Fortuna liga - souhrn 12. kola

14.10.2017, 16:52, aktualizováno 15.10.2017, 18:51
Komentáře a souhrny
Žilina v souboji tabulkových sousedů zdolala Nitru. Trnava se veze na vítězné vlně a další tři body přidala na půdě Michalovců. Spartak vyhrál 3:0 a svůj náskok na čele tabulky dočasně navýšil na osm bodů, než Slovan otočil duel s Prešovem. Zvítězila i Dunajská Streda, Trenčín neměl problémy s poslední Senicí...

MŠK Žilina - FC Nitra 2:0

15.10.2017 17:00

Góly: 22. Samuel Mráz, 58. Martin Králik

Odplata Žiline vyšla, pretože v dohrávke 12. kola Fortuna ligy vyhrala nad nepríjemnou Nitrou 2:0. Tento výsledok podporil gólom opäť aj Mráz, pričom so šiestimi zásahmi je najlepším strelcom MŠK.

Aktívne začali domáci hráči, pretože už po dvoch minútach sa do šance dostal Káčer, no Hroššo si poradil. On a jeho spoluhráči potvrdzovali, že mali pred týmto kolom stále najlepšiu defenzívu a veľa toho vlaňajšiemu majstrovi nedovoľovali. Aj preto hlavičkou iba tesne nad Králik po štvrťhodine hry. Skóre sa však menilo v 22. minúte, rýchly brejk zakončil nádhernou strelou do šibenice Mráz - 1:0. Špalek v závere polčasu potom mieril v šanci iba do bočnej siete. Po prestávke začali lepšie hostia, no ich strely neniesli gólové parametre.

Ešte horšie to pre tím spod Zobora mohlo byť hneď na to, pretože Škvarka namieril bombou do brvna. Mimo následne mieril po odraze Káčer, skóre sa tak napokon nemenilo. O tri minúty Kaša pálil z diaľky a Hroššo musel vytlačiť na roh, o ďalšie tri minúty sa po Diazovej prihrávke prezentoval opäť gólovkou Škvarka a brankár Nitranov znovu udržal svoj tím nad vodou. Pred uplynutím hodiny hry prišiel druhý gól, presadil sa hlavičkou Králik a už to vyzeralo, že tri vody ostanú doma - 2:0. Nitra potom mala po rohovom kope už ruky nad hlavou, ale kvôli ofsajdu Kóňu gól neplatil. Napriek tomu hral nováčik ešte aktívne, ale znížiť sa mu nepodarilo. Mohli za to tri nepremenené šance Steinhübela, Balaja a Valentu. Najmä Balaj mal blízko ku gólu, lenže umne ho vychytal Volešák. Aj preto neprišla dráma na konci zápasu, MŠK si už víťazstvo ustrážila.

Více informací k zápasu

MFK Ružomberok - FC Zlaté Moravce 1:1

14.10.2017 18:00

Góly: 29. Erik Daniel - 33. Róbert Gešnábel

Cenný bod z Ružomberka si vezie na svoje konto tím Zlatých Moraviec. Aj v oslabení celý druhý polčas vydržali s nerozhodným výsledkom a duel sa skončil zmierlivo 1:1.

Karty boli pred zápasom rozdané jasne, domáci tím bol favoritom. Prvú šancu mal Gešnábel na strane hostí, ale mieril mimo brány. Potom sa osmelil aj Chren, ale jeho rana do priestoru troch žrdí neprešla. O tri minúty nato sa na druhej strane Haskič ocitol zoči-voči Kováčovi, hlavou však iba pohladil loptu a tá minula bránku. Veľkú chybu potom urobil gólman Krajčírik, ale do otvorenej brány netrafil Urgela a preto sa skóre nemenilo ani po tejto šanci. Stalo sa tak až približne po polhodine hry, pretože Daniel krásne trafil z ťažkej pozície a otvoril skóre - 1:0. Vion ale zabral a ešte v prvom dejstve aj vyrovnal. Aktívny Gešnábel si našiel odrazenú loptu a zblízka vyrovnal od žrde na 1:1. Komplikácia pre hostí nastala po faule Dobrotku, keď videl druhú žltú.

Po prestávke tak bolo jasné, že Zlaté Moravce budú najmä brániť. Šancu na gól mal opäť Gešnábel, ale v dobrej pozícii neuspel kvôli pádu, no penalta sa nepískala. Po hodine hry mieril nad bránu Kochan, Ružomberok zapínal na vyššie obrátky. Vpredu sa mu však nedarilo podľa predstáv. Šancu mal o niečo neskôr Haskič, ale hlavičkou mimo. Karlík takisto neuspel na druhej strane, hoci mieril jedovato. Štvrťhodinu pred koncom nedal ani Kunca, hlavičkou to nasmeroval nad. Kostadinov potom neuspel proti bývalému brankárovi Kováčovi, plynula pritom už 84. minúte. Aj preto sa už skóre viac nemenilo a hostia aj v desiatich ubránili cenný bod z Ružomberka.

Více informací k zápasu

Železiarne Podbrezová - DAC Dunajská Streda 0:2

14.10.2017 17:00

Góly: 65. Tomáš Huk, 88. Marin Ljubičič

V dvanástom kole Fortunaligy podľahol ŽP Šport Podbrezová na domácej tráve DAC-u Dunajská Streda 0:2 (0:0).

Mužstvá hrali opatrne, zo zabezpečenej obrany a obe v dôležitých momentoch aj nepresne. Preto sa v prvom polčase hralo najmä medzi šestnástkami. Najväčšiu šancu premárnil po chybe Kostelného v 22. minúte Pačinda, keď tiesnený nastrelil vybiehajúceho Kuciaka. Spočiatku mali územnú prevahu hostia, aj keď o prvý gólový náznak sa postaral v siedmej minúte hlavičkou domáci Leško. Nezáživný zápas sa postupne presunul na polovicu hostí, ale Horehronci za celý polčas medzi tri žrde netrafili. V 24. minúte z diaľky nepresne zakončil Mikuš. V 33. minúte Bernardinu trafila po priamom kope lopta tak, že sa od neho odrazila mimo bránky. Po Leškovom rohu v 39. minúte skončila mimo aj hlavička Djordjeviča. Z hostí bol nebezpečný najmä Pačinda, hoci viac menej len platonicky. Okrem nepremenenej príležitosti v 22. minúte sa do podobnej situácie dostal o dve minúty neskôr. Vtedy Kuciak čítal hru a včasným vybehnutím nepustil hráča zo Žitného ostrova ani do zakončenia.

Po zmene strán mal v 51. minúte veľkú príležitosť Čmelík, no trafil len do brankára Kuciaka. V 56. minúte vyťažil Čmelík z brejku nepresnú strelu. V 65. minúte po viackrát odrazenej lopte trafil do siete zo štyroch metrov Huk - 1:0 pre hostí. Domáci začali útočiť a zabudli na obranu. Doplatiť na to mohli po nepresnej hlavičke Divkoviča v 69. minúte. V 78. minúte železiari konečne trafili priestor brány po chybe Kalmára a slabej strele Rendlu. Po prečíslení potvrdil výsledok v 89. minúte Ljubičič. Kuciak najprv zakročil, ale strelec dotlačil loptu do siete - 2:0. DAC Dunajská Streda porazil domácu Podbrezovú v nie príliš atraktívnom zápase 2:0 (0:0).

