Fortuna liga - souhrn 1. kola

22.07.2017, 20:25, aktualizováno 23.07.2017, 20:51
Komentáře a souhrny
Bratislavský Slovan si na úvod zastřílel na hřišti Prešova. Zlaté Moravce těsně porazily Ružomberok, stejně tak uspěl i Trenčín, jenž si poradil se Senicí. Sobotní program Fortuna ligy pak nabídl tři domácí výhry - radovaly se Nitra, trnavský Spartak a Dunajská Streda...

FC Zlaté Moravce - MFK Ružomberok 2:1

23.07.2017 19:00

Góly: 21. Róbert Gešnábel, 56. Ľubomír Urgela - 26. Peter Gál-Andrezly

V úvode jesennej časti nového ročníka Fortunaligy zaknihovali prvé tri body hráči Zlatých Moraviec, ktorí posledného slovenského pohárového zástupcu z Ružomberka zdolali pomerom 2:1 (1:1).

Diváci od začiatku videli otvorenú hru na oboch stranách a útočný futbal. V piatej minúte rozohral štandardnú situáciu Orávik, no s Cleberovou strelou do stredu brány si Macík poradil. Po štvrťhodine hry Orávik vysunul Clebera, ktorý z hranice 16-ky namieril nad. Skóre napokon otvorili domáci. V 21. minúte Chrenova prudká prihrávka našla Gešnábela, a ten z ôsmich metrov prestrelil Macíka - 1:0. Ružomberčania vyrovnali už o päť minút. Lačný od bránkovej čiary prízemnou prihrávkou našiel Gála-Andrezlyho. Po malom sóle vo veľkom vápne menovaný vyrovnal - 1:1. V 33. minúte veľmi dobre zakročil Macík, keď Chrenovu strelu z 18-tich metrov vytlačil na rohový kop.

Po zmene strán sa pred súperovu bránu viac tlačili hráči ViOn-u. V 56. minúte Orávik rozohral rohový kop, na center vyskočil Urgela a hlavičkou strhol vedenie na stranu domácich - 2:1. Po hodine hry Barišovu strelu v poslednej chvíli odvrátil na roh jeden z obrancov. V 74. minúte mohol skórovať Sládek, ktorý sa šikovne uvoľnil. Jeho strelu pozorný Macík s námahou kryl. V 82. minúte dostal dlhý pas za obranou Lačný a Kováč strelu z uhla vytesnil na roh. O dve minúty Kupec projektilom z 25 metrov vystrašil vtáctvo nebeské. Záverečné minúty stretnutia patrili hosťom, ktorí sa snažili o vyrovnanie. Streleckú pozíciu si však už nevypracovali. ViOn Zlaté Moravce porazil MFK Ružomberok o gól 2:1 (1:1).

Více informací k zápasu

Tatran Prešov - Slovan Bratislava 1:5

23.07.2017 19:00

Góly: 56. Peter Katona - 16. Kornel Saláta, 55. Jakub Mareš, 62. Jakub Mareš, 66. Mitchell Schet, 74. Jakub Mareš

V úvodnom zápolení nového ročníka Fortunaligy utrpel 1. FC Tatran Prešov na domácej pôde v Poprade debakel, keď vicemajstrovi z Bratislavy podľahol vysoko 1:5 (0:1).

Prvú výraznejšiu šancu si vypracoval domáci Tatran. Wiezik však nedokázal z tesnej blízkosti prepáliť hosťujúceho Greifa. Slovan postupne získal územnú prevahu a gólom ju korunoval v 16. minúte. Čavričov center našiel voľného Salátu. Bratislavský stopér namieril hlavou k opačnej žrdi - 1:0 pre belasých. Prešovčania svoju najväčšiu šancu vyrovnať nezužitkovali v nadstavenom čase prvého polčasu. Katonov priamy kop zaletel z ľavej strany až na brvno.

Druhý polčas sa sotva rozbehol a Tatran prišiel o hráča. Hlavný rozhodca udelil druhú žltú kartu za filmovanie Streňovi a Slovan išiel do presilovky. Tú prvýkrát využil v 55. minúte. Po kombinačnej akcii nemal Mareš problém doklepnúť loptu do prázdnej bránky - 2:0. Prešovskí fanúšikovia sa mohli na chvíľu potešiť hneď po rozohratí zo stredového kruhu. Po dorážke sa strelecky presadil Katona - 1:2. Domáci v desiatich nestíhali v obrane, v priebehu štyroch minút inkasovali dvakrát. Najskôr z kopačky Mareša v 62. minúte. V 66. minúte skóroval aj Schet. V 74. minúte skompletizoval Mareš hetrik, a to všetko v priebehu devätnástich minút. Záver sa vzhľadom na stav zápasu dohrával v pokojnom tempe. Slovan sa v úvode nového ligového ročníka nenatrápil a po víťazstve 5:1 (1:0) v Prešove si pripísal prvé tri body.

Více informací k zápasu

FK Senica - AS Trenčín 1:2

23.07.2017 18:30

Góly: 90+1. Alan Kováč - 14. Hilary Gong, 47. Jakub Paur

V úvodnom kole nového ročníka Fortunaligy porazil hosťujúci Trenčín domácu Senicu o gól 2:1 (1:0).

Záhoráci nastúpili na prvý zápas sezóny v pozmenenej mladej zostave. Počas celého polčasu mali jasne hru pod kontrolou Trenčania. Seničania sa bránili, útočili iba sporadicky. Vo štvrtej minúte vystrelil Beridze tesne nad. Potom Gong vypichol loptu Otrísalovi a za pomoci ľavej žrde prekonal gólmana Placha - 1:0 pre Považanov. O dve minúty mohol zvýšiť opäť Trenčan Paur, ktorý dostal loptu za obranu. Obišiel brankára Placha, ale loptu, mieraciu za bránkovú čiaru, vykopol stopér Podhorín. V 28. minúte tvrdo strieľal zvnútra šestnástky Gong a Plach ho vychytal. V 33. minúte bol exekútorom priameho kopu Ubbink. Lopta z jeho kopačky obtrela brvno. Seničania prvýkrát zahrozili až v 34. minúte. Na konci ich akcie bol Martišiak, ktorého strela brankárovi Chovanovi vrások na čele nepridala.

Na začiatku druhého polčasu sa skóre menilo druhýkrát. Paur si nabehol a nekompromisne zakončil hlavou - 2:0 pre Trenčín. Záhorací mohli viackrát využiť zaváhania trenčianskej obrany. V 58. minúte sa predral cez stopérov striedajúci Kosorín a namieril tesne vedľa pravej žrde. Stretnutie sa odohrávalo väčšinou v priestore medzi oboma pokutovými územiami. V 88. minúte mohol zvýšiť striedajúci Kvocera, keď zakončoval spoza 16-ky. Plach však loptu vyškriabal na rohový kop. V samom závere sa Seničanom predsa len podarilo znížiť. Kováč vydarenou strelou z rohu 16-ky vymietol ľavú šibenicu Chovanovej brány - 1:2 z pohľadu domácich. Rozdiel medzi oboma družstvami bol počas celého zápasu značný. Mladí Záhoráci sa snažili bojovnosťou sťažiť súperovi jeho úlohu, no Trenčania duel pohodlne doviedli do víťazného konca. AS Trenčín zvíťazil na pôde FK Senica 2:1 (1:0) a získal prvé tri "jesenné" body.

Více informací k zápasu

DAC Dunajská Streda - Železiarne Podbrezová 1:0

22.07.2017 20:30

Góly: 44. Erik Pačinda

Na úvod nového ročníka dotretice 1:0. Aj tretí domáci tím v prvom kole vyhral len tesným rozdielom, stalo sa tak v Dunajskej Strede. Tá nastúpila proti Podbrezovej a vďaka gólu Pačindu si pripisuje prvé tri body.

Vlani čakal DAC na pvé tri body extrémne dlho a potom na to doplatil. Nekvalifikoval sa do Európskej ligy, no tentoraz začína Dunajská Streda s plným počtom. Takmer 5000 divákov na štadióne videlo zaujímavý duel, ktorý priniesol napokon len jeden gól. Najprv sa tímy oťukávali, potom mohol otvoriť skóre Šafranko, lenže mieril hlavičkou vedľa, bežala 22. minúta. O tri minúty neskôr skúšal šťastie Pačinda, ale nepresne. V 29. minúte pohrozil Migaľa, ale jeho strelu obrana Podbrezovej zblokovala. DAC vyzeral na lopte silnejší a mal viac z hry. Horehronci pre zmenu čakali na svoje šance, no spoliehali sa len na brejky či chyby súpera a vyčkávali. V závere polčasu prišiel rozhodujúci moment, Pačinda pekne zakrútil loptu z priameho kopu a otvoril skóre - 1:0.

Gól do šante pre hostí vôbec nebol príjemný a tak sa snažili zmobilizovať sily a skúsiť niečo s výsledkom urobiť. Viac sa smerom dopredu snažili práve zverenci trénera Praženicu, ale výsledkový efekt to na ich smolu neprinášalo. Naopak, DAC mohol zvýšiť vedenie po hodine hry, ale Ľuptákova delkova mierila len tesne vedľa. Desať minút pred koncom neuspel ani Čmelík, Kuciak si poradil. Hostia už potom hrali vabank a tak mohol trestať Šafranko, lenže 5 minút pred koncom tiež mieril vedľa. Viac sa toho napokon neudialo a tri body ostali doma.

