Do hry o Džeka se vrací AC Milán, nabízí prý 25 milionů eur

30.12.2009 14:54 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3542
Komentáře (194 / 0 nových)
Bianconero
30.12.2009 14:55
#
Tomu říkám zvrat
Padre
30.12.2009 14:56
#
Myslím že docela akceptovatelná částka, ale pochybuji že ji AC zaplatí
xyonek
30.12.2009 14:56
#
tak oni to zaněho nabízejí, ale nezaplatí to.. zvlášní..
Padre
30.12.2009 15:01
#
údajně...navíc jakmile wolfsburg přistoupí k jednání, předpokládám licitaci a snahu o snížení alespoň na 20 éček...
xyonek
30.12.2009 14:56
#
asi začnu prosazovat Borriela... Všechno jenom ne Džeka..
jiricek8
30.12.2009 14:59
#
Džekla by borriela strčil do kapsy
jiricek8
30.12.2009 14:59
#
Džeko by borriela strčil do kapsy
Me2t
30.12.2009 15:03
#
pochybuju ze bysme za nej dali 25 ecek kde by na to vzali a navic ted mi nepripada moc aktualni resit utok kdyz tam je Marco,Hunter,Pippo a ted Adyliah kdyz uz tak v lete neco pnresit a zas takovej rozdil mezi Marcem a Dzekem moc neni spis by to chtelo iovestici do obrany...
GATTUSO
30.12.2009 15:07
#
s Adiyiahem se na hrot nepočítá..., bude zaskakovat za Dinha a Pata.
Me2t
30.12.2009 15:13
#
aha :-)
scihel
30.12.2009 14:56
#
1% no nekecej! Ustí třeba bude moct najmout kustoda
shitcool
30.12.2009 14:58
#
Nathan
30.12.2009 14:59
#
no tak 6 mega - každej 3, to není zas tak špatný, ne
galacticosi
30.12.2009 15:03
#
odkial si dosiel k sume 6mega? ved ak zanho daju aj tych 40 mega tak 1% je potom 400k a tak teplice aj usti nad labem dostanu po 200k €
Nathan
30.12.2009 15:10
#
25milionu eur x 25kč, z toho 1% a to dělá asi 6,250 000, tak jsem se dostal na číslo 6 mega
pingi
30.12.2009 15:21
#
jen bych vás doplnil,že by se to případně dělilo 3:1 pro Teplice
JTB
30.12.2009 15:54
#
Kdyby se cena skutečně vyškrábala až k miliardě, pak by do českého fotbalu přiteklo zhruba 10 milionů korun. Srovnejte s tím, jaký byl nářek kolem toho, že Spartě utekla Liga mistrů, čímž přišla zhruba o 85 milionů korun (rozdíl mezi LM a EL).
Pokud by dostalo Ústí třeba 2 miliony, pak tím rázem zajistí pětinu potřebných peněz pro to, aby hrálo první ligu. To už mi přijde docela dost podstatné.
BohumilPrdko
30.12.2009 14:57
#
toš to si Adiyah moc nekopne, jestli tam přestoupí
kubasiandr
30.12.2009 15:01
#
ten si nekopne ani tak
BohumilPrdko
30.12.2009 15:02
#
proč by ne?? do italskýho poháru by stačil, aby si ostatní odpočali
kubasiandr
30.12.2009 15:02
#
no jedine tak
Getzo5
30.12.2009 15:28
#
Obaja mimo
BohumilPrdko
30.12.2009 15:28
#
tak promiň
kubasiandr
30.12.2009 14:57
#
1% pro Teplice a Ústí je dost
Tsigi
30.12.2009 14:58
#
Jak mi to tak vychází, tak lepší útočník stejně nepřijde. Nějaký Torresové jsou momentálně v Itálii passé, ale zas takový rozdíl oproti Borriellovi tam nevidím. Rozhodně ne rozdíl za 25 mega
10
30.12.2009 14:59
#
teď jsem zrovna chtěl napsat to samý
Tsigi
30.12.2009 15:00
#
tak možná budu mluvit jinak, když MArco nedá dalšího půlroku branku venku
xyonek
30.12.2009 15:00
#
GATTUSO
30.12.2009 15:07
#
nakonec se mu asi neubráníme..., jen doufám, že do něj nevrazíme ranec a nezbyde na beky a křídla, což jsou akutnější posty (takovej Rafinha a Miloš). na druhou stranu někteří hráči odejdou..., Kaladze už asi najisto, možná Pippo do Parmy, to by možná znamenalo Paloschiho, Hunter pravděpodobně a určitě by se ještě někdo našel..., velký částky to nejspíš nebudou, ale lepší než si je držet až do konce a pak jim uspořádat rozlučku zdarma.

jinak já bych pořád radši viděl Borriella jako prvního náhradníka na hrot..., jen jsem doufal, že né za Džekem..., co už no.
xyonek
30.12.2009 15:07
#
sem někde četl že Rino do Anglie...