Více informací k zápasu

AS Trenčín - FK Senica 4:1

14.10.2017 17:00

Góly: 41. Ricky van Haaren, 44. Rangelo Janga, 52. Rangelo Janga, 66. Martin Šulek - 80. Oliver Podhorin (pen.)

AS Trenčín si v dvanástom kole Fortunaligy podľa predpokladov poradil s posledným celkom FK Senica vysoko 4:1 (2:0).

Trenčania do zápasu naskočili rezko. Hneď v úvode prihrával Gong a tiesnený Ubbink prestrelil. O päť minút nato sa do prvej príležitosti dostal Janga. Loptu napálil do brankára a Ubbink brániacu hradbu tiel neprekonal. Domáci boli naďalej aktívnejší. V 16. minúte sa k sólu od polovice ihriska odhodlal Beridze. Po sólo jazde pomedzi obrancov zakončil technickou strelou tesne vedľa ľavej žrde. Seničania sa väčšinou iba bránili. Ich snaha o kontry končila pred šestnástkou Šemrinca. Trenčania však nemali vyložené šance. Až v 41. minúte Van Haaren umiestnenou strelou z priameho kopu potrestal faul na Beridzeho - 1:0. O tri minúty priamy kop v podaní Ubbinka našiel hlavu Jangu a ten zvýšil na 2:0.

V 52. minúte Šulek prihral do jasnej pozície Jangovi, pre ktorého nebol problém zblízka zvýšiť na trojgólový rozdiel - 3:0. V závere 55. minúty rýchlo zakontroval Beridze cez celé ihrisko. Prihral Ubbinkovi, ktorý Placha neprekonal. Seničania boli po prestávke ofenzívnejší. Dravý prienik predviedol Vaščák. Pri strele z uhla však nemal presnú mušku. V 66. minúte z hranice šestnástky nepresne vystrelil Šulek, no po teči skončila lopta smolne pre Záhorákov v sieti - 4:0. O tri minúty mal ďalší presný zásah na kopačke Van Haaren. Tiesnený nedokázal trafiť priestor brány. Pre zranenie hlavy musel z trávnika dole Šulek a posledný celok v tabuľke získal početnú prevahu. Senica dosiahla desať minút pred koncom čestný úspech, a to z pokutového kopu. Jeho úspešným exekútorom bol Podhorin - 4:1. Sedem minút pred koncom zápasu sa Šulek vrátil do hry a počty hráčov sa opäť vyrovnali. AS Trenčín porazil FK Senica 4:1 (2:0).

Více informací k zápasu

Slovan Bratislava - Tatran Prešov 3:2

14.10.2017 17:00

Góly: 30. Dávid Holman, 67. Jakub Mareš, 77. Jakub Mareš - 24. Jakub Więzik, 54. Erik Streňo

Poriadne sa na vlastnom trávniku natrápil Slovan, kým zdolal predposledný Prešov. Hostia dvakrát vyhrávali, ale napokon všetky body ostali doma. Postaral sa o to najmä dvojgólový Jakub Mareš, ktorý už zaznamenal 9. a 10. gól v tomto ročníku.

Prvá šanca v zápase prišla na rad už v 1. minúte, lenže Savičevič nepochodil a neotvoril skóre. Z vápna mieril iba nad. Skvelý zákrok po 13. minútach vytiahol potom Slančík v bráne Prešova, to sa ešte Mareš teda nepresadil. Ten istý hráč potom nepochodil ani o niečo neskôr a tak boli to hostia, ktorí sa dostali do vedenia. Po nevinnej akcii Udeha sa lopta dostala až pred Wiezika, ktorý zblízka nemal problém loptu upratať do siete - 0:1. V 26. minúte predviedol krásnu individuálnu akciu Oršula a mal jasnú šancu na vyrovnanie, no sám zakončenie pred gólmanom nezvládol, mieril tesne vedľa. Napriek tomu on a jeho spoluhráči zabrali a po polhodine bolo vyrovnané. Odrazenú loptu po akcii v šestnástke zakončil do čierneho Holman - 1:1.

Ani po prestávke nehrali hostia vôbec zle, čakali na chybu súpera a boli pozorní v defenzíve. Museli sa však vysporiadať s absenciou Černáka, ktorý po strete s Hološkom musel striedať. Pre hostí tak zrejme v prípade jeho neúčasti v ligových kolách nastane malá športová tragédia. Na ihrisku medzitým hrali do plných opäť Slovanisti a výsledkom toho bola tesne po pauze strela Hološka do brvna. Udreli však opäť nečakane Prešovčania. Strata lopty a chyba v radoch belasých znamenala brejk dvoch hráčov na osamoteného Greifa a to využil Streňo na zásah do odkrytej brány - 1:2. Po tomto góle pokračoval Slovan v tlaku, ale do zakončenia sa nedostával. Pekná akcia vyšla domácim v 67. minúte, keď presný center Božikova poslal do siete hlavou Mareš, Slančík sa infantilným spôsobom dopustil chyby a bolo 2:2. To však Slovanu nestačilo a Prešov odolal. Ďalšia lopta na zadnú žrď znamenala vedenie 3:2, opäť sa hlavou presadil Mareš a tri body ostali doma. Prešov predviedol sympatický výkon, ale opäť odchádza naprázdno.

Více informací k zápasu

Zemplín Michalovce - Spartak Trnava 0:3

14.10.2017 15:00

Góly: 5. Matúš Čonka, 23. Erik Jirka, 83. Andrej Kadlec

V dvanástom kole Fortunaligy podľahol MFK Zemplín Michalovce lídrovi tabuľky Spartaku Trnava vysoko 0:3 (0:2).

V piatej minúte sa po pravej strane predral Čanturišvili a Čonka vsietil prvý gól - 1:0 pre Spartak. Hostia sa už potom zamerali na rýchle kontry. V23. minúte jeden z Trnavčanov ukážkovo vysunul do behu Jirku, ktorý si loptu posunul okolo vybiehajúceho brankára a doklepol ju do prázdnej brány - 2:0. Michalovčania mohli znížiť ešte do polčasu, ale v v 45. minúte Danko netrafil v stopercentnej šanci bránku. V 55. minúte Šimčák spálil tutovku. V 63. minúte Dankova strela išla opäť iba tesne vedľa. Hostia sa naďalej zameriavali na rýchle protiútoky. Tak aj zvýšili striedajúcim Kadlecom na 3:0. Snaha domácich v závere nepriniesla ani čestný úspech. Spartak Trnava porazil Zemplín Michalovce 3:0.