Více informací k zápasu

Spartak Trnava - Zemplín Michalovce 1:0

22.07.2017 19:00

Góly: 5. Štefan Pekár

Najtesnejší výsledok 1:0 sa zrodil v prvom kole aj v Trnave. Jediný gól stretnutia namieril do siete už po piatich minútach Pekár a viac gólov Spartak ani Zemplín nepridali a tak tri body ostali doma.

Andeli s novým trénerom vybehli na súpera už od úvodu a aj preto sa gólová šanca zrodila už v 5. minúte. Posila Štefan Pekár zakončil presne, keď sa po odraze dostal k lopte a nedal nádej inej možnosti ako skóre 1:0. Michalovce chceli odpovedať a futbal sa hral na oboch stranách vo svižnom tempe. V 13. minúte strelu Koscelníka kryl Jakubech a od dve minúty na opačnej strane strieľal vedľa Pehlivan. Šancu Egha potom vyboxoval gólman Zemplína na roh. Východniari mohli vyrovnať v závere polčasu, ale šanca Božoka po hlavičke sa neujala. Aj preto sa stav od piatej minúty nemenil.

Čanturišvili pár minút po zmene strán mohol zvýšiť skóre domácich, ale mieril nad bránu v samostatnom úniku. Potom sa neujala ani spolupráca Pekára s Greššákom, na konci ktorej bol aktívny Čanturišvili. Jakubech v bráne Spartaka nemal veľa práce ani po sérii centrovaných lôpt, dobre zastúpila obrana, alebo sa neujala ofenzívna sila hostí. Najväčšou šancu mal po hodine hry po priamom kope Egho, hlavičkoval však vedľa a o chvíľu na to po rýchlej kontre prestrelil. Michalovce sa sanžili vyrovnať, ale proti dôkladnej defenzíve sa nevedeli presadiť. Neuspel v závere ani També, keď jeho ranu brankár vyrazil preč. Aj preto stav 1:0 ostal v platnosti a Trnava má prvé tri body aj čisté konto vo vrecku.

Více informací k zápasu

FC Nitra - MŠK Žilina 1:0

22.07.2017 18:30

Góly: 15. Filip Balaj

Veľké prekvapenie na úvod Fortuna ligy, nováčik z Nitry zdolal Žilinu 1:0 nádherným gólom Balaja. Hostia sa najmä v závere stretnutia v mohutnom finiši snažili vyrovnať, ale na prvý gól a body si musí majster počkať.

V slušnej atmosfére sa nováčik majstra nezľakol a od začiatku hry s ním držal tempo. Po štvrťhodine hry z nevinnej akcie navyše padol jediný gól stretnutia. Kóňa presne vysunul Balaja a ten jediným dotykom nádherne poslal loptu do siete - 1:0. Žilina o niečo neskôr mohla niečo s výsledkom urobiť, ale Škvarka v nájazde nedal a nepískala sa na jeho nevôľu ani penalta. O päť minút na to mohlo byť už vyrovnané pre zmenu z veľkej šance, ale lopta po strele Diaza sa lopta len dvakrát odrazila od žrde, čo Hroššo následne spacifikoval. Aj preto po polčase svietil na skóre prekvapivý stav.

A ten vydržal napokon až do konca duelu. Žiline viazla kombinácia a nedokázala sa presadiť ani po rohových kopoch. Nitra sa postupne zatiahla a bránila tesný náskok, hoci aj center Valentu z pravej strany zakončil Ivančík z dobrej pozície hlavičkou do stredu brány, ale tam stál pripravený Mandous. Praktiky jedinú šancu hostí mal nešťastník z odvety proti Kodani Šejdajev, ale akcia s Káčerom len vyprášila Hroššove rukavice. Škvarka potom neuspel strelou z diaľky a v závere mu nevyšli ani priame kopy. Vychytal ho buď Hroššo, alebo dobre zasiahla obrana. Majster mal naozaj poriadny tlak v posledných minútach, panovala aj nervozita, ale v trme-vrme sa hostia nepresadili a tak v prvom kole pripravil nováčik majstrovi nepríjemný šok. Nitra vyhrala po premiére v lige po troch rokoch 1:0.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slovan Bratislava11005:13
2.AS Trenčín11002:13
 FC Zlaté Moravce11002:13
4.FC Nitra11001:03
 Spartak Trnava11001:03
 DAC Dunajská Streda11001:03
7.MFK Ružomberok10011:20
 FK Senica10011:20
9.MŠK Žilina10010:10
 Zemplín Michalovce10010:10
 ŠPORT Podbrezová10010:10
12.Tatran Prešov10011:50

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (242)

Přidat komentář
wild

Paraaada vyhra na uvod nad majstrom potesi Celkom dobra atmosfera.

Ked sme prvykrat postupili za Galada do ligy, tak sme prve kolo hrali doma s majstrom - Artmedia Petrzalka, ktora vtedy tiez hrala aj v LM. Zapas skoncil nasim vitazstvom 1-0. Ak si dobre pamatam tak sme dali gol v nads.case a skoro spadol stadion

Teraz sa historia zopakovala. Doma proti majstrovi a rovnaky vysledok. iIem, ze vtedy sme isli hrat druhe kolo do Ziliny a vyhrali sme tam 2-5 ked dalRobo Rak hattrick Neviem, kde hrame teraz, ale nebol by som proti.

Reagovat
smazaný uživatel

tuším v Michalovciach :) ale dneska krása, až mi je ľúto že som tam nemohol byť ... v auguste si to už nenechám ujsť

Reagovat
xawi

doma s Michalovcami.

Reagovat
r3

Zrovna vtedy nemal natipovane?

Reagovat
wild

Reagovat
pistacik11

Si podal na hattrik

Reagovat
dinss

Jak to tam máte s tím stadionem?

Reagovat
wild

Je to dost zle. Akoze splna vsetky kriteria okrem vyhrievaneho travniku, ktory sa zacne robit na jesen. Ale inak je to stara rozpadavajuca chajda. Mala by sa vsak zacat kompletna prerabka v blizkej buducnosti

Reagovat
zgeroTT

Jakubech do Lille

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no ale je tam Enyema a mladežnicky repre brankar francuzska Maignan

Reagovat
aurelio

Enyeama je parádny brankár, ideálny do toho Bielsovho blázninca, ale pokiaľ viem tak sa na jar zranil a mal by chýbať až do konca roka. Toho mladého vôbec nepoznám, netuším, či by začal sezónu on alebo Jakubech. Každopádne, pod Bielsom je možné všetko, netreba zabúdať na to, ako zametal s Doriom, ktorého mu doviedli bez jeho vedomia...

Reagovat
smazaný uživatel

v Lille je Bielsa no ty moj bože... tak teraz fakt neviem neviem veľmi zvláštna osobnosť, pripomína mi trochu F. Magatha, čiže dúfam, že Jakubech bude mať väčšie šťastie ako Pekarík

Reagovat
smazaný uživatel

Nech sa darí

Reagovat
smazaný uživatel

Oceňuji zapálení místních pisalku a jejich analyzy utkání kdy padnou tři góly ve třech utkáních. Kdyby se o téhle zbytečne lize nepsali možná by tam hráli fotbal po deseti rokach

Reagovat
zgeroTT

za paradny vklad do diskusie

Reagovat
stas87

Tento typek si len robi hanbu, v minulosti prispieval pod BL. Informacna hodnota jeho prispevkov sa blizila nule ale obcas dokazal pobavit. A tieto vykriky do tmy od ceskych uzivatelov pod FL su castejsie. Nechapem co ich k tomu vedie, nevidi jediny zapas ale komentuju to tu, ako keby sedeli kazdy vikend na stadione a sledovali tie zapasy.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevidím jediný zápas? To ses hodně na omylu, vidím jich o mnoho víc. Ano Bundesliga je moje parketa ale nehraje se. Začíná se za pár týdnů.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsi ty náhodou jeden z autorů článku různých? Než abys řekl jo más pravdu, mi si dáváme snahu a pak padnou tři góly za tři zápasy tak píšeš jaká moje nulová hodnota... Já o Bundesliga psal pravdu, potvrdil to i ten váš místní mudrc z Eurosportu když o mě mluvil při přenosu.

Zkus se zamyslet nad sebou, a pak kritizuj jiné. Že mám názor jiný než ovce ještě neznamená že musím být beran

Reagovat
smazaný uživatel

Kapitan, si to ty?

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

poviem to takto, nikdy

Reagovat
twelwer

Reagovat
stas87

Taak urciteee...ty si sa tu behom poslednych dvoch tyzdnov odkopal uplne sam. Ty si v kuse opakoval len o nadstavenom case, cize kde je ta informacna hodnota? Nevidel som ta snad nikdy pisat konkretne k ziadnemu timu BL ci obecne BL. Takze sa zasa vrat na zem.

Reagovat
smazaný uživatel

Protože můj přehled ne všeobecný, na rozdíl od tebe co se orientuje jen na Brémy, a kdoví jestli si vůbec pamatuješ když tam učil Ailton a další. A když padali výsledky jako 6:3. V té době se každopádně nastavovalo. Na rozdíl od posledních dvou sezón a už není jen Bundesliga, dneska ruská premiér liga pouhé dvě minuty a to je hrál tlaceny Petrohrad, přesto padl gól. Vůbec nechápeš moji myšlenku ale snažíš se být chytrý. Nebo máš snad pocit že slovenská fortuna liga není roky na úpadku, že něco co jsem napsal je špatně?

Reagovat
r3

No konkretne Fortuna liga uz par rokov ide aspon trosku hore. Este su tu samozrejme chybicky a je to samozrejme neporovnatelne s ceskou ligou (vid. tento brutalny prestupak u vas).

