D'Agostino stále sní o angažmá v Juventusu

29.12.2009 15:15 - Aktuality
 
Gaetano D'Agostino patří momentálně k největším hvězdám italského Udinese. Sedmadvacetiletý záložník se ale netají přáním tým opustit a jeho agent nyní znovu označil vysněnou destinaci - konkurenční Juventus.

Italský reprezentant se Starou dámou vyjednával již v létě, přestup ale ztroskotal na přehnaně vysokých požadavcích Zebrette - do Juve nakonec zamířil Felipe Melo z Fiorentiny. Nyní je ale vše jinak, Brazilci se letos vůbec nedaří a právě D'Agostino by se měl stát vhodnou náhradou.

"Gaetano je velikým profesionálem, s Udinese má jen ty nejlepší vztahy. Na druhou stranu Juventus byl vždy jeho oblíbeným klubem, a byl by tak nadšený, kdyby jednou stanul v jeho dresu," prohlásil hráčův agent Paolo Rodella.

Zástupce výbojného středopolaře však uznal, že nyní vše záleží pouze na zaměstnavateli jeho chráněnce. "Nezávisí to pochopitelně na hráči. Oba kluby se musí nejprve sejít a domluvit, což se v létě nepovedlo. Každopádně kdyby se přestup uskutečnil, Gaetano by byl opravdu velice šťastný," dodal.

Přestože je D'Agostino s přestupem do Turína mohutně spojován, prezident tamního Juventusu, Jean-Claude Blanc, se k celé věci staví spíše obezřetně a veliké lednové nákupy neplánuje.
Autor: Anna-Marie Kroupová / yahoo.com
Počet zobrazení: 2380
Komentáře (148 / 0 nových)
vandertom
29.12.2009 15:18
#
Největší chyba italského přestupního letního terminu.
10
29.12.2009 15:30
#
minulýho, nebo toho příštího?
vandertom
29.12.2009 15:39
#
minuleho.
Getzo5
29.12.2009 15:41
#
Chytil by sa, rozhodne viac než Diego by sa uplatnil a jeho výkony by tak neklesli. To sú ale len dohady.
vandertom
29.12.2009 15:43
#
On by se skvele doplnoval s Melem, i s Diegem...Buď by tam nešel Melo, což je asi pravděpodobnější, nebo Diego. Gaetano + někdo z nich, mylsím že by to bylo pro Juve nejlepší, a Cira by to zrejme zachranilo.
Getzo5
29.12.2009 15:55
#
Čo už...Prial som mu to, nevyšlo. Hádam sa dostane do adekvátnej formy a ešte budeme o jeho spojení s Juve počuť.
bayern + udinese
29.12.2009 15:34
#
Áno celé mužstvo si rozpredajme už je preč Felipe, teraz Agostino, ešte si predajme Di Nataleho a Handanoviča a 5. miesto v Serii A je naše
A kebyže aspoň AC , Inter alebo AS ? ale Juve
Andulka
29.12.2009 15:36
#
nemas rad juventus ci co?
bayern + udinese
29.12.2009 15:40
#
z popredných Talianskych mužstiev asi najmenej
j_mrazik
29.12.2009 15:41
#
vždyť mají hodně podobný dresy...
Giuliano
29.12.2009 15:42
#
pingi
29.12.2009 15:37
#
co tě na tom tak žere? takhle Udine funguje už x-let ne?
bayern + udinese
29.12.2009 15:43
#
áno máš pravdu lenže už je toho trošku veľa a naviac srdce mám namieste iba ked hráč s Udine ide do mužstva ktoré hrá každoročne Európske súťaže (nemyslím konkretne tento záujem Juventusu) ale napriklad predaj Quagliarellu do ..... Neapola
Bianconero
29.12.2009 15:44
#
To byl krok zpět, to máš recht, Quagi měl jít k nám, do AS, AC, Interu nebo Fiorentiny a ne do Neapole
bayern + udinese
29.12.2009 15:46
#
vyškrtni Fiorentinu ! Inak s tými klubmi máš pravdu
Celkovo pochopím prestup hráča z Udine : ( v Taliansku jedine Inter, AC, Juve, AS). A do iného štátu len v prípade kvalifikovania sa do LM alebo EL
Bianconero
29.12.2009 15:49
#
Já zastávám názor, že jedině právě útočníci mají šanci se prosadit mimo Itálii, záložník nebo obránce mají tak 10% šanci. Fabio by měl třeba jednoznačně na špičku ve Francii, dovedu si ho představit v Bordeax, Marseille nebo i jinde.
vandertom
29.12.2009 15:50
#
Tak 6 golu neni malo.
Bianconero
29.12.2009 15:52
#
To není, ale on má na víc než na Neapol.
bayern + udinese
29.12.2009 15:55
#
AirPredator
29.12.2009 16:37
#
Odesel do Neapole, protoze se tam narodil. Pro neho je, rekl bych, lepsi byt v Neapoli, nez v Udinese..
Bianconero
29.12.2009 16:44
#
To je pěkný, ale po stránce pracovní si nijak nepolepšil, nikam se neposunul.
Andulka
29.12.2009 15:53
#
zrovna marseille i bordeaux maji zalahou dobre poskladanou..
Bianconero
29.12.2009 15:55
#
Fabio je ale útočník ne záložník. Fabia bych viděl jako výbornou náhradu za Chamkha, který chce po sezoně z Bordeaux odejít.
Frankie_OL
29.12.2009 16:37
#
Jsou to úplně odlišné typy útočníků..Když už, tak náhrada za Cavenaghiho.
Bianconero
29.12.2009 16:45
#
Okay, ale bylo to jednoduše myšlený tak, že by mu pomohlo odejít do takového klubu jako je Bordeaux. To "náhrada" bylo myšlený v uvozovkách, ne přímo doslova.
marty9637
29.12.2009 16:47
#
Tak takovýho borce do Bordeaux ani omylem
Bianconero
29.12.2009 16:48
#
Co se ti nelíbí na Fabiovi?
Bianconero
29.12.2009 16:51
#
A co s tím?
marty9637
29.12.2009 16:52
#
Ptal ses co se mi nelíbí na Fabiovi, tak sem ti to ukázal...
Bianconero
29.12.2009 16:54
#
Vskutku dobrý důvod
Getzo5
29.12.2009 17:00
#
Frankie_OL
29.12.2009 16:49
#
Quagliarella je výbornej, fotbalově o level výš jak Chamakh..
pingi
29.12.2009 15:50
#
peníze hýbou světem... Jinak mně napadá,že Udine musí být na tom finančně dobře,při těch výdělcích Quagliaera,Iaquinta,Muntari,Jankulovski,Kroldrup,Pizzaro,Zápotočný,Sivok,Felipe,Dossena
bayern + udinese
29.12.2009 15:54
#
vidíš, zo všetkých mien ma mrzí jedine Quagliarella, trochu i Felipe (Čechov som nerátal). Ostatní hrajú/hrali sa popredné kluby
bayern + udinese
29.12.2009 15:54
#
hrali ZA
pingi
29.12.2009 15:55
#
tak já tam ty naše napsal jen z pohledu finančního zisku
Bianconero
29.12.2009 15:43
#
Je to tak, bohužel.
Bianconero
29.12.2009 15:42
#
Rád bych toho kluka u nás viděl, mám ho rád, patří k mým oblíbencům Pojď Gaetano
M.S.R.Q.77
29.12.2009 15:45
#
Mohl by přijít !!! Už měl být v Juve dávno !!!! Snad to klapne :)
Bianconero
29.12.2009 15:45
#
merengues
29.12.2009 15:47
#
Loni mě hodně překvapil, ale podle mě zatím jen muž jedné sezony, ve které ale vynikl i díky gólům z penalt, které kopal za zraněného Di Nataleho. Co si budeme povídat, kromě 2008/09 byl ten kluk, i když je talentovaný, vždy jen totální průměr. Škoda, že nenavázal, čekání na nového Pirla tak pokračuje, Montoliva bych ale ještě neodepisoval, začíná se mu na té pozici docela dařit.
10
29.12.2009 15:50
#
bayern + udinese
29.12.2009 15:52
#
Priame kopy má presne ako Pirlo - famózne Inak súhlasím, najlepšie by bolo to AC
Getzo5
29.12.2009 15:56
#
Akurát tie góly sú mi šumák. Herne to bola paráda, na tie jeho lopty bola fakt radosť pozerať.
MSgoo
29.12.2009 15:52
#
daco jak Thiago Motta
Bianconero
29.12.2009 15:53
#
No, toho nemám rád, tak bych ho s ním nesrovnával. Gaetano je jinde než Motta.
MSgoo
29.12.2009 15:55
#
mal jednu fakt dobru sezonu,ale inak nie je nic extra
Bianconero
29.12.2009 15:56
#
Motta se u Vás ztratil. Ten přestup nebyl asi ideální. Asi tak jako v našem případě Melo . Jinak věřím, právě Gaetano by u nás opět pookřál a začalo by se mu dařit, nevím jen domněnka
MSgoo
29.12.2009 16:00
#
ja som od Mottu ani nejako vela necakal,ale zas že by sa stratil to nemozem povedať,v niektorych zápasoch dal celkom pekne prihravky na utocnikov,Jose ho už aj neraz pochvalil,ale je to skor defenzivny zaloznik...ale tak urcite,jeho kvality su nizsie ako trebars u Weslyho-jeho prestup bol vydarenejsi,od neho som aj viac ocakaval a nakoniec svoje kvality aj potvrdil
Bianconero
29.12.2009 16:02
#
Ta Wesley je Wesley, od něho to byla povinnost, aby dokázal vést tým a to se mu daří. Motta mi přijde občas takovej zbrklej. Ale tak třeba se to zlepší. Rozhodně doufám, že si nechá co nejlepší výkon na LM, protože je potřeba, abyste přes Chelsea přešli
vandertom
29.12.2009 16:02
#
Muntari je pokope
Bianconero
29.12.2009 16:03
#
okay
M.S.R.Q.77
29.12.2009 16:04
#
Sneijderovi sedí Inter mnohem víc než Real .. :) zatím odvádí skvělé výkony .. :)
vandertom
29.12.2009 16:05
#
Buh vi co to neni. Na ty tymy proti kterym Inter hral to ale zatím stačilo.
marty9637
29.12.2009 16:45
#
Bianconero
29.12.2009 16:45
#
Copak?
marty9637
29.12.2009 16:48
#
Motta je lepší.. Objektivně.. a to Serii A moc nesleduju.. Spíš se mi zdá, že zase vidíš nějakýho Brazilce, tak ho špiníš..
MSgoo
29.12.2009 16:49
#
on tu nema za potrebu
Bianconero
29.12.2009 16:54
#
Je pravda, že Brazilci mi nejsou po chuti, ale co jsem viděl letos zápasy Interu, a nebylo jich málo, tak zahrál tak 1/3 zápasů tak, jak by měl. Často kazí přihrávky. Jak jsem už zmínil, jako Melo. Buď má zápas, kdy perfektně odbrání a zpacká přihrávky či přihrávky paráda a bránění pokulhává. Nebo pak zahraje super zápas, kdy zabrání a rozdá všechno jak má, ale to je jednou za čas. V Janově měl úlohu odlišnou. Tam tolik míčů nerozdával a soustředil se na bránění.
marty9637
29.12.2009 16:57
#
Píšeš, že Gaetano je jinde než Motta..a Motta je kvalitnější DM.. Ve srovnatelném klubu jako je Udinese se vypracoval na hvězdu ligy.
Bianconero
29.12.2009 16:59
#
Gaetano taky není DM Gaetano je typický centrem-midfielder stejně jako u nás Claudio Marchisio nebo ve Fiorentině Montolivo. Umí bránit, ale jeho úkolem je především tvořit hru a rozdávat balony, zatímco Motta má za úkol především zastavovat útoky soupeře.
marty9637
29.12.2009 17:03
#
Jak se hrálo v Janově? Nebyl to náhodou systém 3-4-3?? Tam totiž figurují dvě DM
Bianconero
29.12.2009 17:06
#
Přesně tak. Ono je něco jinýho bránit, když musíš ve dvojici bránit spolu se 3 obránci a pak když přejdeš do Interu, kde máš obranu na slušný úrovni a musíš bránit v systému 4-3-1-2. On byl zvyklý, že tam hru tvořili ti krajní záložníci a hrálo se to po křídlech, zatímco v Interu je to spíš víc ze středu.
marty9637
29.12.2009 17:09
#
No vidíš.. Nehraje nikterak výborně kvůli jiné formaci. Ale kvality má na mnohem vyšší úrovni než D´Agostino..
Bianconero
29.12.2009 17:17
#
Tak to bych zase netvrdil. D'Agostinovi už je Udine malé. On potřebuje nový impuls. Putuje po týmech v dvouletých obdovích. Jako kluk hrál za Palermo. Pak odešel do Říma, kde byl 4 roky. Pak na rok do Bari, další 2 roky Messina a teď je 3 roky v Udine. Udine je kvalitní klub, ale dál už ho neposune. On potřebuje jít do Juve, AC, Interu, kde ukáže ještě víc co umí. Motta a Gaetano jsou odlišní. Motta je hráč, který potřebuje svůj stereotyp, kde odehraje svoji kvalitní hru. Gaetano potřebuje mít jistotu, že nemusí tolik dozadu a může se rozlétnou dopředu. To ale v Udine teď moc nejde. Když bylo Di Natale mimo hru, tak všechno hráli přes něho, s jeho návratem už nemá tolik prostoru. Ono se v systému 4-3-3 hraje jinak když ve středové řadě máš úlohu ofenzivnějšího hráče nebo defenzivnějšího nebo dokonce čistého středu. On potřebuje tu ofenzivnější variantu. Když spojíš dohromady Gaetana a Mottu výjde ti výsledek Pirlo před 3 roky. Každý má své kvality, ale Gaetano je jinde než Motta. Motta udělal chybu že odešel do Interu a Gaetano že neodešel nikam. Kdyby to bylo naopak, tak oba hrají mnohem lépe a ukážou víc než kolik letos dokazují, takový čistý průměr.
marty9637
29.12.2009 17:22
#
Tak to bych ti takhle klidně mohl odvyprávět příběh Motty, kterej hrával za Barcu, že.. S tím, že Motta potřebuje pravidelně nastupovat a svůj stereotyp máš pravdu.. Jde o to, že se tu bavíme čistě o kvalitách ne způsob jakým ty kvality dokazují.. Motta je kvalitnější hráč než D´Agostino..
Bianconero
29.12.2009 17:23
#
Pro tebe je kvalitnější Motta, pro mě Gaetano, tím to asi hasne
marty9637
29.12.2009 17:26
#
Jenže jde o to, že pro tebe je kvalitnější jen kvůli tomu, že je to Ital..
vandertom
29.12.2009 17:27
#
Tak hlavně zaleží na tom, že ty máš rad toho, a on zase toho.
Bianconero
29.12.2009 17:28
#
Lépe bych to neřekel
marty9637
29.12.2009 17:30
#
To se mýlíš Stylem hry mám raději D´Agostina.. Mám radši podobný typy hráčů.
Bianconero
29.12.2009 17:28
#
Ano, je to jeden z faktorů. Ale Mottova hra se mi prostě nelíbí, zatímco Gaetanova ano. To je celé
marty9637
29.12.2009 17:35
#
To jsme na tom stejně.. Ale kvality má větší. A víš to nejen ty sám, ale i celá Italská veřejnost, která ho volila do různých dream týmů Serie A
Bianconero
29.12.2009 17:37
#
Bohužel, já si to nemyslím a nevím to
10
29.12.2009 18:10
#
kvality má větší? co přesně jsou ty kritéria "kvality"? kolik zápasů Udine a Janova si viděl minulou sezonu, aby si je mohl porovnávat?
marty9637
29.12.2009 18:11
#
Musím vidět celou sezonu, abych mohl porovnávat? Vidím třeba to, že byl Motta snad ve všech ideálních sestavách Serie A..
10
29.12.2009 18:15
#
já se ptal, kolik zápasů si viděl, přestože to tak nějak tuším...
marty9637
29.12.2009 18:17
#
No tak třeba 3-4.. Ale spíš koukám na záznamy.. (kde je D´Agostino vidět mnohem víc než Motta )
10
29.12.2009 18:39
#
dobře, takže to bereš podle těch sestav sezony...jaký výběry kromě toho od Goal.com myslíš? třeba podle Corriere d. S., nebo Tuttosport byl D'Agostino 2. nejlepší záložník minulý sezony...jediná Gazzetta řadila výš Mottu (6.48) / D'Agostino (6.38)...nejde říct, kdo je lepší, protože jsou to jiný typy hráčů, ale Mottu už od jeho působení v Barceloně nemám rád, pamatuju si, že to byl vždycky největší kopyto a dostával dost karet...Gaetano byl od začátku kariéry obrovskej talent, měl to bejt tahoun AS s Tottim, ale hvězdnou měl jenom tu minulou sezonu, přestože i předtím v Messině to bylo z jeho strany slušný...
vandertom
29.12.2009 18:42
#
V Barce to Motta celkem řezal no.
Bianconero
29.12.2009 18:43
#
marty9637
29.12.2009 18:46
#
Ale já taky povídám, že se mi D´Agostino líbí víc.. Mně se taky svým stylem hry líbí Lukáš Mareček než třeba Sissokho a stejně o něm nebudu povídat, že je lepší hráč.. Motta hraje hlavně výborně dozadu, pro svůj tým měl obrovský přínos. Gaetano sice taky, ale ne takový.. Motta sice býval kopyto, ale svými výkony si řekl o místo u Selecaos To je obrovská váha..
Getzo5
29.12.2009 18:52
#
Pri Dungových nominačkách...no, no...
marty9637
29.12.2009 18:54
#
Nevěřim, že tam nebude...
10
29.12.2009 18:59
#
on někdy hrál za A-tým Brazílie?
Tsigi
29.12.2009 19:02
#
zatím ani zápas, taky se psalo, že by mohl vzít zavděk Itálií, ale nemá ani na jeden z těch manšaftů
Bianconero
29.12.2009 19:03
#
Na reprezentaci Itálie nemá ani omylem.
Tsigi
29.12.2009 19:04
#
tak pořád je jí blíž než brazilský
10
29.12.2009 19:06
#
zrovna na týhle pozici podle mě ne, zvlášť při formě Mela...ne že by Motta nějak exceloval
marty9637
29.12.2009 19:12
#
Tak jsem trochu prohledal historii a tímhle si asi do selecaa zavřel vrátka..
http://www.eurofotbal.cz/clanky/motta-chce-hrat-za-italskou-reprezentaci-90292/
Bianconero
29.12.2009 19:13
#
Chtít může...
Bianconero
29.12.2009 19:08
#
Ale to máš praš jako uhoď Navíc by to systému asi tolik nezapadal. Navíc, De Rossi, Palombo, Aquilani, Marchisio, ti všichni hrají ze středu. Pak je tu Candreva, Biagianti, Galloppa. Pak taky ta ofenzivnější část Montolivo nebo D'Agostino. A to jsem zmínil jen pár hráčů. Do Italský reprezentace má daleko a do brazilský ještě dál.
10
29.12.2009 19:04
#
to jsem právě četl, on dokonce upřednostňoval Itálii před Brazílií, ale zamítnuli mu to imo kvůli jeho startu na Olympiádě...
Bianconero
29.12.2009 19:09
#
Ještě že tak
Tsigi
29.12.2009 19:03
#
hlavně i při Dungových nominačkách tam jsou lepší hráči do jeho systému
Bianconero
29.12.2009 19:03
#
marty9637
29.12.2009 19:07
#
Povídej...
Tsigi
29.12.2009 19:13
#
Gilberto-100% základ, když se nezraní
Melo- hraje za Brazílii geniálně a má to taky jistý
Motta může být na jedné z těchto dvou pozic
3. hráč je Josue, který tam prostě je a má to jistý, Ramires pojede taky(variabilnost) + jezdí Sandro, Lucas tady už to je variabilní, ale prostě Motta Dungu nezajímá
Bianconero
29.12.2009 19:13
#
Getzo5
29.12.2009 19:52
#
Tak tak.
10
29.12.2009 18:57
#
to nejsou argumenty pro to, kdo je lepší hráč...D'Agostino se zase dostal do italský repre, kde je na týhle pozici ještě větší konkurence...a srovnávat důležitost pro tým je taky těžký, já osobně bych to za minulou sezonu viděl jednoznačně pro D'Agostina, on byl mozek toho týmu
Bianconero
29.12.2009 18:58
#
Myslím si totéž. To, že letos nezáří tolik je daný výkony Di Nataleho a tím, že Gaetano už v létě chtěl odejít, protože je pro něho Udine už "malé".
marty9637
29.12.2009 18:59
#
Motta byl taky "mozek" ale ještě do toho bránil...
Bianconero
29.12.2009 19:01
#
No, neřekl bych že zrovna Motta byl mozek týmu. Tam nejeli na to, že by někdo tvořil jasně hru. Oni hráli po krajích a střed (Motta) bránil.
marty9637
29.12.2009 19:07
#
A rozdával přihrávky do krajů, ne?
10
29.12.2009 19:05
#
no, tak toho asi radši necháme viděl jsem docela dost zápasů minulý sezony a mám trošku jiný názory...
GATTUSO
30.12.2009 11:22
#
Genoa na mozek nehraje, v Gasperiniho týmu působí ve středu zálohy spíš dělníci..., typickej playmaker tam nebývá (snaž až letos Kharja, kterej ale zatím ještě nezapadl). alfou a omegou jsou kraje..., jak záložníci, tak křídla.
Bianconero
30.12.2009 11:31
#
Přesně o tom jsem tu celou dobu mluvil
Bianconero
29.12.2009 18:22
#
Ony ty sestavy kola jsou dost subjektivní dle názorů různých médií. Nemůžeš to soudit jenom podle toho.
Mickee
29.12.2009 16:12
#
V FM jsem ho koupil do Chelsea a nakonec se usadil v základu
Bianconero
29.12.2009 16:12
#
ManUntd4ever
29.12.2009 17:21
#
Už by bylo na čase
JuveIt
29.12.2009 18:49
#
Já chcu aby přišel. Takový typ hráče potřebujem.
merengues
29.12.2009 21:45
#
Skvělá diskuse. Díky, pánové .
marty9637
29.12.2009 22:25
#
Bianconero
29.12.2009 22:36
#
Mr.Jindros
29.12.2009 22:53
#
Možná právě jeho by Melo potřeboval vedle sebe... ale je to risk. Kdo ví - snad naše vedení.
10
29.12.2009 23:28
#
Bettega knows
Mr.Jindros
30.12.2009 08:30
#
Chtěl jsem taky napsat něco o Bettegovi, ale nejsem úplně přesvědčený, zda jedinec může změnit i ten špatný zbytek. Ale první vlaštovka dobrá.
Tsigi
29.12.2009 23:31
#
on by byl trapas ho kupovat by byl jen z principu, že na střed zálohy se koupil Melo, Poulsen, Sissoko, Tiago, Almiron atd. ....... a nejlíp stejně hraje odchovanec Marchisio
jinak jako Juventus bych mu přál víc Italů do špičkových italských mužstev
Bianconero
29.12.2009 23:34
#
Poulsen, Tiago a Almiron do Juventusu nepatří. Juventus je vybraná společnost a tito hráči si to nezaslouží.

Jak říkáš, Claudio jako odchovanec hraje ze zálohy nejlépe. Nebál bych se vsadit i na Sebu, Lucu nebo Fausta
Tsigi
29.12.2009 23:35
#
já jen říkám, že prostě výběr středních záložníků do Juve je trapnej a bojím se, že by Gaetano zapadl taky do tohohle průměru, ale rád bych se mýlil
10
29.12.2009 23:36
#
ty furt s tou Primaverou...nejdřív se musí ukázat v Serii A, potom se o nich můžeme bavit...skok z Primavery na špičku Serie A je hodně nad jejich současný možnosti
Bianconero
29.12.2009 23:39
#
Já to budu říkat pořád Ti kluci nejsou horší než ti přeplácení šašci Tiago, Poulsen nebo Amauri nebo věčně zraněný Zebina či tragéd Molinaro. Pořád mluvíte o skoku, ale ten skok už spousta hráčů ustála. Já jim věřím
jtbs
29.12.2009 23:59
#
(ale Poulsen do tej skupiny smatlakov tuto sezonu nepatri)
Bianconero
30.12.2009 07:30
#
Vím, že to na něj v poslední době nepasuje, každopádně jeho plat taky není zrovna malý, za ty peníze by mohl hrát ještě lépe.
Mr.Jindros
30.12.2009 08:33
#
Čímž se dotáváme k dalšímu velkému problému - klíšťata, která se na nás nalepila díky vedení, nechtějí odejít ani za nic, protože dostávají slušné peníze a jinde by nedostala víc.
j_mrazik
30.12.2009 09:46
#
Řešením jsou neuzamykatelné kabinky na záchodech.
jtbs
30.12.2009 19:39
#
na plat sa ja vobec nedivam..skor mi vadi ze to je dovod hracov neodist
Bianconero
30.12.2009 23:10
#
Ono to lidem přijde v takovém klubu, jakým je Juventus, zbytečný koukat na peníze, ale i každý ušetřený euro je dobrý. A když ten hráč sedí na lavici a bere třeba pomalu 2x tolik co mladej hráč v základní sestavě, tak to už je k zamylšení. Uvedu jasnej příklad. Tiago nebo Poulsen berou hodně slušný mzdy za to, že sedí na lavici a zahrajou si za sezonu třeba 5x90 minut a 15x20-30 minut. Zatímco Marchisio má třeba polovinu toho co každý z nich a je to základní stavební kámen týmu. Je to jak pořád mluvím o té Primaveře. Lepší dát příležitost těm mladým klukům, protože oni nezahrají hůře a jsou levnější a ještě navíc odchovanci klubu, což od nich není jen takové to "žoldnéřství" jako v případech Tiaga, Poulsena nebo Amauriho.

A ti hráči, jak jsi sám řekl právě kvůli těm platům neodejdou, protože mají své jisté a klidně za to budou sedět, protože mají vystaráno. A to je chyba
jtbs
30.12.2009 23:52
#
chap ale, ze je logicke dat vysoky plat, ked hraca kupujes, inac by neprisiel...Marchisio ma logicky maly plat, pretoze je to odchovanec..cize chcem povedat, ze to nie je ziadna nova vec pod slnkom...len sa cudujem ze chcu hraci ostat za kazdu cenu, aj ked vedia (snad) ze hrat nebudu

docela ma zaujalo toto: (nudil som sa hrozne :D)
buffon - grosso/criscito, cannavaro, chiellini, caceres - diego*, marchisio*, melo, camoranesi - villa/rossi^, Iaquinta
subs... manninger, legro, giovinco, sissoko, del piero, treza ...

*tocenie na LZ a SZ/OZ diega/giovinca a marchisia
^ale Rissiho som uz davno nevidel hrat, tak nvm

mnohi sa budu smiat, ale budis..ja si myslim ze 442 je pre nas ideal, aj za cenu obetovania diegovej pozicie (a melo by tu nemusel hrat tvorcu hry)
Bianconero
31.12.2009 09:07
#
Právě to je chyba. Kupujeme hráče mnohdy zbytečně, než abych radši šáhli do vlastních zásob.

Jinak zajímavá myšlenka, já bych taky nebyl proti obětovat Diegovu pozici. 4-4-2 by bylo dobré, navíc lze hrát na více způsobů. Nicméně, systé 4-2-3-1 se mi taky zamlouvá a rozhodně víc tam zapadne Seba, Melo a dokonce i Diego. Ale zase na druhou stranu mi vadí občas hra na 1 útočníka. Bohužel, všechno má své pro a proti.
jtbs
31.12.2009 11:22
#
presne tej hry na jedneho utocnika je mi luto. Teda momentalne nie, pretoze Treza, Iaquinta a Amauri vedla seba hrat nemozu a Del Piero nema formu..ale ako pisem rad by som videl v Juve noveho draveho utocnika ako dvojku k tym nasim dlhanom
Bianconero
31.12.2009 12:07
#
Já taky. Rád bych právě jak jsi psal Giueseppa Rossiho A pak bych rád návrat Raffaela Palladina . Mauro přeci jen stárne a bude potřeba za něj náhrada a kdyby přišel Rafa, mohli bychom přejtí na systém 4-3-3 z hrotem a křídly, jak to hrál Lippi se Squadrou Azzurri na MS v Německu. Na hroťáku Vinc/Rossi a na takovém křídle/útočníkovi ze strany Seba s Raffou. Ze středu pěkně Marchisio, Momo, Diego - malá paralela se zálohou mistrů světa 06 De Rossi, Gattuso, Pirlo
jtbs
31.12.2009 12:27
#
tak teraz som z toho kkt..ale mne sa zda, ze na ms v nemecku sme hrali klasiku 442 a nie 433..ale to je jedno

na palladina by som sa uz v klude vykaslal

a ziadne 433 Juve podla mna nie je realne, to by musel prist napriklad rijkaard :D
Bianconero
31.12.2009 12:41
#
Tak on to tam Marcello myslím míchal. Hrál to buď 4-4-1-1 nebo 4-3-3. Buď to byla klasika záloha s ....Pirlo, De Rossi, Gattuso, Camoranesi a před nimi podhrot Totti a hrot Toni. To bylo v systém 4-4-1-1. Nebo to pak valil ze středu s ....De Rossi, Pirlo, Gattuso... na křídlech Perrota s Camoranesim a vpředu Toni - sysém 4-3-3 trošku s nádechem 4-5-1, něco jakože mezi mi to příjde. Tenhle systém pak hráli v semifinále s Němci, pokud si dobře pamatuju. To pak v prodloužení si vybavuju na hrotu Gilardina a na kraji zleva hrál Alex.

Ale můžu se samozřejmě mýlit viď

Tak já bych nejradši uvítal klasicku 4-4-2 s "ostrými" krajními záložníky a podporou od krajních beků a zahuštěný střed zálohy v podání dvojice Claudio-Momo. Seba s Diegem na po stranách a vpředu Vinc s Rossim. Ale zase je tu kupa otázek jako kam s Melem nebo že by to Diega "zabilo" atp. Nevím, já radši typický italský press, než brazilský čutec.
jtbs
31.12.2009 12:51
#
jj tak preto ta nezrovnalost...ja si neviem predstavit 433 s Perrotom a Camoranesim...pre mna je to 451 ...

s 3. odstavcom naprosto suhlasim
Bianconero
31.12.2009 12:58
#
Ono se to občas těžko definuje, 4-3-3 a 4-5-1 se většinou klasicky jak je to psaný ani snad nehraje. Aspoň mi to tak přijde. Je to ve skrze takový 4-3-2-1, i když to je samozřejmě hloupost ... Každopádně jsem zvědavej, jak se to všechno bude vyvíjet dál
jtbs
31.12.2009 14:04
#
njn ono by som to za 433 povazoval keby na postoch perottu a cama boli napriklad del piero a gilardino ...ale ono je to jedno

kazdopadne treba nam rychleho utocnika a mozno aj trenera
Bianconero
31.12.2009 14:31
#
Tak,tak

Já Cirovi věřím, je třeba mu dát více času. Ale každopádně potřebujeme někoho, kdo bude dávat góly, jinak jsme v háji. Nemůžeme pokračovat v trendu, že na 1 gol potřebujeme 10 šancí, to je sebevražda.
jtbs
31.12.2009 15:25
#
si za to, aby dostavali sancu mladi hraci a chces Cira? On tam snad naschval posiela Tiaga a Amauriho na ukor inych
jtbs
31.12.2009 15:25
#
Ciro je priposrany a boji sa postavit napriklad Lanzafameho od zaciatku namiesto Amauriho
Bianconero
31.12.2009 15:58
#
Tak Davide chodí po hostovačkách. Loni Bari, letos Parma. To spíš že nepostaví Cira Immobileho, Lucu, Fausta, Lorenza nebo Sebu, který má hrát základ už dávno. Jinak Davide je právě z týmu Primavery 2007 - kdy zářili a vyhráli Primaveru, s Claudiem, Sebou, Antoniem Nocerinem, Domenicem nebo Paolem De Cegliem. Ale chyba je, že vedení, zaslepení fanoušci, média, chtějí vidět v Juventusu hvězdy a proto nakupujeme zbytečně hráče za 10,12,15,20 mega, kteří nejsou Italové a nezapadají do koncepce, i když podle vedení ano Chci aby hráli mladí a vím, že v klubu není něco dobře, protože Ciro s těmi mladými, před nástupem do funkce hlavního trenéra A týmu, pracoval a vedl je. Nejde mi do hlavy, že by si pár kluků nevytáhl a nezapracoval je. Nicméně pro ně není v týmu místo, když musíme platit Tiaga, Poulsena, Amauriho, Grygeru nebo teď i Mela s Diegem. Přes tohle zkrátka nejede vlak. Koupíš hráče za velký peníze a nebo mu slíbíš velký prachy a on se není schopný aklimatizovat, hraje velký kulový, je zraněný nebo kdo ví co ještě. Naneštěstí je to tak, že při príchodu je to hráč kolem 29-30 let, za rok dva mu je kolem 31-32 a je to v háji. Tihle hráči neodváději co mají. A ty jako trenér A týmu nemůžeš tyhle hráče nechat jenom sedět nebo je poslat do "rezervy", protože za ty prachy co jim klub dává to nejde. Smlouvu s nimi rozvázat nemůžeš, protože odstupné by tě přišlo na to samé, jako je nechávat v klubu, občas i na víc. Tahle politika se mi vůbec nelíbí. A samozřejmě když se vyrojí spekulace o přestupech, tak hráči všechno popřou nebo vlastně nic není. Oni chtějí v klubu zůstat, protože si sedí na teplém místečku, vyhřívaném nehoráznými příjmy eur na jejich konta. Do médií cukrují jak moc se snaží, jak je pro ně tým důležitý, že klub je nejlepší na světě chtějí mu dát to nejlepší. Že do toho zrovna teď dají maximum a začnou makat jako nikdy. Ale skutek utek. Další půlrok v hajzlu, jsme mimo LM, potácíme se na "slabém" třetím místě Serie A za doprovodu dalších čtyř pronásledovatelů a se slušným odstupem na čelo. Až vypadnou Tiago, Poulsen, Amauri, Grygera a Molinaro, tak věřím, že se pročiští vzduch. Juventus byl vždycky tým dvou národnostních většin - Italové, Francouzi a jim kontrovali Uruguayci a sem tam nějaký šikovný hráč z jiné země. Polsko - Zbigniew Boniek, Česko - Nedvěd, Holandsko - Davids, Argentina - Omar Sivori (Mauro Camoranesi), Wales - John Charles, Dánsko - Michael Laudrup. Jinak je to v režii Italů. A je Juventus nejúspěšnější italský klub? Protože si právě na tomto vždy zakládal - tedy až do roku 2006 (Calciopoli). V Serii B to v roce 2007 dělal výborně Deschamps. Mixoval ty ostřílené hvězdy, které zůstaly věrny a s mladíky a doplnil to o několik výtečných hráčů zase z Itálie Zanetti nebo Marchionni. Ale po návratu do Seria A to dopadlo tak, že vedení chtělo za každou cenu přivést "hvězdné" hráče, to se mu nelíbí, tak raději odešel. Ranierimu byly dovedeni hráči jako Tiago, Mellberg nebo Andrade, ale jedna chyba vedle druhé a od té doby to jde dolů. V Serii B to mělo koncepci, Deschamps věděl co dělá. Odešel a dělal to samé v Marseille a podívejme se kde je Marseille teď? ... Dokud si samotné vedení neuvědomí co znamená Juventus, nic se nezmění.
jtbs
31.12.2009 16:10
#
*prepac myslel som Immobileho nie lanzafameho!
jtbs
31.12.2009 16:25
#
nebudem to vsetko komentovat vypisal si vlastne to, co vsetvi vieme, vidime..len to vedenie je asi slepe..v podstate mas vo vacsine pravdu, ale napriklad:
Mellberg prisiel zadara ako docasny nahradnik, takze to je ok
Andrade prisiel, hral dobre tu chvilu, potom sama smola..to sa stava (mozno keby neprisiel tak chiellini nehrava na SO )
Bianconero
31.12.2009 16:54
#
Ale ono to je nakonec všechno stejně jedno ... my s tím nic neuděláme a můžeme se jen nečinně dívat, jak se buď daří nebo se to kazí a zatím je to bohužel ta druhá varianta ... Snad přinese rok 2010 oproti roku 2009 více pozitiv než negativ
jtbs
31.12.2009 17:00
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.