"Vstup do zápasu sme si predstavovali ináč. Chceli sme hrať aktívne, no prvý polčas sme mali príliš veľký rešpekt zo súpera. Táto prehra je pre nás príliš krutá, musíme zdvihnúť hlavy, pretože na nás čakajú ďalšie dôležité zápasy," opísal dianie na ihrisku tréner východniarov Anton Šoltis. "Zvyčajne je v Michalovciach veľmi ťažké zvíťaziť, vždy to bývajú vyrovnané zápasy. Aj tento bol pre nás náročný, dali sme však tri góly a žiadny sme nedostali," skonštatoval tréner Trnavy Nestor El Maestro.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Spartak Trnava12100222:930
2.Slovan Bratislava1274128:1625
3.DAC Dunajská Streda1273218:1324
4.MŠK Žilina1270530:1921
5.FC Nitra1263314:821
6.MFK Ružomberok1254320:1419
7.AS Trenčín1253428:2018
8.FC Zlaté Moravce1251614:1516
9.Zemplín Michalovce1231810:1710
10.Železiarne Podbrezová1231810:1910
11.Tatran Prešov1222811:348
12.FK Senica1202108:292

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (149)

Přidat komentář
ratusek

Nervozní utkání, to mám rád. Šimčák to solidně posral jinak už od Trnavy nečekám alibismus že nehrají o titul. už o něj hrají

Reagovat
BílíAndelDrcKo

bavme sa v zime

Reagovat
smazaný uživatel

To je zase čo? Hráte o titul už teraz.

Reagovat
smazaný uživatel

Videl si nase zapasy? Dpc, ja ozaj nechapem, ako niekto moze po 12 kole hovorit, ci hrame abo nehrame o titul. Vsak po Podbrezovej mame 5 kol - TN, RK, SB,ZA, NR. Ked tam prehrame v 4 zápasoch tam potom uz budes pisat ze o titul nehrame?

My sme boli uz tolko krat po jeseni majstrami a to vôbec nic neznamena o tom, kto o titul hra alebo nie. Nie to este po 12 kole hodnotit.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ja z vás normálne nechápem, to ako keby si povedal v 7. kole že Nitra hrala o titul .... ale hypoteticky sa možme teda bavit že prvých 6 tímov hrá o titul..a? to nič neznamená a duplom nie u nás, už máme nejaké tie ksuenosti s našim porstredím za tie roky. "O titul" sa začne hrat najskor až na jar a potom sa uvidí ako velmi ho čašník chce.

Reagovat
Ferguson6

Viete vy aj niečo iné ako vkuse vyplakavat?

Reagovat
smazaný uživatel

V com je toto vyplakavanie? Za to ze to vidim triezvo?

Ja som podobne ako ultras domace zapasy odpiskal a nechodim. A nemienim sa vratit, pokial z nas niekto zase bude robit kktov. Ty by si si mozno nechal s*at na hlavu, ale niektori uz sme trochu dalej v tomto.

A Poor si hlavne neuvedomuje, ze aj keby hned bojkot skoncil, uz sa mu zase vrati menej a menej ludi. Za par rokov to uz nebudu ziadne nadpriemerne navstevy ligy, ale 1-2 tisíc ako na ostatných stadionoch, ked sa nic nezmeni. Lenze par ludi v TT, tak ako ty tu na diskusii su nadrzani z toho, ze sme zase chvilku na prvom mieste. Ako zistia, tak to je len docasne;)

Reagovat
Ferguson6

Sami zo seba robíte kktov. Ja nie som nadržaný z Trnavy, reálne mi je ukradnutá. Len sa smejem na tom, akí ste uplakaní a myslíte si o sebe, že ste niečo extra a malo by s vami byť zaobchádzané ako s kráľmi. Proste malé rozmaznané deti. Fakt asi najtrápnejší "fans" na Slovensku. Možno len Slovanisti vám v tomto môžu konkurovať. Ale u nich aspoň chápem tomu znechuteniu z Pasienkov.

Reagovat
zgeroTT

ty si vynimocny clovek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
flamengo

Tvoje múdrosti nemajú ani hlavu, ani pätu, nieto ešte nejaký argument. To, že trnavskí fans sú v niečom extra, to je isté. Už 39 krát darovali v posledných desiatich rokoch krv vždy v množstvách niečo pod sto kusov. To by asi uplakanci neurobili. V choreografii dlhé roky ukazujú, že sú najlepší a to je jednoducho pravda, ktorú ti potvrdia aj fanúšikovia z iných klubov. A že teraz sú nasratí na dlhoročnú nekoncepčnosť Poóra a vyjadrujú svoj názor? To teba nemusí trápiť, hoci to vždy komentuješ, aj keď ťa to vraj nezaujíma.Tvoj názor je iba zameraný na nadávanie na Trnavčanov, čože si dostal niekedy od nich jednu výchovnú?

Na smiech boli akurát tak Banskobystričania, keď si pred celým národom počas priebehu prvoligového zápasu všetci jedenásti hráči kľakli a prosili o výplaty. Bola to rarita minimálne v Európe.

Aby tak nedopadli trnavskí hráči, tak ich fanúšikovia bojujú v podstate aj za nich, aj za iné podmienky, napr. pre mládež. Ale to taký ... ako ty nepochopí.

Reagovat
Ferguson6

Krv daruje množstvo ľudí. Tí Bystričania boli trápni, to uznávam. Našťastie nie som jedným z tých hráčov, takže sa ma to nijako nedotýka. Boj trnavských fanúšikov za hráčov je ukážkový. Nepodporujú ich a prakticky nepriamo spôsobujú, že im meškajú výplaty. Fakt top fanúšikovia. Si založte vlastný klub ako v Manchestri, keď sa im nepáčil majiteľ. Oh wait, to by ste aj museli niečo reálne robiť, nie len vyplakávať ako vám každý ubližuje.

Reagovat
flamengo

Pod záštitou fanúšikov klubu nikto u nás v takom masovom množstve krv nedaruje. Jedine možno Bystričania, len o tom nik nevie. Vyše 20 rokov mali Trnavčania najvyššie návštevy v lige, boli aj také sezóny keď bol priemer nad 14 000, čiže ich výplaty by mali byť dopredu vyplácané a aj tak to nestačilo, pretože neboli použité na futbal. Tak nebuď smiešny a nemysli si, že fans spôsobujú finančnú neschopnosť nášho malého velkého neschopného šéfa.

My svoj klub máme, nemusíme si nič zakladať, urobte si to vy. Neviem čo máš s tým plačom, bojkot oficiálne nie je, kto chce ide, kto nechce nejde. Vidím, že ak máš čas sa takto detailne venovať inému klubu, tak tvoja energia potom chýba klubu, čo v 60 - tych rokoch založilo ministerstvo obrany. Potom len plačete, že nechcú dať štadión mestu a Dukla nemá svoj domov.

Reagovat
Ferguson6

Máte svoj klub, tak prečo ho nepodporujete? Svoj klub máme aj my a fanklub ho podporuje aj v 3. lige. Nezáleží na tom, že je oveľa menší ako váš. Viem si predstaviť, ako u vás v 3. lige každý len hľadá výhovorku, prečo neísť. Veď už v prvej ste si ich našli. Ja energie venujem Dukle dosť, chodil som na ňu, keď sa darilo, aj keď sa nedarilo, v 1., 2. aj 3. lige. A neplakal som kvôli Kováčikovi, ministerstvu obrany alebo mestu. A nikto kvôli štadiónu neplače, každý vie, aké sú pomery aj aký je plán. Poznámke o tom, že bol v 60. rokoch vytvorený ministerstvom obrany nerozumiem. Každý klub bol vytvorený niekým v nejakom čase.