Reagovat
Ferguson6

Inak by ma zaujímalo v čom ide FL hore... Výsledky našich tímov v Európe sú každým rokom horšie, čoraz viac tímov má finančné problémy, tradičné kluby upadajú alebo sú na dosť zlej úrovni, skúsení hráči odchádzajú do smiešnych tímov, akurát mladým sa ako-tak darí, ale tí to nepotiahnu. Jediné plus je, že je konečne v telke a tie štadióny sú trochu lepšie. Aj keď najväčšie strašidlá v Trenčíne, Nitre a Prešove stále zostávajú (snáď už naozaj nie na dlho). Dokonca si väčšina tímov nedokáže zabezpečiť ani takú samozrejmú vec ako sú nové dresy na sezónu. Každý z klubov, ktoré dnes hrali nastúpil v minimálne jednu-dve sezóny starých sadách. Ako na dedine.

Reagovat
smazaný uživatel

podla tychto slovenskych tupcov ale vsetko fachči jak ma a vobec netreba vymenit štbakov majitelov

Reagovat
pistacik11

Len za koho ich chceš vymeniť? Bez tých ľudí to tuná jednoducho nepôjde, na to tu není prispôsobený ani systém ani mentalita.

Reagovat
Ferguson6

Neviem čo ty tu stále tliachaš o nejakých štbakoch majiteľov... Pre mňa nech tie kluby vlastnia aj Fico, Mečiar a Panna Mária, ak do nich budú dávať peniaze a budú tie kluby životaschopné. Kmotrík ani Poor nemôžu za to, že na východe sa nenájde žiadny človek, ktorý by tam dokázal spraviť aspoň jeden klub, ktorý by nebol na hranici prežitia.

Reagovat
aurelio

Takže tebe nevadí, že futbal na Slovensku je takmer bez výnimky dotovaný z kradnutých peňazí?

Reagovat
pistacik11

Chelsea, Juventus, Real, MU, PSG, oba Milána, BAYER, Wolfsburg, Schalke, Valnecia, Monako, Neapol, Totenhame, Zenit, Šachťar, Istambuly, Palermo, Barcelona

A dalo by sa pokračovať aj mimo futbal. Pozri sa bez takých ľudí by si tu mal ligu ako na Islande, lebo nikto kto si poctivo zarobí peniaze bez toho aby ich potreboval preprať, ich nebude bezodne utrácať v takéj diere ako je futbal, a už vôbec nie na svk, radšej to investuje do niečoho, čo mu zabezpečí zisky aj v budúcnosti a nebude ich vyhadzovať von oknom

Reagovat
aurelio

S niektorými tímami sa dá súhlasiť, najmä s tými, čo vlastnia Rusi, ale aj tak nechápem, prečo ti to pripadá normálne a malo by sa to tolerovať Existujú stovky ďalších tímov, ktoré sú podobne úspešné (aj keď často žijú na dlh) a robia to dobre aj bez úplatkov a kradnutých peňazí. Stačí sa pozrieť na nemeckú ligu, prípadne do Belgicka a Holandska, ...

Reagovat
exot12

Juventus je dotovaný z rodiny čo má podiel vo Fiate ak sa nemýlim, Real? Komu ukradol prachy? MU? Ak u teba podnikateľ = zlodej OK, Inter a AC, vlastnia ich Číňania, komu prachy ukradli oni? Bayer? Dotuje ich firma od ktorej si kupuješ lieky, Wolfsburg? Peniaze si im dal dobrovoľne pri kúpe auta, ak nejaké máš...

Myslím, že si pekne mimo keď píšeš takéto somariny

Reagovat
smazaný uživatel

Prave si vymenoval prave kluby ktore maju ku korupcii velmi blizko

Reagovat
exot12

Otázka bola odkiaľ zobrali love nie či majú alebo nemajú blízko ku korupcii

Reagovat
Ferguson6

ani najmenej... vadí mi skôr, že každé mesto má presne jedného človeka, ktorý dotuje futbal a keď on skončí, končí aj futbal v tom meste. To je možno dôsledkom toho, ako títo ľudia kluby riadia, ale odkiaľ tie peniaze majú je mi jedno.

Reagovat
aurelio

super

Reagovat
Ferguson6

Lepšie kradnuté peniaze do futbalu ako žiadne. Však keď ti to vadí, čo nejdeš protestovať aj proti vášmu majiteľovi, čo mal ísť do basy?

Reagovat
aurelio

Netvrdim, ze konal spravne, ale evidentne vela o tom pripade nevies, ked takto taras. Ondrejka je pri tych Sirokych a Pooroch iba chudbny pribuzny, ktory zbiera zakazky po oligarchoch a je rad, ze jeho firma robi aspon ma co stavat.

Reagovat
r3

Stadiony (to je obrovsky skok), stabilizovanejsie a zmysluplne fungujucejsie kluby (ako pred niekolkymi rokmi), zaujimavi hraci v lige a novy model sutaze. Oproti stavu pred cca 4-5 rokmi je to lepsie, aj ked samozrejme je to len uplny zaciatok.

Reagovat
Ferguson6

Zaujímavejší hráči? No neviem... Žilina, Slovan alebo Trnava mi prišli silnejší pred 4-5 rokmi ako teraz.

Reagovat
smazaný uživatel

Trnava iba vďaka Karhanovi, ktorý to mužstvo neskutočne potiahol. Inak to nebolo bohviečo.

Reagovat
Ferguson6

určite by sme tam našli viac kvalitnejších hráčov ako v súčasnom kádri... Inak aj Senica napríklad vtedy bola oveľa zaujímavejšia ako teraz. Ale zase taký Ružomberok bol nuda. Neviem no, ja vidím jediný posun v tých štadiónoch (aj keď v tých menších mestách je to všade ctrl+c a ctrl+v štadión) a v tom, že zápasy sú na viac ako jednej satelitnej televízii.

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa sa lepšie zapájajú mladší hráči. Hlavne my sme boli povestni, že k nám chodilo strašne veľa YouTube hráčov, ktorí neboli schopní hrávať ani v Becku. Posun podľa mňa malý je, a je to vidieť na prestupoch z ligy von, keď odchádza v posledných rokoch viac hráčov do lepších líg.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale je pravda, že mali sme trochu neskor aj veľmi dobre postavené mužstvo, ktoré sme neudržali. Sabo, Vlasko, Jendrisek, v tej dobe veľmi dobrý Mikovic s Conkom. Predtým tam bol Prochazka. To sa malo iba doplniť a bolo by to super.

Reagovat
Ferguson6

ale pozri si Európu... v tom čase dokázali naše kluby dôjsť aspoň do play off a Slovan dokonca do skupiny EL. Teraz všetci vypadávajú na priemerných kluboch z porovnateľných alebo o málo lepších súťaží. Zapájanie mladých hráčov je ok, ale v rozumnej miere, nie to na nich stavať. Však stačí si pozrieť rozdiel vo výsledkoch v Európe TN alebo ZA so skúsenými hráčmi a bez nich. Ružomberok tam skúsených hráčov má a síce sa to najmenej čakalo, tak postúpil. K Slovanu sa nevyjadrujem, to je len ako keď hráš FM a nevieš to hrať.

Reagovat
smazaný uživatel

Ferguson, liga nie je ziadne terno, to ale ani nebola pred piatimi rokmi. Liga bola vzdy tak o dvoch pri najlepsom o troch muzstvach, ktore aj tak pravidelne skoro v europe vypadavali. Nech tam hral aj Karhan, Jendrisek ci Vittek. Par vynimiek bolo za skvelych trenerov v Ziline. Ale aj tak body v skupinovej faze nezbierali a Slovan vytvoril negativny rekord. Jedina svetla vynimka bola Artmedia, ktora dopadla ako dopadla. Takze buchat sa do prs ze pred piatimi rokmi to bolo lepsie je dost trufale a trosku odveci. Pritom infrastruktura je uplne niekde inde ako ked ju porovnam pred tymi cca 10 a viac rokmi. Akademia v Ziline je spickova za ktoru by sa nemuseli hanbit ani podaktore ceske muzstva. Pamatam si roky cca 2003-2009. Kde Artemdia ci Zilina posobila v skupinovej faze, ale liga v tom case bola tiez celkom biedna. Pravidelne sa hralo na oranisku, jarna cast sa pravidelne posuvala, pretoze snehu bolo na mraky. Umele osvetlenie snad bolo len v Ziline a v BA, kombinacna hra bola jedine tak v morkych snoch az na par muzstiev. Mne sa vobec nezda zeby liga pred niekolkymi rokmi bola lepsie, ked si porovnam infrastrukturu, prestupy ci vysledky na medzinarodnom fore tak az na ojedinele vynimky to lepsie nevidim v prospech minulych rokov.

Reagovat
Ferguson6

tak výsledky v Europe su jasne pre minulosť, ked sme nekončili po prvých zápasoch... Nehovorím, že predtým bola terno, ale teraz to po športovej stránke nie je lepšie. O infraštruktúre som už povedal, že ok, tá sa zlepšila.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani vtedy nebolo. Ostatne kluby okrem Ziliny koncili tiez hned v prvych kolach. Artmedia mala dost stastie aj na los a ako zaziarila tak aj klesla, to bol akoze odraz kvality? Ze klub ktory postupi do LM za tri roky krachne? Detto Kosice. V tomto s tebou nesuhlasim v europe tiez nase kluby koncili este skor ako zacali az na tych par vynimiek ...

Reagovat
smazaný uživatel

podla mna ste mali lepsi tim za JJ ako za Karhana ale to je iba moj pohlad...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja s tým súhlasím. Za Karhana to bolo iba o jednom hráčovi. Škoda, že vtedy zduchol Koro Kone.

Reagovat
exot12

Máme 2 tými, ktoré majú dlhodobú koncepciu a ktorej sa držia. To podľa mňa nie je ani v ČR. Jasné niekto s tým nemusí súhlasiť a nemusí sa to všetkým páčiť, ale úprimne mne sa prístup Žiliny a Trenčína páči a veľmi oceňujem, že nespanikárili a nezmenili prístup keď sa nedarilo.

Ak budú aj ďalšie kluby pracovať s dlhodobou koncepciou, tak úroveň ligy pôjde hore, ale chce to čas a najmä sa to odzrkadlí na reprezentácii.

To čo spravila Sparta a Slávia je super. To u nás ešte veľmi dlho nebude, ale zaujímalo by ma čo bude potom? Aké budú ďalšie kroky v prípade úspechu či neúspechu? To čo spravili nie je reálne z dlhodobého hľadiska. Klub nemôže v našich podmienkach generovať zisk na každoročnú kúpu takýchto hráčov. Toto sa nebude opakovať rok čo rok. Preto ak by som si mal vybrať medzí zápasom Sparta-Slávia alebo TN-ZA pôjdem na zápas TN-ZA a nie preto, že som Slovák, ale preto, že radšej podporím niečo čo má hlavu a pätu ako niečo čo je super, ale nedáva zmysel. Je to ako vybrať si rande medzi modelkou a "normálnou", ale fajn holkou s ktorou sa budeš baviť a bude to mať zmysel.

Podľa mňa sa zlepšujú veľmi pomaly aj štadióny.

Reagovat
aurelio

Súhlasím a myslím, že akú-takú koncepciu vidno aj v DAC. Nevychovávajú síce kopu mladíkov, ale budujú štadión, akadémiu, majú solídny káder postavený na mládežníckych reprezentantoch, doplnený o nadpriemerných cudzincov. Navyše majú nespornú výhodu v tom, že ich podporujú fanúšikovia...

Reagovat
Ferguson6

To, že niečo má koncepciu ešte neznamená, že je aj dobrá... a podľa toho tvojho prístupu by si šiel radšej na zápas TN - ZA jako na zápas AC Miláno - Real/Inter... Ja by som si vybral zápas, kde mám väčši šancu kvality, na koncepciu sa pozerať nemôžeš.

Reagovat
smazaný uživatel

Prečo by sa nemohol? S tou Spartou má pravdu, v prípade neúspechu to hrozí dosť prúserom, navyše sú to poväčšine hráči nad 30 rokov, čiže ak sa úspech nedostaví okamžite, Sparta bude tam, kde aj pred týmito nákupmi.

Reagovat
Ferguson6

3/10 je väčšina? a prečo sa nmôžeš pozerať na koncepciu? lebo je to abstraktný pojem, nevidíš ju... A pokiaľ bude Sparta tam, dke před nimi, stále to bude dosť dobré.

Reagovat
exot12

Ty chceš porovnávať Spartu, Žilinu a Real?

To, že ty nepovažuješ koncepciu Žiliny a TN za dobrú je to čo som napísal, nemusí sa sňou stotožňovať každý, ale z môjho pohľadu je to jediná koncepcia v našich podmienkach momentálne. Uvedom si, že naša liga nebude nikdy tak silná a zajímavá ak sa ekonomické pomery v našej krajine nezmenia.

Áno ja považujem kúpu vstupenky za podporu daného mužstva, tak ako považujem za normálne si kúpiť pesničku a nie ju nelegálne stiahnuť.

Reagovat
Ferguson6

Prestupová politka Realu a Sparty je rovnakú, kupovať to najlepšie dostupné... tebe sa viac páči koncpecia Žiliny, takže by si asi uprednostnil ich před Realom. Tvoje porovnanie s pesničkami je tochu mimo...

Reagovat
exot12

Tak potom sa ti musí páčiť koncepcia Slovana, ten robí to isté.

Reagovat
Ferguson6

Páči sa mi, akurát nekupujú hráčov na správne pozície a hlavne ich nevedia riadiť.

Reagovat
exot12

Avšak "malý" rozdiel tam je, Sparta a Slovan si na to na rozdiel od Realu nedokážu zarobiť a toto mi na tom vadí a je to pre ne riskantné. Sú závislý na peniazoch majiteľa čo podľa mňa nie je dlhodobá koncepcia, ale krátkodobá vízia. Každopádne každý si tam nájdeme svoje

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím proč se s ním vůbec bavíte. On je blázen, všude už ho ignorují tak musí jít sem. Do poslední sekce, kde ho ještě neznáte.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím proč bych se nemohl vyjádřit. Těžko se budu vyjadřovat k Bundeslize když se nehraje. Že se ti můj názor nelíbí neznamená že ho musíš číst a reagovat na něj

Reagovat
smazaný uživatel

bacha na Kilnera

Reagovat
smazaný uživatel

Tu poslednu vetu som si precita asi 5x, to muset napisat Danko.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná nějaká vrozená vada, viz i ten další příspěvek. Anebo cizinec?

Reagovat
netopier

Ty si teda riadna porucha

Reagovat
xawi

Nitra dnes v zaklade 9 odchovancov, z toho 4 mladikov. Prave taketo timy nam v lige treba. Snad pod Galadom porastu a budeme mat dalsi priogresivny klub.

Reagovat
smazaný uživatel

a sedem hráčov z ich úspešného ročníka 97

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lokomotiv

Reagovat
Ferguson6

skôr treba kluby, ktoré budú mať kvalitných a skúsených hráčov doplnených o mladých, nie naopak... S juniorskými tímami v lige naše kluby v Európe nikdy nič nedokážu.

Reagovat
smazaný uživatel

V Európe. Práveže treba dať šancu mladým, nech sa ukážu v dospelom futbale, a potom ich kluby predajú za veľké prachy do lepších líg. To je jediná šanca zlepšiť úroveň našej ligy.

Reagovat
Ferguson6

Keby mali kluby nasadzovať juniorov, tak o akom dospelom futbale hovoríš? Nastupovať na Slovensku prevažne s mladíkmi je dosť veľké riziko, keďže 90% z nich má strop v priemere našej ligy.

Reagovat
xawi

Ale prave Nitra to ma jedna k jendej. Dokazali naspat dotiahnut skuesenych odhcovancov - Hrosso, Simoncic, Kona, Ivancik a k tomu pdola mna velmi perspektivnych hracov, ktori neboli v 20tke len kvoli tomu, ze hrali druhu ligu.

Pre mna je toto upny ideal - mat top dorast a davat sancu najlepsim z dorastu v Acku.

Pre mna je stale zahada, preco sa tak malo reprezentantov v U19 presadzuje vo svojich kluboch (aktualne napr. Salata v Trencine).

Reagovat
BílíAndelDrcKo

nemyslím si že neboli v 21tke len preto že hrali druhu ligu. Su perspektívni a kvalitní ale v novej 21tke je obrovská konkurencia a Balaj s Fábrym sa tom objavili. Pri súčasnom zložení im ale ani dobre ligové výkony nemusia stačit.

Reagovat
Lokomotiv

Salata bol u nas a on teda ziadne terno nieje a v Trencine bude mat sakra problem sa presadit.

Reagovat
Lokomotiv

Na to zabudni.Trend je jasny a velmi dlhu dobu sa menit urcite nebude.Vlastne ani inu moznost nemame.

Reagovat
Ferguson6

Prečo by sme nemali? Všetky slovenské kluby, ktoré dosiahli nejaký úspech v Európe (teda postúpili do skupiny LM/EL) mali najmä skúsené tímy doplnené o pár mladých, ak vôbec. Mali sa toho držať. Mladých treba posielať do klubov ako ViOn, Michalovce a Senica, kde naberú skúsenosti, aby potom mohli hrávať za Slovan, Žilinu alebo Trnavu. Ak má najlepší slovenský klub vekový priemer 21 rokov zo Slovákov, tak to je hanba.

Reagovat
Lokomotiv

Pri sucastnych majiteloch nasich klubov, peniazoch ktore su vo futbale a absolutne nulovom kredite ligy jednoducho inu moznost nemame.Nasa liga je uz len zmesou talentovanych mladikov ktorych zaujmom je co najskor odtialto odist a odpadom co sa inde nepresadi a je rad, ze si zahra aspon u nas.Cakat, ze z takejto ligy budu kluby uspesne v poharoch je nezmysel.Dobre pises, na pohar potrebujeme vyvazene muzstvo a nie dorastenecky vyber.Problem je v tom, ze hraci co za nieco stoja a su v naj. futbalovych rokoch ti tu nasu ligu jednoducho hrat nepojdu boli by blazni aby sa tu zakopali.Pri dnesnom nastaveni klubov a ligy ako takej nam ostava iba cakat na obcasny uspech, chyba proste kvalita.Otazkou je ci mame moznosti robit u nas futbal inak ako ho robime teraz.Odpoved je jasna, nemame.

Reagovat
Ferguson6

Ale práveže Slovan dokáže prilákať aj hráčov, ktorí sú v dobrom veku a pomerne kvalitní, akurát tam tí hráči zabudnú hrať futbal alebo hrajú mimo svojej pozície. A zase aj odpad z kvalitnejších líg môže byť stále dobrý na to, prejsť cez mužstvá ako Bnei Yehuda alebo Lyngby. Podľa mňa na to tak polovica klubov v lige má a teda okrem ZA a TN ani nestavajú výhradne len na mladých hráčoch, ale keď vidia, že nie je konkurencia, tak sa ani nesnažia. Preto som dúfal a budem dúfať budúce leto, keď už bude NFŠ, že Slovan spraví niečo podobné ako Sparta toto leto a za každú cenu bude chcieť získať čo najviac kvalitných hráčov (aj keď samozrejme to nemusia byť zrovna hráči ako Mavuba alebo Kaya). Potom by boli ideálne, keby ligu vyhral s číslami 32-0-0 a ostatní by mali motiváciu mu nejako konkurovať. Nech mi nikto nehovorí, že na to Poor, Fiľo, Világy alebo Soták nemajú. Proste nech je tam aspoň pár klubov na úrovni ZA 2008-2011, Slovana 2010-2012 alebo Trnavy tiež zhruba 2012-2014. A potom niečo ako Dukla 2010, Senica do roku 2013, Ružomberok teraz, predtým Myjava, Košice atď. Proste správny mix mladých a skúsenejších hráčov (ktorí nehovorím, že nemôžu byť odchovanci).

Reagovat
smazaný uživatel

keď Slovan vyhrá ligu 32-0-0 tak definitívne končím so slovenský futbalom

Reagovat
smazaný uživatel

asi ako s posobenim tu na eurofotbale nie

Reagovat
stas87

Kebi ti hraci boli fakt tak kvalitni, tak nejdu do Slovana ale do horsich timov lepsej ligy ako je slovenska. Slovan by mozno potreboval nadviazat kontakt s agenturami ci scoutami tak, aby si hracov co chce podpisat aspon nejaky cas odsledoval a nekupoval ci nebral hracov, ktori su zadarmo ci im konci zmluva. Pretoze z takych hracov je terno tak cca jeden zo siedmich. A Slovan prave casto ma sest priemerakov, ktori ho stoji na nase pomery dost peniazi a odchovanci zahraju +- to iste co tychto sest priemerakov.

Ak bude mat Slovan a Trencin konecne potrebne zazemie a kvalitnu ifnrastrukturu, tak sa dvihne zaujem o futbal v tychto mestach. To teoreticky moze znamenat dalsi priliv peniazi do tychto klubov a celkovo to moze znamenat aspon to, ze Trencin automaticky nekyvne na prvu ponuku z Danska, Polska ci Belgicka. Na toto ja osobne trosku aj spolieham, ze az bude stadion postaveny, tak AS nebude hned predavat ale skusi si hracov nejaky cas podrzat a postupi s nim do skupiny EL.

Ked davas priklady z minulosti nasich klubov, tak nezabudni ze kvalita stupa vsade po europe. Casy kedy sme sa smiali timom ako je Gabala, Vardar alebo APOEL su davno prec. Skor by som to videl tak, ze cyperske, azerbajdzanske ci timy z Kazachstanu zvysuju svoju kvalitu, tak my stagnujeme. Za vsetko mozu peniaze, ktore tam davaju statne firmy ci sukromnici a odraza sa to potom na ich kvalite. O brazilcoch, ktorych ma napriklad Ludogorec si mozme len snivat. A to je Razgrad ohromna diera, svoje zapasy museli hrat v Sofii, co je myslim 300 kilometrov od Razgradu.

Reagovat
Ferguson6

Vardaru sa podľa mňa smejeme stále, APOELu sa nikdy nikto nesmial... Keby ti hráči boli kvalitní, nešli by do Slovana. Keby bol Matič kvalitný, nešiel by do Košíc? To isté Džeko a Teplice? Aj kvalitní hráči môžu ísť do Slovana, ak o nich nie je záujem inde, resp. chcú hrať o titul, v Európe a podobne. Z 15. klubu holandskej ligy sa nedostaneš ani do predkola. Problémom v Slovane je, že tí hráči tam proste nejako zabúdajú hrať futbal a tréneri ich stavajú na úplne mimo pozície. Savičevič ako veľký talent na AM hráva v Slovane DM, to isté Mauro. Priskina pchali na krídlo, Zreľáka na LB. Proste úplne nelogické kroky. A potom keď tam hrali hovno, kúpili ďalších. Fakt Football Manager, ale ako keby Kmotrík jr. ani tréneri nevedeli, čo znamenajú tie zelené/oranžové krúžky pri profiloch hráčov.

Reagovat
stas87

Ja to bral tak, ze v minulosti sme mali lepsich timov ako bol APOEL, nie v sucasnosti. Ale Matic ci Dzeko prisli ako mladici do Kosic a Teplic. Pozri ale, koho sem taha Slovan. Uz starsich a skusenejsich hracov, nie mladikov, ktorych mozu v buducnu vyhodne predat. A ked sa uz skusenejsi hrac rozhoduje medzi Slovanom a dajme tomu Bröndby, tak si vyberie odchod do Kodane. Hlavne kvoli peniazom a nie sportovej stranke. A uprimne- zivot v Kodani ci obecne v Dansku je na vyssi urovni ako Bratislava a Slovensko. Slovensko neponuka nic navyse a tak ti hraci idu kludne aj do toho Danska alebo Polska.

Slovan ja nesledujem, ten klub ma az tolko nezaujima. Zasa ale neverim tomu, ze ak by ti hraci hrali na svojom poste, tak by tu ligu prevalcovali. Tak trenerovi snad do toho Kmotrik nekeca, nie? Ak ano, tak by ten trener mal skoncit, kedze mu nejaky saso robi bordel v time.

Reagovat
smazaný uživatel

Problem hracov Savicevic je ze su mladi a aj ked sa vo svojej vekovej kategorii zdaju byt velmi dobry tak v lige uz sa tak vyrazne nevedia presadit (i ked maju stale kvalitu), treba mu dat cas tak ako Demianovicovi aby mohol napredovat. Ale ten cas potrebuje aj Sevcik ci Kotula. Potreboval ho aj Pinte ale on dostane ponuku a hned sa vidi majstrom sveta a ide prec, to je to co vravel ml.kmoter ze jednoducho nevie udrzat hracov bo rodicia maju vacsi ambicie ako samotni hraci ( o manageroch ani pisat nebudem)

Reagovat
Ferguson6

Tak keď hrá mimo svojej pozície, tak sa mu presadzuje ťažko. S tým o rodičoch a manažéroch súhlasím.

Reagovat
r3

V prvom rade treba, aby sa udrzal sucasny trend resp. aby do tej uplnej spicky ligy pribudol este niekto. Dlho to bol Slovan a Zilina, posledne roky je to aj Trencin. Ja osobne verim Dunajskej (novy stadion, lokalpatriotizmus a slusny majitel), Trnava by sa konecne mohla dockat normalneho majitela/koncepcie. To automaticky posunie aj zvysok ligy hore, najma ak budu normalne stadiony vsade. Ked sa k tomu prida na urovni 1-2 tradicne kluby z tych najvacsich miest (Kosice, Presov, Nitra, Bystrica), tak ta liga bude vyborna. Samozrejme vzdy to bude doplnene mensimi/lokalnymi klubmi, ale to nie je nevyhnutne negativum.

V tejto teorii je sice niekolko "ak" ale ak by som mal tipovat, tak momentalne toto vidim ako realny optimisticky scenar.

Reagovat
smazaný uživatel

A to sa ti akoze paci aby hralo za tvoj klub 9 brazilcov a iba kapitan ma domace obcianstvo? (mimochodom aj kapitan s domacim obcianstvom je bulhar, rodeny v brazilii)

Reagovat
stas87

Ja pisem niekde ze sa mi to paci? Pokial si nemozes dovolit vykupit to naj slovenske z ligy, tak budes nuteny si to doplnit kvalitou zo zahranicia. Tak to skratka je. Ja uz som viackrat pisal, ze sa mi nepaci, ze za AS hraju traja ci styria slovaci, podla mna by ich malo byt stabilne pät alebo dokonca sest. Ved o co horsi by bol nejaky slovak ci odchovanec ako Klooster?

Reagovat
smazaný uživatel

Neber to osobne. My v slovane tych "klosterov" mame tiez dost....

Reagovat
stas87

V pohode. On ten problem je sirsi, teda vnimat sa musi vo väcsom kontexte. Ten trend v nasich kluboch je stale taky, ze pokial mas mladeho odchovanca za minimalne peniaze a jeho konkurentom je uz 23-25 rocny cudzinec, tak ten cudzinec ma logicky väcsi plat. No a ked ten cudzinec hra zle, tak ho trener skor podrzi, pretoze zaraba trebars aj 8x tolko co ten odchovanec, ktory is posedi na lavicke. Samozrejme toho domaceho hraca nebude bavit vecne sediet za male prachy, takze po case si bude hladat nieco ine za väcsie peniaze. No a to nieco ine moze kludne byt tretia ci stvrta liga v Rakusku...v horsom pripade. V lepsom sa ten hrac dostane do Polska napriklad alebo si ho vsimne nejaky cesky klub.

Neviem ako presne sa vyberaju hraci do Slovana alebo Trencina, ale zaujimalo by ma to. Petoze urobit kazetu s naj momentkami toho hraca je lahke. Ale sledovat ho dlhsiu dobu, zistit si o nom nieco viac ako je len sportovy vykon, ci zapadne do klubu, aklimatizacia na krajinu...to vsetko my fanusici nevieme a nikde sa o tom nedocitas.

Reagovat
Lokomotiv

Tak Slovan je nazorna ukazka ako sa futbal nema robit.Ten klub ma peniaze a to je asi tak vsetko.O tom je skoda sa bavit.Ked povazujes hracov ako De Sa, Schett,Savicevic,Sekulic... za kvalitu ok ja si to nemyslim.To je x krat prebrany odpad.Preco myslis, ze hraju nasu ligu a prichadzaju do nej castokrat zadarmo pred koncom zmluvy, keby boli kvalitni o nasu ligu ani nezakopnu.32-0-0 neviem ci by bolo najstastnejsie pre nich vyhrat ligu takymto sposobom skor keby sa bili o titul do posledneho kola a museli by makat celu sezonu bolo by to lepsie.Kmotrikovci to takto prezentuju uz teraz, ze stavaju europsky klub pre novy stadion.Pri ich vedeni klubu ani novy stadion nic nezmeni.Samozrejme ze Poor a spol. na to maju ale tam nieje zaujem a ani manazerska kvalita pohnut tie kluby dopredu.Tak bolo by to idealne mat v lige vsetko stabilizovane kluby v naj. financnej kondicii, ale to je na Slovensku cista utopia.

Reagovat
smazaný uživatel

pises ze by mal Slovan alebo hocikto iny nakupovat ako Sparta. Stale nadavame ze nakupom zahranicnych posil straca klub identitu (nepisem o 2-3 troch kvalitnych hracoch ale o 10-12) a teraz to je akoze spravne lebo sa nakupuje kvalita,aj ked zo zahranicia? Myslim ze by mali hravat predovsetkym odchovanci doplneny max. 2-3 hracmi zo zahranicia.

Reagovat
smazaný uživatel

Galád .

Reagovat
rabl

Sa nám to roztrielalo v tom prvom kole

Reagovat
smazaný uživatel

Ixino jak začala obhajoba ?

Reagovat
zgeroTT

zbieranim skusenosti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ešte neprovokuj, len aby nám zajtra Seničania nedali po papuli

Reagovat
Degree

Reagovat
rabl

Horenos sa skoval. Uz bolo tych faciek pre neho dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Slovensko a slovenská futbalová liga povstaň,

..... ,,Národné futbalové bašty,, ...

z veľkých miest sa vracajú do ligy.

Štatistiky diváckeho ošiaľu prvého domáceho zápasu :

2013/ 14 Dun.Streda 3.899

2014/ 15 Podbrezová 1.812

2015/ 16 Skalica 3.105

Michalovca 4.408

2016/ 17 Prešov 3.039

2017/ 18 Nitra 3.500

- No comment

Reagovat
Ferguson6

bolo by sa pozrieť, koľko ich bolo na poslednom zápase v tej sezóne

Reagovat
Emmett Brown

Čisté konto DACu som trafil v suchom tričku, Podbrezová 0 striel

Reagovat
cink

Severouhersky král si

Reagovat
Emmett Brown

Diky ale z Arpadovcov, Anjouovci su mi nesympaticki

Reagovat
cink

EuroFotbal.cz aka nerozumím

Reagovat
jany kozak

si debil?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jany kozak

Reagovat
Emmett Brown

Tvoja škoda, bol to celkom dobrý vtípek

Reagovat
ratusek

MŠK tonám to hezky začíná z Nitry se body vozit nebudou lehce, ale to byl hnus. Doufám že to je jako vždy dáno pomalým rozjezdem. Ale tým co porazí Kodaň nedá nováčka a výmluvy na nadšení mě nezajimají. No snad 3 body nebudou na konci chybět

Reagovat
smazaný uživatel

Tahle Nitra je bejvala Plastika?

Reagovat
smazaný uživatel

Presne naopak.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl to první standardně profesionální klub v Československu - FC Nitra.

Reagovat
smazaný uživatel

FC Spartak Trnava Adam Jakubech mieri do francúzskeho klubu OSC Lille.

Reagovat
smazaný uživatel

z prestupu Haraslína nebude nič, vážne zranenie kolena ho vyradilo na zvyšok roka.

Reagovat
Emmett Brown

och

Reagovat
smazaný uživatel

vidím tam istú paralelu z Dudom snáď to dopadne dobre, lebo v Poľsku už nemá čo...

Reagovat
BílíAndelDrcKo

z prestupu Haraslín zišlo už pred tým Lechia ho odmietla predat.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zase dalsi rok mu konci zmluva, cize minimalne v zime, ak nebude ochotny podpisat novu, ho bude chciet Lechia predat. Cize ak sa Dijonu ozaj paci a chce ho, tak ho mozu v zime kludne kupit za dajme tomu 500 tis., mozno aj menej. Ale je to velka skoda, v Lechii si ho velmi chvalia.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

„Prehralo lepšie mužstvo. Súper len odkopával všetky lopty, ľudia ho hnali dopredu. Nitre tento štýl vyhovoval. My sme mali svoje šance, ale už keď sme sa do nich dostali, rozhodca občas niečo chybne zapískal. Nemôžeme sa však naňho vyhovárať, len napraviť si renomé na vlastnej pôde,“ nechal sa počuť stopér Denis Vavro, ktorý s kolegom Králikom musel brániť bývalého kolegu z dvadsaťjednotky Filipa Balaja. Ten im napokon šupol víťazný gól. „Filip reálne v tomto dueli nedokázal nič. Pár lôpt sklepol, hlavičky sme však vyhrávali. Ľudia ho tu ale majú radi, dal gól, musí byť rád. Mužstvo našich kvalít, ktoré hralo pár dní dozadu Ligu majstrov, však takýto lacný gól od slabého mužstva nesmie inkasovať,“ lomcovali emócie po stretnutí s dvadsaťjedenročným futbalistom.

chalan má prejav drbalu od piva....

Reagovat
Walter_Sobchak

Nezvláda skoro ako niektorí diskuteri na EF

Reagovat
netopier

Reagovat
smazaný uživatel

"lomcovali emócie po stretnutí s dvadsaťjedenročným futbalistom"

Reagovat
BílíAndelDrcKo

s každým po zápase lomcuju emocie myslím že všetci sme hrali futbal ale raz som profesionál tak sa k tomu tak aj postavím nehovoriac že sa nemám čo vyjadrovat k druhým a ešte aj konkretne... zachvilu su spolu v repre

Reagovat
netopier

Reagovat
pistacik11

Není on ten ixini?

Reagovat
jany kozak

Reagovat
r3

Reagovat
smazaný uživatel

Toto bude hráč ako Václav Kadlec, ktorý sa zo zahraničia vráti, lebo sa nenaučil jazyk.

Reagovat
smazaný uživatel

Trosku jednoduchsi chalan...

Reagovat
monkej

V posledných zápasoch Žiliny som sa na neho trochu viac zameriaval a čoraz viac mi začína pripomínať Škrtela v určitých ohľadoch, týmto vyjadrením to len potvrdil.

Reagovat
smazaný uživatel

nahovorí reklamu pre Smer?

Reagovat
r3

Droppa v Slovane

Reagovat
smazaný uživatel

ten co ma ist k nam v zime a siel do II. tureckej?

Reagovat
r3

Ano. Kaficko styl ako vinko.

Reagovat
smazaný uživatel

jedine pozitivum ze podpisal zmluvu iba na rok

Reagovat
smazaný uživatel

To nie je mozne Tak hlupy nemoze byt ani Kmotrik

Reagovat
smazaný uživatel

Droppa.. mňa drbne

Reagovat
BílíAndelDrcKo

to su tie kvalitné posily ...reálne Slovan asi nevie vobec kde hladat, navyše o hráčoch nemaju žiadny prehlad

Reagovat
smazaný uživatel

Však skautovali 1200 hráčov alebo koľko. Tam skauting riadi Valovic asi.

Reagovat
zgeroTT

mne sa to lubi

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
jany kozak

Ixino stale nezvestny?

Reagovat
pistacik11

Išiel k babke na prázdniny, a nemá tam WiFi

Reagovat
Degree

Ticho pred búrkou

Reagovat
smazaný uživatel

Senica, krásny góly, ale inak totálne márna... to bude prevar tento rok od nich... a naši Pat a Mat Skovo a Kleščo zase dnes predvádzali svoje .. od nás nemastný-neslaný výkon, na Senicu to možno stačiť bude, ale na zvyšok ligy horkoťažko...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nevíš jak hrál Smékal? Viděl jsem, že v poločase střídal, takže asi nečekám žádný parádní výkon..

Reagovat
smazaný uživatel

behal celý polčas bez lopty, ale to celé mužstvo Senice

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som Senicu tak tragicky nevidel. Polovica hráčov nie je v SE ani dva týždne. AS je trochu inde prípravou a zohratosťou ,ale debakel sa nekonal. Je to smutné, ale je to obraz našej ligy...

Veď nežiaduci mladí pozberanci po pár týždňoch či dňoch prípravy dokážu držať krok s tak ambicióznym tímom, ako je AS. Bohužiaľ alebo vďaka tomu bude hrať SE o prvú šestku a pokojný stred.

Reagovat
Gryphonheart

SB si jde pro titul A Prešov do druhý ligy.. s neexistující obranou budou mít tu záchranu asi dost těžkou

Reagovat
smazaný uživatel

Prešov fakt nie je meritko to je mužstvo na úrovni ČFL

Reagovat
Emmett Brown

Dovolím si povedať, že v našej druhej lige je momentálne aj 8 lepších tímov ako Prešov...a to je v lige ešte Senica

Reagovat
Ferguson6

8 lepších tímov v 2. lige lepších ako Prešov? Však tam sú reálne len Skalica a Šamorín, ktorí môžu pomýšľať na postup

Reagovat
Emmett Brown

Môj názor síce je možné čo tvrdíš, ale podľa mňa by každý z tých trochu stabilnejších druholigistov mal dôstojnejšiu rolu v lige ako tento zdecimovaný Tatran.

Reagovat
Darren Fletcher

ved ale ten isty Tatran (doslova ten isty, kedze si nechal kader) v druhej lige dominoval pred dvoma rokmi

Reagovat
Emmett Brown

Ligu vyhral preto, že Košice s Mikulášom mu doslova darovali postup a musíš brať do úvahy aj atmosféru neistoty a celkovo psychické rozpoloženie tímu dnes. Navyše dnes vyzerá tá špička druhej ligy celkom inak, sú tam tímy, ktoré majú ambíciu postúpiť, narozdiel od situácie vtedy.

Reagovat
Darren Fletcher

no idem si poriesit nejake veci sprav mi dovtedy idealne jedenastky dvoch najsilnejsich druholigistov, nech si to porovname..ak mas cas :)

Reagovat
Emmett Brown

Ok chlapci, ste dvaja a argumentačne na to nemám z princípu, lebo odkedy je Petržalka dole tak prvé dve ligy už nesledujem tak podrobne, ale neverím tomu, že to čo uhral Prešov na jar (6 bodov) by nebol schopný uhrať hociktorý tím z tej prvej osmičky čo bola v dvojke. Samozrejme sa môžeme baviť o tom, že PO nemal motiváciu keď nemohol vypadnúť, ale to mužstvo je v zlom stave a kvalita kádra nie je všetko.

Reagovat
Darren Fletcher

okej tak pozri, v momentalnej (alebo jarnej) situacii, ked je presov psychicky totalne na dne, by mozno skalica uhrala viac... ale keby hrala skalica ligu od zaciatku, mozno by sa dostala do podobneho rozkladu. nejde len tak nahradit ani hypoteticky tim v pici inym timom, ktory nema ziadny problem a povies si, ze by zahral viac :)

Reagovat
Emmett Brown

Určite máš pravdu, takto postavené to beriem ja mám Tatran rád, ale momentálne tej lige nič nedáva a je skôr na smiech, na tom sa myslím zhodneme a to som aj chcel na začiatku mierne neohrabanym spôsobom povedať

Reagovat
Ferguson6

kto tam má reálne šancu a ambíciu postúpiť okrem tých dvoch, ktoré som napísal?

Reagovat
aurelio

ViOn dnes zahral skvele, prakticky celý zápas dominoval, možno až na 2-3 päťminutové úseky, kedy prebral iniciatívu Ružomberok. Za ten hral prakticky iba Gál-Anderzly, ktorý bol akčný, navyše dal gól a mal ešte dve sľubné šance.

Z ViOnu hrali výborne prakticky všetci, mne sa najviac páčili Chren a Cleber, ktorý hral síce trochu viac na efekt, ale skvele sa na neho pozeralo. Taký dlhý potlesk striedajúci hráč ViOnu už dlho nemal. Urgela a Sládek sú silní a zároveň veľmi pohybliví, myslím, že v útoku konečne nebudeme mať slabinu.

Trochu ma zarazilo, že pravého obrancu hral ľavák Záhumenský (asi kvôli zraneniam Karlíka a Dobrotku), čo mužstvo limitovalo pri ofenzíve, keďže si musel každú druhú loptu zasekávať do ihriska. V defenzíve bol pomerne dobrý, i keď G-A mu celkom zatápal.

Reagovat
Pedro10

Cleber keby skôr dal loptu od nohy , tak by bol oveľa platnejší. Takto sa strácal vo vlastných klučkách. Mne sa páčil De Oliveira, ten už druhú sezónu ma stred pod palcom. Škoda Sedlakovej šance, si ich pekne povodil.

Reagovat
aurelio

Mateus bol dobrý, to je pravda. Kontrolu lopty má na naše pomery skvelú, akurát je trochu statický a mám dojem, že väčšinu prihrávok smeroval na najbližšieho hráča.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako sa ti páčil Hornik?

Reagovat
aurelio

Nikolič sa mi páčil viac, bolo na ňom vidno, že je skúsenejší, ale ani Horník nebol zlý. Asi dvakrát to jednoducho odkopol na tribúnu, ale mal tam aj jeden prienik, kedy umne vyviezol loptu. Ale dnes zahral dobre celý tím, Ružomberok stredom prakticky nič nevymyslel, takže som zvedavý na ďalšie zápasy.

Vie zahrať aj pravého obrancu? Tipujem, že keď sa Dobrotka zotaví, bude v strede s Nikoličom práve on.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

vie spolahlivo ale nie je to ono... v TT ho tiez vytlačali na kraj z nudze a vyslovene sa tam niektore zapasy psychicky trapil. Futbalovo do zadu to bolo ok do pred nič moc na to nema prepdoklady.

Reagovat
aurelio

Nevieš, či prišiel iba hosťovať alebo mu skončila zmluva?

Netuším teda, kto bude hrávať vpravo. Šport tipoval zrovna Horníka, ale pri tej konkurencii na stopérovi a v strede zálohy je dosť možné, že tam postavia jedného z dvojice Karlík - Bariš. Záhumenský dnes nebol zlý, ale nikdy som nevidel ľaváka na pravej obrane, bolo to celkom neprirodzené.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

nie som si istý ale myslím že mu skončila zmluva...som si istý že do TT sa už nevráti, on potrebuje znova nakopnut a u nás nie je priestor

Reagovat
smazaný uživatel

ja som ho napríklad videl prevažne na zimu, ale tam sa mi celkom páčil, na ligu to môže byť veľmi kvalitný hráč podľa mňa

Reagovat
BílíAndelDrcKo

tak bol to mládežnícky reprezentant potenciál v nom je ale u nás zostal mladší aj lepší Oravec na stoperovi. Pre oboch priestor nebol takto má šancu presadit sa inde. Myslim že to je korektne

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa pri odchode Hladika a Totha by si zahrali obaja. Navyše Hornik je univerzal, čo je plus.

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa práve na stoperovi miesto je. A ak by sa mu podaril polrok v ZM, tak by hneď na jar mohol nastúpiť namiesto Totha. Lenže na Hornikovu smolu je veľmi neoblubeny u Vladka Poora a Dušana Keketiho, ktorí vyslovene trénera Hucka žiadali o nenasadzovanie Hornika. Také typicky poorovske sedlacke. Držím mu palce, snáď sa vráti. Rád by som videl na hosťovaní aj Oravca, keďže očividne mu Maestro miesto v zostave nedá. Polrok v takej Senici by mu len pomohol.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

nechcel som tu vytahovat aj nefutbalove veci ale práve pre niečo take ako píšeš som napisal že som si istý že sa do TT nevráti a pre neho je to len dobre. Potrebuje nove prostredie a snád sa mu podarí presadit inde.

Reagovat
smazaný uživatel

Denník šport je momentálne skôr odpad ako relevantný denník.

Reagovat
aurelio

To si nemyslím, minimálne čo sa týka slovenskej ligy sú o míle pred ostatnými médiami...

Reagovat
smazaný uživatel

Výrazne skrátené reportaze, predsezonna príloha totálne bez obsahu (aj keď som videl iba 1 stranu tam kde bola Trnava, ale bola slabá) . Oveľa lepšie a komplexnejšie zhodnotenie sa človek dozvie tu. A to, čo sa stalo s hokejovou sekciou je už úplná katastrofa. Denník šport bol známy dobrými inside info, ale trz sú skôr prestupy a špekulácie v diskusii na hokejportali ako v Športe.

Reagovat
aurelio

Reportáže zo zápasov? Tie podľa mňa nemajú v denníku čo robiť, keď zápas skončí po uzávierke, tak sa o ňom dočítaš až o dva dni, a to je samozrejme blbosť.

Predsezónna príloha bola dobrá tak 4-5 rokov dozadu, potom to zúžili na jednu otázku pre trénera a odstavec o letnej príprave. Súhlasím, že by to chcelo lepšiu analýzu, no vezmi si, že väčšina tímov nemá pri ligovom štarte ani zďaleka uzavretú súpisku, takže to, čo by tam napísali, by už prakticky po týždni nemalo žiadnu výpovednú hodnotu.

O hokeji nečítam, ten ma nezaujíma, takže to posúdiť neviem. O cyklistike píšu veľmi dobre (i keď sú samozrejme saganofilní), o tenise detto a atletiky tam síce veľa nie je, ale keď sa niečo deje, zdá sa mi to v pohode.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja neviem, ja by som v športovom denníku čakal nejaký rozbor a nie "Sita" článok, že v 62ej sa presadil po dorazke Karol Pavelka. Na to mi stačí si prečítať štatistiky zápasu.

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

Kukal som polčas a mne sa páčil. Tak som skúsil, či to nie je iba môj pocit. Pravého obrancu vie, ale tam mu to nejde. O dosť lepšie mu to išlo vľavo, ale ako píše Drcko je to čistý stopér. Verím, že Dorotka ho neposadi.

Reagovat
aurelio

Dobrotka je vraj dokonca kapitán (čo sa mi osobne nepáči, najmä keď sú v klube hráči ako Chren, Kováč a Orávik), takže bude mať dôležité miesto v zostave. Neviem však odhadnúť ako je na tom s kondíciou. Nikolič je môj obľúbenec, dúfam, že keď sa dostane do pohody, bude opäť patriť medzi najlepších stopérov v lige. Predpokladám, že Horník bude musieť ísť na kraj, takto to vyzerá, že pri plnej sile bude dokonca až štvrtý stopér (a to ešte netuším, čo je zač ten nový Jančura).

Reagovat
smazaný uživatel

Kováča by som chcel do TT od vás, tak snáď sa mi splní želanie. Dorotka sa podľa mňa posadí sám výkonmi. Nikolic medzi najlepšími nebude nikdy, lebo ma veľa skratov.

Reagovat
aurelio

Kováč sa už asi sťahovať nebude. Býva tu za kopcom, má svoj vek a zdá sa, že je vo ViOne spokojný. Pamätám si Nikoliča spred pár rokov a bol výborný. To, že mu to v Trnave nesadlo, nič neznamená, tu bude určite dobrý.

Neviem, prečo si proti Dobrotkovi taký vysadený, on bol herne na úrovni všade, kde hral, akurát ho stále sužovali zranenia. Tu na neho nikto tlačiť nebude, má čas sa zotaviť a to mu môže vyhovovať. Ide len o to, či dokáže získať kondíciu a vydržať zdravý do konca sezóny.

Reagovat
smazaný uživatel

Práve preto, lebo Dorotka je odrovnany zraneniami. Inak to bol samozrejme veľmi dobrý stopér.

Reagovat
aurelio

ViOn nie je taký bohatý klub, aby si mohol dovoliť platiť drahého zraneného hráča, určite ho majú preklepnutého. Zlomená ruka nie je nič, s čím by za 2-3 týždne nemohol nastúpiť.

Reagovat
monkej

Nikolič bol prvý polrok v Spartaku výborný, ale vtedy sme mali celkovo najlepšie mužstvo za posledné roky, takže ľahko zapadol do tímu. Potom v lete sa to najlepšie rozpredalo, silnel tlak na Jarábka, ktorý rozbil kabínu a pred otvorením štadióna šlo všetko dolu vodou. Takisto aj Nikolič, ktorý začal robiť chyby a veľa faulov, každý zápas som tŕpol, aby zas nedostal červenú.

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže Miloš sa bohužiaľ moc v tomto nezmenil. On mohol vyfasovat dve žlté karty aj v prípravnom zápase proti nám. On robí neuveriteľne hlúpe fauly.

Reagovat
pistacik11

Pici strelcov som chcel dať gal andrezly, pacinda, balaj a dám vitteka, catakovica, a toho gruzinca s TT, tomu sa povie pekný fail

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

gal andrezly bol lakavy, ale tam clovek nevedel aku zostavu ruza postavi

Reagovat
Aldeano

Mareš

Reagovat
smazaný uživatel

už 2 hetirky v tejto sezóne

Reagovat
smazaný uživatel

V zime do Číny za 5 mega

Reagovat
Aldeano

A počkej až se do toho dostane Droppa

Reagovat
adman72

Presovu by bolo lepsie v nizsej lige...takto zasa vyzera na fackovacieho panaka...zial...

Reagovat
nani92

do toho vylučenia hrali dobre, mali aj viac šancí než my by som povedal

Reagovat
smazaný uživatel

Boli nebezpecni ale nedotiahli to dokonca. Na toto si musime zvykat, ze to super zavre a hra na brejky. To hral zlin, pjunik, lyngby aj tatran.. mne sa to paci co hrame ale este toho treba vela vyladit.

Reagovat
smazaný uživatel

Bol si v Poprade?

Reagovat
nani92

Nie

Reagovat
adman72

Zapas som nevidel. Preto ma tesi to co citam, ze to nebolo celkom zahodeny zapas. Snad sa to zlepsi.

Reagovat
nani92

kokoti proste, slovenským amatérom dajú 5 kúskov, ale dánskym to nie

Reagovat
smazaný uživatel

Dánsky dnes dostali v lige 4

Reagovat
nani92

ako neverím, že by sme cez Kasnodar prešli, ale aspon by to oblo dôstojné vypadnutie

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan je dno slovenského fotbalu

Reagovat
sk333

Včera som pozeral po troške všetky zápasy na Huste. Trenčín podľa mňa v pohode, len v prvom polčase príliš veľa akcii cez stred. Gong má potenciál byť lepší ako napr. Aliko Bala. Trochu sklamal Beridze, ale zas nie každý zápas výjde. Abdul by podľa mňa lepšie zahral na AM ako na DM, pretože vie prejsť cez hráča i dobre rozohraťa naopak na poste defenzívneho je málo dôrazný.. Ďalšia alternatíva je Halgoš. Škoda, že nesdostáva šancu.Inak verím, že aj Prešov pôjde výsledkovo hore. Maduka a Adekunle by boli pre nich posilami.Prekvapili v tomto kole Zlaté Moravce. Dalo sa na to pozerať.

Reagovat
Ferguson6

200. za návrat Dukly v budúcej sezóne na Národnom atletickom štadióne

Reagovat
xawi

Neviete, preco nehrali Udeh a Issa za Presov?

Reagovat
Darren Fletcher

boli na tribune, trener Jantek este nerozhodol, ci ich chce definitivne..tento tyzden ma padnut rozhodnutie

Reagovat
adalbertus
Reagovat
adalbertus

mimochodom kedy bude vyhodnotenie?, ufak sa nevie dočkať...

Reagovat
Darren Fletcher

ako na zavolanie :)

Reagovat
smazaný uživatel

presne.......ale nechcelo sa mi rátať divákov...vidím že mi fandíš.....

Reagovat
smazaný uživatel

ale...kurnik...nebol som Ďaleko ani s počtom divákov...no polepším sa...

Reagovat
Darren Fletcher

Fortuna liga diskusia fantasy VYHODNOTENIE 1. KOLA

Traja strelci - toľko bodov, koľko dajú gólov

Mužstvo čisté konto - Ak áno, dva body.. ak inkasujú raz – 0 bodov.. za každý ďalší gól mínus bod

Počet gólov v kole: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 1 gól - 1 bod

Karty dokopy: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 2 karty - 1 bod

Návštevnosť: tolerancia 300 divákov - 1 bod. presný tip bonus: 10 bodov!

Strelci: Balaj, Pekár, Pačinda, Gong, Paur, Kováč, Katona, Mareš - 3, Saláta, Schet, Gešnábel, Urgela, Gál Andrezly

čisté kontá: Nitra, Trnava, DAC

Gólov: 15

Kariet: 24

Divákov: 14 845

ufak: 4+2+1+1+0 = 8

Emmett Brown: 4+2+1+0+0 = 7

Minister: 4+2+1+0+0 = 7

jany kozak: 3+2+0+1+0 = 6

rabl: 3+2+0+0+0 = 5

kvito: 1+2+0+2+0 = 5

lukas.st: 3+0+2+0+0 = 5

andrej.zvolo: 0+2+2+0+0 = 4

nemanja: 0+2+2+0+0 = 4

pistacik11: 0+2+2+0+0 = 4

Darren Fletcher: 3+0+0+0+0 = 3

jenculko: 0+2+1+0+0 = 3

Fesak: 0+2+1+0+0 = 3

adalbertus: 0+2+0+0+0 = 2

suldik: 0+0+1+1+0 = 2

stas87: 0+0+1+0+0 = 1

zqeroT: 0+0+1+0+0 = 1

LFCfan10: 0+0+1+0+0 = 1

Edgar38: 0+0+1+0+0 = 1

Ferguson6: 0+0+0+0+0 = 0

sexmašina: 0+0+0+0+0 = 0

Tak prvé kolo máme za sebou. Parádna účasť, dokonca rekordná 21 hráčov, je mi jasné, že do decembra nás bude polovica, ale aj tak fajn :) takže diky... vítam nováčikov, jediný kvito trafil presný počet kariet a azda dvaja boli ako-tak blízko k divákom, že sa pomýlili o 700... doplnil som jeden bonus, kto trafí divákov presne, dostane 10 bodov. Šanca je viete aká :) A za všetkých špeciálne vítame Fergusona6, ktorý sa k nám pridal a v druhom kole bude útočiť zo závetria :-D Reklamácie prijímam, toho počítania je dosť

Reagovat
zgeroTT

tak ja ratam s tym, ze si urobim netradicnymi strelcami naskok a po prvom kole stracam 7 bodov pri pocitani divakov som zabudol, ze hra aj dunajska

inak tych divakov si mohol napríklad hodnotit tak, ze kto je najblizsie 2 body, druhy jeden bod a kto posledny, tak -1

Reagovat
Darren Fletcher

chcel som, ale dalo by sa taktizovat..ty das 12111, tak ja dam 12112 a uz ta vyradim, ked ich bude viac :D

Reagovat
zgeroTT

a ked ich bude menej, vyradis sam seba

Reagovat
Darren Fletcher

no dobre dajme tomu napr 5 kol a uvidime, ako sa to chyti. nech mame aspon nejaku vzorku zapasov

Reagovat
adalbertus

víťaz dobre

Reagovat
adalbertus

a ja na hovno

Reagovat
smazaný uživatel

ale nevyčítaj si to.......robíš,čo môžeš....ale ak prídeš v sobotu do TN na futbal,naučím Ťa to

Reagovat
suldik

neobišiel som s nulou

Reagovat
Emmett Brown

ako typicky novacik v tejto sutazi som zacal vyborne ak niekto uhadne presny pocet divakov, ma u mna basu piva

Reagovat
Darren Fletcher

vyborne, prva z cien na novu sezonu, tieto sluby su uz zavazne! :))

Reagovat
Emmett Brown

V pohode, nemám najmenšiu obavu, že to niekto dá

Reagovat
suldik

V 16 kole budú všetky štadióny pre riziko teroristického utoku zatvorené...všetci trafime počet divákov 0 a 21 rekesov piva zaťaží tvoj rozpočet

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
smazaný uživatel

pre víťaza nick "najväčší expert na slovenský futbal" na celý rok :D

Reagovat
smazaný uživatel

bude mi cťou ho mať....

Reagovat
jany kozak

na uvod nie zle

Reagovat
zgeroTT

a nezabudajme, ze dalsie kolo zacina uz v piatok

Reagovat
stas87

Presne pre toto som to v polovici zabalil. Pretoze som zabudol na vykop prveho zapasu casto a potom to uz nemalo zmysel.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele