, ty sa pripojíš od polky a ešte tu nadavas. Bud konkrétny co som napísal trápne a co nepodložené

Reagovat
smazaný uživatel

nastrelena ruka, to hovori za vsetko... tie tvoje statistiky penalt, vss titul... zgerovi nevies odpovedat preco davaju hraci ruky za chrbat, namiesto toho mu odpovies argumentom ako 10 rocny, ze sa s nim nebavis a podobne... si na smiech

Reagovat
doughty

Aha Klescik je jediný futbalista ktorého lopta v 16ke trafila z pol metra do ruky. Ostatní milión futbalisti hrajú s rukami za chrbtom. Zaujímave. Štatistika penalt je Fakt, trápne na tom je akurát že na to reagujes. Mŕtvy klub není trápne hej ale moja reakcia už je. Ak si si nevšimol je to diskusia, milión ľudí milión názorov. Nadávky do kokotov nie sú trápne podľa teba?

Reagovat
flamengo

Mŕtvy klub je fakt, veď VSS zase neexistuje. Nie je to prvýkrát, že? Možno sa narodí znovu.

Diskusia je milión ľudí a názorov, ale keď sa niekto do nej pridá, tak vraj diskutuješ so mnou.

Štatistika penált je tiež fakt, čím viac ročníkov, tým lepší prehľad

Reagovat
doughty

Zratal som všetky ročníky samostatnej ligy plus aktuálnu. Trnava +28 penalt, Žilina +16. Taktne si zabudol na éru 90 rokov kde sám Luhovy "vybavil" x penalt

Reagovat
flamengo

Jediné pozitívum je, že som si pozrel Tango a 15 ligových gólov Ľuba Luhového z jesene 2007 a všetky dal z hry. Penalty mimochodom kopal Ujlaky. Potom na jar dal ešte 2 kusy z hry a potom ho Galis odstavil. Z toho vyplýva, že si klamár. Ja ti dám od sezóny presne kto a kedy kopal za TT a ZA penalty a ty mi daj tvoje údaje po sezónach, nech sa zasmejeme. O chvíľu to tu máš

Reagovat
flamengo

Od sezóny 2006/07 do poslednej, iné noviny nemám

ZA 8/3 , TT 3/2 , potom prolínačka

ZA 6/5 , TT 6/3

ZA 6/2 , TT 3/6

ZA 3/1 , TT 4/6

ZA 3/4 , TT 6/4

ZA 8/1 , TT 5/3

ZA 3/3 , TT 4/5

ZA 7/2 , TT 6/6

ZA 4/4 , TT 11/3

ZA 4/3 , TT 6/8

ZA 3/3 , TT 4/2 tu môžem mať chybičku pri ZA pri nepremenenej penalte, ale asi nie

Ak si niektorú z týchto sezón vyberieš, napíšem ti v ktorom kole kto proti komu kopal penaltu.

Ja čakám na tvoju presnú odpoveď a hneď sa ťa vlastne opýtam koľko tých penált kopal v Trnave Luhový Resp. napr. koľko penált kopala Trnava v sezóne 2007/2008. Ideš

Reagovat
flamengo

Takže posledných 11 sezón bez aktuálnej, tú si prirátaj, ZA 55:31 = + 24 penált a TT 58:48 = + 10 penált. Ty si začal so štatistikami penált, nie ja A neklam v tých 90 tych rokoch, lebo budeš dostávať kontrolné otázky, dve už máš, čakám odpoveď

Reagovat
smazaný uživatel

Asi šach - mat

Reagovat
uff

Tak takýto odpis som už dlho nevidel

Reagovat
doughty

Luhovy som napísal ze "vybavil", nikde som nenapísal že ich kopal.

Reagovat
flamengo

Daj koľko ich "vybavil".Ako som písal, že ma potešilo, že som si pozrel na Tangu jeseň 2007 a tam ich teda koľko vybavil? Čiže, keď máš lepšie info ako ja, daj koľko penált kopala Trnava pri Luhovom. Pomôcka: Luhový nehral v Trnave dlho Predpokladám, že dáme novú partiu, chceš zase biele?

Reagovat
doughty

Klameš v tej tabuľke. Teraz som prešiel všetky zápasy Žiliny v sezóne 2013-14 a kopala 4 penalty, dve boli proti. Zavádzaj ďalej. Biele figúrky si môžeš nechať

Reagovat
doughty

Luhovy hral v Trnave v 97 nie 2007 pan neomylny

Reagovat
flamengo

Jasné, máš pravdu, čo sa týka Luvového, preklep nie?

Čo sa týka sezóny 2013/14, bez preklepu: 7/2 platí. Opíšem to zo Športu: Premenené proti ZM a NR Pich, SE Paur, BB Jurčo, SE Škriniar, Neprmenené BB Pich, MY Škvarka. Proti ZA Pekár MY, , nedal Piroska SE.

Daj niečo konkrétnejšie ako ja.

Páči sa mi akú energiu vrážaš do Žiliny namiesto do VSS .Nič zlé na tom nevidím, ale možno Loky by mohla byť vaša cesta, či nie?

Kľudne tlač na pílu, možno sa tu objaví nejaký Bohemkár, keď sme im zobrali titul výhrou u nich pri konci a Ferggi si spomenie ako spartania slávili titul v BB a počúvali tranzistory .To je iná téma. Ale zaujímavá, vtedy vznikol film Proč.

Reagovat
Ferguson6

Vzhľadom na to, že Fergie nežil, keď hrala Sparta v BB, tak si asi ťažko na niečo spomenie

Reagovat
flamengo

No, BB vyhrala nad Spartou, ale ak by Bohemka doma so vtedy slabou Trnavou remIzovala, je majster. 10 minút pred koncom sme pre nás dali zbytočný víťazný gól, hráči Sparty, kedže sa ten zápas skončil o 3 min. skor, tak čakali pri svojich fans a ich tranzisrtoroch jako to dopadlo na Dolíčku.

Potom JPP , že tam boli basy šampusu od hráčov Sparty a pod.

Fakt je, že Trnaváci Spartu nikdy nemali radi, hoci ju mám radšej ako Sláviu

Reagovat
doughty

Vrazal by som ale tu nemám koho obhajovať. Ani to tak skoro nebude. Loky na to nemá, vzkriesenie mestského klubu zatiaľ nedohľadne. Aspoň ze vidím ze okolo štadióna sa niečo deje. Preto fandím Žiline a Trenčínu lebo paci sa mi ich filozofia. Fandil a obhajoval som ich aj vtedy keď boli (sú) dole. Ligu sledujem od 93 a nikdy som nemal pocit žeby Žilinu niekto tlačil. Zákulisné ťahy boli okolo Slovana, Trnavy, aj (môjho) niekdajšieho 1.FC... napríklad Trenčín v druhej majstrovskej sezóne nekopal ani jednu penaltu (môžeš overiť ).

Reagovat
flamengo

Kebyže hra ZA a TN sa ti páči, poviem ok. Filozofie majú úplne opačné. Tá žilinská je v poriadku, tá trenčianska je, že keby včera idem sa pýtať TN fans na tribúne , tak by mi zostavu vedelo povedať možno 20 %. A keď sa ju naučia na konci sezóny, možu sa učiť ďalsie mená.

Trnavu a Petržalku by som kľudne poslal za bicyklový zápas do druhej ligy, s tým by som problém nemal. To, že ty ZA nevnímáš, že by ich niekto tlačil je tvoj problém. My sme s nimi raz hrali o titul, tak som ich pozoroval podrobne. Veď tie penalty sú z obdobia aj titulov pre ZA. A keď som spomínal toho Piačeka, ktorý bez trestu robil brankára v 31.kole v RK v 17. min. rok 2012, tak v podstate to rozhodlo o titule. Ale ty si si to nevšimol. Čudné.

Reagovat
doughty

Mňa označujes klamárom a sam klameš. Luhovy hral 10 rokov predu tým

Reagovat
flamengo

Ty si blázon, bol to preklep, to je neuveriteľné ako to tu manipuluješ, 10 rokov je predsa preklep. Daj nejaké fakty o číslach z 90 tych rokoch a odpovedaj mi na tie dve otázky. Ty mi daj tri iné, aby sme si boli kvit.

Reagovat
flamengo

..rokov..

Reagovat
doughty

Preklep...ked ja som napísal miesto strely streli nakoľko píšem mobilom kde to píše samo, nazval si ma lumenom. Vodu kazes, víno piješ

Reagovat
flamengo

Hlboko sa ti ospravedlňujem, za to slovo lumen.

Ja si musím dať pozor, lebo mám českú klávesnicu a ak si to neopravím, tak to vypľuje iné slovo ako som napísal: ako, jako, pri, při a pod.

Ja nekážem vodu, však som ti doporučil spišskú a víno nepijem, ale pivo

Čo sa týka roku 1997 a 2007, tak to sa snáď dohodneme, že to bol iba omyl, či nie?

Znovu som si to dnes pozrel, tú jeseň 1997, to bol hráčik, Trnava tam kopala jednu penaltu proti Slovanu za faul na Tittela a dal ju Ujlaky. Stále čakám, koľko ich teda ten Luhový "vybavil" za ten krátky pobyt v Trnave.

A aj tie ostatné penalty z 90 tych rokov, lebo zatiaľ vysoko vedie ZA nad TT

Poprosím tak akosi podrobnejšie napr. ako som to dal ja tebe. Nevyšiel ti ani Luhový, ani rok 2013/14, daj niečo, ja som trpezlivý.

Reagovat
smazaný uživatel

pre teba je fakt novinka, ze za toto sa piska penalta? ja som ti nenadaval, ja som ti len spomenul, ze sa smejes na kazdom svojom trapnom prispevku ako kokot... statistika penalt je traparna, tam zalezi aj na obrane ako riesi situacie... to mas ako keby si mal v time 5 nervakov a stazujes sa, ze ich stale vylucuju... co vobec hraje ten "zivy" klub?

Reagovat
smazaný uživatel

90% penalt je vymyslenych, Žilina sa v tejto štatistike vymyslenych penalt dotiahla na Trnavu,

protrnavský Šport

Proti Trenčínu napríklad (vymyslená penalta)

Reagovat
doughty

Ano je to môj názor že 90% penalt je vymyslenych. Nemusíš stým súhlasit. Nie protrnavský Šport napísal flamengo. Áno aj to ze proti Trenčínu bola vymyslená je tiež moj názor a co?? Každý musí mať názor ako Trnavcan??

Reagovat
flamengo

Ach jaj . Ty si tam vynechal to slovo NIE, keď si ma chcel predtým citovať a tým pádom si to otočil. Daj si jednu spišskú, možno ti to pôjde lepšie

Reagovat
smazaný uživatel

mne sa zda, ze ty si vymysleni, toto je fakt neskutocne... cista penalta a obhajujes sa tim, ze si neni Trnavcan... koncim, vyvesujem bielu vlajku, ty mas fakt svoj svet...