Reagovat
flamengo

Našťastie nie som jedným z tých hráčov, takže sa ma to nijako nedotýka. To je tvoja veta. Ak sa ťa to nijako nedotklo, tak ti je celá Dukla ľahostajná a pritom ju máš medzi hlavnými obľúbenými klubmi

My sme boli tiež druhej lige a chodilo sa v pekných množstvách aj von. Čo si ty vieš predstaviť o Trnave sú len tvoje mokré sny, ktoré nemajú žiadnu znalosť o prostredí v Trnave. Ja viem, že veľa ľudí by bralo aj tretiu ligu s iným majiteľom. Mal 25 rokov šancí a premrhal to.

Váš klub bol protežovaný, to som chcel tým povedať. K vám chodili hrávať hráči, reprezentanti zadarmo, ktorých by si iné kluby nemali šancu kúpiť. Ja viem, že za to ty nemôžeš, ale to bol fakt.

Reagovat
Ferguson6

Ešte aby som sa na to sťažoval

Reagovat
flamengo

Veru, kto by sa sťažoval na protekciu Aj tak to k úspechom nepomohlo, asi si tam prišli len odkrútiť vojenčinu a prd z toho.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Bohaaaaaa ty budeš asi kretén a vyrývač roka. Nikdy som tu nechcel nadávat ani sa znižovat na takuto uroven, ale ked si to niekto pýta tak... ale proste musím lebo sa ma to dotklo. Teda Trnavčania nepodporuju svojich hráčov, lebo ich nebolo teraz v Michalovciach viac jak kedy Bystričanov vycestovalo kamkolvek. A na výjazdoch chodia v počtoch že by prekonali sučet všetkých aktívnych fanušikov každe kolo...nie to nie je podpora, Tu bude o podpore mudrovat niekto kto nevytiahol svoju rit dalej jak z Bystrice so svojim klubom to ano to už hej... aj doma chodia stále ti isti klasickí ludia stále v počte 2000-5000 v priemere a to aj v tomto stave, to vlastne nechodí skoro nikde v lige a v Bystrici nebolo snád 10 rokov...nie to vlastne nie je podpora, to je nič ....píšeš kokotiny a vymýšlaš si nezmyselné argumenty...jáááj potom nezabudni vyplákavat ty nad Kováčikom ako si tu zvykol...boha ked tu Trnavčania stále vyplákvaju tak ty potom máš stále s niekym a s ničim problém, daj si tabletky

Reagovat
Ferguson6

Neplač... Ja nerozumiem prečo stále vyťahujete Bystricu. Čo to s tým má spoločné?

Reagovat
flamengo

Jednoduché. Zametaj si pred vlastným prahom (preto je tam BB spomínaná) a Trnavu nechaj na pokoji. Ale aby si nenadával, dajme si tú vašu : vojáci jdou vojáci jdou, bože jaká je to krása...

Reagovat
Ferguson6

Aha, takže len preto, že Dukla je v sračkách sa nemôžem vyjadrovať k Trnave? Ako si mám pozametať? Neviem o tom,ž e by som bol nejaký riaditeľ Dukly. Bože vy ste strašne hlúpi. Si myslíte, že máte jediní patent na to sa vyjadrovať ku klubu, jediní máte právo rozhodovať kto klub riadi, kto ho trénuje, kto zaň hrá. Keby v Trnave aspoň bola nejaká továreň, z ktorej by bol zlý vzduch, ale fakt neviem z čoho to máte. Možno z toho istého dôvodu prečo rozprávate tak tvrdo. Z toho ste natvrdlí. Proste úplne odtrhnutí od reality a myslíte si, že ste nejakí tragickí hrdinovia, ktorí bojujú za vyššie dobro, ale nikto im nerozumie. Fakt choré mozgy. Spamätajte sa.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

a ja sa nemožem vyjadrovat k Bystrici či čo? Ja sa nevyjadrujem ja provonávam kedže ty si nás tu už zopákrát začal hodnotit, inak by som o nu ani nezakopol. A neviem či len ty máš patent iných hodnotit, ked hodnotíš fanušikov iných tímov a pri tom tipujem si sám nikdy nespravil pre svoj klub ako tí kt. kritizuješ... prečo by som po tom ja nemohol hodnotit takého kreténa ako si ty

Reagovat
Ferguson6

Tak ale bavíme sa o Trnave, nie o Bystrici. Fakt máte nejakú poruchu vnímania.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

nie ty sa nebavíš, nekonverzuješ, neargumentuješ ty len vždy verbálne vyrývaš tými istými otrepanými frázami a následne hodnotíš druhých....ak teda chceš hodnotit druhých a cítiš sa urazený tým že tam spomínam BB tak tam môžeme kludne na provnanie zahrnut aj ostatne kluby,,,problém je v tom že v drvivej väčšine táborov sa uráža a prejavuje nespokojnost s vedením len realita je taká že TT je najviac a najčastejšie počut, lebo jednak je nás dlhodobo na tribune asi najviac a tým pádom často aj na takýchto stránkach je nás vela, A preto je uplne logicke že stále napadám a aj budem čašníka napádat lebo by som kludne mohol napádat aj jebnuteho kmotra ale ten ma absoltune nezaujíma, rovnako ako babrák Podolák, Remeta, Halabrín. A je aj vela takých čo napada Rybníčka či napádalo Antošíka.... Prečo lebo robia prácu kt. si kritiku zasluži a nevidim jediný dôvod prečo sa uspokojovat s tým čo tu je kedže reálne je naša liga nič hodná a takisto aj kluby v nej (čest výnimkám)

Reagovat
Ferguson6

Ja sa neurážam spomínaniu BB, len nerozumiem prečo. A ak podľa teba nie je Trnava nič hodná, tak to si riadny fanúšik.

Reagovat
flamengo

No ale cítíš sa asi ako riaditeľ EF slovenskej sekcie. Tvoje výlevy na Trnavu sú jasným dôkazom, že máš nejaký osobný problém s Trnavčanmi. Buď ti niekto z nich premasíroval ksicht, alebo frajerku. Čo ti chodí domov opitá nadránom v červenočiernom drese?

Tak takýto unikátny šialenec ako si ty, to som tu ešte nevidel. Dali ti aj právo voliť?

Reagovat
Ferguson6

Ja reálne nepoznám nikoho z Trnavy. Tuto kolegu Zvolenského som párkrát videl jedine o kom viem, že je z Trnavy

A dali. Marián je jasná voľba

Reagovat
Darren Fletcher

fakt marián?

Reagovat
Ferguson6

nie, ešte som sa nerozhodol, ale už som o ňom uvažoval ako o protestnom hlase

Reagovat
smazaný uživatel

To o mnohom svedčí.

Reagovat
Ferguson6

Tak on by síce kraj nikam posunul, ale nenakradol by toľko, ako keby tam boli Smeráci. Ale našťastie neodstúpili všetci kandidáti, takže je si z koho vybrať.

Reagovat
zgeroTT

Reagovat
xawi

Tak ty perlis riadne. S tebou asi nebude sanca na normalnu diskusiu, darmo sa trnavaci snazia vysvetlovat....

Reagovat
Ferguson6

Takže vy by ste radšej nechali kraj rozkradnúť Smeru?

Reagovat
smazaný uživatel

Veď Smer ani len nepostavil vlastného kandidáta...

Reagovat
Ferguson6

Oh my sweet child of summer

Reagovat
xawi

Hore som napisal "S tebou asi nebude sanca na normalnu diskusiu".

A cim viac pises, tym viac to potvrdzujes.

Reagovat
Ferguson6

Ale tak napísať, že Smer nepostavil svojho kandidáta? jasné, že nepostavil. Však keby druhýkrát prehali s Kotlebom, aká hanba by to už bola? Radšej sa dohodli s "nezávislým". To je fakt niekto taký naivný, že si myslí, že podpora Smeru je zadarmo? Však aj primátora máme "nezávislého" s podporou Smeru a jediné, čo ten primátor robí je, že funguje ako maskot, inak o všetkom rozhodujú Smeráci. A to isté bude aj v kraji. Smerácke zastupiteľstvo a ich bábka Lunter a ešte horšie, že za BB ho podprujú aj ľudia z BBA, ktorí sú proti akémukoľvek rozvoju a anjradšej by z BB mali skanzen. Takže takáto kombinácia je úplne katastrofálna. Takýto kandidát je pre mňa nepriateľný, Kotleba-nekotleba. Ten je samozrejme pre mňa nevoliteľný tiež, takže som rád, že nakoniec neodstúpili všetci ostatní kandidáti, ale ostal tam aspoň Juhaniak, ktorý môže prilákať veľa ľudí od Klusa a Mičeva, pretože všetci určite nepôjdu k Lunterovi. A možno je dobré aj to, že tam stále sú aj šašovia ako Urbáni a Saktor, lebo práve oni uberajú hlasy Kotlebovi a Lunterovi.

Reagovat
smazaný uživatel

A co je zle ako na Luntnerovi? Preto, ze mu SMER vyjadril podporu? Ved to bolo cire politicke gesto kandidatovi, ktory s najvacsou pravdepodobnostou vyhra...rovnaku taktiku zvolil MOST. Luntner mi nepride ako SMERak ci clen MOSTu ci inej strany. A takato podpora mohla v tom case skor vyzniet kontraproduktivne ako medvedia sluzba pokial by SaS nasadila politka s vacsou charizmou nez je Klus. Cize Luntner mi nepride ako SMERak...nie je to urcite kandidat v style Ftacnika ci Gasparovica, ktori sa radi tvarili nezavislo, ale boli plne podriadeni SMERu.

A volit Kotlebu ako protestny hlas je akurat tak na krespapulu...nikto s IQ vacsim ako 88 takto neuvazuje.

Reagovat
Ferguson6

Mne úplne stačilo, ako vyjadrili tú podporu. Lunter povedal, že sa o tom dozvedel v momente, keď Smer zvolal tlačovku, Pelegrini zase tvrdil, že rokovali už niekoľko týždňov.To, že ti nepríde ako Smerák ešte neznamená, že nie je. Bolo jasné, že Smer nepodporí Klusa, aj keby mal 50% v prieskumoch, skôr ma prekvapilo, ako hodili cez palubu Mičeva, ktorý za nich sedí v MsZ. Inak z tých troch som práve uvažoval nad Mičevom, lebo Klus sa mi na tú pozíciu nehodí a Mičeva nemám rád. Ale máš pravdu, že podpora Smeru môže pôsobiť kontraproduktívne, pretože práve pre toto Luntera voliť určite nebudem. To s Kotlebom bol vtip, jemu hlas nedám tiež. Tým pádom tam zostal už len jeden ako-tak schopný kandidát a ten dostane môj hlas. Snáď sa tak rozhodne aj veľa ďalších ľudí a nepustia ku korytu zase Smer ani Kotlebu.

Tu (a na Nitre) krásne vidno, prečo chcel Smer jednokolovú voľbu. Všade, kde to vyzerá, že by ich kandidát nemal jasnú výhru vyzývajú aj pravicu a ostatných, aby podporili ich kandidáta, inak vyhrá fašista. A rovnako vďaka jednokolovej voľbe pravdepodobne získajú aj Bratislavu a budeme tu mať krásne červené všetky kraje a smerácky monopol prakticky všade. A ľudia môžu ako sprostí protestovať proti Kaliňákovi, Ficovi alebo Richetrovi, ktorí by už v žiadnej aspoň trochu civilizovanej demokratickej krajine neboli členmi vlády. Ale zasa čo čakať, keď lídrami pravice sú šašovia ako Sulík, Matovič, Kollár alebo Hlina.

Reagovat
flamengo

Reálne nikoho nepoznáš, ale urážaš ich všeobecne. Ja by som si nedovolil na Bystričanov písať, že sú hlúpi, choré mozgy , kkti a pod. invektívy na základe príspevkov jedného, alebo viacerých Bystričanov, pretože to je primitívne. Na teba to teda sedí, ale o ostatných neviem.

Reagovat
suldik

A uz je vsetko jasne...

Reagovat
suldik

boha ty si horší ako ženská čo ma kramy

Reagovat
Ferguson6

To skôr Trnavčania

Reagovat
BílíAndelDrcKo

zas trápny pokus vyrývat už nudíš

Reagovat
smazaný uživatel

Ja sa vám skôr čudujem, že mu na ten jeho trolling skáčete a snažíte sa s ním debatovať.

Reagovat
Minister

Reagovat
xawi

Pri tomto systeme, ked spicka bude hrat este 3 zapasy medzi sebou hra o titul este 8 timov. Pozrite si diskusie z augusta, co sa pisalo o TN, ako straca kontakt s prvou sestkou.

Tento system je vyborny v tom, ze na jar si to rozdaju o titul prvi siesti medzi sebou

Reagovat
smazaný uživatel

Výsledky dnešních zápasů slovenské ligy: Zlaté Michalovce - Trnava 0:3 (5. Čonka, 23. Jirka, 83. Kadlec). :ddd

Reagovat
ratusek

Porazí 2 týmy současně, to umí jen mistr

Reagovat
smazaný uživatel

z Ubbinka sa mi chce plakať... nakopal by som ho do riti.. je lenivý a gramblavý... napriek gólom dnes to zakončenie na grc...

Reagovat
smazaný uživatel

nie že by som nesúhlasil, ale napísal si už niekedy aj niečo pozitívne?

