Fabinho se pomalu adaptuje na Anglii a vyhlíží lepší zítřky

09.10.2018 14:00 - Aktuality
Fabinho (© liverpoolfc.com)
 
Zklamáním jsou zatím letošní výkony záložníka Fabinha v Liverpoolu. Letní posila z AS Monaco v týmu Reds spíše paběrkuje a stále čeká na svůj debut v Premier League. Brazilec se ještě nedokázal plně adaptovat na ostrovní styl života a hry, v tomto směru ale dělá pokroky a vyhlíží lepší zítřky...

Liverpool za sebou má jedenáct soutěžních zápasů a posila za více než čtyřicet milionů liber se na trávníku objevila jenom třikrát. V základní sestavě Fabinho nastoupil k nedávnému duelu Ligového poháru proti Chelsea, vedle toho naskočil na závěry obou duelů Reds v Lize mistrů.

"Proces mojí adaptace na anglický fotbal byl velmi dobrý, od letní přípravy jsem dle mého názoru pochopil, jakým stylem Jürgen Klopp chce, aby hrál tým. Velmi dobré jsou i moje vztahy se spoluhráči, zvláště pak s Brazilci. Hodně mi pomáhal Roberto Firmino, stejně jako Alisson," říká Fabinho.

"V posledních dnech jsem trochu začal hrát a to je důležité, chce to adaptovat se přímo na trávníku tím, že budu nastupovat k zápasům. Jedná se o zcela novou zkušenost, Klopp pracuje jinak, než na co jsem byl zvyklý. Ale jedná se o něco, co se naučím. Už nyní jsem se od něho několik věcí naučil, ovšem jsme teprve na začátku. Od hráčů toho požaduje hodně a nejenom v zápasech, ale také během tréninků," popisuje Fabinho svého nového manažera.
Autor: Tomáš Pavlík / skysports.com
Počet zobrazení: 5268
Komentáře (139 / 0 nových)
Frantszek
09.10.2018 14:08
#
"pomalu" to je to klíčové slovo.
biggpee
09.10.2018 22:54
#
Lopiger
09.10.2018 14:08
#
No v Monacu by ho teda potřebovali víc...
Elliasson
09.10.2018 23:24
#
r.mrazik
09.10.2018 14:09
#
Clyne x Darmian....Firmino x Depay...Fabinho x Fred...
Paddington
09.10.2018 14:15
#
Depaya je i tak skoda
r.mrazik
09.10.2018 14:30
#
tezko rict...zas by tolik prostoru nedostal Rash a Martial...a Alexis...
Busby babes
09.10.2018 14:31
#
je, neunesl ten prestup no.
kiwwi
09.10.2018 14:35
#
viac je skoda Zahu
dantetomas
09.10.2018 15:42
#
ty a ten tvoj Zaha
Momodou#
09.10.2018 16:06
#
cristiano.K.
09.10.2018 23:21
#
vodka
10.10.2018 08:05
#
Sandstorm
09.10.2018 14:56
#
Tak tady má nějakou váhu jenom Firmino s Depayem, Fabinho s Fredem toho zatím tolik neodehrali. A Clyne? Jestli máme mít anglického nebo italského prumeraka je celkem jedno. Mrazik deluded.
r.mrazik
09.10.2018 15:24
#
tys to klasicky moc nepochopil vid?
tak pockej,ja ti to vysvetlim,kdyz je to tak narocny...
slo jen o to,ze jsme spolu s liverpoolem kupovali v tech prestupacich hrace na stejne/podobne pozice...a ze vzdy byla diskuze,kdo koupil lepe...je sranda se na to podivat takhle zpetne...
Kixi Syhimour
09.10.2018 15:35
#
No dobře, ale proč tam dáváš Fabinha a Freda, však tam nejde porovnat jestli to byl lepší přestup, nehledě na to, že Fred hraje dost zajímavě řekněme. A porovnávat Clynea s Darmianem
r.mrazik
09.10.2018 15:44
#
Já fakt nevím..mám to napsat znovu??
Kixi Syhimour
09.10.2018 15:48
#
Jo takhle, člověk se musí zorientovat, ale ten tvůj původní příspěvek vyznívá jak píše Sandstrom, takže to bych se jo zastal, jen já jsem dement, že jsem si to nepřečetl, sorry
r.mrazik
09.10.2018 15:51
#
v pohode...myslel jsem,ze je to pochopitelny
lexess
09.10.2018 16:14
#
protože to je pochopitelný..
r.mrazik
09.10.2018 16:18
#
díky
Svatej
09.10.2018 16:21
#
Cartmanova máma
09.10.2018 18:00
#
Manny
09.10.2018 18:43
#
fenixLFC
09.10.2018 20:00
#
Cobra
09.10.2018 23:01
#
cristiano.K.
09.10.2018 23:22
#
Kixi Syhimour
10.10.2018 08:59
#
no, ono je, jen jsem edement
blade115
09.10.2018 15:26
#
Fabinho x Fred x Jorginho
r.mrazik
09.10.2018 15:30
#
Bandita_Harry
09.10.2018 15:44
#
salah x morata x alexis
blade115
09.10.2018 15:56
#
Bandita_Harry
09.10.2018 17:10
#
Mastný Chobot
09.10.2018 19:12
#
Torreira > Fabinho x Fred x Jorginho
blade115
09.10.2018 19:16
#
Lacko_Boh
09.10.2018 19:48
#
nevidel si ho hrať, brav
blade115
09.10.2018 20:51
#
Tebe jsem neviděl hrát.
J0EL
10.10.2018 07:39
#
Na vysmech to isto nie je.
Kixi Syhimour
10.10.2018 08:59
#
Ondiis
10.10.2018 10:18
#
Jorginho > Torreira > ti dva
Vosic
09.10.2018 15:55
#
0,5:0 ... 1:0 ... 0:0,5?
r.mrazik
09.10.2018 15:56
#
Cartmanova máma
09.10.2018 18:01
#
0:0, 1000:0, zatím 0:0,1
r.mrazik
09.10.2018 18:05
#
Vosic
09.10.2018 20:06
#
Clyne nebyl špatný před zraněním
fenixLFC
09.10.2018 20:10
#
bol to proste priemer
Vosic
09.10.2018 21:26
#
jo, však jsem mu dal půlku. Proti tomu, co tu bylo tehdy, to bylo vylepšení prostě
andkoo
09.10.2018 21:32
#
Bohuzial ani jeden pre united, poslednych par rokov je scouting mizerny
Benedict
10.10.2018 11:18
#
scoutingem to není. Henrik hrál slušně, ale museli jsme mít alexise, kterej chce hrát tam kde máme přetlak. Lukaku taky slušnej, Matič jak kdy(někdy je vidět, někdy ne, ale svý si odvede) Shaw se projevuje až teď po 1.5 roce zranění, bo jak dlouho. Fred se musí teprve předvést
Mour s tím jen musí umět pracovat
Busby babes
10.10.2018 11:25
#
Henrikh byl tragickej.
r.mrazik
10.10.2018 11:23
#
treba hraci,co prisli pod moyesem a hlavne vetsina pod zelvou byli pro MU kvalitou nedostatecni...
Busby babes
10.10.2018 11:26
#
spis jsou casto nevhodni pro dalsiho trenera, kterej zase hraj uplne jinak no.
r.mrazik
10.10.2018 12:52
#
protoze nemeli dostatecnou kvalitu,nebo to na hristi nedokazali prodat...
mata spadl do prumeru,morgan mimo, blind prumerny, depay se nedokazal prosadit, kvetak ulet, rojo prumer, darmian prumer...ander taky spadl do prumeru...
kdo se povedl? s privrenym oken martial a shaw?

jako ze by ti vyse jmenovani hrali v top tymech,kterym to slape jako city,liver a dalsi? hehe
Busby babes
10.10.2018 13:04
#
ale ja nerikam, ye se vsichni povedli, ale jen poukazuju na to, ze se protocili tri treneri, kazdej s uplne jinym pristupem k fotbalu. Treba takovej Blind je toho dobrou ukazkou. Mou vsadil na jine stopery a to byl jeho konec u nas. V Ajaxu ted vali. A to treba i v LM, nejen v holandske lize. Morgan se neprosadil, Depay to neustal. Ander je bohuzel taky dost sklenenej, Mata se nam moc nehodi, protoze na podhrot nehrajem a prave kridlo on proste neni. Zbytek mel uz byt pryc.

Kupodivu kvetak se z tech jmenovanych jevi pomalu nejlip.
r.mrazik
10.10.2018 14:24
#
a ja to beru trochu jinak...protoze pokud by ten hrac byl opravdu kvalitni,tak ho vyuzije i dalsi manazer...
treba takove DMko,kdy prisel morgan a kvalitou na to fakt nemel...koupit tehdy opravdu kvalitni DMko,tak by u nas zustal a mohl hrat v klidu v mourkovskym betonu...
nebo treba stoper...kdyby tehdy prisel opravdu kvalitni misto blinda a roja,tak treba nemusel prijit lindelof a bailly...
nebo kvalitni pravy obrance...

tedy...spis nez "hrac co se nehodi dalsimu manazerovi" bych to videl na hrace,co nemeli na MU dostatecnou kvalitu

jinak souhlas...z toho,jak treba blind hraje ted,tak je otazka,zda jsme nemeli prodat radeji nekoho jineho a jeho zkusit zapracovat....ale ono to je tezky...holandska liga je trochu neco jineho nez PL
Busby babes
10.10.2018 14:52
#
hehe, tohle ti jednou pripomenu... pokud je hrac opravdu kvalitni, proc nehraje dobre i pod Mourinhem? jmena si pak muzes uz doplnit.
r.mrazik
10.10.2018 15:40
#
bo je mourek defenzivni kaspar co to u nas z hracu nedokaze uz dostat?
ale obecne se da rict,ze kadr je mnohem kvalitnejsi nez mel treba želva s morganem a dalsimi...to je jasny
Busby babes
10.10.2018 14:53
#
jinak souhlasim, u rady se ukazalo, ze na to nemaji.

btw Blind byl dobrej i proti Bayernu.
r.mrazik
10.10.2018 15:40
#
jj,jsem rad,ze se mu dari,je to sympatak...
Kluivert9
10.10.2018 15:37
#
Free_player
09.10.2018 14:23
#
Za ty prachy zatím nic než moc
Vosic
09.10.2018 14:23
#
Před sezónou jsem od něj s Keitou čekal vyztužení středu a posunutí Liverpoolu někam výš a oni nehrají ani základ...
Bandita_Harry
09.10.2018 15:24
#
vsetko sa zmeni, na jar to bude ina basnicka
Barcafan10
09.10.2018 16:28
#
Tak Keita nehraje špatně, ale má ještě na víc. A hlavně Gino je letos opravdu Dobrý, překvapil mě.
Vosic
09.10.2018 17:26
#
Wijnaldum hraje hodně dobře, stejně tak Milner. Ale jak jsem psal, čekal jsem tamty dva do základu a oba jsou lavičky. Fabinho si ani nečuchne a Keita po tom dobrým začátku ze základu vypadl. Za ty ceny bych čekal jasný základ a lepší výkony teda. Tím nechci říct, že mají hrát, když ostatní hrají líp. Ale že jsem to před sezónou čekal.
biggpee
09.10.2018 23:11
#
Sice dobře hrají, ale jak se ukázalo proti City tak na tu úplně nejvyšší úroveň prostě nestačí, naopak Hendo byl v tomhle zápase ze zálohy náš suverénně nejlepší hráč. Právě v záloze vidím největší slabinu v těch velkých zápasech a tak doufam že se co nejdříve zapracují do základu právě Keita s Fabinhem kteří mají potenciál kvalitu v záloze zvýšit + doufám v brzký návrat Oxe
Vosic
10.10.2018 07:36
#
No tak to určitě. Ale letos vidím největší slabinu v útoku teda. Ten zatím ani zdaleka nenavázal na loňský rok
biggpee
10.10.2018 23:57
#
To ano ale je to jednak tím že Klopp paličate staví furt stejné hráče, přitom evidentně ve formě je Studge i Shaq vypadá dobře. Ale také myslím že útok trpí tím že nedostává dostatek kvalitních balónu ze zálohy... Proti City jsme v jedné fázi hry dokázali vyměňovat přihrávky jen mezi stopery, jak měla záloha vyvést balón k útočníkům tak se ztrácelo, ale je pravda že i takový Firmino nebo Salah se nechávají častěji připravovat o balón než jsme byli zvyklí loni...
Vosic
11.10.2018 09:36
#
No ona ta záloha loni dopředu byl taky v podstatě jen Coutinho. A v LM pak měl asistence Milner a to hodně z rohu třeba. Jinak to byl v podstatě dlouhý nákop na tu trojici a ta si to už dávala mezi sebou. Akorát letos jim to vepředu neklape, tak víc vyniká ta slabina zálohy, co je stejná jako loni, ale teď je potřeba od ní i pomoc dopředu kvůli horší formě té trojky...
biggpee
11.10.2018 13:58
#
plus loni dodaval nejakou kreativitu nebo spis dynamiku Ox nez se zranil
cristiano.K.
09.10.2018 23:24
#
zvětšila se konkurence, že ti kteří měli přijít o místo zvýšili výkonost na vyyší obrátky, a ti kteří měli hrát zkrátka sedí - nebo se to háže na to, že si zvykají.
fenixLFC
09.10.2018 20:01
#
keita teraz bude hravat zaklad ked je zraneny milner
havrys99
09.10.2018 14:34
#
aragorn
09.10.2018 18:17
#
Myslím, že se to zbytečně moc řeší i Shaqiri s Keitou. Prochází si tím stejným, jako loni Robertson s Oxem. Oba ze začátku taky vůbec nehrávali. Andy začal hrát pravidelně až od prosince kdy se zranil Moreno. Ox pravidelně naskakoval z lavičky a ten podzim měl doslova tragickej. Jaro potom vynikající.
Na Kloppův fotbal si musí zvyknout na 100%. Do té doby je v základu pravidelně neuvidíme. V zápase se Sotonem bylo vidět, že Klopp nebyl s Shaqirim spokojenej a v poločase ho stáhl. Přitom nehrál vůbec špatně, ale neplnil pravděpodobně pokyny které měl. Po jednom zápase kdy naskočil z lavičky, nevím teď jaký, ho hned po zápase na hřišťi zmrdal. To ale nijak nesnižuje jejich kvality. Akorát nám je předvedou až v druhé polovině sezony.
cristiano.K.
09.10.2018 23:25
#
nemyslím si. Robertson ani Ox nebyli kupování do základu.
aragorn
10.10.2018 17:05
#
Já bych řekl, že s oběma se počítalo do základu. Možná ne hned od úvodu ale počítalo. Moreno je Moreno. Tam se dalo čekat, že ať přijde kdokoliv bude hrát základ. OX přicházel za velkou částku na místo Lallany.
cristiano.K.
10.10.2018 18:00
#
jenže pořád tu byl ještě Milner. Kupoval se jako back up s tím, že se možná chytne.
tomasinho
10.10.2018 13:05
#
S tím Shaqirim to je píčovina. Střídal ho v poločase, protože zkoušel hrát 4-2-3-1 a nelíbilo se mu to, tak to v poločase dal zpátky na 4-3-3 a jeho obětoval, i když udělal dva góly. Protože prostě víc věřil tomu, co funguje, proto šel dolů on a nechal tam tu trojku.

A s tím zmrdáním po zápase šlo jen o nějakou jednu situaci s přímým kopem. Naopak ho furt chválí. Jen nechce rozbíjet to trio.
aragorn
10.10.2018 17:10
#
Jenže to nefungovalo dost kvůli němu. Z 10tky nepracoval dozadu tak jak by bylo třeba (nejen on) a proto podle mě šel právě on. Vedli jsme 3-0 a chtěl hlavně neinkasovat. Jinak nechci snižovat nějak jeho kvality. Ukáže nam je, ale dle mě až nejdřív v prosinci.
tomasinho
11.10.2018 07:50
#
To ano, to nepracoval, ale mít na křídle někoho jiného než Salaha, tak dolů nejde, protože rozhodně nebyl z té ofenzivní čtyřky nejhorší. Prostě ta trojka má výsadní postavení.
biggpee
11.10.2018 00:00
#
To jak ho zmrdal bylo proti Chelsea v poháru a sám Klopp řekl že měl Shaqiri přihrávat Salahovi který by dle Kloppa šel 1na1 což by byla velká šance na vstřelení gólů, tak nějak to řekl. Je pravda že to vypadalo že ho pěkně sjel, ale zrovna hráč jako Shaqiri takovýhle přísný přístup potřebuje abysme z něj vymáčkli co nejvíce
fenixLFC
09.10.2018 20:09
#
OT- ODS v brne
Mates_Matesović
09.10.2018 20:14
#
Teď očekávám, že po složení koalice tady v Praze bude ODS hned pičovat, že ji odstavili
Maresma
09.10.2018 20:18
#
ještěže tak
Golasso
09.10.2018 21:15
#
OT: Hráváte tu někdo Fifu 19 online? Jak se líbí? Hrával jsem naposled 16, teď jsem skočil na 19 a jsem docela nas*anej. Za a) Tam každej ko*ot samozřejmě hraje jen za Barcu, Real nebo Juve, takže variabilita zápasů je v online nulová a to i na nejnižších úrovních - to by samo o sobě nebylo tak strašné, v 16 to bylo to stejné (akorát místo Juve byl Bayern), ale tentokrát mi ty rozdíly mezi užší špičkou a dalšími týmy přijdou až nelogicky obrovské. Sám hraji za Arsenal, ale zjišťuji, že to téměř nejde hrát, když dostanu proti sobě jednoho z těch tří (což je v 99% případů). Nejsem kdovíjak velký hráč, sednu k tomu sem tam, takže nechci celou svou absenci skillu svádět na hru, ale v 16 jsem byl schopný hrát slušně, tady ne. Proto jsem se chtěl zeptat lidí, kteří hrají za některý ze "slabších" týmů - jaké s tím máte zkušenosti? Dá se s tím v online něco uhrát nebo to nemá smysl?
Momodou#
09.10.2018 21:30
#
Hraj za slabšie tímy, kde nie sú veľké hviezdy. Ak by si hral napr za Leicester, Wolves alebo West Ham, tak by ti nemalo nikdy vybrať zápas proti 5* klubom.
Celkovo sa mi ale online nepáči a v určitom bode je to nehrateľné, hlavne kvôli rozdielu automat/manual.
topinho
09.10.2018 21:44
#
Golasso
10.10.2018 09:43
#
A nebudu pak dostávat stejně od čtyřhvězdičkových klubů? Nebo tam už není takový rozdíl? Proti Realu nebo Barce a částečně i proti Juve se mi pravidelně stává následující:
1) Většina jejich hráčů je s míčem rychlejší než můj hráč bez míče, takže jakýkoliv sprinterský souboj je automaticky prohraný, ať už v útoku nebo obraně.
2) Přijde mi, že byl do soubojů o míč implementován jakýsi "faktor náhody", který ovlivňuje to, kdo vyhraje souboj. Ve výsledku pak třeba Ronaldo nebo Messi proklopýtá přes 3 hráče, aniž by se protihráč vůbec snažil dělat nějakou kličku - prostě to projde rovně a ve výsledném zmatku z toho vyleze vítězně.
3) Ronaldo/Messi/Suarez, atd. dostane 3 metry za vápnem přihrávku na paty a je z toho dělovka do šibenice - vše z místa a někdy i z otočky.

Nebudou mi toto třeba za Leicester dělat hráči např. Arsenalu, MU atd.?
Každopádně zkusím, díky za radu.

A co jsi myslel tím rozdílem automat/manual?
Acquanni
10.10.2018 10:51
#
Stáhni si demo PES 2019y přímo v demu myslím jde i vyzkoušet online přátelák. FIFA má krásnou prezentaci a tyhle blbosti okolo, ale jestli si chceš zahrát fotbal, tak PES je prostě lepší. Takticky lepší, nestačí ti na gól 3x vystřelit zpoza vápna, souboje jsou těžší, s takovým Messim se musíš dostat rychlostí, nebo správnou kličkou za hráče, jakmile se pověsíš na stopera, tak většinou jsi prostě bez míče. Spousta lidí má PES za blbost kvůli chybějícím licencím atd, ale já si teda radši pořádně zahraju, než se jen kochat znaky stovek týmů, když stejně většinu z nich nikdy nepoužiju.
Golasso
10.10.2018 11:36
#
Když to PES je takové nijaké. Slyšel jsem hodně názorů, že je to fotbalovější, ale pro mě je fotbal dost i o těch týmech, za které si chci zahrát, takže mně tam ty licence osobně chybí hodně. Na PES bych přestoupil jedině, kdyby se to s tou Fifou už definitivně nedalo, což bych zase 19ce křivdil.
Acquanni
10.10.2018 17:20
#
Tak záleží na tobě samozřejmě. Jen jsem tu četl diskuzi a když jsi psal o tom oblinu, tak jsem si vzpomněl na to, že PES má tento rok online přátelák i v demu, což je super věc na vyzkoušení. Licence sice nejsou, ale vždy nejpozději týden po vydání je už na světě x patchů a instalace je jednoduchá, prakticky všechny už jsou dělaný jednoduše, nainstaluješ to jako klasickou hru a je hotovo. Jinak FIFA není špatná na online a baví mě když hraju hlavně s jedním kámošem kariéru, to nás baví spolu, ale vždy se mi hrozně rychle omrzí, je to pořád dokola moc pro mě, stačí mít 3 rychlé hráče v útoku a pak už stačí jen utíkat po křídle, to je klasika
Momodou#
10.10.2018 17:46
#
Máš aj upravené sliders aby bol gameplay čo najreálnejší?
Acquanni
11.10.2018 14:31
#
Teď si nejsem jistý, co myslíš
Acquanni
11.10.2018 20:57
#
Jo tohle, nevím proč mi to nedošlo A tímhle jsem si hrál už snad od 14ky, ale jediný opravdu dobrý použití to mělo to, že si občas s kámošem dáme sílu střely na 100, error střel 0, Speed a acc na 75 cca a možná ještě něco teď nevím jistě,vezmeme si světový nebo klasický výběr a zahrajeme si dva tři "crazy" zápasy Zkoušel jsem to do 18ky vždy, zkoušel jsem si to dát podle sebe, zkoušel jsem to podle takových rad na fórech a nic extra se pro mě nezměnilo.
Golasso
11.10.2018 11:30
#
S tím utíkáním po křídle to Fifa 19 do značné míry pořešila. Už to není tak snadné jako dřív, většinou tě někdo zastaví, pokud vyloženě nepošleš dobrou přihrávku do běhu a nevyřadíš tak obránce tak, že zůstane viset hodně za tebou. Navíc je víc možností hrou tělem, takže nerozhoduje jen sprint samotný.
Acquanni
11.10.2018 14:31
#
Já vím, že to FIFA vylepšuje pomalu, taky moc rádi berou "nápady" na vylepšení gameplaye právě z Pro Eva.. Vím, že už to není tak hrozné. Ale například: Bydlel u mě kamarád měsíc, měl v Praze krátkodobý dobrý job a dost jsme hrávali 18ku na Xbox One. Hráli jsme kariéru spolu, to mě fakt bavilo, někdy jsme se dost natrápili, vypadli jsme z LM, vyhráli jen pohár a v lize bylo 3. s Arsenalem. Jenže, pak jsem si zkusil rozjet kariéru sám, pár zápasů jsem si připadal, že hraju fotbalovou hru poprvé v životě, ale během hodiny, dvou jsem najednou jednoduše likvidoval každý útok a porážel na nejtěžší obtížnost kohokoli minimálně rozdílem třídy. A u onlinu FIFY mě nejvíc štvalo, když jsem ho hrál, že tam dost lidí umí jen kličkovat jak idioti a to prostě stačí. Stačí se podívat na semifinále, finále světových turnaji v jednom i druhém. Na FIFE si dají pár nahrávek vzadu, hodí to na nejlepšího hráče, udělají pár klíček, jedna nahrávka, gól. Na Pro Evu to mnohem více vypadá jako opravdový fotbal, klíčky jen výjimečně, když se to fakt hodí, nestřílet z každé pozice, pěkně to ťukat, přihrávky do běhu jsou úplná pohádka, když se to člověk naučí, taky je docela těžký dat gól jednoduše centr hlava gól.
>vyřazen z kádru<
12.10.2018 11:07
#
Momodou#
10.10.2018 17:39
#
Ja hrávam všetko na manual, každé jedno nastavenie. A po čase sa ukáže, že tá hra je robená pre automat hráčov. V nižších divíziách ten rozdiel ešte zmažeš, ak hráš rozvážne a múdro a na protihráčové slabiny. Ale na tých lepších hráčov v najvyšších divíziách, ktorí vedia brániť a nerobia hlúpe chyby, a zároveň hrajú na automatické prihrávky, centre a strely, už jednoducho nemám. Majú aj výhodu automatického spracovania, takže im neodskakuje lopta a tým pádom sú všade o moment skôr, nestíham zachytávať prihrávky a pri strelách majú obrovskú úspešnosť. Ak sa mi aj podarí ich držať mimo vápno, tak začnú strely z diaľky a každá tretia, štvrtá je gól do šibenice.
Maximálne súhlasím aj s bodom č.1, ktorý na to nadväzuje. Keď som hral proti Barcelone, tak bol Rakitic rýchlejší ako Sterling, a podobné zvrátenosti.
Osobne nevidím zmysel v hraní na automat, keď robí hra väčšinu vecí za teba, a najradšej by som to úplne odstránil z hry. Takto mi ostáva len kariérny mod.
A k hraniu za slabšie tímy - nemalo by ti vylosovať tím, ktorý ma rozdiel o celú jednu hviezdičku. Za Leicester som nikdy nenatrafil na City, Real atď, skôr na Valenciu, Lipsko, West Ham a podobné tímy.
Golasso
11.10.2018 11:43
#
Souhlasím, taky si všechno raději šéfuju sám - "naštěstí" se se svým casual hraním do nějaké vyšší divize ani nepodívám beztak .
Jo, je to peklo s tou rychlostí hráčů. Já zase hrál proti Barceloně, protihráč dostal míč na Piqueho, vydal se na výlet a já měl co dělat, abych ho dohnal s Aubou (bez míče samozřejmě). - tohle už je extrém, ale dějí se tam i další divy.

Každopádně vyšel patch a vypadá to mnohem líp. Arsenalu se díky formě zvedly statistiky u hráčů a už to jde - resp. se ze skoro nemožného stalo jen hodně těžké. Od dobrého hráče stejně klasicky dostanu 5 gólů, když hraje za Barcu, Real nebo Juve, ale už aspoň nedostávám od každého šmatláka, co to neumí hrát a začal jsem docela vyhrávat.

Plus teda jsem zkusil hrát za Monaco a to mi sedlo parádně - s tím jsem zatím ze 3 zápasů (2x Barca, 1x Real) neprohrál ani jeden, což mě parádně překvapilo.
teenz
09.10.2018 21:38
#
On někdo hraje online FIFU mimo FUT?
Golasso
10.10.2018 09:47
#
To je ten Ultimate team? :-D Mrknu, ani pořádně nevím, co to je.
nevros
10.10.2018 11:05
#
Ja si taky letos po 3 letech koupil Fifu a zatim sem teda taktez zklaman. Ja hral vzdycky Manager mode, ten mi letos prijde vylozene tragickej. Tak sem zkusil FUT a tam zas vubec netusim co delst.
teenz
10.10.2018 14:53
#
Stavíš si svůj tým podle chemie (klub, národnost, liga) a postupuje divizema (od 10 do 1).
Kovi81
10.10.2018 12:19
#
ja sem prave s FUTem letos skoncil tesil sem se na to, ale hral sem pres ea acces druhy nebo treti den a borec proti me uz hral s ronaldem a messim. tohle me fakt nebavi, meli by udelat filtr, kde si zatrhnu, ze chci hrat jen proti hracum, kteri nekupujou fifa points za realne penize.
Golasso
10.10.2018 13:31
#
Zas je to venku chvíli, to se snad vytřídí.
teenz
10.10.2018 14:54
#
To je klasika.
Acquanni
10.10.2018 17:22
#
Byt tam ten filtr tam by pak skoro nikdo ty pointy nekupoval, kdyby hrál jen proti dalším kupujícím a neměl by to tak lehký pak
Benedict
10.10.2018 11:23
#
tohle si sepsal sám nebo to je nějaká starší hláška Wengera?????(naprosto ho v tom vidím)
Golasso
10.10.2018 11:29
#
Coco? Copak Wenger někdy nadával na hraní Fifa?
Benedict
10.10.2018 11:59
#
takhle brečel v osmifinále LM
Golasso
10.10.2018 11:33
#
Jinak pročetl jsem pár názorů a recenzí a nejsem v tomhle názoru sám, což se mi ulevilo, aspoň vím, že nejsem takový noob, jak to v té hře vypadá.

Hodně se v souvislosti s FIFA 19 mluví o rozevírání nůžek mezi slabšími a silnými týmy. Na jednu stranu je logické, že slabší tým se proti silnějšímu prosadí hůře, ale v současné FIFA je ta dominance dotažená do extrémů, až to popírá zákony lidského těla a fyziky
Swarley
09.10.2018 21:27
#
já tomu Henrymu Monaco přeju...Marotta a Jardim in?
Busby babes
09.10.2018 21:44
#
to by nebylo spatny reseni asi. I kdyz ten Jardim tam ted dost pohorel... jasne, rozprodali mu zas kadr, ale i tak by meli hrat rozhodne vejs...
blade115
09.10.2018 23:26
#
Můžou být rádi, že se jim na to už dávno nevysral... Vybudoval tam úžasné týmy a oni mu to rok co rok shodí jak domeček z karet a chtějí zázrak už potřetí v řadě...
Busby babes
10.10.2018 01:21
#
pockej, chtit lepsi nez 18. misto asi neni na urovni zazraku, ne? Zas neprehanej. oni i Monaco letos utratilo pres 100 mega eur.
blade115
10.10.2018 10:34
#
Tak jasně, současný stav je až extrémně špatný, ale pokud po tom všem doufají v boj o titul, je to úplně mimo. Ty podmínky mu vytvářejí hrozné - i když se mu snaží ty díry zalepit, je tam ta nestabilita. Nemůžeš provést tolik změn najednou a čekat, že to pořád bude fungovat...
Busby babes
10.10.2018 10:44
#
to nerikam a pochybuju, ze Monako by ho vyhazovalo, kdyby byli treba treti za PSG a Lyonem nebo nekym takovym. Ale ted hrajou o zachranu.
blade115
10.10.2018 10:53
#
A díky tomu ta spolupráce zřejmě brzy skončí, nebude to ale tak, že by z toho Jardim vyšel jako lůzr a hlavní vina nebude na něm.
Elliasson
10.10.2018 15:56
#
Právě. Ale je fakt, že někteří hráči nepředvedli to, na co bych byl od nich zvyklý. Falcao je úplně z formy.
iamek
10.10.2018 00:12
#
Tak Klopp taky nezvládal poslední sezonu v BVB. Ono je to těžké, když ti ten kádr každý rok rozprodají a ne vždy si to sedno.
Busby babes
10.10.2018 01:18
#
vsak jasne. ale i tak.. uvidime co nase vedeni vymysli. jen nas s nim ted budou neustale spojovat. Jak se Zidanem.
Maresma
10.10.2018 07:20
#
vodka
10.10.2018 08:07
#
Jardima fakt chci v MU vidět...
Warrior
10.10.2018 09:12
#
niflheim
10.10.2018 09:47
#
Všemi deseti, by mohl kopnout Sancha do prdele a zvednout Martiala.
r.mrazik
10.10.2018 10:12
#
mourek ven...stejne to je jen otazka casu
nani92
09.10.2018 22:49
#
zajtra lepšie nebude, iba ak by to už bolo včera
Rossoneri
10.10.2018 01:23
#
OT: https://youtu.be/XvI7O5c0ELA je někde něco podobného s Mourinhem?
Rossoneri
10.10.2018 01:37
#
OT: https://youtu.be/XvI7O5c0ELA je někde něco podobného s Mourinhem?
C-M@ster
10.10.2018 11:06
#
Video, kde se Mourinho potká s nemocným člověkem?
Našel jsem jen fotku: https://90l.tribuna.com/images/6c/4e/45/6c4e45bae64843d6a88ec07b2dfd8113.jpg
Jameson
10.10.2018 13:52
#
To pretože si to fotil?
Busby babes
10.10.2018 11:12
#
proc by to melo nekde byt? United delaji sposuty charit, hraci i treneri chodi do nemocnic, ale vetsinou jsou z toho jen fotky.

Nejak ale nechapu celkove tu otazku. jako by ses snazil rict: tohle by Mourinho nikdy neudelal nebo jak to myslis?
Whitemedia
10.10.2018 12:25
#
U nás i s hráči xkrát navštěvoval lidi(hlavně děcka samozřejmě) v nemocnicích.. tyhle akce jsou v PL normální, děje se to tam často..
Walcott7
10.10.2018 07:55
#
Reggie
10.10.2018 12:15
#
Taky 17
samson192
10.10.2018 15:30
#
22
Busby babes
10.10.2018 11:00
#
https://www.football365.com/news/carrick-explains-how-fabregas-scuppered-his-arsenal-move

Carrick popisuje jak malem prestoupil do Arsenalu. Zajimavy. Jeste, ze tam nesel.
havrys99
10.10.2018 15:28
#
https://www.fourfourtwo.com/my/news/belgian-football-clubs-agents-referees-investigated-alleged-corruption

Belgie docela jede. Údajně byl zatčen rozhodčí, co ve čtvrtek pískal Jablonec - Kyjev
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.