Reagovat
doughty
Reagovat
smazaný uživatel

Madari placu, ale to, ze kludne mohli mat vyluceneho skor, doslova rozjebanu Vlaskovu stucnu od dunajskostredskych stuplov, kopnutie do hlavy a podobne tam z nejakych "objektivnych" pricin dat zabudli...

Reagovat
doughty

Ta co, bielu vlajku si nenašiel?

Reagovat
smazaný uživatel

ja som len zareagoval lebo si sem dal plakanie DS... no co, preco su neni v tom videu mnou spomenute momenty?

Reagovat
doughty

Výborne o jedného menej a flamengo, nie každý je alkoholický labuznik ako ty

Reagovat
smazaný uživatel

zasa ubohy a trapny prispevok a zasa sa smejes ako kokot, potom sa cuduj, ze sa s tebou neviem bavit...

Reagovat
smazaný uživatel

Áno, ideálne by bolo, keby mal každý názor ako Trnavčani. Aspoň by sme predišli zbytočným rozporom. Ale nie každý môže byť osvieteny a vybrať si ten správny klub. Apoštolov bolo tiež iba 12. A aj z tých jeden zradil.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

amen

Reagovat
uff

Reagovat
flamengo

Do zápasu sú vyše tri hodiny, cesta z Trnavy tam je 50 minút. Mne to sice dnes nevyjde, ale 500 Trnavčanov v sektore bude, ďalší budú na tribúne, to také VSS nedali ani za 5 rokov dokopy

Nuž bilancie penált ti tu môžem dať za posledních 10 rokov a budeš sa čudovať.

Fakt tá penalta so Senicou Žiline ublížila, bolo to 7:1

Reagovat
flamengo

Za posledných 10 sezón, nerátajúc aktuálnu, mala ZA bilanciu +18 penált, TT + 9 penált. Ešte máme čo doháňať

Reagovat
doughty

Poprosím zdroj

Reagovat
flamengo

Po každej sezóne Šport dáva prehľad o rôznych štatistikách: ČK? ŽK, diváci, penalty a pod.

Námatkovo, sezóna keď hrali ZA a TT o titul v tej " Piačekovej sezóne" 2011/12, tak ZA mala bilanciu 8/1 a TT 5/3 . Potom si to len nasčítaš a máš to

Reagovat
doughty

Tak zrataj všetky sezóny plus pridaj aj bilanciu z tejto sezóny aby to bolo objektívne. Nie iba posledných 10 sezón lebo ti to pasuje. Dôveryhodnosť tvojich výpočtov si overim

Reagovat
flamengo

Akých všetkých? Ešte jednu predtým ste mali 8/3 a my 3/2, potom sme išli do prelínačky. Snáď si to vieš pripočítať, aj tú aktuálnu?

Napr. spomínaná 2011/12 ZA kopala 8 proti NR, SE, TT, BB kopal Mráz, PO Barčík, RK Majtán, NR, RK Ceasey. Proti Adam z Prešova. Preveruj, preveruj

Reagovat
doughty

No daj tu bilanciu budem rad. Zase si vytiahol penaltu so Senicou, ďalšie dve pomlcis. Mňa nezaujíma koľko nás z VSS chodilo, ja som chodil to mi stačí. Tu máme aj iné športy ako bol futbal, na hokej bolo napr v piatok vyše 6tisic, nedávno boli aj sezóny s priemerom 6500.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

neviem čo by povedal človek ale ja tu už pekne dlho tvrdím že za Poora na futbal nepojdem po 1. Po druhé aj keby som mohol tak ver či never aj my Tranaváci hráme futbal v nižších sutažiach a máme tak aj iné svoje povinnosti bohužial. -> toto su fakty

To čomu ty hovoríš fakt by som bral ale nepamatam si momenty kedy sa proti nám mala pískat penalta a pokial si pamatam obe naše penalty kt. sme kopali tak boli. Pamatam si aj neuznaný gol zo zápasu s TN kt. si tu tak spomínal a ten gol platit mal aj to je tak ýistý fakt aký ponukaš ty.

Reagovat
smazaný uživatel

V Senici sa mala kopať proti nám penalta.

Reagovat
flamengo

To beriem, to je fakt. Ináč Eghovi neuznali 2 góly, čo mali platiť.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

hovorím nepamatal som si to ale je to tak.

Reagovat
twelwer

Hrablo ti kedy si hral naposledy futbal ze nastrelena ruka

Reagovat
smazaný uživatel

ja viem, to bola len ironia

Reagovat
zgeroTT

No tak ty tu hras svoju ligu

Reagovat
andrej.zvolo

To by aj mňa zaujímalo

Reagovat
flamengo

Vlastne medzi riadkami som sa dočítal, že včera podľa teba to bola vymyslená penalta, len si to zaobalil do nejakých 90 % vymyslených penált.

Reagovat
smazaný uživatel

Trnave prajem titul, ale s nami by mohli zakopnúť

Reagovat
cervo

to uz radsej Slovanu, ak Trnava vyhra titul, Poor tam bude dalsich 20 rokov

Reagovat
smazaný uživatel

Toľko sa nedozije.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

approved by Náhlik

Reagovat
smazaný uživatel

Ked nie my, tak musi ZA

Reagovat
smazaný uživatel

Vďaka Bohu za 3 body. Mrzí ma, že Jirka vzal Vantrubovi lezernostou šnúru bez gólu. Ale aj napriek tomu 356 minút pre mladého super. Snáď každý zapas proti TN, ktorý bodujeme nám zabezpečil Klescik. Dikes.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Nestor už dal aj niečo po slovensky na tlačovke

Reagovat
nemanja

Reagovat
vladis271

toto bude Slovan stáť strašné prachy. .

Reagovat
smazaný uživatel

Nie viac ako tieto body vas

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Pred 10 rokmi by sa tu oba tábory medzi sebou do krvi vadili, kto je horší, komu viac pomáhaju, kde chodí viac fanušikov atd.....dnes si z toho robíme srandu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak uz sme vsetci zazili zopar bicyklovych zapasov...

Reagovat
BílíAndelDrcKo

minule sme sa v kabíne bavili o bicyklovom zápase a jeden chalan od nás pozerá že o čom sa hovorí a neaml ani tušenie čo to je... sladká nevedomost

Reagovat
uff

Reagovat
Spasitel

Dobrý zápas z oboch strán. Nestor odvádza skvelú prácu a to mu asi nikto neveril.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
cervo

Reagovat
nemanja

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
adalbertus

toto je zlý sen

Reagovat
Darren Fletcher

Podľa neho došlo dokonca počas uplynulého zápasu medzi hráčmi aj k fyzickým potyčkám, bývalý reprezentant a letná akvizícia belasých, Filip Hološka, údajne vulgárne trénerovi nadával.

Reagovat
Maximus1

To nieje prvý incident ktorý by mali medzi sebou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ďalší spasiteľ na scénu

Reagovat
xawi

tak ja neviem. Sevela a Slovan mi pride velmi zla kombinacia.

Ale bodaj by som sa mylil a na jar zase nebudeme pocuvat od Sevelu "tento rocnik treba dohrat a v lete prebudujeme muzstvo"

Reagovat
smazaný uživatel

Veď tam je úplne jedno kto je tréner keď mu Trutz prinesie pred zápasom na papieri zostavy a cez polčas chodí mladý Kmotor do kabíny povedať hráčov výsledok

Reagovat
smazaný uživatel

tak určiteee

Reagovat
vladis271

:D

Reagovat
xawi

ano, je. A teraz neviem, ci je Sevela na take nieco zvyknuty z TN....

Reagovat
zgeroTT

ale je

Reagovat
smazaný uživatel

Zvykne si za ten rok čo tam bude

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hrekvapilo by ma keby mu nadával nevulgárne.

Reagovat
nani92

Tak predsa dáme ten titul

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte skoro na také vyhlásenia, veľmi skoro.

Reagovat
vladis271

ak Poór dovtedy exne nebudete to mať od koho kúpiť.

Reagovat
ratusek

jéžiš to bylo keců o Vukomanovičovi. i když je pravda, že n ato jakej má kádr s ním hrál hovno

Reagovat
Milan.B

trnava to mysli vazne?

Reagovat
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=JfocSJ_-g34

Ten sektor v Trenčíne je proste naj na Slovensku. Nestavajte ešte dlho!

Reagovat
Ferguson6

Keď nebudú stavať, nebudú tam môcť ani hrať, takže je to jedno

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte 4 roky na výnimku dajú. Však sme na Slovensku

Reagovat
Ferguson6

Keď Prešov nedal, nedá ani Trenčín. Pekne do Dubnice s nimi.

Reagovat
zgeroTT

sektor v trencine uplny top, da sa tam tancovat, robit ohnik...akurat z futbalu tam clovek ma pramalo. vcera tomu dodalo grady aj zamknute zenske wc a smutne pohlady dievcat pri vstupe na to muzske.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Ferguson6

Keby radšej on skončil a Ďurica ešte jednu dal.

Reagovat
Inter Eterno Amore

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Prepáč ale to je hlupost. Dalšia kvalfikácia začina až o viac ako rok a to bude mat 37 rokov. Už teraz na nom boli pomaly vidiet fyzické a pohybové nedostatky. Nechápem čo komu vadí na Škrtelovi. Nepochybne sa Ďurica vyhral na kvalitného stopéra ale treba povedat že výkonostne išiel hore až pri Škrtelovi.

Reagovat
smazaný uživatel

A Skrtel sa mi v poslednej dobe zdá oveľa lepší na lopte ako v minulosti. V tomto sme re mu to Turecko prospelo.

Reagovat
smazaný uživatel

Škrtel ešte jeden kvalifikáciu zvládne skôr pochybujem o Hubocanovi Kuckovi a aj Pekarik by mal asi zmeniť klub

Reagovat
jany kozak

pekne sa nam to rozpada Skrtel prestal hravat, Durica po sezone konci, Pekarik uz len strieda, Hubocan uz nehrava, Weiss nehrava ani v Katare, Kucka tiez slabota, Mak uz len strieda

Reagovat
xawi

A teraz pozitivny pohlad:

Pekarik hrava nejakych 40% - 50% zo vsetkych zapasov, ked je na ihrisku mava kapitansku pasku. Proste maju tam na jeden post dvoch hracov, hravaju pohare, tak rotuju.

Navyse zacal hravat Duda, v Slavii sa dobre ukazuje Hromada, Hrosovsky je v Plzni 100% vytazeny pri velkej konkurencii...

Reagovat
jany kozak

ale zase som zabudol na Bera ktory nehrava skoro vobec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Darren Fletcher

napr ze keby sa vedel kontrolovat, neprehrame doma s Anglickom a hrame baraz

Reagovat
pistacik11

Preboha, každý hráč urobí občas chybu, vykrikovať mu to vylúčenie,keď sa body mohli pozbierať inde mu snáď nebudeme do nekonečna

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Škrtel dostal červenu v 57. minute a do vtedy sme absolutne nič nehrali a len bránili takže neviem kde berieš istotu v tom že by sme aj tak neinkasovali gol. Zvalovat nepostup na tento zápas je blbost lebo nič ine ako prehru sme si za ten výkon v nom nezaslužili.

Navyše Škrtel (ako aj celá repre kvoli talku novinárov a excesom iných hráčov) sa nachádzal vtedy v zlom psychickom rozpoložení kedže bol po prestupe a dorbe vieme aký bol jeho posledný rok v Liverpoole.

Príde mi hodne nefér vytahovat jeden negatívny moment z celej kvalifikácie potom čo napr. s Duricom herocikým výkonom 2 mesiace pred tým uskákali Angličanov na Eure. Ak by sme sa takto na to pozerali tak to možme každemu niečo vyčítat. Aj Duricovi nezmyselný faul v 93. minute v Litve na hranici 16tky z čoho bol gol a pre neho stopka proti Slovinsku. Len to nás nestálo body. Ale je to blbost lebo taký je futbal... v globále sú Ďurica so Škrtelom dlhodobo nedocenený pretože bez nich by nebol ani jeden z tých mála uspechov čo dosiahla repre a nemali smeaž do teraz za nich žiadnu náhradu. Neviem či by sme to so Salátom dali

Reagovat
Darren Fletcher

no ved pravda, ja viem, ze je 10 rokov oporou repre.. len proste ho nemam rad. zacalo to tym, ze zasiel do de geu v derby, ked mali prehrany zapas a uz bolo nadstavenie :) potom ten Kane. a medzitym to, ako sa spraval s celou tou svojou partickou k novinarom (skrtel, durica, nemec, kucka, weiss...)

Reagovat
BílíAndelDrcKo

tie vrchné vety to je tvoj osobný pohlad kt. ti neberiem :) čo sa týka toho správania k novinárom tak si myslím že to je 1:1 lebo novinári sa k nim tiež správaju ako majstri sveta v disciplíne kritika.

Reagovat
Darren Fletcher

ale ved to je vsade vo svete tak, media chvalia aj kritizuju a okrem toho jedneho silneho hasanovho clanku to nikde nebolo nejak prehnane kriticky v porovnani napriklad s britskym bulvarom... len nasi majstri sveta neunasaju. esteze hamsik sa ako tak vie spravat a da aspon par povinnych odpovedi, aj ked nie je ziadny top recnik

samozrejme, vsetka cest ostatnym, pohodovym reprezentantom. ale ti nemaju ani maniere a v podstate neboli ani tolko kritizovani

Reagovat
xawi

Reagovat
lukass111

Reagovat
zgeroTT

ja mam naopak pocit, ze nasi sportovi novinari kritizuju velmi vynimocne a velmi jemne.

Reagovat
lukass111

Reagovat
xawi

nasi novinari nemaju poziciu na kritiku. Svojho casu, ked trenoval Weiss Slovan, tak si novinari museli odsediet na tribune cely trening a az potom im dal rozhovor. Ak prisli na zacer, tak sa s nimi nebavil.

Reagovat
Darren Fletcher

a keby si vedel, co robia funkcionari v niektorych nasich kluboch..vyvolavaju do medii, nadavaju novinarom a za trest ich nepustaju na domace zapasy.

Reagovat
Ferguson6

Tak Duricov faul nás nijako neoslabil. Proti Slovinsku sme hrali s 11 hráčmi.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak by Kozak nemal dohodu s Hapalom, tak neprehrame v Slovinsku, ak by Kubik neprehral suboj, tak neprehrame s Anglickom, ak by Hubocan nezmyselne nevystupil, tak neprehrame v Skotsku, ak by Mak nenafilmoval, tak taktiez neprehrame v Skotsku, ak by Nemec nezaspal pri rohu, tak mozno neprehrame s Anglickom....

So Skrtelom ci bez Skrtela sme proti Anglicku nevedeli vystrelit na branu a boli sme pod neustalym tlakom. Ta prehra bol absolutne zasluzena, takze vinit z toho len jedneho hraca by bola hlupost.

Reagovat
pistacik11

Ak by pes nesral tak ho roztrhne, tak to to brať nemôžeš, ak by chybu neurobil on, možno by prišla iná akcia, kde by chybu urobil niekto iný, proste stalo sa a basta

Reagovat
uff

Reagovat
Darren Fletcher

Zmenu v kabíne hráči prijali s rešpektom, i keď koniec Vukomanoviča bol pre nich prekvapením. "Tréner Vukomanovič nemôže za všetky naše zlé výkony. Je to skvelý tréner aj človek. Vedenie sa rozhodlo odvolať ho, čo samozrejme musíme rešpektovať. Verím, že nám dá nový tréner impulz a my budeme podávať lepšie výkony. Dúfam, že zmažeme desaťbodový náskok Trnavy," uviedol FIlip Hološko. Niektorými médiami prebehla po zápase so Senicou správa, že sa práve letná posila Slovana vulgárne vyjadrila na adresu odvolaného trénera Vukomanoviča. "Prečítal som si to aj ja, ale nie je to pravda. Ja taký nie som a nikdy bom nič také neurobil. Je pravda, že som mal konflikt s Jakubom Marešom, ale potom som sa mu pred celou kabínou ospravedlnil. Kubo je náš líder a nezaslúžil si to. Musíme držať spolu ako partia a dať si to dokopy v hlavách. Iba tak sa posunieme dopredu," dodal Hološko.

Reagovat
ratusek

Reagovat
Ferguson6

Dodrbú mu kariéru ako Ďurišovi.

Reagovat
smazaný uživatel

No nemusim velmi tych Slovanistov, ale toto je strasne svinstvo

Reagovat
ratusek

je to hnus, mohlo to být se super atmosférou. takhle zas budeme slyšet protislovenské chorály a před zápasem protistátní symboly a svaz bude mlčet kéž by tam Slovan uhrál aspon bod

Reagovat
#33CCCC

Vyzera to, ze sa boja dalsieho konfliktu v DS. Take preventivne opatrenie. Jeden by si zacinal mysliet, ze v DS je vsetko tolerovane, lebo sa velmi boja, aby to neprerastlo do niecoho vacsieho...

Reagovat
zgeroTT

Zvaz sa boji odchodu ds z ligy, preto hlta vilagyiho bandu bez vyhrad.

Reagovat
xawi

A kam by akoze isli?

Reagovat
smazaný uživatel

Som šokovaný a zároveň nahnevaný z tohto bezprecedentného rozhodnutia, ktoré môžem prirovnať k rozhodnutiam z totalitného režimu. Toto rozhodnutie vnímam ako nechutnú frašku, namierenú voči ŠK Slovan Bratislava a jeho fanúšikom. Podľa mňa si DK SFZ len našla zámienku v podobe pár blikajúcich svetielok v Zlatých Moravciach a splnila to, čo zrejme niekto chcel dosiahnuť. Zápasy v Dunajskej Strede sprevádzajú zvláštne incidenty, ktoré sa týkajú zásahov voči fanúšikom hostí. Maskovaná usporiadateľská služba brutálne zasiahla voči našim fanúšikom v apríli a nedávno rovnako brutálne zbila fanúšikov Trenčína. Je preto šokujúce, že Dunajská Streda za tieto vážne incidenty nedostala adekvátny trest. Rozhodnutie o zákazu účasti našich fanúšikov v Dunajskej Strede vnímam ako veľmi smutný deň pre celý slovenský ligový futbal, pretože bola narušená sloboda fandenia svojmu klubu. Veľmi si želám, aby sa o to zaujímala verejnosť a médiá,“ odsúdil toto rozhodnutie viceprezident klubu Ivan Kmotrík ml.

nech aj do piče za hranice či najdalej skurvená Dunajská maďarská Streda..oni si vychnápu fanúšikov Trenčína jejich SBS a nič sa nerobí.....aspoň Kmotrík mladý aj ked nemusím Slovan dal správne vyhlásenie jedno z mála

hlava mi tu nebere..to Bíli Andeli ked tam budeme hrať potom čo tiež máme zákaz ísť na štadión

Reagovat
xawi

Jano pridrbe v krcme Ferovi a vsetkym zakazu chodit do krcmyy, lebo je tam Jano a moze im pribrbat.

Reagovat
ratusek

Odchod kam?

Reagovat
smazaný uživatel

To nie je realne. A myslim,ze DS o to ani nema zaujem.

Reagovat
zgeroTT

Zaujem by o to asi mali. Je naivne si mysliet, ze o tom neuvazuju. Treba si uvedomit, ze by to bola pre obidve strany obrovska reklama, este aj s narodnostnym podtonom. A orban by z toho mohol vytlkat politicke body.

Reagovat
ratusek

Je pravda že kdyby se to povedlo tak by Vilagy byl nesmrtelnej pro maďary a postavili by mu sochu. Ale každopádně tohle se bude stupnovat a svaz by to měl začít řešit. Jako stadion i návštěvy supr, ale že svaz nesere že to je vše s protislovenským podtextem, to nechápu. Vlastně chápu, prachy.

Reagovat
zgeroTT

Nas zvaz je vysmech zdravemu rozumu, ktory sa riadi uplne inymi zasadami, ako by clovek cakal. Spomeniem z minulosti nepotrestanie filipa seba za uder carnotovi s odovodnenim, ze slovan nema ineho utocnika a momentalne je potrebne, aby hraval

Reagovat
ratusek

To myslíš vážně?

Reagovat
zgeroTT

Ano, predseda dk stefan kridla mal k tomu tlacovku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

I tak je to na hlavu..to jak keby Barcelona si dávala na štadióne Katalánsko ich vlajky či hymna a pod. veci. Len od DS idú provokácie čisté nech sú maďarský klub ale v rámci možností a zdravého ducha ale nie politika či minulosť a kto má moc.a pánko Adalbertus či ako má nick je kde nech nám to vysvetlí čo ich furt bráni padol za kredenc v kuchyni jak umýval riady po dlhej dobe

Reagovat
xawi

nevidim jediny dovod, preco by mali o to zaujem. Hrali by madarsku ligu, nikoho na SK by to nezaujimalo a cely narodnostny podton by bol strateny.

Nove Zamky hrali kedysi madarsku hokejovu ligu, na SK o tom vysiel za cele tie roky jeden clanok, mimo NZ o tom vedelo zopar fanatikov a to bolo vsetko.

Dnes hraju nasu ligu a na madarsku sa davno zabudlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Nové Zámky ju hrali aj vyhrali tuším ale ich liga úrovňou nebola ako máme našu silná a v hokeji môžeš hrať aj inú ligu ako svoju stačí EBEL z Rakúska či KHL je príklad, ale futbal je iného

viem kam mieriš výnimku čo viem má Vaduz že môžu hrať EL aspoň a vo švajčiarsku ligy

Reagovat
xawi

no mierim hlavne na to, ze v madarsku by nemali rivala - nepriatela, proti ktoremu sa vedia zomknut.

Reagovat
ratusek

Reagovat
zgeroTT

Mali by ale pocit, ze su blizsie k madarsku. To by bývali este vacsie politicke mitingy ako teraz. Uz by ich ani slovaci nesledovali. Slovan v khl je priklad, ze to ide. Reklama pre klub, reklama pre ligu. Prisli sice o zapasy s kosicami, trencinom, ale maju tam silbe ruske kluby. Pre ds by bolo zase zaujimave hrat sutazne zapasy s ferencvarosom, ujpestom atd.

Reagovat
Ferguson6

Hlavne aj keby to nejakým zázrakom schválil náš zväz (čo si nemyslím), tak to len ťažko prejde cez UEFA. Minimálne by nemohli hrávať európske súťaže. A tiež nevidím dôvod, prečo by to chcel MOL, keď už v maďarskej lige jeden klub má.

Reagovat
zgeroTT

To je podla mna skor otazka, ci by madarskym klubom nevadilo, ze by mohli prist o miesto.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vobec sa tym zaoberat je hlupost. Nepreslo by to ani cez SFZ ani cez UEFA. A nebolo by to osozne ani pre Dunajsku ako mesto, ani pre DAC a urcite nie pre Vilagyiho.

Reagovat
zgeroTT

Nesuhlasim. Jediny problem by mohla byt uefa. Vilagy by bol za boha, v meste by sa este posilnila madarska identita.

Reagovat
xawi

Presne tak ako pises

Reagovat
adalbertus

osie hniezdo v akcii

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ja takže aj toto je zasa v poriadku?

Reagovat
adalbertus

asi moja chyba ale som myslel na ratusek a spol , https://sport.aktuality.sk/c/303302/pred-50-rokmi-sa-spartak-trnava-tesil-zo-zisku-stredoeuropskeho-pohara/ na tu máte odo mňa...

Reagovat
pistacik11

Ivan už je zdravý? Ja len preto, že je nominovaný v u23 proti ang

Reagovat
smazaný uživatel

DAC....... mali by sme rozdeliť ligu na tri skupiny...prvá šestka-DAC a o záchranu

Reagovat
BílíAndelDrcKo

OT: Ostatné konfederácie prejavili záujem o projekt Ligy národov, kt. by sa teda v rámci kvalfikácie na MS mohla hrať celosvetovo.

Reagovat
Darren Fletcher

paradny napad, bolo by to uzasne. problemom su vsak financie na cestovanie, jedine, ze by slabsim zvazom (alebo vsetkym) pomahala fifa..

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Celosvetovo by sa hralo iba následne play off takejto ligy národov čo su 1-2 zápasy čo sa dá zvládnut a určite by to FIFA/UEFA kompenzovala tak ako bude kompenzovat cestovanie na euro 2020

Reagovat
Darren Fletcher

Fortuna liga diskusia fantasy VYHODNOTENIE 14. KOLA

Traja strelci - toľko bodov, koľko dajú gólov

Mužstvo čisté konto - Ak áno, dva body.. ak inkasujú raz – 0 bodov.. za každý ďalší gól mínus bod

Počet gólov v kole: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 1 gól - 1 bod

Karty dokopy: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 2 karty - 1 bod

Návštevnosť: tolerancia 300 divákov - 1 bod. presný tip bonus: 10 bodov!

Strelci: Van Haaren, Egho, Čanturišvili, Kružliak, Živkovič, Žofčák, Koscelník, Jedinák, Balaj, Ivančík, Sekulič, Mareš, Duga, Podhorin, Káčer, Mráz

Čisté konto: Žilina, Nitra

Počet gólov: 16

Karty: 20

Divákov: 9 266

Výsledky 14. kola:

andrej.zvolo: 3+2+2+1+0 = 8

jany kozak: 2+2+0+2+0 = 6

Emmett Brown: 2+2+0+1+0 = 5

xawi: 1+2+0+1+0 = 4

Ferguson6: 1+2+0+1+0 = 4

lukass111: 3-1+2+0+0 = 4

hellito: 1+2+0+1+0 = 4

nemanja: 3-1+0+2+0 = 4

Fesak: 0+2+1+1+0 = 4

LFCfan10: 1+2+0+1+0 = 4

Minister: 2+2+0+0+0 = 4

Darren Fletcher: 2-1+1+1+0 = 3

suldik: 2-1+2+0+0 = 3

Edgar38: 1-1+2+1+0 = 3

ufak: 0+0+1+1+0 = 2

Virtuos: 2-1+0+1+0 = 2

lukas.st: 1-1+1+2+0 = 2

zgeroTT: 1-1+1+0+0 = 1

stas87: 2-1+0+0+0 = 1

kvito: 1-1+1+0+0 = 1

rabl: 2-1+0+0+0 = 1

adalbertus: 0+0+0+1+0 = 1

pistacik11: 1+0+0+0+0 = 1

Poradie po 14 kolách:

andrej.zvolo: 50

Emmett Brown: 49

rabl: 38

ufak: 38

Darren Fletcher: 38

lukass111: 38

Minister: 36

Ferguson6: 35

pistacik11: 34

Fesak: 34

kvito: 32

nemanja: 32

suldik: 31

jany kozak: 31

xawi: 30

jenculko: 28

hellito: 26

zqeroTT: 26

Virtuos: 25

LFCfan10: 24

Edgar38: 24

stas87: 22

lukas.st: 22

adalbertus: 19

7MSK7: 15

kris kros: 4

sexmašina: 3

petr2448: 2

zvolo zasa pekny vykon a je opat na cele :) ciste konto slovana a minus 1 bod za to mnohych dodrbal.. divakov neuhadol nik, vsetci sme strielali nad.. mraz mares zachranovali body s golom, janga mnohych sklamal... ideme dalej :-)