Reagovat
smazaný uživatel

napísal, občas... ja to vidím realisticky

Reagovat
Ferguson6

Tak ked mi už Slovan dosral čisté konto, aspon to Mareš vyrovnal

Reagovat
smazaný uživatel

Mal si Mereša. Neuznal by som to

Reagovat
smazaný uživatel

súhlasím, to nemôže byť uznané

Reagovat
suldik

Som proti!!!! Z pochopiteľných dôvodov

Reagovat
smazaný uživatel

aj ja...kategoricky

Reagovat
Darren Fletcher

to iste

Reagovat
smazaný uživatel

Woohoo, paráda. Marvinov prehľad

Reagovat
adalbertus

dobre DAC

Reagovat
Ferguson6

Ak chceš, môžem ti poslať na mail.

Reagovat
smazaný uživatel

pls, ak by si bol taký zlatý, dám ti direct

Reagovat
Ferguson6

okej

Reagovat
ratusek

Nechápu střídání Otubanjo místo Škvarky jinak výkon do 60.minuty výborný, pak nevím co se stalo

Reagovat
smazaný uživatel

jj, o2banjo je fyzicky slaby hrac a proti huzevnatej nitre sa moc nepresadil, skor Cociuc hra momentalne dost dobre a mal by sa viac objavovat v zaklade

Reagovat
ratusek

Po odchodu Škvarky odešel uplně střed hřiště a Nitra začala tlačit, nevím co tím Gula zamýšlel. O2 bych hned prodal, co ho sleduju tak nezpracuje pomale ani míč, do kombinace nulovej a zakončení už taky nic moc. Souhlas že Cociuc by měl hrát víc, ae místo koho?

Reagovat
smazaný uživatel

no ved to je ta smola pre neho ze hraju dost dobre vsetci v zalohe, ale zase ma co ponuknut oproti ostatnym a to je rozohravka hlavne v okoli 16tky, skvarka aj kacer hraju skor taky strojovy futbal a cociuc je po dlhsom case hrac s myslienkou, hadam si zahra aspon pohar

Reagovat
ratusek

Doufám že bude hrát základ a uvítal bych i toho Arménce. Utok asi bohužel O2, snad mu to sedne a dá goly

Reagovat
xawi

tak ono to bude tazke pre tychto dvoch.

Diaz je absolutne klucovy, Skvarka je odchovanec, kapitan a navyse golovy.

Kacera potrebuju predat a pokial sa to nepodari, tak zrejme bude mat prednost, tak nebude niekto iny o triedu lepsi.

Reagovat
ratusek

Jo Káčer je magor, u něj čekám každej zápas červenou. Diaz je klíčový ale proti Nitře mu to moc nevyšlo ale to se stává.

Reagovat
Darren Fletcher

odkial si a ako si sa dostal k fandeniu ziline?

Reagovat
ratusek

Z ČR konkrétně z kraje Vysočina a Žilině fandím protože je mi sympatický jejich styl, nicméně předsezonni situace mě dost naštvala (odchod Hlohovského a Mabouky bez adekvátních náhrad) a proto se přes Kodaň nepostoupilo. Ale paradoxně ted si myslím, že by šošoni přes ni přešli a následně i přes Vardar

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
ratusek

a celkově mě vaše liga baví, stejně jako ta naše. Protože mi přijde, že ta kvalita není o moc horší vybraných zápasů. Samozřejmě některé zápasy jsou obrovská nuda, ale to i u nás. Přál bych vám nějaký postup v pohárech

Reagovat
adalbertus

a já že jsi ze Slezska , do Hradce není až tak daleko

Reagovat
ratusek

Co v Hradci? i když v neděli tam budu

Reagovat
smazaný uživatel

V stredu hráme pohár s Podbrezovou, tak asi pre to také striedania.

Reagovat
ratusek

Měl tam dát Cociuce místo O2. Na Podbrezovou čekám víceméně áčkovou sestavu

Reagovat
smazaný uživatel

tak bol som na pohari proti podbrezke, vykon super, cociuc podla predpokladu vo forme asi by mal dostat priestor namiesto kacera, ten nehra zle ale ani sa nikam neposuva, v druhom polcase skor udrzba hlavne chvatal dost kopil chybne prihravky

Reagovat
ratusek

Já se díval přes Youtube. Cociuc výborné krytí míče a ty centry jsou lahoda. Druhý poločas už o ničem celý tým. Ale Kaša a jeho dslší výstavní kousek. celkově výkon průměr, stačilo to, nikdo kromě Cociuce nevyčníval, mrzelo mě že nechytal Holec, zasloužil by si šanci. Akorát to řešení situací u vápna kdy si dají 5 přihrávek navíc a pak to zakončí 3 metry vedle mě dost vytáčelo

Reagovat
Darren Fletcher

Fortuna liga diskusia fantasy VYHODNOTENIE 12. KOLA

Traja strelci - toľko bodov, koľko dajú gólov

Mužstvo čisté konto - Ak áno, dva body.. ak inkasujú raz – 0 bodov.. za každý ďalší gól mínus bod

Počet gólov v kole: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 1 gól - 1 bod

Karty dokopy: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 2 karty - 1 bod

Návštevnosť: tolerancia 300 divákov - 1 bod. presný tip bonus: 10 bodov!

Strelci: Mráz, Križan (vl.), Daniel, Gešnábel, Huk, Ljubičič, Mareš 2, Holman, Wiezik, Streňo, Čonka, Jirka, Kadlec, Janga 2, Van Haaren, Šulek, Podhorin

Čisté konto: Žilina, DAC, Trnava

Počet gólov: 19

Karty: 19

Divákov: 10 466

Výsledky 12. kola:

jenculko: 4-1+2+1+1 = 7 (divákov si sa pomýlil o 46ks)

Virtuos: 4+0+2+1+0 = 7

pistacik11: 4+2+0+1+0 = 7

Emmett Brown: 4-1+2+1+0 = 6

andrej.zvolo: 4-1+0+1+1 = 5

hellito: 1+2+1+1+0 = 5

Fesak: 4-1+0+1+1 = 5 (divákov si sa pomýlil o 22 ks)

xawi: 4-1+1+0+0 = 4

rabl: 4-1+1+0+0 = 4

Darren Fletcher: 4-1+0+1+0 = 4

adalbertus: 1+2+0+1+0 = 4

lukass111: 5-1+0+0+0 = 4

LFCfan10: 1+2+0+1+0 = 4

stas87: 2+0+2+0+0 = 4

Ferguson6: 4-1+0+0+0 = 3

lukas.st: 3-1+0+1+0 = 3

zgeroTT: 3-1+0+1+0 = 3

kvito: 4-1+0+0+0 = 3

Edgar38: 2-1+0+0+1 = 2

nemanja: 2-1+1+0+0 = 2

jany kozak: 3-1+0+0+0 = 2

ufak: 2+0+0+0+0 = 2

7MSK7: 2+0+0+0+0 = 2

Minister: 2-1+0+0+0 = 1

suldik: 2-1+0+0+0 = 1

Poradie po 12 kolách:

andrej.zvolo: 39

Emmett Brown: 38

rabl: 34 (zarátané +2 z minula)

ufak: 32

Darren Fletcher: 32

pistacik11: 31

lukass111: 30

Minister: 29

Ferguson6: 28

Fesak: 27

kvito: 26

suldik: 24

xawi: 23

jenculko: 23

jany kozak: 22

stas87: 21

nemanja: 20

lukas.st: 20

LFCfan10: 20

zqeroTT: 19

Virtuos: 19

hellito: 18

Edgar38: 17

adalbertus: 17

7MSK7: 12

kris kros: 4

sexmašina: 3

petr2448: 2

Tak hralo nás 25, čiže všetci aktívni okrem spodnej trojky, čo už dlhšie netipuje. Fasa kolo na body, kto dal Janga - Mareš, mal 4 body, čo mnohým pomohlo.. a o body oberal najmä Slovan (mínus 1 namiesto očakávaných 2 za čisté konto), ale aj Trenčín, ktorý inkasoval z penalty v závere

inak andrej.zvolo, ktorému som cez víkend odovzdal fľašku za víťazstvo v minulej sezóne, si rovno pýtal aj druhú za tento ročník. takže ideme po ňom :-D

no a hádam som to dobre zrátal, kopa čísel naraz takto na pondelok...

Reagovat
adalbertus

tak potom som vlastne predposledný... , škoda toho Mareša

Reagovat
adalbertus

ufak až tak asi menej mlieka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jenculko

Mal by som mat za strelcou 5 bodou kedze som dal Jangu, Maresa a Mraza :)

Reagovat
Darren Fletcher

no kurnik tak ty mozes vyhrat kolo a ja ta o to oberiem

Fortuna liga diskusia fantasy VYHODNOTENIE 12. KOLA

Traja strelci - toľko bodov, koľko dajú gólov

Mužstvo čisté konto - Ak áno, dva body.. ak inkasujú raz – 0 bodov.. za každý ďalší gól mínus bod

Počet gólov v kole: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 1 gól - 1 bod

Karty dokopy: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 2 karty - 1 bod

Návštevnosť: tolerancia 300 divákov - 1 bod. presný tip bonus: 10 bodov!

Strelci: Mráz, Križan (vl.), Daniel, Gešnábel, Huk, Ljubičič, Mareš 2, Holman, Wiezik, Streňo, Čonka, Jirka, Kadlec, Janga 2, Van Haaren, Šulek, Podhorin

Čisté konto: Žilina, DAC, Trnava

Počet gólov: 19

Karty: 19

Divákov: 10 466

Výsledky 12. kola:

jenculko: 5-1+2+1+1 = 8 (divákov si sa pomýlil o 46ks)

Virtuos: 4+0+2+1+0 = 7

pistacik11: 4+2+0+1+0 = 7

Emmett Brown: 4-1+2+1+0 = 6

andrej.zvolo: 4-1+0+1+1 = 5

hellito: 1+2+1+1+0 = 5

Fesak: 4-1+0+1+1 = 5 (divákov si sa pomýlil o 22 ks)

xawi: 4-1+1+0+0 = 4

rabl: 4-1+1+0+0 = 4

Darren Fletcher: 4-1+0+1+0 = 4

adalbertus: 1+2+0+1+0 = 4

lukass111: 5-1+0+0+0 = 4

LFCfan10: 1+2+0+1+0 = 4

stas87: 2+0+2+0+0 = 4

Ferguson6: 4-1+0+0+0 = 3

lukas.st: 3-1+0+1+0 = 3

zgeroTT: 3-1+0+1+0 = 3

kvito: 4-1+0+0+0 = 3

Edgar38: 2-1+0+0+1 = 2

nemanja: 2-1+1+0+0 = 2

jany kozak: 3-1+0+0+0 = 2

ufak: 2+0+0+0+0 = 2

7MSK7: 2+0+0+0+0 = 2

Minister: 2-1+0+0+0 = 1

suldik: 2-1+0+0+0 = 1

Poradie po 12 kolách:

andrej.zvolo: 39

Emmett Brown: 38

rabl: 34 (zarátané +2 z minula)

ufak: 32

Darren Fletcher: 32

pistacik11: 31

lukass111: 30

Minister: 29

Ferguson6: 28

Fesak: 27

kvito: 26

suldik: 24

jenculko: 24

xawi: 23

jany kozak: 22

stas87: 21

nemanja: 20

lukas.st: 20

LFCfan10: 20

zqeroTT: 19

Virtuos: 19

hellito: 18

Edgar38: 17

adalbertus: 17

7MSK7: 12

kris kros: 4

sexmašina: 3

petr2448: 2

Tak hralo nás 25, čiže všetci aktívni okrem spodnej trojky, čo už dlhšie netipuje. Fasa kolo na body, kto dal Janga - Mareš, mal 4 body, čo mnohým pomohlo.. a o body oberal najmä Slovan (mínus 1 namiesto očakávaných 2 za čisté konto), ale aj Trenčín, ktorý inkasoval z penalty v závere

inak andrej.zvolo, ktorému som cez víkend odovzdal fľašku za víťazstvo v minulej sezóne, si rovno pýtal aj druhú za tento ročník. takže ideme po ňom :-D

no a hádam som to dobre zrátal, kopa čísel naraz takto na pondelok...

Reagovat
xawi

Za najlepsi odhad divakov po sezone nebude premia?

Reagovat
Darren Fletcher

ak si dievca, mas jednu u fergusona

Reagovat
Ferguson6

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
xawi

Do konca roka casu dost... dam vediet, ci som stihol

Reagovat
smazaný uživatel

Slovenska zurnalistika, media ci televizie su len take ako ich konzumenti....cize na picu.

Reagovat
zgeroTT

Za moje zlyhania môže vždy niekto iny

Reagovat
#33CCCC

Sport.sk je dost uboha stranka, popravde ich bulvarne nadpisy a pateticky obsah mi vadia uz dost dlho.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nestor ma reálny pohľad na vec. Len v boji o titul verím trochu viac Žiline ako Slovanu, ale tu budú rozhodovať kádre na jar.

Reagovat
smazaný uživatel

Neodpisovala by som ani DAC stým štýlom môžu robiť veľa bodov

Reagovat
Degree

Skôr by som povedal že nechce na tým tlačiť tak hovorí že niekto iný výhra titul zaujímavý ťah.

Reagovat
rabl

DAC ich vrati spat na zem

Reagovat
adalbertus

kiežby

Reagovat
rabl

U vas sme vyhrali jedine ak sa hralo v Senci

Reagovat
smazaný uživatel

zas nás niekto uzemní... tebto rok to vypadá na biedu

Reagovat
Darren Fletcher

tak vidim to bud na Soltisov koniec po sobote alebo potvrdenie padu Nitry do dolnej sestky

Reagovat
Inter Eterno Amore

Reagovat
adalbertus

dobre, manťáci sú v riti

Reagovat
smazaný uživatel

nieje z coho velmi vyberat...

Reagovat
Ferguson6

Však ale zrovna tu mali z čoho vyberať. Napríklad dať stopéra na stopéra a krajného obrancu na kraj

Reagovat
pistacik11

To mi príde ako keď som sa pár krát pomýlil na manažéri a vybehol s brankárom v útoku a pod

Reagovat
xawi

realne davaju najviac penazi na posily, takze maju obrovsky vyber. To, ze vybrali zle, ale podcenili niektore je ina.

Ak si aj odmyslime siroku ponuku pre prestupoch, tak okrem Chuchumaja je tam Kubik, pred odchodom zo slovana hraval nalavo Cikos a ja stale cakam, ze pride trener, ktory bude mat odvahu do zostavy zaradit aj nejakeho mladika. Jasne, Kozlovsky este nemusi byt pripraveny na 100 pct na muzsky futbal, ale pre takeho mladika je to obrovska motivacia a ta aspon na par zapasov moze zafungovat.

Stale spominam, ako Jarolim vytiahol na zaver jesene Turcaka, ktory sa isiel na ihrisku pretrhnut. Potom sa uz nikde nepresadil, ale v danu chvilu to bol genialny tah a chalan hru ozivil.

Myslim, ze Pistacik to myslel skor tym smerom, ze preco Sekulica za ziadnu cenu nechce dat naspat na krajneho obrancu.

Reagovat
pistacik11

Reagovat
smazaný uživatel

Kubik je chory. Rundic ako stoper poslednu dobu kiksuje a na LB v 1. polcase to stacilo. Chouchoumis na cely zapas nema kondiciu. Na LB este moze hravat aj Bozikov ale je o mnoho lepsi ako stoper a este k tomu sa v zapase zranil. Dole by siel tak isto, Vukomanovic ho chcel setrit.

Aj mne sa paci ako hra Kozlovsky ale este na to celkom nema. Ludia si pytali Terescenka, on by tam asi siel na posledne minuty ale zranil sa Holosko. Mne stacilo vidiet ako hral v pripravnom zapase s olomoucom... skoncilo sa to 0:6

Vcetci by sme boli radi ak by tam zapracoval dalsich z juniorky ale nieje velmi priestor na nejake skusanie, nevedieme tabulku o 10b a ti chlapci niesu na tolko vyrazni.

Reagovat
Ferguson6

https://sport.sme.sk/c/20676466/fortuna-liga-na-slovane-nepustili-druhy-polcas-divaka.html Slovan

Ale mne sa v BB stalo niečo podobné v tej zostupovej sezóne (z FL). SBSkár ma nechcel pustiť bez lístka na 2. polčas, idem si ho kúpiť a pani mi povie, že 2. polčas je zadarmo a SBSkár to vie. Keď mu to povedala, tak som myslel, že mi ešte aj prijebe, lebo už bol úplne enrvózny,a le že nei, bez lístka ma nepustí. Tak mi ho pani dala zadarmo, že sa nebudeme s debilom naťahovať Ale možno práve mojich 2,70, či koľko to vtedy bolo, rozhodlo o tom, že Dukla dopadla tak ako dopadla

Reagovat
smazaný uživatel

V Trnave to isté. Tiež sa mi to stalo. Prišiel som asi v 65. minúte, ale už sa nedali listky kúpiť ani cez net.

Reagovat
adalbertus

ani sa najesť, ani lístky čo vy tam v tej Trnave máte za bordel...

Reagovat
BílíAndelDrcKo

bežne na starom štadione, mna nechceli pustit ani s permanentkou na JUH, tak ma SBSkár poslal cez východnu že ked chcem ist na jUH nech si preleziem to asi nedomyslel že zase v sektore hostí boli fizli tí zasa ma poslal že mam ist na sever ale tam brána medzi východom a a Severom zavretá dostal som sa tam nejako v 70 minute cez východnu a cez ihrisko

Reagovat
smazaný uživatel

Tak toto sa mi na starom teda nikdy nestalo Tam bolo super, ze stačilo prísť tesne pred zápasom, prechod vedľa turniketu cez bránu a človek stihol choreo a Silenzio. Ten juh a sever už nenahradí nič.

Reagovat
smazaný uživatel

to súhlas s tebou že starý juh a sever. malo to svoju šmrnc a grády to sa nedá nahradiť tie spomienky. a na starom ani mne žeby ma nepustili na zápas počas druhého polčasu

Reagovat
xawi

Tento tyzden zacnem ja:

strelci: Egho, Sulley, Mraz

ck: Trnava

G: 20

K: 21

Divaci: 15 600

Reagovat
Darren Fletcher

strelci: Mareš, Egho, Špalek

čisté konto: Trnava

gólov: 15

kariet: 18

divákov: 13 200

Reagovat
smazaný uživatel

strelci: Špalek, Mráz, Egho

čisté konto: MŠK Žilina

gólov: 20

kariet: 18

divákov: 14 500

Reagovat
suldik

strelci: Mareš, Hološko, Mráz

ck: Ružomberok

G: 18

K: 22

Divaci: 16285

Reagovat
smazaný uživatel

Mráz, Spalek, Skvarka

SB

17

19

14280

Reagovat
andrej.zvolo

Góly: Egho, Mareš, Pačinda

Nula: Trnava

Góly: 17

Karty: 20

15 864 div

Reagovat
nemanja

Egho, Janga, Vlasko

Trnava

14

26

13 488

Reagovat
Virtuos

Egho, Mares, Pacinda

Spartak

21

18

14566

Reagovat
Emmett Brown

strelci: Mráz, Hološko, Pačinda

čisté konto: Trnava

gólov: 19

kariet: 20

divákov: 14650

Reagovat
zgeroTT

Strelci: Egho, Vlasko, Vakho

Ciste konto: Spartak Trnava

goly: 18

karty: 26

divaci: 13 673

Reagovat
smazaný uživatel

Egho, Mares, Mraz

Trnava

15

28

15000

Reagovat
Ferguson6

strelci: Mareš, Haskič, Škvarka

čisté konto: Ružomberok

gólov: 16

kariet: 18

divákov: 13 524

Reagovat
adalbertus

Pačinda, Hološko, Kalmár

DAC

18

18

11818

Reagovat
rabl

Strelci: Janga, Mares, Egho

Ck: Ruzomberok

G: 17

K: 23

Divaci: 13 046

Reagovat
lukass111

sulley, mraz, gal andrezly

ck: trnava

g:17

k:21

divaci: 14765

Reagovat
Minister

strelci: Mareš, Jirka, Mráz

čisté konto: Trnava

gólov: 17

kariet: 21

fans: 17360

Reagovat
jenculko

strelci: Pacinda, Jirka, Mraz

čisté konto: Trnava

gólov: 22

kariet: 20

divákov: 14 966

Reagovat
jany kozak

Mraz, Egho, Mares

trnava

19 golov

21 kariet

11678

Reagovat
smazaný uživatel

Egho, Mraz, Janosik

Zilina

16

20

14100

Reagovat
smazaný uživatel

jirka,mareš,janga

zemplín

17

24

17 115

hajrá AS

Reagovat
adalbertus

Reagovat
smazaný uživatel

Egho Jirka Mraz

Trnava

18g

17k

14 120

Reagovat
smazaný uživatel

Egho Jirka Mraz

Trnava

18g

17k

14 120

Reagovat
smazaný uživatel

Skvarka, Tchanturishvili, Haskic

Nitra

16

22

13700

Reagovat
pistacik11

Sulley, Egho, Mareš

Spartak

17

23

13456

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele