Dzagojev přemýšlí o přestupu, vyhovovalo by mu AS Řím

29.12.2012 16:01 - Aktuality
 
Alan Dzagojev v létě odehrál po individuální stránce povedený evropský šampionát, aktuálně pomáhá CSKA Moskva při jeho tažení za ruským titulem a není vyloučeno, že ho brzy potká přestup. Sám 22letý ofenzivní záložník by se pak nebránil angažmá v AS Řím...

"Řím má mladý a skvělý tým s velkou budoucností a pro mě by to byla velká možnost. Už jenom přemýšlení o této možnosti vypadá jako sen. Každý ví, kdo je Zdeněk Zeman. Má rád fotbal a jeho styl by mi jako ofenzivnímu hráči vyhovoval. Italský fotbal mám rád, podle mě bych do něj dobře zapadl. Mohu hrát na obou křídlech a myslím si, že vím, jak zkombinovat techniku s myšlením," řekl v rozhovoru pro deník Corriere dello Sport.

Dzagojev zkušenosti s italským fotbalem v současné době sbírá v národním týmu, který vede zkušený Fabio Capello. Kvalitní práci v Rusku pak odvádí další italský kouč Luciano Spalletti, jenž v posledních dvou sezonách získal titul se Zenitem Petrohrad.

"Spalletti je vynikající trenér, přinesl sem spoustu zkušeností a dobře se adaptoval na ruský fotbal. Pod Capellem pracuji čtyři měsíce a hodně rychle bylo jasné, že je to trenér té nejvyšší kvality," chválí italské kormidelníky.
Autor: Tomáš Pavlík / goal.com
Počet zobrazení: 5914
Komentáře (245 / 0 nových)
Vlk91
29.12.2012 16:05
#
Co na to Zdenda?
f0rzaACM
29.12.2012 16:06
#
Nevím jestli by byl AS pro něj idealní volba,když mají Lamelu.
Aldeano
29.12.2012 16:07
#
Tak uberou jednoho obránce a přidá se záložník...
gugga
29.12.2012 16:40
#
uz ted dostavaj hoédne golu, nechci videt, jak by to vypadalo se 3mi obranci :)
skeči
30.12.2012 11:48
#
Zeman nikdy nebude hrát vzadu jinak, než na 4 obránce.
Filip12
29.12.2012 16:07
#
Alan do Zemanovy formace 4-3-3 by zapadl jako Puzzle
Largo
29.12.2012 16:59
#
Souhlasím
Maritazzi
29.12.2012 16:07
#
Hodně bych se divil, kdyby se našly peníze zrovna na něj, navíc jsem myslel, že on bude chtít hrát LM. Ofenziva by pak ale byla nabitá mimořádně.
Gerrard-8
29.12.2012 16:08
#
on nebude zas tak drahej myslim si že tak 15 možna i o něco mín a pude
Largo
29.12.2012 17:00
#
Teď v lednu jeden obránce a v létě Dzagojev. A budu mimořádně spokojen, moje vysněná posila pro As vzhledem k tomu, pokud Dani zůstane....Může hrát na obou krajích, to by bylo ideální. Totti není nejstarší a při tom počtu zápasů.....prostě ideál
nosonohy
29.12.2012 16:09
#
mladý, ty si v lese, bež radšej do ACM
Messa
29.12.2012 17:06
#
Ten tým je v rozkladu, pokud odejde Pato, AC bude úplně v prdeli.
Babacar:)
29.12.2012 18:16
#
No tak zrovna na Patovi jejich hra stojí no....
georgeo
29.12.2012 16:09
#
"Každý ví, kdo je Zdeněk Zeman." Stekelenburg by mohl vyprávět
jinak je Dzagoev jako ruské počasí, každou chvíli něco jiného...neříkal náhodou, že jeho sen je hrát v Chelsea?
extraprase
29.12.2012 16:51
#
ruské počasí, každou chvíli něco jiného ty jsi jiný znalec
georgeo
29.12.2012 19:04
#
vycházím z filmu Rocky 4, kde bylo řečeno, že počasí se mění každých 20 minut
Pinturicchio
29.12.2012 19:08
#
Rocky
R2D2
29.12.2012 21:24
#
ano mění se každách 20 minut : ale vánice na holomrár a hněj na chumelenici a někdy se oteplí ná sníh z deštěm
extraprase
30.12.2012 00:31
#
Yidostein
03.01.2013 22:15
#
Šteke jak se jednou prozradil, že Zdendu nezná, už to měl nahnutý
f0rzaACM
29.12.2012 16:10
#
Jinak kdo ví jak má ještě v CSKA dlouhou smlouvu?
klida939
29.12.2012 16:12
#
31/12/15
Aldeano
29.12.2012 16:12
#
Do konce roku 2015...
f0rzaACM
29.12.2012 16:14
#
dík oboum...
olis
29.12.2012 16:11
#
mohol by prist, je jedno do akeho klubu ale taketo nadejne mlade hviezdy talianskemu futbalu mozu len pomoct
Largo
29.12.2012 17:03
#
Souhlas, každá taková posila táhne úroveň milované SA nahoru!
BigHead
29.12.2012 17:20
#
FC Porto FC
29.12.2012 16:12
#
Když chce jít takovej hráč do AS tak by tam neměli váhat a udělat vše proto aby ho vzali proto AS má velký štastí že Dzagojev chce zrovna k nim
Pizzorno
29.12.2012 16:12
#
AS má skvělý útok, Destro, Totti, Lamela, Osvaldo, nebo taky Lopez.. to jsou úžasní hráči, ale těžko říct, jestli by se tam někde našlo místo pro Dzagojeva. Lepší než Lamela určitě není.
Bianconero
29.12.2012 16:13
#
AS ho na nic nepotřebuje, mají Lamelu. Dokud nebudou hrát jistě poháry, tak jim je k ničemu a zbytečně by seděl.
Maritazzi
29.12.2012 16:15
#
Právě by to byla zajímavá alternativa, kdyby poháry byly. To by posílení na stranu útoku bylo nutné, já bych ho klidně bral za rozumnou cenu.
Bianconero
29.12.2012 16:19
#
Nejdřív to chce ukopat poháry. Koupit ho a pak skončit na 6. místě by nebylo dobrý. Na druhou stranu, můžete vyhrát Coppu, taky cesta. Nebo mohu být finalisté na pohárových příčkách, takže i 6. místo svým způsobem jistí poháry. Od 2. do 7. místa je liga ještě hodně otevřená.
Maritazzi
29.12.2012 16:31
#
Taky počítám s tím, že šesté místo stačit bude a do toho podle mě letos skončíme. Ta konkurence není bůhvíjaká a my jsme letos určitě silnější.
Alberto Aquilani
29.12.2012 16:15
#
Dokým sa nehrajú pohari je zbytočný , ťažko posadí Tottiho či Lamelu
Maritazzi
29.12.2012 16:17
#
No ale v létě snad o tomhle vedení bude muset přemýšlet, trochu jsem čekal, že už teď se Saba pokusí o Rossiho.
Bianconero
29.12.2012 16:21
#
Tak to máš buď Dzago nebo Pepito. Jak dlouho bude ještě hrát Francesco? Tak 2 sezonky by ještě dát mohl ne?
Maritazzi
29.12.2012 16:28
#
Chce teď prodloužit smlouvu do 40 let. Pokud bude v kondici jako je teď, tak ty dva roky v základu minimálně ještě odehraje.
Bianconero
29.12.2012 16:31
#
To zní rozumně
Alberto Aquilani
29.12.2012 16:22
#
no práve , ten Rossi by bol ideálny ho kupit už teraz a pomaly nech sa vyliečuje , rozhráva zapája do tréningu ...... Dzagoeva alebo niekoho ineho riešiť až v lete podla toho či budu pohare ....
herbage
29.12.2012 16:28
#
Rossi by hrál na jaké pozici? Pravé křídlo už má rezervované Lamela, ne?
Maritazzi
29.12.2012 16:29
#
Tak to rovnou můžeme mít v kádru tři útočníky. Je potřeba rotace, zvlášť když budou poháry, a konkurence, Lamela časem zase může podléhat sebeuspokojení.
herbage
29.12.2012 17:39
#
proti tomu nic nenamítám, ale mít na lávce hráče jako Rossi mi přijde trošku luxus
Maritazzi
29.12.2012 18:20
#
Chceme hrát o titul.
skeči
30.12.2012 11:51
#
Alberto Aquilani
29.12.2012 16:30
#
tak mohol by snad všade v utoku nie ? ale trebars aj miesto Francesca ako náhrada , on je presne ten typ , ktorému by aspon zo začiatku nevadila lavica , lebo bol dlho mimo a Zdenove treningy by ho mohli dať dokopy ....
Maritazzi
29.12.2012 16:31
#
Xaviercreus
29.12.2012 16:17
#
Není primárně střední ofenzivní záložník? Na křídle jsem ho zaregistroval prvně v repre na Euru. Hrál tam už dřív i v klubu nebo až poslední půlrok/rok?
Largo
29.12.2012 17:02
#
On je naopak typický křídlo-....
spanhel
29.12.2012 21:36
#
Je to typický podhrotový nebo ofenzivní záložník. Na křídlo nemá rychlost.
luuuk4s
30.12.2012 12:57
#
Alberto Aquilani
29.12.2012 16:21
#
a je vobec tak dobrý jak sa o nom hovorí ? golove štatistiky nič moc , ale nasledovaneho ho nemám , možno má veľa áčok a tak .....
tr0t3l
29.12.2012 16:21
#
dúfam, že nie, my potrebujeme dvoch obrancov a záložníka, nie ďalšieho útočníka, resp. podhrot
Bianconero
29.12.2012 16:22
#
Se Zemanem na lavici nečekej příchod obránců, spíš naopak.
Alberto Aquilani
29.12.2012 16:22
#
načo záložníka ? tých máme dosť .....
klida939
29.12.2012 16:32
#
osobně bych se příchodu jednoho záložníka, kterej umí přihrávat nebránil
Alberto Aquilani
29.12.2012 16:36
#
no ale taky zas nebude zapadat do Zdenyho koncepcie bežať celý zápas jak Bradley s Florenzim
Maritazzi
29.12.2012 16:36
#
To by se mu nelíbil Tax..
Maritazzi
29.12.2012 16:30
#
Blbost, do obrany stačí pravý obránce a záložníků máme hodně, proto asi půjde Marquinho pryč.
kofolák93
29.12.2012 16:45
#
já myslel že ho Zeman má rád a patří k základní 11 ne ?
Maritazzi
29.12.2012 16:47
#
Ne.
Largo
29.12.2012 17:06
#
Marquinho pryč, podobně jako pravděpodobně Borriello, Taddei (naštěstí) a Lopéz. Příchod jednoho obránce je nutnost, hovoří se o Peresovi, i když osobně doufám v Junga. Zálohu bych neposiloval, leda by Tax odešel Krajní útočník je prostě potřeba. Aby to nebylo moc statický, nechci tam už znova vidět Destra nebo Osvalda....
Maritazzi
29.12.2012 17:09
#
Taddei zůstane určitě do léta. To křídlo přinejhorším obstará Pjanič a pak do pohárů koupit top kvalitu. Ty jména na pravou obranu se mi moc nelíbí a on stejně Zdeno posilovat moc nechce.
Largo
29.12.2012 17:11
#
Právě, Dzagojeva až na léto. Celkově Zdenda nemá rád zimní přestupy, takže teď ani moc nedoufám....I když záskok za Pirise by se určitě hodil. O Taddeie stojí Siena a Palermo, tak uvidíme....Přiznávám, není to můj oblíbenec
Maritazzi
29.12.2012 17:13
#
On bude chtít zůstat, i když nám nemá co dát už jak dlouho (to, že hrát musel je věc jiná). Mně je jedno jestli přijde Dzagojev nebo Rossi, ale říkám, ta ofenzivní síla by pak byla obrovská.
Largo
29.12.2012 17:19
#
To mě se tam teda hdoí Dzagojev daleko víc....Rossi, i když trpí nezpochybnitelnými kvalitami, je spíše středový útočník. A my potřebujeme rychlost především po stranách...
Maritazzi
29.12.2012 17:26
#
Ale vždyť ani teď nemáme v kádru vlastně křídlo. Rozestavení je často spíš 4-3-2-1, s tím, že ty dva to stahují do lajny, ale křídlo podle mě není Lamela ani Totti, proto by to zvládl i Rossi.
Largo
29.12.2012 17:33
#
Nechci tam někoho, kdo "by to zvládl"......Lamela je podle mě nejlepší křídlo, který máme, ale na rozestavení se třema útočníkama je to málo...
Logan
29.12.2012 18:17
#
Však ale přesně tohle hráli na EURU rusové a jak mu to sedělo. Myslím že se toho vůec nemusíš bát, jestli to bude 4-3-3 nebo 4-3-2-1
Maritazzi
29.12.2012 18:20
#
Já se toho právě nebojím, stejně jako v případě Rossiho. Je jedno koho koupíme, u nás je ta ofenziva hodně variabilní a jak píšu, ani Lamela není křídlo, je to podhrot, víc mu vyhovuje tahle herní charakteristika.
skeči
30.12.2012 11:53
#
Možná si ho pleteš s Marcosem.
tr0t3l
29.12.2012 23:31
#
záložníkov máme dosť...áno, ale kolko ich je naozaj kvalitných Marquinho a Bradley, to je kvalita? Taxi a Pjanič tiež hrajú podľa toho ako sa im chce...Pravého obrancu potrebujeme ako soľ a 4. stopér by sa hodil tiež, ak máme ambície, nemôžeme sa spoliehať iba na 18 ročných chlapcov
Alberto Aquilani
30.12.2012 00:06
#
stopera by som bral niekoho za Romagnoliho aby šiel na hostovačku , taký Legrotaglie alebo Yepes ma napadaju , skusený stopér , ktorému nevadí lávka .....
Francesco Totti AS
30.12.2012 00:20
#
Nezmar
tr0t3l
30.12.2012 00:22
#
suhlas
Maritazzi
30.12.2012 08:43
#
Zeman si na něj chce dohlížet sám no.
Alberto Aquilani
29.12.2012 18:28
#
Jediného záložníka ktorého by som chcel je Felipe Melo , bez srandy ....
Maritazzi
29.12.2012 18:28
#
Není to zbytečné, když máme Daniho?
Alberto Aquilani
29.12.2012 18:31
#
možno áno , ale viem si ho predstaviť aj sním ...... mne sa hrozne páčil v tej sezone ked bol v JUventuse Aquilani , vtedy som ich hodne sledoval a Melo bol o triedu-2 najlepší hráč Juve ....
Pinturicchio
29.12.2012 18:30
#
V AS bych ho přetrpěl, bylo by super, kdyby se vrátil do Itálie.
M11
29.12.2012 16:22
#
nejlevnejsi by asi nebyl.. chtelo by to uhrat LM a v lete by to mohla byt zajimava volba
f0rzaACM
29.12.2012 16:23
#
Navíc málokterý Italský tým si ho podle mě může dovolit.CSKA za něj určitě budou chtít pořádný balík.Je to mimořádný hráč a třeba v AC nebo i Interu by se prosadil okamžitě při té momentální konkurenci.
risk je zisk
29.12.2012 16:24
#
Skvělý krok. proč mrhat talentem v nějakém opravdu TOP klubu. Je mladý a potřebuje hrát
Francesco Totti AS
29.12.2012 16:25
#
Filip12
29.12.2012 16:28
#
ještě se zapomnělo na Krkiče Dzagoev-Totti-Krkič je docela luxus Zdendo
Alberto Aquilani
29.12.2012 16:32
#
Maritazzi
29.12.2012 16:34
#
Alberto Aquilani
29.12.2012 16:35
#
ten na lavo je Zarate , nie ? :D
Maritazzi
29.12.2012 16:35
#
Aldeano
29.12.2012 16:57
#
f0rzaACM
29.12.2012 16:41
#
Ty tryčka AS jsou prostě nice
Filip12
29.12.2012 16:44
#
trYČKA
f0rzaACM
29.12.2012 16:48
#
risk je zisk
29.12.2012 17:02
#
Nr.Nobody
29.12.2012 17:00
#
ceho se bojis?
db18
29.12.2012 17:03
#
Goofyho
Maritazzi
29.12.2012 17:12
#
Tak třeba nechci vidět Franceho jako šaška v nějakejch pochybnejch reklamách.
MSgoo
29.12.2012 17:03
#
Bojíš sa, že niektorí z tých myšiakov na teba z monitoru vyskočí?
JackDaniels.
29.12.2012 16:34
#
Dzagoev a AS, skor som si ho predstavoval v PL, ale co uz...
Wat
29.12.2012 16:36
#
Tam snad ne, Alane.
Pizzorno
29.12.2012 16:51
#
OT: Tak mě napadlo, po celé světě se vedou diskuse o tom, jestli by se Neymar dokázal prosadit někde v Evropě. Prosadit = neusednout na marodku po pár zápasech. A tak jsem si říkal, jestli by nebylo na zmar jak pro Santos, tak i pro kupujícího, kdyby se nějak nejdříve vyřešilo jeho třeba 2 měsíční hostování. Určitě to není nějaká moc obvyklá věc, ale zrovna v tomhle případě mi to přijde jako dost rozumné. Za určité odstupné by si ho ten klub, který o něj má zájem na 2 měsíce vyzkoušel a pokud by neměl nějaké problémy s evropským fotbalem, tak ho potom hned odkoupit.
Kazisvět
29.12.2012 17:08
#
Otázka je jestli by na to zainteresovaný strany přistoupili. Vem si, že blbě šlápne, zlomí si nohu, pokurví si kariéru a Santosu zbyde jen 5 mega třeba ? To by se jim asi moc nelíbilo
Kazisvět
29.12.2012 17:08
#
*přistoupily
Pizzorno
29.12.2012 17:11
#
Tak nejspíš by tam musela být nějaká vsuvka ve smlouvě, že kdyby se zranil, tak musí klub vyplatit nějaké odstupné nebo tak. Asi by to byl docela risk, ale stejný risk by to byl kdyby ho koupil třeba někdo z Anglie a on by se tam nedokázal prosadit.
Pipo123
29.12.2012 17:15
#
To isté sa hovorilo pri prestupe Robinha, Oscara a spol v minulosti...
MSgoo
29.12.2012 17:16
#
Pomer medzi rizikom a úspechom je jedným z determinantov jeho ceny.
risk je zisk
29.12.2012 17:07
#
OT: našel jsem si na netu kdo je to ten Sheldon Cooper a jak jsem tohle našel tak jsem se válel smíchy :D

http://www.youtube.com/watch?v=-RU4cfldUPM
Maritazzi
29.12.2012 17:11
#
Jinak během soustředění v Americe je možné, že se dočkáme oznámení nového stadionu.
Largo
29.12.2012 17:18
#
jj, taky to sleduju. Nějaká představa? V tom případě bychom náš slibovaný výjezd měli uskutečnit ještě před slavnostní demolicí
Maritazzi
29.12.2012 17:20
#
Četl jsem něco, že inspirací by mohlo být Gillette stadium v Bostonu.
Bianconero
29.12.2012 17:28
#
To je hodně hustej stánek A kde by to veledílo mělo stát?
MSgoo
29.12.2012 17:29
#
Na križovatkách ulíc De Roma a Le Roma.
Maritazzi
29.12.2012 17:30
#
Nejspíš Tor di Valle.
Bianconero
29.12.2012 17:36
#
Jak tak koukám na mapu, tak je to docela dobře situované místo, co se týče přístupnosti od hlavní komunikace. Takže Sever bude Lazia a Jih Vlků jo? Ale bylo by fajn, kdyby se podařilo něco takového vybudovat. Vypadají na spadnutí nějaké návrhy?
klida939
29.12.2012 17:41
#
to je to, co udělala Rosella, aby zvedla cenu akcií.... čekal bych, že si Američani udělaj něco svýho
Largo
29.12.2012 17:44
#
Myslím, že mají v záloze několik projektů, ale nechtějí to moc pouštět do éteru....
Bianconero
29.12.2012 17:48
#
Asi až bude něco opravdu jisté, tak s tím přijdou ven.
Largo
29.12.2012 17:54
#
Vskutku
Bennes
29.12.2012 17:37
#
tak vas uscasni stadion nie je zly, u vas je ta potreba novho stadiona v ramci talianska asi najmensia
Mohol by stavat radsej niekto iny
Maritazzi
29.12.2012 18:24
#
Tak ono jde spíš o to, aby příjmy ze zápasů šly jen do klubové kasy nebo spíš lépe, aby se nemuselo platit nájemné. Obecně tohle problém Itálie je.
Largo
29.12.2012 17:33
#
jj, dobrej vzor...
DelPiero137
02.01.2013 12:10
#
Aka nahoda ze vzor bude zrovna stadion z Bostonu
klida939
29.12.2012 17:18
#
a bude v Orlandu nebo v Miami?
Maritazzi
29.12.2012 17:19
#
Pipo123
29.12.2012 17:20
#
Kde na to zoberiete prachy ?
Maritazzi
29.12.2012 17:24
#
Strejda z Ameriky...
Maritazzi
29.12.2012 17:25
#
Jinak podle mě tohle zrovna bude dost rychle návratná investice, stačí se podívat na Juve.
Pipo123
29.12.2012 17:28
#
Ano lenže je Juve je kus pred vami ešte.
MSgoo
29.12.2012 17:26
#
Super, že sa idú stavať nové štadióny. To len Jajinek obhahuje, aby sa hralo stále na tých "zrúcaninách" so slabým marketingovým potenciálom.
Bennes
29.12.2012 17:30
#
Godwinson
29.12.2012 17:27
#
Vzhledem k tomu, že by to měl být velký fanoušek Chelsea, bych od něj čekal jiná slova :) Vždy se mi hrozně líbil, ale je pravda, že na to jde přes rozum.
risk je zisk
29.12.2012 17:29
#
Bennes
29.12.2012 17:29
#
Koho by posadil?
Bianconero
29.12.2012 17:29
#
Sám sebe.
Bennes
29.12.2012 17:31
#
To je naco dobry taky prestup?
db18
29.12.2012 17:48
#
teplejší podnebí
Bennes
29.12.2012 17:35
#
Posledna zostava Rimu:

Mauro Goicoechea, Iván Piris, Nicolás Burdisso, Marquinhos, Federico Balzaretti, Miralem Pjanić, Daniele De Rossi, Michael Bradley, Erik Lamela (68. Alessandro Florenzi), Pablo Osvaldo (68. Mattia Destro), Francesco Totti (80. Alessio Romagnoli)

Ak je Dzagojev ofenzivne kridlo, typovo moze hrat len namiesto Lamelu. Totti j neposaditelny a Osvaldo je utocnik, zakoncovatel, hrotak, namiesto neo nemoze hrat.

A kvalitativne je Lamela na otm podobne ako Alan, ese aj vekovo su podobni. Tak naco by Rimu bol? Zbytocny prstup a zbytocne vyhodene loove
Bianconero
29.12.2012 17:38
#
Jak už zmiňoval výše Alberto nebo Maritazzi, tak by byl ideální alternativou do bojů o poháry, čímž by zdvojili posty. Osvaldo - Destro; Lamela - Dzagojev; Totti - Florenzi.
Largo
29.12.2012 17:38
#
Largo
29.12.2012 17:38
#
Dzagojev může alternovat za Lamelu i Tottiho. Může hrát na místě ofenzivního záložníka (Pjanič). Je mu 22, takže by mohl převzít Tottiho žezlo za pár let....Jeho rychlost se může hodit vždycky. O jeho technice ani mluvit nemusím....
Bennes
29.12.2012 17:44
#
Takze len rozsirenie moznosti? To je naprd. MAte tam este Nica Lopeza, Destra, podla mna zbybocny luxus mat k nim este Alana, ked hrat moze len obmedzeny pocet hracov.

Ja by som taky prestup nerobil Uz radsej posila, ktora je ovela lepsia ako uz sucasni hraci a tda pozdvihne hru sama na vyssi level, taketo doplnenie to je nic moc
Bianconero
29.12.2012 17:47
#
Na vyšší level by je zvedla už jen samotná změna trenéra, který by tým naučil i bránit. Tím by se korunovali do boje o Champions league i se současným kádrem. Klidně bych jim věřil do trháku na druhé místo. Zeman na to ale se svou filosofií zkrátka nikdy mít nebude. EL pod ním bude maximum. Je to škoda.
Bennes
29.12.2012 17:49
#
Ja budm asi sam, ale Zemanov styl mi je sympaticky a pochybujem ze by pod defenzivnym trenerom boli vyssie
Tento sucasny ich kader ma na taku poziciu kde sa asi momentalne pohybuje, takz ZEman si svoje ustoji. Na viac nema s takym timom narok
Alberto Aquilani
29.12.2012 17:50
#
ten tím je 2-3 najsilnejší v lige ...... na papieri ovšem .....
Bennes
29.12.2012 17:53
#
Sak tam mate same nezname no-name lamy. 2-3 misot je prilis optimisticke a prestrelene tvrdenie, to by ste museli mat spicku europy v kadri.

mna ako Goico, Piris, MArquinhos, FLorenzi, Tachtsidis, Castan, Bradley nikto nepozna, nie su prevereni ani v Europe, ani v repre, mozu byt dobri to ano, ale proste s takymi menami tvrdit ze maju na 2. miesto je prehnane.
Pri konkurencii juve, interu, Lazia, Neapolu, aj AC
Alberto Aquilani
29.12.2012 17:57
#
a koho má v tíme také zvučné mená také Lazio ked sme pri tom ? a včom je pre teba lepší káder Neapola a nebodaj AC od AS ? Marquinhos v 18 rokov patrí medzi špičku ligy , najrýchlejší stopér v lige , Castan je brazislký reprezentant , vyhral Copa Libertadores s Corinthiasom kde hraval v základe a Ronaldinho bol z neho na prášky , Florenzi je už Tal.reprezentant
Bennes
29.12.2012 18:02
#
sry, si neobjektivny
Alberto Aquilani
29.12.2012 18:10
#
aha , a napíšeš konkrétne včom ? :D Všetko sú fakty .....
Bennes
29.12.2012 19:38
#
Pozriem sa na supisku Lazia a vidim zvucnjsie mena a kvalitu, to aj u Neapolu aj AC.

Pises u MArquinhosa ze je rychly, co nie je velmi dolezity atribut pre obrancu. Ovela dolezitejsia je jeho schopnost vyhravat suboje, citat hru, ovladat taktiku a pozicnu hru. Dalej Castan, prisil za 5-10 mil eur v 24 ci 25 rokoch, to sa nezda ako kvalita, Ak by bol fakt taky dobry je v eurpe uz davno a za vyssiu sumu, ze hral zaklad v brazilskom klub nie je argument, to hraval aj Jonathan Florenzi je nejaka lama z dorastu co este donedavna mala plat 30000 rocne, az teraz ho Zeman vytiahol a dava mu sancu, a aj ked nie je dobry hrava lebo asi plni zdendove pokyny. Dalej napr. Lex Luthor, taky pracovity buldog co prisiel z chieva, toto ma byt spicka? nemyslim, v europskj konkurencii by neuspel.

V skratke, pre mna je to zmes neznamych hracov ktori maju sice potencial, ale ten este musia dokazat, uspechmi s repre, v lige, a v europe, imho akych hracov najdes vela kade-tade.
Maritazzi
29.12.2012 19:41
#
No právě že tihle hráči dokazují, že jsou něco víc, než za co byli pokládáni v létě na transfermarktu. Florenzi se dostal do repre. Castán se dostal do repre a půjde tam i Marquinhos. Prostě na to nejde koukat takhle dogmaticky, to by pak byl football manager. A ještě k Marcosovi, má všechno co píšeš a k tomu tu rychlost, což je velká výhoda, vzpomeň si na Lucia potom. Navíc nezapomínej, že máme hráče jako De Rossi a Totti, ukaž mi v lize podobnou kvalitu.
Pinturicchio
29.12.2012 19:42
#
Jj, ovce je nezná = nejsou kvalitní.
Francesco Totti AS
29.12.2012 19:50
#
Alberto Aquilani
29.12.2012 20:48
#
kde máš v Laziu zvučnejšie meno ? Klose , Hernanes a dalej ? Marchetti ? ja ti napíšem Totti , De Rossi , Stekelenburg , Pjanič , Lamela , Balzaretti
skeči
30.12.2012 12:10
#
Myslím, že FIFA apod. Ti leze moc do hlavy a koukáš jen na atributy. Což ovšem na druhou stranu nechápu s tím Laziem, o kolik víc má zvučnějších jmen. Ukazuje se Zdenyho síla, že má tu schopnost ty hráče vytáhnout. Přišli jako noname (samozřejmě, protože málokdo sleduje pravidelně jihoamerický fotbal), dnes už to beze sporu zvučná jména jsou, obzvláště ty, co jmenoval Alberto výše. U Juve, tam je to jasný, pak je taková propast a pak jsme my, co se síly kádru týče (na papíře = zatím to neodpovídá výsledkům).
Maritazzi
29.12.2012 18:18
#
Problém je, že ty vidíš hráče jenom jakousi změť tabulek. Stoper, který je malý nemůže být dobrý a tak. Prostě ty hráči, co píše alberto prodávají svůj potenciál a ukazují, že právem patří Řím KÁDROVĚ mezi tři nejlepší týmy ligy (viz Allegri).
Pinturicchio
29.12.2012 18:21
#
Stačilo napsat, že je blb.
Maritazzi
29.12.2012 18:22
#
To zas o něm nechci tvrdit, v některých debatách třeba o ekonomii tak nepůsobí, ale na fotbal se kouká prostě strojově.
Pinturicchio
29.12.2012 18:23
#
No však, kalkulačku do ruky a jedem. Takový přístup je na dvě věci.
Bennes
29.12.2012 19:29
#
najprv maritazzi cenim si ze sa hned neznizujes k urazkam ako ma bezne voci mojej osobe vo zvyku tato ciernobiela korupcnicka zberba.

a k veci. Ano aj na futbal sa snazim pozerat racionalne a vedecky, a mozno to v praxi nie je vzdy v tomto smere, ale napr. za tou vyskou u stopera si stale stojim A ak sa mylim, mylia sa aj vsetci, ostatni, od svetovych velkoklubov po bezne pralesne sranda ligy, kde aj u nas napr. v doraste trener vysokych chalanov staval na stoperov a postavou mensich zase napr. na kridla.

Marquinhos uz asi vyrastol, ma teraz udavanych 183, co uz nie je velky hendikep, a moze to nahradit ostatnymi atributmi, ale stale by mohol byt lepsi so 190. Kym mal udavanych 180 bolo to malo a preto som to tu aj pisal.

Pinturicchio
29.12.2012 19:31
#
Jsi blb.
Bennes
29.12.2012 19:40
#
Si pateticky, ale ked ta to bavi a admin ti to toleruje, pokracuj
Maritazzi
29.12.2012 19:38
#
Jenže ke sledování fotbalu potřebuješ právě hodně i takový to abstraktní myšlení (nevim jak to líp vyjádřit). Tady ne všechno vychází tolik ze základních předpokladů. Proto pak vyhraje titul ve Francii Montpellier a proto můžou být i malí hráči dobrými stopery. Fotbal podle mě není úplně racionální věc (taky co je, ono i v tý ekonomii za chvíli třeba bude převažovat behaviorální proud).
Bennes
29.12.2012 19:49
#
Ano futbal nie je privelmi racionalny, ale to kvoli tomu, ze goly nie su vzdy relevantnym ukazovatelom toho kto je lepsi. Casto sa stane, ze jeden tim je ovela lepsi, ma plno sanci, ale ide to bud do tycky albo tesne vedla a proste nic nepadne, a druhy tim ma jden protiutok a je z toho usmudlena vyhra 1:0. ( po zapase sa hovori ako vitazny tim sudrzne bojoval, snazil sa a bla bla, pritom stacilo aby 2 sance nesli do tycky ale dnu a uz sa o nich hovori ako o najneschopnejsich lemploch)
Stane sa takyto zapas parkrat a hned je z toho dost velky posun v tabulke, aj tymto sposobom mohol Montpellier vyhrat titul. Ale racionalne a takto "strojovo" ako si to nazval sa podla mna da zvysit pravdepodobnost vitazstva a to je to co mozes ovplyvnit, nikdy nebude mat ziadny tim 100% vitazstiev, al teoreticky sa da takto racionalne zvysovat pravdepodobnost vitazstva na maximum a to sa v dlhodobom horizonte prejavi.

Cize ked to zhrniem, vo futbale je aj nieco abstraktne, ako invencia, genialita, dobra myslienka, ale to su jednorazove veci, v globalnom a dlhodobom horizonte vyhrava podla mna racionalita
Maritazzi
29.12.2012 19:56
#
No ale do fotbalu vstupuje hrozně moc proměnných, proto jak říkám nelze dogmaticky takhle členit, něco jako si minule psal, že trenér toho tolik nezmění. Už podle empirických dat je to blbost. Je jasné, že pokud budou dva týmy v podobné pohodě a jeden s o hodně silnějším kádrem, tak vyhraje většinou ten silnější. Ale ve fotbalu prostě neplatí žádný ceteris paribus, takže tam velkou roli hrajou i jiné proměnné než hodnota kádru na papíře. Prostě cit je hrozně důležitej.
Bianconero
29.12.2012 19:43
#
Promiň, ale podívej se na Cannavara nebo Puyola. Vždycky to není jen o obrech. Podstatné je, aby se ti dva stopeři ve dvojici doplňovali, a pokud bude jeden menší a druhý přesně podle tvých parametrů "obr", tak to může být nejlepší stoperská dvojice na světě, klidně na úkor dvou "godzill".
Maritazzi
29.12.2012 19:45
#
Bennes
29.12.2012 19:51
#
JA som si dal u namahu a hadzal som tu takmer vsetky najlepsi kluby eurpy so supiskami obrany a vysky ich clenov, vsade boli stoperi okolo 190 a kraje obrany okolo 175, to nie je nahoda ale cielena vec.(nejdem to hladat znova, kludne si to popozeraj, ap lati to vsade, aj sparta, a mensie kluby o tak maju)
Fabio a Carles su mozno len 2 vynimky co potvrdzuju pravidlo. A dokonca Pyuol uz hrava kraj obrany, stopera vobec.
Bianconero
29.12.2012 19:59
#
Spíš si myslím, že si chceš stát za každou cenou za svým a nechceš upustit ani procento ze své zcela 100% racionality, která je nade vše. Já ti to brát rozhodně nebudu. Mě pro změnu absolutně nezajímá jak vysoké mají stopery ostatní kluby.

dyž pak vidím, jak ti úžasní borci ve stoperských dvojicích padají v soubojích se 164 cm vysokým Giovincem, ať už to hrají nebo je to opravdu bolí, tak mi to přijde úplně jedno. 175 cm vysoký stoper může mít naprosto stejný jump na míč, a vyskočit do stejné výšky, jako stoper vysoký 190 cm. Naopak i borec co má nohy dlouhé jak dálnici, může mít lepší obratnost a rozehrávku, než právě malý hráč s nižším těžištěm a většími předpoklady. Tyhle předpojaté rádoby zákonitosti, které ty uvádíš jako jakási pravidla či poučky, jichž je třeba se držet, jsou jen vodítko, ale nic jasně daného, co je 100%. Claudio Gentile měřil 178 cm a ve své době to byl jeden z nejlepších stoperů na světě. Takových "výjimek" nalezneš i víc, když se do toho zabředneš. Ale to je jedno. Každý na to máme svůj pohled, a i když s tvým nesouhlasím, respektuju ho
tr0t3l
29.12.2012 23:42
#
prestan hrat FIFU a zacni sledovat realny futbal
Bianconero
29.12.2012 17:50
#
Já bych věřil, že Spalletti by s tím týmem hrál o titul, ale to je věc názoru. Stejně jako je věcí názoru ten Zemanův fotbal. Mě se tenhle ultra-ofenzivní fotbal nelíbí
Maritazzi
29.12.2012 18:21
#
Zas těžko by Spalletti strčil všechny tyhle mladý do základu, prostě všechno má svoje pro a proti a já budu letos spokojený, pokud ty hráči budou růst dál jak rostou a k tomu se dostaneme do EL.
Alberto Aquilani
29.12.2012 17:48
#
tak a kto by to zdvihol miesto Tottiho a Lamelu ešte vyššie na tej pozícii ? S Lopezom moc Zeman aspon zatial nepočíta .....
Bennes
29.12.2012 17:51
#
NEmyslel som konkretne ln utok.
Uz ked mam 15, kupim napr praveho orancu miesto cajovho Pirisa, za 15 by sa da zohnat spickovy a ta hra Romy by hned vypadala lepsie a zbierala by viac bodov.
Ale to je priklad, moze to by za 15 niekot miesto Bradleyho alebo Tachtsidisa, tam by a urcite dala zohnat vyssia kvalita za tie loove. a ksom to myslel
Alberto Aquilani
29.12.2012 17:54
#
Piris sa hodne zlepšil , on je herne dobrý , robil blbé chyby , snad z toho dospel , ale taky Torosidis by nebol na zahodenie , no ..... a 15 by ani nestal , ale polovicu .....
tr0t3l
29.12.2012 23:43
#
mohli sme ho mat za stvrtinu a premrhali sme sancu
Mr.Jindros
29.12.2012 17:44
#
Nevěřím tomu. Má na víc než (současné) AS, které navíc pravděpodobně neuhraje LM. Vůbec by si nepolepšil.
Largo
29.12.2012 17:44
#
Pokud přestoupí, tak po konci sezony. To už bude jasno, zda se AS podívá do pohárů. Tak to možná bere....
skeči
30.12.2012 12:15
#
Řekl bych, že nic není pravděpodobné. Ba naopak, v boji o poháry je to dost vyrovnané a letošní calcio mě dost baví, i když třeba na konci sezony budu zklamán.
Bennes
29.12.2012 17:47
#
A my ako Inter co? Stadion sa nepohol vobec nic, posily tiez nic, nuda.

Rocchi je uz prakticky hotovy, hovori sa ste o Paulinhovi a ak ten nevyjde, ma prist Fernando z Porta.
Rocchi Paulinho Fernando
Largo
29.12.2012 17:53
#
Nevím, co tam dělá Rocchi. Ale Fernanda bych vám přál, to je bojovník a "hlavně dobrej chlap" Paulinho podle mě nereálný....
10
29.12.2012 17:59
#
Fernando je celkem dělo, takovej běhavější Emerson. Skoro bych ale řekl, že je to ještě míň reálný, než ten Paulinho.
Bennes
29.12.2012 18:04
#
Fernanda som ste hrat nevidel, preto ten smajl.
Ale tak snad Guarin da na neho referencie, ci ma na Inter alebo nie. Fredy vyzera byt v Milane stastny, takz verim ze mu pojde o dobro Interu a nie ze bude chciet dostat kamarata do timu

Pises sice e je dobry, ale je lepsi ako sucasni hraci co uz su v time? Bol by velkym prinosom? Ci iez len ake doplnenie do poctu ako v pripade Dzagojeva do AS
10
29.12.2012 18:38
#
Spíš jde o to, co chce Strama hrát. Guarin-Fernando-Cambiasso není moc kreativní záloha, nevím, jestli se to dá hrát s tímhle materiálem na sílu, zvlášť když jste pak třeba bez Cassana.
10
29.12.2012 18:39
#
Pak je hlavně proti těm slabším týmům vidět, jaký máte problémy na jejich půlce.
Pinturicchio
29.12.2012 18:13
#
Mně se moc nelíbí, zbrklý, přihrává na jistotu, spíš Momo Sissoko než Emerson.
10
29.12.2012 18:35
#
pravda, to je možná lepší přirovnání...Momo v Juve po příchodu z Liverpoolu, čtení hry má lepší
Pinturicchio
29.12.2012 19:03
#
Takových hráčů je dost a dají se sehnat za menší peníz než Fernando.
Tomanatura
29.12.2012 20:14
#
Co jsem ho videl ja, tak obcas dela docela hrubice, na jeho postu je to neprijatelne. Musel by se hodne prizpusobit, fotbalista neni spatny, ale v tymu bych ho nechtel.
Pinturicchio
29.12.2012 20:20
#
Taky ne, podle mě by dopadl právě jako Sissoko (v Itálii)
skeči
30.12.2012 12:17
#
Emerson? Ten co hrál kdysi za nás, později v Juve?
The Krupy
29.12.2012 20:17
#
Nehráte LM, tak nemôžete čakať megahviezdy.
mikyagent
29.12.2012 17:52
#
Doufám,že se AS zvedne.....A Krkič je v tom AC Milán jen na hostování nebo nastálo?
Bennes
29.12.2012 17:54
#
hostovacka
Alberto Aquilani
29.12.2012 17:53
#
Inak snad po sezone by malo prisť 13 mega na účet Rímu od Barcy za Bojana nie ? Tak financie by mohli byť z toho .....
mikyagent
29.12.2012 17:58
#
Bojan je dobrej útočník
Alberto Aquilani
29.12.2012 17:59
#
v španielskej lige určite .....
Bianconero
29.12.2012 17:58
#
Jak to?
Alberto Aquilani
29.12.2012 18:00
#
no nebolo to tak , že Rím zaplatil 12 mega za 2 roky a po 2 rokoch mala Barca dať 13 mega Rímu na spatný odkup (ten je mylsím povinny) ?a ked ho chce Rím späť znova tak musí dať 28 mega alebo kolko
klida939
29.12.2012 18:03
#
Benesse
29.12.2012 18:13
#
To je fakt ten spätný odkup povinný? Nie je to len nejaký druh opcie že ho môžu odkúpiť? POchybujem že by sa takto debilne zaviazali
Alberto Aquilani
29.12.2012 18:15
#
http://www.eurofotbal.cz/clanky/as-rim-konecne-dojednalo-prichod-bojana-krkice-154027/ "podle níž Barcelona hráče v létě 2013 odkoupí za třináct milionů. Další "detail” však zároveň říká, že AS může tuto klauzuli zrušit zaplacením dalších osmadvaceti milionů. "
Bianconero
29.12.2012 18:14
#
To jsou mi kšefty
Johny47
29.12.2012 21:24
#
až to tak dopadne.....tak to potom všetka česť obchodníkom s barcy
Alberto Aquilani
29.12.2012 21:31
#
Rím tých 28 samozrejme nedá , takže to bola hostovačka pre Rím na 2 roky , i ked nakoniec to bol len 1 rok :D
.13
30.12.2012 17:40
#
nebolo to tak, ze AS dalo 12 zanho a po prvom roku ho barca mohla odkupit spat za 13 a druhy za 28, inak je u vas uz nastalo a ak ho FCB nebude chcet spat tak nic neodstanete.
Alberto Aquilani
30.12.2012 18:06
#
nie ..... Barca tých 13 musí dať
El Shaarawy
29.12.2012 21:05
#
"Každý ví, kdo je Zdeněk Zeman." - Stekelenburg to nevěděl. A teď jde možná k nám.
El Shaarawy
29.12.2012 21:08
#
Vidím, že georgeo výše uvažoval stejně...
C4M
29.12.2012 21:23
#
Z. Zeman svého času dotáhl z východní Evropy do Říma i jakéhosi Pavla Nedvěda. Kdyby si stejným způsobem vybral i Alana D., tak bych jeho další osudy hodně sledoval
skeči
30.12.2012 12:20
#
Nedvěd hrál ve východní Evropě?
klida939
30.12.2012 12:54
#
za Košice
skeči
30.12.2012 13:07
#
Na to jsem úplně zapomněl, nějaký ty čachry ohledně přestupu do Lazia. Nicméně bych netvrdil, že ho Zeman přivedl z východní Evropy, i když tam formálně hrál.
spanhel
29.12.2012 21:40
#
Trošku mě pobavilo tvrzení, že Dzagojev má rychlost . Podle mě je docela pomalý, jeho přednosti jsou v přehledu a neskutečné kvalitě ve finální fázi. Nejkvalitněji hraje na místě ofenzivního záložníka nebo podhrotového útočníka. Speciálně na podhrotovi se mi strašně líbil, protože má i dobrý výběr místa a společně s Vágnerem Love byli postrachem všech obran v Rusku i Evropské lize...
Pipo123
29.12.2012 22:18
#
Zeman v AS odvedie svoju prácu, pod ním sa ukážu hráči, výsledky síce nebudú také ako by mali byť, ale pripraví tým pre budúceho trénera. Majú veľký potenciál do budúcna.
tr0t3l
29.12.2012 23:45
#
naposledy jeho nástupca vyhral scudetto
Alberto Aquilani
30.12.2012 00:11
#
Francesco Totti AS
30.12.2012 00:20
#
100. pro AS
Francesco Totti AS
30.12.2012 00:20
#
200
Pinturicchio
30.12.2012 10:19
#
OT : Llorente znovu zopakoval, že je na odchodu. Podle španělského deníku Marca by jeho novým působištěm měl být Juventus.

Podle některých zdrojů má Juventus a AC zájem o Nainggolana.

Peluso by měl být prakticky hotový, oznámeno by to mohlo být zítra. Hostování za 1,5 milionu, opce na 3,5.
Bianconero
30.12.2012 10:30
#
Llorente jako teď?

Nainggolana absolutně nepotřebujeme, nevím co zase šaškujeme. Tím jednoznačně odepíšeme Lucu na stopera. I když tady není o čem, Conte v tom má už asi jasno...
Pinturicchio
30.12.2012 10:42
#
Vypadá to tak. Řekl, že ted se soustředí na trénink, Bilbao, atd., ale že jeho zástupci už jednají. Marrone je docela jasný, no, protože Conte chce na tom centrálním stoperovi někoho tvořivějšího. Nainggolanův příchod by značil asi dvě věci, respektive dva odchody, a sice Giaccherini a De Ceglie. Pak by to nejspíš vypadalo nějak takhle :

Asamoah / Peluso - Marchisio / Nainggolan - Pirlo /? - Vidal / Pogba - Lichtsteiner / Isla

Zbytečné by asi byl, na druhou stranu si myslím, že Nainggolan pasuje do Conteho fotbalu víc než Giacc.
Bianconero
30.12.2012 10:47
#
Giach zůstane, De Ceglie jde.
Pinturicchio
30.12.2012 11:04
#
Nevím, moc tomu nevěřím. Přivést Lugana a z Marroneho udělat vice-Pirla.
Bianconero
30.12.2012 11:15
#
Conte toho názoru bohužel není.
Pinturicchio
30.12.2012 11:17
#
Na ja, to je druhá věc.
olis
30.12.2012 11:01
#
naco by vam bol Radja neviem ani ja, nieco nechajte preboha aj nam
10
30.12.2012 11:16
#
Nainggolan je asi nejbližší kopie Vidala, dá se to chápat, pokud se i do budoucna počítá s Kwadwem nalevo. Za dobrý peníze (do 10m) by to byla super posila i vzhledem k tomu, že Vidal je hráč, o kterýho je z kádru Juve asi největší zájem a ty velký nabídky za něj Marotta měl už teď v létě.
Bianconero
30.12.2012 11:19
#
Ale v tom případě musí někdo odejít. Giacche, Padoin, De Ceglie, ...
10
30.12.2012 11:25
#
Nevím jestli je jeho příchod tak reálný, každopádně zrovna tyhle hráče by to asi neohrozilo. První dva jsou Conteho oblíbenci, ty z kádru nepustí. Ty zprávy o odchodu Paola jsem četl zatím jen tady na EF.
Pipo123
30.12.2012 13:05
#
De Ceglie nech ide do Lazia prosím já ho už tak dlho chcem, ten chalan by v Laziu hral na jednotku, tomu pevne verím. Talent má obrovský
Pinturicchio
30.12.2012 13:07
#
Ve formě je to slabší ligový nadprůměr. Piglovat lajnu, sklonit hlavu a centr (většinou do prdele)
Pipo123
30.12.2012 13:09
#
Ale v Juve pozor na to v Juve veľa hráčov hralo pod svoje možnosti a v iných kluboch sa vyšvihli. Napríklad tento rok sa mi aj Motta páči, pritom u vás to bol tragéd. A De Ceglie to v sebe má ale Juve je asi moc na neho.
Pinturicchio
30.12.2012 13:15
#
Nejspíš jo, zvlást, když má konkurenci v Asamoahovi.
Mr.Jindros
31.12.2012 09:12
#
De Ceglie byl loni jasný nadprůměr, ne slabší. A centroval mnohem líp než Lichty.
PaulMcicetea
30.12.2012 10:58
#
ten už měl odejít dávno. přál bych mu něco lepšího než AS
tr0t3l
30.12.2012 22:00
#
Nemyslis, ze ked bude AS kupovat kvalitu. bude to ono samo, co bude patrit medzi vykonostnu spicku?
olis
30.12.2012 11:05
#
coraz viac sa pise o Dossenovom odchode do Palerma a pricho Armera, to by bolo skvele...
Neapol sa vraj bude pokusat ziskat aspon jedneho z dvojice Astori/Nainggolan - kiezby....
Pipo123
30.12.2012 13:04
#
Nainggolana chce polovica SA, keďže Cagliari bude predávať. Píše sa o záujem Lazio, Interu, AC, Janova, AS, Juve, Neapolu takže môžme tipovať kde naozaj skončí
Pinturicchio
30.12.2012 13:06
#
Janov
Pipo123
30.12.2012 13:07
#
Tak možno sa Preciosi hecne, už ten záujem o Schelotta ma prekvapuje
Pinturicchio
30.12.2012 13:11
#
Tak Schelotto se dá ještě chápat, kolem něj takový humbuk není. Ale tomu se do druhé ligy asi taky chtít nebude.
Pipo123
30.12.2012 13:13
#
Já dúfam že dolu pôjde Cagliari to by bol pekný výpredaj, prečo majú vlastne dlhy nevieš ? čítal som že už teraz v zime sú pripravený predávať
Pinturicchio
30.12.2012 13:15
#
To ne, těch by bylo škoda, zvlást, když dva z těch jejich top půjdou pryč i tak. . Netuším.
olis
30.12.2012 13:29
#
neviem preco maju take dlhy, ale za posledne dva mesiace zatial hraci nedostali vyplatu
olis
30.12.2012 13:12
#
s Janovom si ma pobavil a nakoniec mozno cez zimu ani nikam nepojde, uvidime....
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.