Padre
30.12.2009 15:10
#
To by byla paráda, v Glasgow mu to šlo
xyonek
30.12.2009 15:12
#
City
Me2t
30.12.2009 15:15
#
tomu moc neverim zase jen spekulace
Padre
30.12.2009 15:17
#
Přesně takový typ hráče jim podle mě chybí, akorát nevm jak je na tom letos Gennaro s výkonností, co sem slyšel tak spíš nic než moc
xyonek
30.12.2009 15:26
#
Kompany, De Jong, Barry ... Na těchto postech mají City celkem přetlak.. Byl by tam zbytečnej..
Padre
30.12.2009 15:36
#
myslel sem to tak, že jím chybí skutečný lídr a bojovník, který dokáže ostatní na hřišti vybláznit a vyhecovat k lepšímu výkonu
maras93
30.12.2009 15:08
#
Tsigi
30.12.2009 15:09
#
tak já taky neskáču radostí z Borriella jako záklaďáka prostě venku hraje mizerně, ale mě moc nenapadjí jiný jména než Džeko, když už teda chce Leo hrota(Fabiano je zas o rok starší.....)

Huntelaar pořád tak za 12 odejde, křídlo je nutnost v beka doufám, uvidí se
xyonek
30.12.2009 15:13
#
já tyhle ty věšáky moc nemusim, ale problém je ten, že ono nic dostupného jinak neni...
Schevchenko
30.12.2009 15:26
#
Ja by som si Huntelaara nechal, je zbytocne ho predavat a kupit za raz tolko podobneho utocnika...
Schevchenko
30.12.2009 15:24
#
Suhlasim, treba investovat do obrany a kridla. V utoku mame Boriella ktory je priblizne na Dzekovej urovni navyse Edin nema skusenosti z Talianskou ligou kto vie ako by sa adaptoval. Navyse este stale je v klube aj Huntelaar a Inzaghih a po sezone ocakavam ze sa vrati Paloschi takze 25 mega vyhodit za Dzeka by bolo viac nez zbytocne
maras93
30.12.2009 14:59
#
Kdybychom radši koupili dobrá křídla do obrany, ale Džekovi se nebránim.
GATTUSO
30.12.2009 14:59
#
nechci ho..., prostě né. na druhou stranu pokud má o něj Leo takovej zájem (prej vyloženě s Džekem počítal do novýho systému), snad ví co dělá, Galliani to samý
xyonek
30.12.2009 15:00
#
Máme Marca, to stačí...
Me2t
30.12.2009 15:05
#
tak tak souhlas...
GATTUSO
30.12.2009 15:08
#
jestli to stačí se uvidí na jaře...
jiricek8
30.12.2009 15:00
#
V současné době patří mezi 5 nejnebezpečnejsích utocniku v evrope!
BohumilPrdko
30.12.2009 15:05
#
25 mega + Bendtner a Silvestre, tak bych si to představoval já
kubasiandr
30.12.2009 15:06
#
Nathan
30.12.2009 15:12
#
už vidím Wengera, jak to zaplatí :-)
BohumilPrdko
30.12.2009 15:13
#
taky tomu nevěřím, ale tak mohl by aspon ty dva poslat někam zadarmo, aspon ušetříme na véplatách
Amos
30.12.2009 15:59
#
Bože ty jsi magor... Bendtnera chceš vyhodit proč? .. Víš kolik mu je let? Za pár let bude lepší než Džeko ale což o to , ty bys dal 25 éček + BENDTNERA + SIlvestreho za DZEKA .- Z tebe by byl hodně špatnej manager... navíc Bendtner má budoucnost , chápal bych Silvestreho , ale stejne je celkem dost 25+Silvestre.. Jestli fandíš Arsenalu,tak to teda nazdar..
BohumilPrdko
30.12.2009 16:11
#
uklidni se musíš to brát s nadhledem a stejně si nemyslím, že z Bendtnera bude někdy pořádnej útočník
Amos
30.12.2009 16:13
#
S nadhledem? Když napíšeš naprostou volovinu,tak to teda promin .. Z Bendtnera něco být může a ani jeden nevíme,jestli bude,proto by byla naprostá volovina ho vyměnit za Džeka a ještě jim cpát Silvestreho,kterej o rok prodlouží a 25 mega. - My nejsme City.
BohumilPrdko
30.12.2009 16:18
#
omluvu přijímám a teď se běž uklidnit můžeš dělat z Nicklase klidně supertalent, ale pro mě je to prostě namachrovanej frajírek, kterej by se měj vrátit do Birminghamu, podle mě na víc nemá
Counter
30.12.2009 16:29
#
Nemyslím si, Bendtner má na to stát se kvalitním hrotovým útočníkem, ale to by tam musel v Arsenalu hrát, a ne skotačit u lajny všem pro smích.
V repre hraje pravidelně na "svém" postu a vystřílel Dánům postup na MS + stal se dokonce dánským fotbalistou roku.
Amos
30.12.2009 16:37
#
Prosimtě,žádnej supertalent z něj nedělám,ale ta hovadina co jsi napsal , je naprostá blbost.
BohumilPrdko
30.12.2009 16:52
#
s nadhledem sem napsal svoji představu, v dalším přispěvku bylo řečenu, že ani já sám té svojí představě nevěřím a s ještě větším nadhledem bylo psaný, že by sme aspon ušetřili na výplatách:) nevím co tě na tom tak vytáčí, nemluvě o tom, že wolfsburg by chtěl spíš kolem těch 30 mega e. což je cena odpovídající 25 mil + Nick. No a v dalším přispěvku píšeš, že by na tom Wolfsburg ještě vydělal... a od čeho ted jsou přestupy?? Řekl bych, že většinou od toho, aby ten prodávající klub vydělal
Amos
30.12.2009 16:39
#
Wolfsburg by ještě na tom přestupu vydělal.. Silvestre by na BL stačil tak na sezonu , Bendtner by se rozstřílel,protže by nastupoval na hrotu ne na křídle a ještě by měli 25 éček.. Prostě je to pěknej nesmysl... Neřekl bych Bendtner + 17 mil. éček,ale proč se zbavovat talentovanýho hráče,kterej se ještě může pořádne prosadit,že?
kubasiandr
30.12.2009 15:17
#
tak na hrotu Džeko a pod Van Persie
BohumilPrdko
30.12.2009 15:18
#
tak bych to viděl spíš až příští sezonu, tedka by mu mohl sekundovat ten "ruskej bohatýr" jak ho kdesi nazvali
kubasiandr
30.12.2009 15:20
#
blaugrana
30.12.2009 15:12
#
Z Teplic do AC.
kubasiandr
30.12.2009 15:23
#
jeste kdyby to byl tak ceskej hrac
*Ondra.*
30.12.2009 15:16
#
Marcovi to zatim nestřilí,přece už mu je nebo bude 28 a Edinovi je 23
četl jsem že o Gattusa má zájem City,pry nabizi 4 mega liber..dost málo za něj ,tak za 15 aspon
Možné odchody hráčov 29.12.2009 19:33:52
29.12.2009 19:33:52Podľa Il Corriere dello Sport by mohol Klaas-Jan Huntelaar už v januári odísť na hosťovanie do Ajaxu, kám Francúz Flamini by mohol odísť kvôli príchodu Davida Beckhama. Po sezóne San Siro možno opustia Christian Abbiati, Filippo Inzaghi a Kakhaber Kaladze.32 ročný brankár by mohol odísť do FC Janov alebo Fiorentiny v prípade, že Dida predĺži v Miláne zmluvu, o Kakhabera sa zaujíma Zenit Petrohrad a Dynamo Kyjev, kým Inzaghiho chce Parma. Podľa najnovších správ možno odíde i Gennaro Gattuso, pretože AC Milan je ochotný ho predať Manchestru City za štyri milióny libier už v januári.
kryštof
30.12.2009 15:16
#
Ale jo, rád ho uvítám. Jen bych se chtěl zepsat nějakého znalce z bundesligy, jestli je opravdu hoden této ceny - já ho mockrát hrát neviděl. Každopádně je to stále jen druhá cenová, ve které je spolu s Marcem a jak tady někteří říkají - rozdíl 25 mezi nimi není. Jenže do koho jiného investovat? Nikdo lepší a dostupný mě nenapadá. Btw. jestli Rino odejde v lednu do city, tak budu celkem rozezlen..
*Ondra.*
30.12.2009 15:24
#
on má hodnotu 11-14 mega E
ale pokud aidyiah ma 40 tak on tak 60
BohumilPrdko
30.12.2009 15:26
#
Adyiah stál 1 mil EUR
herbage
30.12.2009 15:36
#
Ano, té ceny je určitě hoden. Cenu totiž určuje nejen kvalita hráče, ale i jeho věk, délka kontraktu, forma, zdravotní stav, popátvka ze strany jiných týmů, postavení v týmu, atd., takže ta cena tomu odpovídá a nedivil bych se, kdyby šel Wolfsburg na 30 mega, protože Mario Gómez v létě odešel ze Stuttgartu za tuto sumu. Navíc se s jeho odchodem hra Stuttgartu prakticky sesypala a celek hrající v LM je rázem na sestup. Wolfsburg bude chtít uspět jak v Bundeslize, tak v Evropské lize, pochybuji že ho pustí už v zimě. Nabízí se varianta výměna za Huntera plus doplatek, ale ten by byl asi v mezích 10-15 mega, což je pro AC více než vítané. Pokud bych měl Džeka popsat, tak je to kvalitní hroťák, který má skvělé zakončení oběma nohama i hlavou. Umí zakončit jak technicky, tak razatně. Jeho výhodou oproti Huntelaarovi je, že je celkem dobrým technikem, má dobrou kličku, držení míče, je i rychlý a dobrý do kombinace. Wolfsburg hrál jak doma, tak venku zpravidla na breaky a ty byly v podání tria Misimović, Gragite, Džeko smrtící. Vlci se zpravidla zakopali na vlastní půlce, Misimović poslal balón za obranu nebo na křídla a Džeko nebo Grafit zakončovali. Otázka je, co chce AC hrát. Pořád tu někteří píšou, že chce hrát kombinačně na držení míče, ale na to nemá Milán hráče ani to poslední roky nehraje. V LM hraje právě na breaky a spoku s Patem by mohl vytvořit nebezpečnou dvojku, podporovanou Ronaldinhem. Letos se ale Wolfsburgu tolik nedaří, protože Veh narozdíl od Magatha jde za vítězstvím a snaží se protivníka přitlačit a udolat, jenže to Wolfburgu nesedí. Přesto Džeko dokáže dávat góly i tak, jen méně. Je tu možnost, že dopadne jako Huntelaar, ale myslím, že by se v AC prosadit mohl, kvality na to má. Záleží, jak by si sednul se spoluhráči, protože Grafite a Misimović dělají půlku jeho výkonů
RickNash
30.12.2009 15:38
#
se všim souhlasím! ps. přečet jsem to celý, bude nějaká odměna?
Getzo5
30.12.2009 15:42
#
Prednáška na tému neoprávneného obohacovania.
10
30.12.2009 15:47
#
Counter
30.12.2009 16:10
#
afc
30.12.2009 16:40
#
kryštof
30.12.2009 15:54
#
ok, díky za info, velmi zajímavě jsi ho popsal..ale nesouhlasím s tím, že nehrajem kombinačně atp., naopak v držení míče sme v SA pokud se nepletu nejlepší.
Getzo5
30.12.2009 16:01
#
Fakt neviem, odkiaľ to vzal, že AC na to nemá hráčov - Pirlo, Ambrosini, Zambrotta, Seedorf, Pato, Ronaldinho...ak im nieč vyzdvihnúť, tak to, že vedia loptu správne posunúť, kombinovať a pod. Hráči ako Ronaldinho či Seedorf to už neubehajú no práve týmto si v hre pomáhajú.
GATTUSO
30.12.2009 16:06
#
samozřejmě..., očividně soudí jen z LM, v Serii A jsme měli loni nejvyšší procento držení míče, je to milánská klasika a to právě díky hráčskýmu materiálu.
Getzo5
30.12.2009 16:15
#
Jeho by niekedy cez víkend sledovať Seriu, Miláno tobôž asi zabilo...
herbage
30.12.2009 16:22
#
Já se občas kouknu, ale vždy si zrovna vyberu zápas, kdy hraje AC tragicky I když poslední odbou podle všeho jim tým šlape
Getzo5
30.12.2009 16:30
#
To sú mi náhody...
herbage
30.12.2009 16:32
#
Jako že když hrajou špatně, tak se na ně podívám, abych je pak mohl kritizovat a když se jim daří, tak se na ně schválně nedivám? Nebo jak si to myslel? Já se podívám, když je zrovna čas, nic lepšího nedávaj a soupeř zní zajímavě. Nemůžu za to, že se nedívám na zápas proti Cagliary, který se jim povede
Getzo5
30.12.2009 16:36
#
Presne tak som to myslel a trochu polovtipom, poloiróniou. To Y ma zmiatlo, už som čítal Calgary.
herbage
30.12.2009 16:43
#
Mně je AC celkem víš kde Zápasy s Cagliary mě sice můžou jako diváka pobavit, ale jestli se AC posunulo ve hře dopředu nebo dozadu ti informaci neposkytne, to uvidíš jedině ve srovnání s kvalitou. Serie A je taková uzavřená soutěž, kde ti ani zápasy Inter-AC mnoho nenapoví, spíš je to o náhodě a momentální formě. Navíc když pak vidíš, jak hraje Inter a Juve v LM, tak co si pak máš o těch týmech pomyslet? Zkrátka v Evropě jen haluzí a pak se diví, že nemaj úspěchy a když je maj, tak ti s nima mávaj před nosem ještě pět let. Na AC-MU se taky zkusím podívat, ale při vší úctě MU taky není zrovna měřítko kvality, byť AC řádně prověří
Getzo5
30.12.2009 16:48
#
K príspevku sa nevyjadrujem ale aj pri skloňovaní, nie je to CagliarY
GATTUSO
30.12.2009 16:04
#
jsme..., herbage se sekl
herbage
30.12.2009 16:17
#
Pravda, AC ani Serii A dvakrát nesleduji, ale pokusím se vysvělit, jak jsem to myslel. Držení míče je sice zajímavá statistika, ale sama o sobě neřiká nic. Důležité je, v jakých prostorech k tomu držení míče dochází. Jestli před vlastní bránou a na vlastní půlce, tak je to celkem na houby. Také je potřeba se dívat na průměrnou dobu držení míče hráčem. Dobré kombinační týmy se dostanou i pod 1,5 sekundy držení v průměru, tedy hráči ve finální fázi často hrají z první apod. Bohužel to u vaší hry postrádám, je taková až příliš statická. Co jsem viděl zápasy AC, tak většinou neudávalo tempo hry, jen se spíš bránilo, tedy s lepšími celky. Mám na mysli zápas v přípavě s Bayrnem, zápasy s Realem, s AS Řím, apod. Nebo zápas doma s Zurychem, kde AC nedokázalo soupeře porazit, i když nějaké šance v závěru mělo. Když to srovnám s dobou před 15 lety, kdy AC vykleplo Barcu a Real 5:0, arrivederci, tak dnes je to klub, který hraje co se týče progresivity hry hraje druhé, třetí housle, přitom dřív hrával první. Ostatně trojka Inter, Juve, AC se nemůže měřit s celky jako Bayer, Barcelona, Real, Arsenal právě progresivitou hry, kvalitu ty celky mají. Džeko kvalitu AC jistě zvýší, ale pokud bude hra AC založena na hráčích jako Ronaldinho, Inzaghi, Borriello, tak ten posun dopředu nebude možný
Getzo5
30.12.2009 16:21
#
Na čo zareagovať skôr...
herbage
30.12.2009 16:23
#
Ty? Radši na nic
Getzo5
30.12.2009 16:29
#
Srab...
herbage
30.12.2009 16:30
#
Ne, jen že by to byla zbytečná debata
Getzo5
30.12.2009 16:37
#
Ak si to myslíš... Nech ti tie veci, ktoré nie sú pravdivé opravia milanisti. Alebo si len pomyslia svoje a vykašlú sa na to. To ale riskujú, že si z toho nikto odnesníe niečo nemilé...
herbage
30.12.2009 16:46
#
Tak oni ví, že mám v mnohem pravdu a mnoho z nich se tu každý týden modlí za změnu
Getzo5
30.12.2009 16:49
#
Ak si to myslíš...
Padre
30.12.2009 16:24
#
Neříkám že s tím bezvýhradně souhlasím, ale tvoje myšlenky jsou docela neotřelé a zajímavé Btw. myslel si Bayer(Leverkusen) nebo Bayern Mnichov?
herbage
30.12.2009 16:26
#
Bayern, upsal jsem se, ale i Bayer hraje velmi progresivně nebo třeba taky Hoffenheim. Ze zahraničí byhc ještě zmínil Valencii, Sevillu, Porto, vloni Liverpool, pár let zpátky Lyon, Villarreal, Chelsea, MU
Padre
30.12.2009 16:41
#
No tak Bayern tu progresivitu ukazoval až ke konci podzimu, tže je bych zrovna za vzor nedával, počkal bych až co ukáže jaro. Nicméně je pravda že v konfrontaci se hrou Juve to byly nebe a dudy. To co popisuješ je zřejmě i hlavním důvodem, proč italské týmy nemají úspěchy v Evropě, i když třeba takový Inter by měl podle jmen každoročně postupovat alespoň do semifinále LM a ne vypadnout v osmifinále
willi
30.12.2009 16:51
#
...asi jako Real Madrid
Padre
30.12.2009 16:53
#
letos jim docela věřím
herbage
30.12.2009 16:54
#
Tak nejde čekat výsledky hned, chce to čas. Gaal začal v Bayernu dobřem, pak přišla menší krize, napřed herní, pak i výsledková a ke konci podzimu to byl opět válec Bayern, jako za starých časů Přes zimu se vrátí Robben a Ribéry, dají kádr dohromady, pročistí jej, možná někoho přivedou a na jaře dají titul. Ztráta na čelo je minimální
Padre
30.12.2009 16:43
#
jo a v současnosti podle mě do té skupinky patří Bordeaux
herbage
30.12.2009 16:45
#
Bordeaux je na dobré cestě, ale zatím mě nepřesvědčilo
willi
30.12.2009 16:51
#
chvíli počkáš a pak tě přesvědčí s ušatym pohárem v ruce (letos)
Padre
30.12.2009 16:52
#
máš nějaké vysoké nároky Konfrontace Bordeaux vs. Bayern pro mě vyzněla stejně, jako pro tebe Bayern vs. Juve
herbage
30.12.2009 16:56
#
Neviděl jsem Ale Bayern byl tou dobou v krizi a Bordeaux dokáže dát góly ze standardek, to je jich výhoda. Vloni jsem je viděl proti Chelsea a byli marní. Hodně staví na Gourcuffovi, který když se dobře pokryje, tak jsou poloviční. S tím si musí lepší celky umět poradit
Getzo5
30.12.2009 17:01
#
Samotný Gourcuff je momentálne takmer "polovičný" a aj bez toho šľapú veľmi slušne a to na oboch frontoch.
herbage
30.12.2009 17:04
#
Ty musíš být stále v opozici, viď? Výsledky a předváděná hra jsou dvě odlišné věci, které mohou jít ruku v ruce, ale nemusí, to už by si mohl vědět Takové Lille hraje dle mě divácky atraktivnější fotbal
Padre
30.12.2009 17:14
#
Ale zase by měly být v symbioze, bez výsledků žádného dlouhodobého progresu nedosáhneš, protože tě jako trenéra (s)prostě vyhodí. Možná Lille hraje, ale k čemu jim to je když se dívají na čelo tabulky s odstupem. Jinak jestli soudíš Bordeaux podle lonské sezony, navíc ještě podle extrémně nepodařeného zápasu, tak je asi nemůžeš asi úplně objektivně zhodnotit (navíc v odvetě tohoto zápasu to vypadalo trošku jinak). Chtělo by to se podívat na nějaké jejich zápasy v lize
herbage
30.12.2009 17:16
#
Tak tehdy byl Blanc ještě na začátku práce a pracuje podle mě dobře, jen bych Bordeaux ještě neřadil k nejprogresivnějším týmům, to je celé
Getzo5
30.12.2009 17:21
#
Ak ide o progres, tak za posledné 2 sezóny je Bordeaux práve žiarivým príkladom... A podobne ako hovorí Padre, podľa jedného zápasu. Ty si utváraš škatuľky hrozne rýchlo... To nie je žiadna opozícia. Snáď môžem za to, čo píšeš?
Padre
30.12.2009 17:35
#
Vy se asi kluci nemáte moc rádi, co? Jinak myslím že herbage slovíčko progres nepoužíval ve smyslu, že by se Bordeaux za ty 2 sezony zlepšilo (čti zaznamenalo progres), ale v tom smyslu že podle něj ještě pořád nehraje tím progresivním stylem hry, který výše popsal (s čímž nesouhlasím ). Oprav mě, jestli se mýlím
herbage
30.12.2009 17:36
#
Přesně tak, ani to nemusím psát Jinak Getzo mě nemá rád, a já mu přitom nic zlého neudělal
Getzo5
30.12.2009 17:40
#
Ale nemá rád... Len si proste až príliš "iný" a to mi svojim spôsobom "nedá spať". Robíš veci, ktoré sú bočas zbytočné, niekedy sa správaš ako veľké decko, všetko s radosťou dotváraš tak ab yti to vyhovovalo...Tých vecí je habadej, ale taký status ako píšeš nemáš.
Getzo5
30.12.2009 17:41
#
V takom prípade sa ospravedlňujem za neprečítanie celého vlákna, u herbiho je to niekedy k nervom než k pobaveniu a chýba už aj vôľa dokončiť začaté.
Padre
30.12.2009 17:46
#
mě se náhodou jeho příspěvky zamlouvají, je v nich hodně dobrých postřehů a neotřelých myšlenek (bohužel na rozdíl od drtivé většiny zdejších komentářů )
Getzo5
30.12.2009 17:49
#
Neotrelými myšlienkami myslíš niečo, čo si myslí len on? To sedí... Potom je tu však neotrelých komentárov väčšina, tie sú však tak sprosté, až to bolí, narozdiel od herbagových, ktoré majú formu, majú etiku, akurát v niekoľkých detailoch často postrádajú faktický stav.
herbage
30.12.2009 17:59
#
a proto jsou neotřelé
Padre
30.12.2009 18:02
#
neříkám že s nimi souhlasím, jen mám rád když někdo přinese nový (v tomto případě alespoň pro mě i zajímavý) pohled na věc
Getzo5
30.12.2009 18:06
#
Niekoho aby z nich porazilo...ja to nie som, len pre ujasnenie
Padre
30.12.2009 18:11
#
nechápu...
Getzo5
30.12.2009 18:24
#
...z tých neotrelých myšlienok.
herbage
30.12.2009 18:26
#
To myslím pochopil, spíš myslel koho, když ne tebe
Getzo5
30.12.2009 18:31
#
Anebo taky ne...
Padre
30.12.2009 18:30
#
jako že sem "udělaný" z herbageho myšlenek?
Getzo5
30.12.2009 18:31
#
Padre
30.12.2009 18:34
#
myslel si to jinak?
Getzo5
30.12.2009 18:38
#
Už som to vysvetlil.
Padre
30.12.2009 18:49
#
no a já sem to z toho nepochopil mohl by si to, prosím, zkusit pro ty méně chápavé ještě jednou?
Getzo5
30.12.2009 18:51
#
Že tie jeho neotrelé názory sú niekedy k porazeniu, avšak nemyslím tým seba ako "niekoho". Zväčša Schluss.
Padre
30.12.2009 18:56
#
Díky, už sem to pochopil slovenština mi bohužel někdy dělá problémy...
Getzo5
30.12.2009 18:59
#
Stane sa.
herbage
30.12.2009 19:01
#
No, to není slovenštinou, ale Getzem Taky mám někdy co dělat, abych to po něm přelouskal. Používá moc nezvyklé obraty a květnaté výrazy. Jiní Slováci zde píši celkem srozumitelně
Padre
30.12.2009 19:03
#
aby sis nerýpl i když to vlastně může brát jako lichotku
Getzo5
30.12.2009 19:06
#
Aj berie, veď má prečo. Len preto, že niektorí píšu ako pribrźdení... A to ešte nepočul nejaké básnické výplody môjho čreva.
herbage
30.12.2009 19:13
#
Mika nebo afc mi nepříjdou přibrždění a přitom jim bez problémů rozumím Možná k nim nedorazilo Slovenské národní obrození nebo se na českém portále chtějí hlavně dorozumět. Ale já se třeba rád přiučím nějakémů pěknému slovenskému slovíčku
Getzo5
30.12.2009 19:24
#
Nepreháňaj, zas tak vzletne nepíšem, aby si tomu nemohol rozumieť. Miku je škoda, ten tu chýba...
herbage
30.12.2009 19:37
#
Pravda, většinu příspěvků píšeš jako "pribrźdený", jen občas ti to ujede
Getzo5
30.12.2009 19:55
#
tak toto bolo celkom fajn...
Getzo5
30.12.2009 17:49
#
Resp.... ešte ho nepoznáš...
Padre
30.12.2009 18:03
#
asi se mám na co těšit
Getzo5
30.12.2009 17:23
#
A? Len som ti ukázal, že na Gourcuffovi už hra nestojí a nepadá ako kedysi. To, že hrá LOSC atraktívnejší futbal asi viem, ak im želam v diskusiách titul
willi
30.12.2009 16:25
#
k přípravě AC je lepší se nevyjadřovat...
herbage
30.12.2009 16:29
#
Já vím, že tehdy hráli více zápasů za sebou, ale vy jste bez Ribéryho a Robbena je pěkně zmasakrovali a téměř jim nepučili míč. Řekl bych ještě více, než nedávno Juventus. To se mi na Gaalově práci libí, že ty jeho progresivní metody jsou v přímé konfrontaci dvou velkých týmlů vidět
willi
30.12.2009 16:35
#
no, ale AC nebylo schopné vyhrát nějaký zápas v přípravě... to by mohlo hrát klidně se Slávií...
GATTUSO
31.12.2009 13:18
#
nevyjadřuju se k obkecávačkám, který tvoří 3/4 tvýho příspěvku a zaměřím se na jádro, páč stáčet diskuzi do neurčita Ti jde když nevíš kudy kam, tudíííž - AC má vynikající držení míče, je na tom založena jejich hra, ve většině případů diktují tempo, problémem je akorát finální fáze, kterou jsi nepřímo zmínil ty, nicméně o který se nebavíme. tématem je "Hraje Milán kombinační fotbal s vysokým držením míče ?" promiň, ale tady je JEDNOZNAČNÁ a absolutně NEPOPIRATELNÁ odpověď - ANO ! nejhorší fotbal hraje Milán právě když se zatáhne, loni kvůli tomu ztratil několik důležitých zápasů a letos by se taky našly podobný případy. čím ofenzivněji a nátlakověji Milán hraje, tím hraje lepší fotbal..., zatáhne se a je zle, ten tým zkrátka neumí jen bránit, potřebuje mít míč na kopačkách a udávat tempo, to je Milán..., arrivederci.

jelikož vidím narozdíl od Tebe drtivou většinu zápasů AC, troufnu si považovat tuhle debatu za ukončenou
MSgoo
30.12.2009 15:59
#
velmi pekne a pravdivo napisane
Getzo5
30.12.2009 16:02
#
No tak to s kombinačne hrajúcim AC určite...inak ok.
merengones amargaos
30.12.2009 19:44
#
*Ondra.*
30.12.2009 15:17
#
a taky doufam,že Flamini neodejde jen kvůle Beckhama-to je spiš zaloha pro A tym
One-Real
30.12.2009 15:20
#
Věřim, že by AC pomohl..ale za tu cenu
merengues
30.12.2009 15:27
#
Paloschi je strašně nereálnej v létě, to úplně bije do očí, jak ho v AC nechtějí.
FCBlaugranas
30.12.2009 15:32
#
Paloschi je az taky marny?
Schevchenko
30.12.2009 15:41
#
Me2t
30.12.2009 15:40
#
proc myslis??
merengues
30.12.2009 15:51
#
Borriello, Huntelaar, Pippo, Džeko nebo jiná posila. První tři by museli odejít, pokud byste mu chtěli dát odpovídající prostor. A mimochodem, v posledních zápasech v Parmě zahříval, to mu do karet taky moc nehraje.
kryštof
30.12.2009 15:53
#
přesně tak, on má smůlu v tom, že v Parmě se asi moc nerozehraje letos, protože tam je v útoku smrtící přetlak.
GATTUSO
30.12.2009 16:08
#
začátkem sezony měl zelenou, byl jedničkou do útoku a dával góly..., ale zranění všechno zkazilo, přikovalo ho k lavičce a jelikož chytli Biabiany s Amorusem celkem formu (zvedá se podle mě i Lanzafame), bude to mít Alberto těžký.
xyonek
30.12.2009 15:46
#
nestraš
GATTUSO
30.12.2009 16:10
#
je to ták no..., já ho chtěl začátkem sezony, to řádil, ale dokud si nevybojuje zpátky základ, je zbytečný ho zatím přivádět, kór když se Ghirardimu moc nechce ho pouštět a sám Paloschi se k nám 2x nehrne..., chce přijít do jistýho a to zatím nehrozí.
Getzo5
30.12.2009 15:28
#
To je slovo do bitky.
gubac
30.12.2009 15:48
#
mno 25 mil. za Dzeka?...za to ze mu vysla jedna sezona?...ja by som dal maximalne 15 mil. ani o mil. viac...AC potrebuje nakupit hracov do obrany...hlavne posilnit kraje...pretoze jedniny krajny obranca ktory si zaslizi hrat je Zambrotta...inak ostatny patria do B-tymu...dufam ze Flamini zostane...preco by odchadzal...aj tak Beckham je v AC naposledny...dufam ze knam Dzeko nepojde...to by boli fakt vyhodene prachy...
Trewinn
30.12.2009 17:31
#
Gubac jako Guberti?
gubac
30.12.2009 19:38
#
mno neviem...ziadneho gubertiho nepoznam...je to moja prezivka...s tym gobertim nemam nic spolocne...ale este raz...Dzeka v AC nechcem...chcem dvoch krajnych obrancov...
cristiano.K.
30.12.2009 15:55
#
1% pro teplice a ústí? no lepší než drátem do oka
lexess
30.12.2009 16:10
#
už dostali asi 120
mastakillah
30.12.2009 16:03
#
bral byhc ho všema deseti...doufám že to vyjde..Boriello je sice dobrej týmovej útočník.,,ale gólů moc nedává..Džeku je rozhodně golovejsi a produktivitu dopředu potřebujeme..jsem pro
gubac
30.12.2009 16:10
#
nemysis ze tie prachy za Dzeka by bolo lepsie utrati za 2 kvalitnych krajnych obrancov? ktorych AC velmi potrebuje...
mastakillah
30.12.2009 16:13
#
No popravdě peněz je to hodně to uznávám..ale my nemáme gólovýho útočníka teda až na Pata...takže pro mě by se Edoin určitě hodil do útoku..a nebo dát víc prostoru Hunterovi...a s těma obráncama bych to až tak bledě neviděl...do léta to vydrží...zambrotta i Oddo jsou hodně klalitní...a až v létě byhc se poohlédl po nějakým becích
gubac
30.12.2009 16:18
#
mno ja neviem...Zambrotta je kvalitny to ano...ale Oddovi moc neverim...v Bayerne mu to moc neslo...no a ja si myslim ze Adiyah by mohol byt rovnaky ako kedysi Martins v Interi...nechapem ze ho ty kreteni pustili...ale to je ich vec...no a ja by som radsej uvital posilu do defenzivy...ale keby sa im podarilo vymenit Huntera za Dzeka...tak to by bolo v pohode...tam by nebola az taka penazna strata...a le 25 mil. je proste privela...
Hodak
30.12.2009 16:06
#
Výměna Huntelaara za Džeko se podle mě nabízí.....
mastakillah
30.12.2009 16:24
#
Oddo je dost kvalitní...měl dobrou formu, než se zranil...
Sergio_ Ramos
30.12.2009 17:05
#
Je hrozna skoda ze nedotiahli toho Fabiana, ale asi by bol za velky balik
Getzo5
30.12.2009 17:19
#
Väčší než Džeko pravdepodobne nie...
Tsigi
30.12.2009 17:25
#
prej za něj chtěli 15 v létě, což není zas tolik, ale je mu 29 a je to magor, takže jsem nakonec docela rád, že se nekoupil
Getzo5
30.12.2009 17:28
#
Inzaghi
30.12.2009 17:47
#
Za 25 můžem mít Rafinhu i s Hernanésem, na jejich postech nás bota tlačí rozhodně víc, než v útoku.
panca
30.12.2009 17:57
#
mohl by prijit a hunter out ale stejne to dopadne ze v zime nikdo neprijde! klasika
Kubko
30.12.2009 18:17
#
nevim co na tom "domově důchodců" vidí
willi
30.12.2009 18:45
#
jsou tam hvězdy jeho mládí
Kubko
30.12.2009 18:51
#
to mě nenapadlo
Langi
30.12.2009 19:03
#
němci by za něj chtěli 40 jo?? to se asi trochu posrali po jahodách...to jim nikdo nezaplatí...jen pro přestavu: cca 40 mega stáli Real Benzema + Arbeloa
*Ondra.*
30.12.2009 19:10
#
Inter py chce Gerrarda...to je Pecka!
Kubko
30.12.2009 19:10
#
chtit může
gubac
30.12.2009 19:52
#
Inter? :D:D:D:D:D...inter chce kazdeho....a ked tak je este Murinho tak ma neprekvapi ked sa nekde docitam ze chcu Messiho alebo Rooneyho...
*Ondra.*
30.12.2009 19:54
#
njn,ale pro kvalitu Calcia
spanhel
30.12.2009 19:55
#
V létě jsem byl ještě skeptický, ale na podzim mě Džeko přesvědčuje, že by mohl být pro AC Milán obrovským posílením v útoku. Huntelaara s Borriellem strčí do kapsy. Je mladý, silný, technický, na svoji výšku slušně rychlostně vybavený, prosazuje se v Bundeslize, evropských pohárech i reprezentaci...Snížit cenu na 20 a bude to nákup jak víno.
panca
30.12.2009 20:01
#
Getzo5
30.12.2009 20:10
#
Keď sme toto hovorili niektorí v lete, tak sme boli súci na výsmech. To ťa len ten čas a to, že si formu udržal o polrok dlhšie presvedčil až natoľko, že skepticizmus opadol?
spanhel
30.12.2009 20:22
#
Zas tak skeptický jsem nebyl, panáčku. Teď na podzim si mě třeba hodně získal výkony v Lize mistrů, kde udělal velmi dobrý dojem.
Getzo5
30.12.2009 20:25
#
Bez toho panáčka by to nešlo?
spanhel
30.12.2009 20:27
#
Nebuď tak vztahovačný, panáčku.
Getzo5
30.12.2009 20:33
#
Nie som, ale nemuselo by to byť, panáčku
panca
30.12.2009 20:26
#
nechapu co proti nemu vsichni maji! strili mu to na vsech frontach uz nejakej patek a porad se jim to nelibi!! kdyz to srovnam s marcem /mimochodem tomu se taky povedla jen jedna sezona/ je snad ve vsem lepsi...
spanhel
30.12.2009 20:30
#
Borriello není špatný, ale příjde mi strašně neproduktivní a práci na hrotu zdaleka nemá na úrovni Džeka. Proti Edinovi ale hraje cena, je na můj vkus vysoká a AC rozhazovat nemůže.
panca
30.12.2009 20:32
#
spatnej urcite neni ale na velkoklub nema! dzeko drahej je jenze kterej dobrej utocnik neni!!! ac by se jednou mohlo rozsoupnout
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.