Capello: Urazili mě a poničili mou autoritu

08.02.2012 22:34 - Aktuality
 
Fabio Capello dnes prokázal značný charakter, když kvůli neshodám s vedením anglického fotbalu s okamžitou platností opustil lavičku Albionu a dobrovolně se tak vzdal účasti na letním evropském šampionátu. Už tak napjatou atmosféru k tomu všemu ještě přiživil ostrou kritikou na stranu FA. Italský kouč si nebral servítky...

Bývalý kouč Juventusu či Realu Madrid skončil kvůli nedávnému rozhodnutí FA, která za údajné rasistické nadávky vzala kapitánskou pásku Johnu Terrymu. Capello s tímto rozhodnutím nesouhlasil, což dal najevo v italské televizi a po dnešní schůzce s nejužším vedením rezignoval.

"Opravdu mě urazili a poničili moji autoritu," sdělil krátce po své rezignaci italským novinářům rozhořčený Capello. "Hlavním důvodem, proč jsem se rozhodl skončit, bylo, že se nepostupovalo podle tolik vyzdvihovaného pravidla, že jsou všichni nevinní, dokud jim není prokázána vina. To mě skutečně ranilo," reagoval Capello na metody FA, která Terryho zbavila pásky, aniž by byl kapitán Chelsea z rasistických nadávek usvědčen.

"V Terryho případě mě vedení anglického fotbalu vážně urazilo a poničilo mou autoritu, čímž navíc vytvořilo problém pro celý tým. Nikdy jsem určité překračování hranic netoleroval, a tak pro mě nebylo těžké se takto rozhodnout," prozradil Capello, z jehož slov je cítit, že situace v anglickém fotbale je skutečně vypjatá.

Capello měl původně skončit po blížícím se mistrovství Evropy. Nakonec skončil ještě dřív, a tak musejí angličtí činovníci co nejrychleji najít náhradu. Favoritem na převzetí kormidla byl Harry Redknapp, ovšem ten se bude těžko v průběhu sezony loučit s Tottenhamem. V úvahu tak připadá například volný a zkušený Guus Hiddink, o kterém již některá anglická média píší, že by měl o uvolněný post zájem.
Vytvořte si účet na bet365 a získejte 100% bonus až 1.500 Kč.
Autor: Ondřej Holzman / football-italia.net
Počet zobrazení: 7610
Komentáře (201)
Kallevis
08.02.2012 22:35
Táhni šašku italskej.
Thierry van Persie
08.02.2012 22:36
Null
08.02.2012 22:40
frank-8-lampard
08.02.2012 22:52
hlavně že má nejvyšší úspěšnost vítězných zápasů ze všech trenérů co kdy Anglii trénovali
LP4ever
08.02.2012 22:52
Tys určitě dokázal víc, co?
fantomas
08.02.2012 23:01
centos
10.02.2012 12:01
Jason
08.02.2012 23:19
xjert02
09.02.2012 00:01
janinho
09.02.2012 09:41
ked je niekto taky blbecek ako ty, vies o tom ze si blbecek?
EL Gringo
09.02.2012 09:55
Kacafirek
09.02.2012 10:10
Ty tomu moc nerozumis, vid?:)
Bianconero
09.02.2012 12:12
Vaffanculo
didosh
09.02.2012 16:25
SLOSY SEF
09.02.2012 18:34
DelPiero137
10.02.2012 10:02
SLOSY SEF
09.02.2012 18:33
Kallevis- idiotis
lexess
08.02.2012 22:36
Akorát snad u Argentiny je kouč repre pod podobným tlakem jako kouč Anglie. A hlupáci z FA tomu rozhodně nepomáhají.
Aldeano
08.02.2012 23:02
Brazílie
Maldini3
08.02.2012 22:37
Do AC prosím
Kenneth
08.02.2012 22:38
Snad to EURO projedou sasci.
Maldini3
08.02.2012 22:39
Battler
08.02.2012 22:43
Podle toho co beres jako projedou , myslim ze at by je trenoval kdokoliv tak pres Spanelsko a Nemecko by stejne neprosli.
Erdovec
08.02.2012 22:46
při jednom zápase se může stát cokoliv, já bych je ještě neodsuzoval
Battler
08.02.2012 22:47
Tak muze ale dal bych jim proti nim tak 20%.
A jak pravi jedno stari prislovi : Fotbal je hra kde hraje 22 hracu a vzdy zvitezi Nemci.
Kazisvět
09.02.2012 01:43
to nepraví přísloví, to pravil lineker
luuuk4s
08.02.2012 22:53
CFC Diamante
08.02.2012 22:43
za Capella
Delsemela
08.02.2012 22:46
výborně FUCK OF ENGLAND ,konečně !!!poď nazpět do Calcia Fabio !!!
George Best
08.02.2012 23:35
To je zajimavej vyraz, to aby meli anglicky lingvisti o cem premyslet vid :)
YungGooner
09.02.2012 16:12
bohvie, aké je to "fuck of England"... asi niečo nudné.
Honzek
08.02.2012 22:49
Maldini3: Souhlásím, Capello do AC, Allegri pryč!!!!! Inzaghi na plac!!!
chlup
08.02.2012 22:50
[reagovat]
Martinno
09.02.2012 11:02
honzek, maldini3 chlapci akoby ste mi z duse rozpravali:-) pozeram kazdy zapas acmilan a velmi to tam skripe, capello by bol sklvele riesenie len ci sa galliani k tomu odhodla..
SLOSY SEF
09.02.2012 18:35
sejber
08.02.2012 22:50
Redknapp caká
LP4ever
08.02.2012 22:53
Redknapp cáká?
Placebo
08.02.2012 22:54
třeba jo
ksindl
08.02.2012 22:55
Spíš ne. Na netu si to ještě nepřečet
bbumik
09.02.2012 08:49
Dobrou chuť po ránu
sejber
09.02.2012 00:18
čaká
M11
08.02.2012 22:50
Yanek
08.02.2012 22:50
Tony239
08.02.2012 22:53
Děkujeme Fabio, Anglie si tvou rezignací opravdu ulevila. Teď mají šanci vyhrát Euro!
luuuk4s
08.02.2012 22:54
minimální..
Maldini3
08.02.2012 22:56
Až bude muset podepsat smlouvu tak docáká
Maldini3
08.02.2012 22:56
vedle
James7
09.02.2012 09:40
LP4ever
08.02.2012 22:54
Anglie a vyhrát Euro? Tomu i ty sám nevěříš.
Tony239
08.02.2012 22:57
To teda věřim!
Delsemela
08.02.2012 22:54
vyhrají leda velké hovno jako obvykle !!!
shit happens
08.02.2012 22:56
WayneRooney Wayne Rooney
Gutted capello has quit. Good guy and top coach. Got to be english to replace him. Harry redknapp for me.
vitasrp
08.02.2012 22:56
Je to prostě frajer, tohle je velký gesto a jasně to ukazuje, že ta reprezentace rozhodně nefunguje tak, jak by měla...

Vůbec bych se nedivil, kdyby Anglie na Euru totálně vyhořela.. Oni těch problémů nemají nikdy dost, to si radši uměle vytvoří další...
luuuk4s
08.02.2012 23:00
já už bych to u Anglie ani nenazval "vyhořet".. u nich je to už klasika. Spíš by bylo překvapení, kdyby zahráli dobře..
sejber
09.02.2012 00:18
FenriAFC
08.02.2012 23:12
maxiperko
09.02.2012 08:19
fantomas
09.02.2012 08:58
Liquid
09.02.2012 09:18
Hubna
09.02.2012 09:53
Steve89
08.02.2012 22:56
FA je prostě prohnilá banda šmedů !!!! Capello udělal správnou věc!
vasin-6258
08.02.2012 22:56
"jsou všichni nevinní, dokud jim není prokázána vina" -Suarez by mohl vyprávět Terrymu vzali kapitánskou pásku Luis stop na 9 zápasů zajimavé verdikty.... Každopádně mi přijde že toho začínají černoušci pěkně zneužívat Myslím,že by v premier league nemněli mít mikrofon jen rozhodčí ale i hráči aby se ten rasismus lépe dokazoval
soukup
08.02.2012 23:08
Suarez dostal 8 zápasů a vinu mu prokázali
minoLFC
08.02.2012 23:10
prokazali, tvrdenim Evru...u Terryho je to ale jasnejsie vidiet
MichalKotukov
08.02.2012 23:15
Sundej si ty brejle konečně
Markus07
09.02.2012 00:33
Prokázali? Tak to bych chtěl ten důkaz vidět. Pokud vím,tak proti Suarezovi důkaz neměli a dostal 8 zápasů,proti Terrymu údajně jo a sebrali mu jen kapitánskou pásku u repre? Nevidím absolutně spravedlnost. FA je banda debilů a fakt nevím čeho tímhle chtěli dosáhnout..
herbage
08.02.2012 22:57
Fabio
prospero
08.02.2012 23:30
Aji Rafael
kubys
08.02.2012 23:43
Ligter
08.02.2012 23:51
niflheim
09.02.2012 09:46
Ledvin van der Sar
08.02.2012 22:57
reakce na přímou volbu prezidneta ČR
J.U.V.E
08.02.2012 23:24
já bych ho volil
Aldeano
08.02.2012 23:51
Nathan
09.02.2012 07:13
to se máš čím chlubit!!!
Ledvin van der Sar
09.02.2012 09:38
Lepší než Tomio Okammura
madridcan
08.02.2012 23:00
Uz ked bol v Reale Madrid, tak z neho isiel velky respekt a bol vidno, ze si nenecha skakat po hlave. Tymto stupol v mojich ociach( a myslim, ze nie len v mojich, ale v kazdeho okrem vyssich anglickych futbalovych cinovnikov) a dufam, ze Capello pojde niekam, kde opat raz dokaze, ze je jednym z najlepsich trenerov
JuveDejv :)
08.02.2012 23:13
Sarlin
08.02.2012 23:02
http://www.navratdoreality.cz/content/external/unterwassermann/gallery/2010/08/gif_11/03.gif
Kokesh
08.02.2012 23:04
Pro podobný lidi mám značný respekt. Všechno opravdu není jen o penězích a slávě...každý není jen ubohá ovečka.
MichalKotukov
08.02.2012 23:07
Thierry van Persie
08.02.2012 23:13
Momodou
08.02.2012 23:16
Aldeano
08.02.2012 23:51
Zase na druhou stranu peněz i slávy má dost.....
Kristýnka007
08.02.2012 23:57
Co je dost ale? Peněz nemaj lidi nikdy dost. A když jich máš víc, chceš jich ještě víc Ale cenim ho, že udělal tohle gesto. Je to formát.
rossoneri89
08.02.2012 23:11
Capello
meli16
08.02.2012 23:12
kdyby byl každej manager takovej frajer jako on .... on tak Albion na Euru trénuje venca knedlik
Don Dani Ocho
08.02.2012 23:25
Souhlasím, tímhle u mě velice stoupl. Ale jeho chování k Becksovi mu neodpustím...
prospero
08.02.2012 23:29
Ještě jeden palec nahoru pro hvězdu dne. Má pravdu, jednou je trenér tak záležitosti týmu jsou v jeho kompetenci. Pokud FA není spokojená s jeho volbou kapitána, tak má odvolat Capella, a ne mu mluvit do práce.
$dolarek$
08.02.2012 23:57
tak pokud jsem to spravne pochopil, tak jemu hlavne vadilo, ze mu ji odebrali jeste predtim, nez by vubec o tom pripadu rozhodli
Kristýnka007
09.02.2012 00:00
presne tak, presumpce neviny se vykořila někam do neznáma..
prospero
09.02.2012 00:08
To nejspíš taky, ale nepochybuju o tom že Capello byl nejdřív taktně upozorněn aby si vybral jiného kapitána, a když odmítl, tak to udělala FA. Upřímně, těžko komukoliv cokoliv vyčítat, kdyby FA nejednala, tak ju anglická veřejnost a média rozcupujou na hadry, a kdyby si Capello nechal kecat do týmu tak tam ani nemusí být a hráči ho sežerou zaživa. Buď si to měl Capello vyřešit s FA v tichosti a sebrat Terrymu pásku, nebo měla FA vyhodit Capella přímo s tím že "má výhrady k jeho práci s týmem které poškozuje obraz anglické repre" - nebo něco takového.
Darth Vader
09.02.2012 00:07
cristiano.K.
08.02.2012 23:37
FA se opět ztrapnila každý te chápe Fabio, i když si nebyl to nejlepší pro Albion...
George Best
08.02.2012 23:40
tomasinho
08.02.2012 23:41
Opravdu charakter, stoupl u mě, repre pod ním byla špatná, Ital anglické mentalitě porozumět nemůže. A i když je ten kádr přeceňovaný a na top týmy nemá, měl by mít alespoň svou tvář a to s Anglánem na lavičce.
cristiano.K.
08.02.2012 23:42
http://www.givemefootball.com/premier-league/?id=165919 Dyer
kmotor corleone
08.02.2012 23:57
harry uz napisal ziadost https://p.twimg.com/AlKAJm-CQAAxjc7.jpg
Al Capone
08.02.2012 23:58
Legenda pro mě bude navždy patřit mezi nejlepší kouče historie
Talkers
08.02.2012 23:59
Každopádně jedno se musí uznat - koule má i FA... Risknou nového trenéra k týmu 4 měsíce před EURO s tím, že důvodem k odchodu trenéra je něco, s čím nesouhlasí 99% fotbalové populace. Místo aby řekli, OK, rozhodne si to trenér řekli "OK, jsme tvrdohlaví čůráci a máme gule"...

Pokud by vypadli Angličani ve skupinách, tak to vidím na celkem slušné změny jmen ve vedení FA.
xjert02
09.02.2012 00:09
Tak jestli se rozhodl odejit Fabio, tak lidem z FA zustali jen oci pro plac a zadne gule. Plne jej v tomto rozhodnuti podporuji. Presumpce neviny se vytraci (napr. i ta zkurvena SOPA zavadi presumci viny) a navic o kapitanovi si ma rozhodnout trener, ne nejaky picusove z vedeni. Na jeho miste bych odstoupil, i kdyby Terrymu jiz prokazali vinu a zbavili jej pasky. Proste urcit kapitana patri do vyhradni zalezitosti trenera (manazera).
pingi
09.02.2012 00:01
AC Milan
4× vítěz Serie A (1991/92, 1992/93, 1993/94, 1995/96)
3× vítěz Supercoppa Italiana (1992, 1993, 1994)
1× vítěz Ligy mistrů (1993/94)
1× vítěz UEFA Super Cup (1994)
1× vítěz Coppa Italia Primavera (1984/85)

AS Řím
1× vítěz Serie A (2000/01)
1× vítěz Supercoppa Italiana (2001)

Juventus
2× vítěz Serie A (2004/05, 2005/06) (odebrány)

Real Madrid
2× vítěz Primera división (1996/97, 2006/07)
Pane Capello Vy jste LEGENDA! a tímhle jste mne vtom jen utvrdil, smekám pomyslný klobouk
madridcan
09.02.2012 00:03
najma jeho posledny titul
koudak
09.02.2012 00:10
vacin
09.02.2012 00:09
Hulmiho Ukolen
09.02.2012 09:41
merengues
09.02.2012 00:11
To je prostě Capello. Ronaldo tenkrát taky svým způsobem podkopával jeho autoritu, tak ho vyhodil a jak se to vyplatilo.
Al Capone
09.02.2012 00:18
blbost, Fenomén měl zůstat, to byla taky jeho jedina chyba, ze ho vyhodil
RMCF
09.02.2012 07:30
Potom už nikde nic moc nepředvedl...
Josifek
09.02.2012 07:35
Němel zůstat, navíc v té době už to rozhodně nebyl nepolapitelný El fenomeno jako kdysi..
Uniteds
09.02.2012 00:29
Tak tohle mě nasralo :-// Já to ríkám pořád,angličani jsou blázni..
Wergil
09.02.2012 01:02
FA opět dokazuje jak úžasní lidé v ní sedí, od kauzy Suarez vs. Evra přes ostatní kauzy po tuto událost ... Capello si zachoval tvář, která tolika funkcionářům v FA chybí ...
maho.jakotyc
09.02.2012 01:03
Alibismus jak prase
Marecko
09.02.2012 10:54
O čem to jako mluvíš? Alibismus od koho?
kiwwi
09.02.2012 01:21
myslim si ze toto je cele politika...FA chcela pred ME prec Capella ale nechceli ho odvolat, tak to takto naraficili...kazdopadne dobre FA

co ale teraz...'Arry to teraz este nevezme, ked ma paradne rozbehnutu sezonu u Spurs a nikto iny poriadny sa tam nehodi...zeby Warnock ktory je teraz bez prace?
gambler2000
09.02.2012 06:48
konecne to nekdo pise
ale co s tim pred mistrovstvim chtej delat....
Arbiter
09.02.2012 07:42
Wtf?
tomasinho
09.02.2012 08:42
Takovou sračku nemůžeš myslet vážně ani ty. Určitě chtěli půl roku před Eurem vykopnout Capella. Kdyby to chtěli udělat, udělají to po MS, ale ne teď. Neuvěřitelná konspriační teroie.
prospero
09.02.2012 08:56
Divné, většina z vás se tady shodne že Capello působil v Anglii jako šašek a nikdy ji nic nedal, a když kiwwi napíše že ho za to FA chtěla vyhodit tak se mu vysmějete. Přečti si někdy ten text pod jménem a nereaguj jenom na nick, vypadá to fakt blbě.
tomasinho
09.02.2012 09:23
A yt sis ho přečetl? Vždyť to sračka nejhlubšího zrna, ať už to napsal kdokoliv.

Je jasném, že Capello působil jako šašek, ale konspriační teorie, že ho FA chtěla vyhodit půl roku před Eurem, to je prostě moc. To by byla sama proti sobě. Kde asi taky budou shánět nárhadu? Nejsou tak naivní, aby si mysleli, že Redknappa pustí v rozehrané sezoně. Tak blbí nejsou ani v FA a tohle snad kiwwi nemůže myslet vážně. A neboj se, tohle bych napsal komukoliv, kdo by tenhle kec napsal.
prospero
09.02.2012 09:35
To že sem to četl snad poznáš z mojí reakce, vždyť tam o tom příspěvku píšu A sračka to není. Capellovo vyhození je nepochybně politika. Sice nesouhlasím s kiwwim že by se ho chtěli zbavit, ale dokážu si představit že by to možné bylo, protože názor že Anglii nic moc nedal je všeobecně rozšířený. Já si myslím že Capello dostal od FA pokyn zbavit Terryho pásky a když to neudělal, tak to udělala FA za něho. Nejspíš nemohla jednat jinak, páč by to média pořádně rozmázla. A zbavit se odpovědnosti frází typu "Výběr kapitána je na reprezentačním trenérovi" nejspíš nešlo. A Capello reagoval tak jak reagovat měl, a ti kdo ho znajou to nejspíš museli čekat - položil funkci a dobře udělal, práce s týmem je v jeho kompetenci a nikoho jiného. FA nejspíš musela vědět že se to stane, respektive jestli si dali tu práci ho poznat, tak to museli vědět.
tomasinho
09.02.2012 09:40
Takže další bezduché teorie.
prospero
09.02.2012 09:43
Víš doufám že si nic nevyvrátil? Akorát to působí že nemáš argumenty proti, a aji když se ti to nelíbí, nemůžeš s tím nic dělat.
tomasinho
09.02.2012 09:48
Argumenty máš výš a narozdíl od svých vymyšlených teorií jsou trochu věcné. Vymyšůené teorie jsou argument jak noha, fakt že jo.
tomasinho
09.02.2012 09:55
tvých*
prospero
09.02.2012 09:58
Jasně že to moje nejsou argumenty ale teorie. To sis myslel že argumentovat se dá jenom proti argumentu? Vždyť většina příspěvků jsou tady jenom teorie a postupně se vyvracíjou argumentama "měl tam dát klasického DM místo vysunutého CM" - teorie kterou někdo vyvrátí argumentem. Tady snad ty příspěvky nikdo nečte.
tomasinho
09.02.2012 10:00
Pleteš jabka s hruškama.
DelPiero137
10.02.2012 10:12
A kedy sa chce FA pohnut z miesta aby konecne dali dokopy repre ktora je roky rozhadana a ziadne uspechy? Capello po dlhej dobe stmelil hracov ktory si to sami pochvalovali. FA by mala mat gule a postavit sa za hracov, nie bat sa prehnitych medii.
Talkers
09.02.2012 09:31
Měl výsledky, dostal Anglii na ME, fakt pochybuju, že by ho vyhodili půl roku před šampionátem, respektive by se o to snažili. To je až moc přitažený za vlasy. Navíc bez toho, aby měli jisté, že seženou minimálně stejně kvalitní náhradu.

Tohle je naprosto šílená teorie...
tomasinho
09.02.2012 09:40
cristiano.K.
09.02.2012 10:09
soukup
09.02.2012 10:29
j_mrazik
09.02.2012 10:50
One does not find too crazy theory for kiwwi.
vladis271
09.02.2012 11:05
že na takú úbohosť aj reaguješ. Ak nový tréner vyhorí na Eure nezlízne si to on, ale FA, lebo tlak verejnosti sa presune na inštitúciu, ktorá polroka pred eurom vyhodila trénera.
Kiwwiho konšpiračná teória je väčšia pcovina ako to, že amíci neboli na mesiaci, a jediný, ktorý ju akotak prijal je jeho hulybrk prospero, a aj to len preto aby chudatko kiwwi nebol sám.
prospero
09.02.2012 11:12
Rfgdhfdh sxfhgdfgjgg.
vladis271
09.02.2012 11:20
načo namňa reaguješ? Reagoval som na niekoho iného, nie nateba.
prospero
09.02.2012 11:24
Píšu ti že si ubožák když si myslíš že mě můžeš urážet jenom proto protože mám jiný názor než ty. A ano, když tvoje reakce dává smysl tak nemám problém napsat normální odpověď. Když ne, tak dostaneš takovou jakou si zasloužíš.
vladis271
09.02.2012 11:27
ja som si zvykol urážať každého, ktorý sa priamo, či nepriamo pejoratívne vyjadruje omne ( nie, žeby sa ma to nejako dotklo ), to, že to robím expresívnejšie ako vy neznamená, že sa o vás vyjadrujem horšie, len sa neskrývam za slovíčka.
A táto teória je proste blbosť, to nemám ani náladu rozoberať, je 99 dôvodov prečo to byť tak nemôže, a jeden prečo to byť tak môže.
prospero
09.02.2012 11:31
Jestli sis zvykl urážet všechny tak si stejně ubožák, to že to děláš vždycky neznamená že nejsi.
prospero
09.02.2012 11:11
Ale jo, já ty výsledky taky vidím, a myslím si že podobně kvalitního trenéra bude Anglie zhánět jenom těžko. Ale sportovní hledisko není to jediné ze kterého by ho mohli chtět vyhodit. A půl roku před šampionátem není zas tak krátká doba. Tým je prakticky sestavený a nic moc se tam vymyslet nedá, nové hráče nenakoupíš, herní tvář tam je, kvalifikace se povedla. Za půl roku mu může nový trenér dát novou tvář a zvýšit naděje Anglie na EURU. Jestli převádl názor že Capello týmu nemá co dát, tak ho klidně mohli vyrazit tak jako tak. Fakt si nemyslím že by to byla tak šílená teorie. Rozhodně ne taková aby se jí apriori muselo vysmívat.
vladis271
09.02.2012 11:03
kiwwi
09.02.2012 11:51
ak chcu na ME nieco dosiahnut, tak museli zariskovat a snazit sa o Harryho...pozri je to len moja teoria, nevravim ze to tak naozaj bolo tak si tie sracky nechaj pre niekoho ineho...ste jak banda debilov ked idete reagovat na moj prispevok
tomasinho
09.02.2012 13:58
Fňuk.
vacin
09.02.2012 09:33
Ty voe ty tvoje komenty jsou čím dál lepší večerníček hadr
Půl roku před EUREM "vyhodit" trenéra to by nenapadlo ani komiky z FA, ale od někoho komu už ty sejrovi výroky vymyly mozek se tomu asi ani divit nedá....
fandaDOBRÉHOfotbalu
09.02.2012 10:44
Ty si dement.
dEst
09.02.2012 13:29
o-cab
09.02.2012 03:28
muz principu a obdivuhodny charakter
Rssa
09.02.2012 07:30
100. pro silný anglický nároďák, hrdý LFC a reprezentačního kapitána Gerrarda
Josifek
09.02.2012 07:32
Jááááj, všechno špatně..
j_mrazik
09.02.2012 09:03
cristiano.K.
09.02.2012 08:29
tomasinho
09.02.2012 08:31
clinger
09.02.2012 09:24
EL Gringo
09.02.2012 09:56
Tony239
09.02.2012 10:12
ďuriLFC
09.02.2012 17:05
Josifek
09.02.2012 07:31
Nectění presumpce neviny je z hlediska vyššího principu mravního...(skvělý film )
Patoka
09.02.2012 08:07
Tak Capello prokazal ze je zkuseny trener a vi co chce...Respekt!!!!
Darren Fletcher
09.02.2012 08:27
capello sa na to vykaslal, ma totiz nadstandardne vztahy s janom kovacikom a kedze paclik nechce pustit vrbu, favoritom na post trenera svk repre je prave capello. zaplatime ho z penazi, co mali ist na euroval 2
dwarf253
09.02.2012 09:07
Dobrý no. Kolik vás ještě s tímhle přijde?
Darren Fletcher
09.02.2012 09:12
všetciiii
mojmirs
09.02.2012 08:32
hovno, odešel raději dřív, než by ho vyhodili.. proto se má respektovat? Jen čekal na vhodnou příležitost. Anglickýmu fotbalu nikdy nic nepřinesl. zdar
dwarf253
09.02.2012 09:09
Tony239
09.02.2012 10:13
přesně, bez něj bude Anglie mnohem silnější! Jeho styl hry a výběr hráčů byl na zvracešní!
lnterista
09.02.2012 08:41
hrdobec
Liquid
09.02.2012 09:17
pro Fabia a pro FA
janinho
09.02.2012 09:45
Capello je pan trener a jeho pristup si zasluzi
Nejaky somrak z FA nema co rozhodovat o kapitanskej paske. Terry je sice pan kkt ale toto je cele v kompetencii trenera & kabiny.

Ale Arryho nechajte na pokoji! tam si zoberte Matthausa alebo podobneho turistu. Arry ma v Thame vsetko co potrebuje a nesmie odist teraz ked su uz blizko boja o titul (do 2-3 rokov ho mozu vyhrat, ak Shity neskupia uplne vsetkych hracov co vedia kopnut do lopty).
dantetomas
09.02.2012 09:57
ODHALENIE:
Fabio Capello sa nevzdal kormidla národného tímu Anglicka kvôli afére Johna Terryho. V skutočnosti oslovil talianskeho kouča prezident SFZ Ján Kováčik a ponúkol mu post trénera slovenskej futbalovej reprezentácie. Podľa našich informácií by mali obe strany podpísať veľmi lukratívny kontrakt na 500 litrov borovičky mesačne.
Puskas
09.02.2012 09:58
Pokus o pokus o humor.
maxiperko
09.02.2012 10:05
hodně slabý
Josifek
09.02.2012 10:08
Chacha..
Ligter
09.02.2012 10:14
Až moc velký tlak na pilu.
minoLFC
09.02.2012 10:51
chces tromfnut v trapnosti kiwwiho?
nosonohy
09.02.2012 10:02
Fabio

Rooney on Twitter : Gutted capello has quit. Good guy and top coach. Got to be english to replace him. Emile Heskey for me.
tomasinho
09.02.2012 10:05
j_mrazik
09.02.2012 10:07
SAF?
Na starý kolena by si ten turnaj zkusit mohl, ne?
tomasinho
09.02.2012 10:08
Myslíš, že by šel Skot trénovat Anglii? Když nechtěl trénovat ani olympijský výběr.
j_mrazik
09.02.2012 10:18
Je mi jasný, že se to nemůže stát. Jenom by mě to neskutečně zajímalo a myslím, že on je jediná autorita na Ostrovech, kdo by je mohl nějak dát dohromady.
asenagio
09.02.2012 10:19
Oceňuji co Capello udělal. Sice to není můj oblíbený trenér ale komu z vás by se líbilo pracovat pod vedením, které vaše názory názory nebere v potaz a dělá si vše podle sebe. A Capello má takové renomé, že si odchod může dovolit. Na rozdíl od kravat'áků z FA, Capello ve fotbale něco dokázal. Za mě
ital
09.02.2012 10:42
Moc dobrá zpráva.
vacin
09.02.2012 10:51
Od 48. sekundy
http://www.youtube.com/watch?v=IMGJrO0Rhc4
Krupy
09.02.2012 11:09
Konečne sa to skončilo, veľmi sa čudujem Fabiovi že sa dal na trénovanie tej bandy nevdačníkov, fanúšikovia ho stále kritizovali napriek tomu že nič zlé neurobil, a je to pán tréner......dúfam ale že nepôjde do Interu, to by ma porazilo.....
Lolkac
09.02.2012 11:33
pekny kurz na anfield cat
http://www.abload.de/img/alm-z1ecqaazlg10wuby.jpg
Marecko
09.02.2012 11:38
z těch čtyř je ta kočka třetí nejlepší možnost.
vladis271
09.02.2012 11:45
Diego2
09.02.2012 12:03
ďuriLFC
09.02.2012 17:07
ital
09.02.2012 11:57
Je celkem fascinující, jak si někteří myslí, že bez Fabia bude ta banda úspěšnější, než s ním.
kiwwi
09.02.2012 11:58
to si pis ze bude
vladis271
09.02.2012 12:00
aj keď je Fbio trotel, nemyslím si, že anglán dosiahne viac.
ital
09.02.2012 12:07
Stejně jako když odcházel Eriksson. Přišel domácí kouč, který ale nebyl žádnej zázrak a tak Anglie byla tam, kam kvalitou kádru patří. A pak že se historie neopakuje...
Bianconero
09.02.2012 12:12
soukup
09.02.2012 12:40
tak zas odchod Erikssona je jiný případ, tam opravdu nemohli moc ztratit, v té době už byl jen stínem kvalitního kouče
ital
09.02.2012 13:26
Jenže ztratili. Takže tím hůř pro ně.
vodka
09.02.2012 14:39
když ho nahradil trumbera jako McClaren, tak se není čemu divit...
Trewinn
09.02.2012 12:44
Krupy
09.02.2012 12:31
Jose La Perla Reyes
09.02.2012 12:04
Fabio zpatky do realu,tohle je trener hodnej vedeni bileho baletu ne ten nevychovanej srab z chelsea.
Desperado
09.02.2012 13:07
Vsak tam bol uz dvakrat, a urcite pojde zas do klubu kde ho po uspechu vyrazia , vsak ?
stanmarch
09.02.2012 16:42
Každý sa opiera o "prezumpciu neviny", ale potom je zaujimave ze ani QPR, ani Chelsea nemala žiadny problem s tým že si hráči pred FA Cupom nepodávali ruky...keď sa teda nič nestalo, prečo takéto opatrenie?
kiwwi
10.02.2012 10:29
200. pre odchod Capella
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Související stránky
TOPlist