Reagovat
Darren Fletcher

Strelci: Mráz, Egho, Ewerthon

Čisté konto: Žilina

Gólov: 15

Kariet: 18

Divákov: 18 500

Reagovat
smazaný uživatel

Egho, Mraz, Janga

Nitra

14

20

15 555

Reagovat
smazaný uživatel

Mal by som mať tri body, keďže tu mam zapísané 1-1+1+2+0 =2. Takže chyba mi tam bod

Reagovat
Darren Fletcher

oki pripocitam ti po kole hej, nech nedavam tabulku viackrat

Reagovat
Ferguson6

Už sa teším, ako ti bude trvať vyhodnotiť posledné zimné kolo 4 mesiace

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Emmett Brown

Zvolo hneváš ma už

Reagovat
andrej.zvolo

Mrzí ma to

Reagovat
zgeroTT

mal by som mať o 5 bodov viac

Reagovat
Darren Fletcher

hm preco kde sa stratili

Reagovat
zgeroTT

preco? lebo si to zasluzim

stratili sa v mojich nespravnych tipoch

Reagovat
suldik

Tak v tom prípade mi rovno dajte cenu

Reagovat
Darren Fletcher

ty puk a ja som to prerataval.. to uz druhykrat na mna skusas! Fergusonov hnev na teba a adalbertusove stastie v tipovani!

Reagovat
zgeroTT

robotu som ti fakt pridavat nechcel

ozaj som to uz skusal?

Reagovat
Darren Fletcher

Jj ked si niekto pytal plus 1 bod tak aj ty :)

Reagovat
zgeroTT

skoda no. ale aspon som ta udrzal v strehu

Reagovat
smazaný uživatel

Zvolo ma info z vnutra tak sa mu tipuje

Reagovat
Darren Fletcher

Aj emmett z interu

Reagovat
andrej.zvolo

Jo jo Chalani mi hlásia pred každým kolom kto dá gól.

Reagovat
zgeroTT

Strelci: Egho, Mraz, Janga

Čisté konto: Trnava

Goly: 17

Karty: 27

Divaci: 19 359

Reagovat
andrej.zvolo

Strelci: Egho, Janga, Gešnábel

Nula: Zlaté Moravce

Góly:16

Karty: 21

Diváci: 19 372

Reagovat
Emmett Brown

strelci: Mráz, Hološko, Egho

čisté konto: Žilina

Góly: 18

Karty:25

Diváci: 17030

Reagovat
Virtuos

Mraz, Janga, Jirka

Spartak

20

22

16 076

Reagovat
smazaný uživatel

Strelci - Mráz, Janga, Otubanjo

Čisté konto - MŠK Žilina

Góly - 19

Karty - 19

Diváci - 17 777

Reagovat
smazaný uživatel

Janga,Van Haaren Mareš

Vion

17

25

17388

Reagovat
rabl

Mráz, Mareš, Janga

Žilina

17

23

18 999

Reagovat
smazaný uživatel

Janga, Mraz, Spalek

Zilina

17

27

20555

Reagovat
smazaný uživatel

Mráz, Spalek, Skvarka

18

23

18900

Reagovat
smazaný uživatel

ČK Žilina

Reagovat
stas87

Janga, Holosko, Pacinda

19

20

14785

Zilina

Reagovat
Minister

Egho, Pačinda, Mráz

Žilina

18

24

15785

Reagovat
smazaný uživatel

Hološko, Škvarka, Janga

Slovan

16

22

22 500

Reagovat
jenculko

Mraz, Mares, Janga

Zilina

21

26

18420

Reagovat
adalbertus

Pačinda, Janga, Mráz

DAC

18

18

11818

Reagovat
smazaný uživatel

Mares, Holosko, Greif

Slovan

Reagovat
adalbertus

dobre no

Reagovat
smazaný uživatel

Greif

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Ak by dal Greif gol tak by to chcelo Bonus 50 bodov

Reagovat
Ferguson6

Aj keď bude vlastný?

Reagovat
BílíAndelDrcKo

za to aspon 1 zo soldiarity

Reagovat
smazaný uživatel

Bohuzial, mozno nabuduce

Reagovat
Darren Fletcher

Lol ja ze ck greif a on gol pise

Reagovat
suldik

Strelci - Mráz, Pačinda, Černák či Čermák z Prešova

Čisté konto - Michalovce

Góly - 15

Karty - 24

Diváci -14325

Reagovat
lukass111

strelci: Mráz, Janga, Urgela

čisté konto: ViOn

Góly: 16

Karty:22

Diváci: 16435

Reagovat
xawi

Egho, Janga, Mraz

Trnava

G: 15

K: 22

D: 17 900

Reagovat
nemanja

Janga, Jirka, Mráz

Žilina

12

27

15 788

Reagovat
smazaný uživatel

Mraz,Spalek,Mares

15golov

16kariet

Nitra

15 560

Reagovat
smazaný uživatel

Mráz, Janga, Mareš

góly: 19

karty: 16

čisté konto: Žilina

diváci: 18402

Reagovat
Ferguson6

Mareš, Škvarka, Mráz

Žilina

18

20

17 283

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele