Brno chce jednat o odkupu nemovitostí bránících stavbě stadionu

15.05.2018 23:00 - Aktuality
Brněnský stadion za Lužánkami v době největší slávy (© fcbrno1913.cz)
 
Brno chce dál jednat s podnikatelem Liborem Procházkou, jehož nemovitosti na pozemcích města brání stavbě fotbalového stadionu za Lužánkami. Zastupitelé dnes rozhodli, že má město nabídnout Procházkovi peníze. Odmítli rozhodčí řízení nebo rozhodčí soud s podnikatelem o to, kolik mu má město platit za užívání nemovitostí. Primátorův náměstek Richard Mrázek (ANO) novinářům řekl, že rozhodčí řízení ale město přesto připravovat bude.

Procházkovy podzemní garáže, tenisová hala a komunikace mají hodnotu zhruba čtvrt miliardy korun. Procházka za ně nechce peníze, ale jiné nemovitosti. Dřívější návrhy možných směn ztroskotaly kvůli odporu obyvatel a části politiků.

Procházka poslal městu předžalobní výzvu a požaduje 36 milionů korun za užívání některých ploch. Například střechu jeho garáží používají lidé jako parkoviště, jezdí také po okolních komunikacích. Město už dříve prohrálo s Procházkou soud o užívání střechy garáží, mimosoudně se pak s podnikatelem vyrovnalo zaplacením 13 milionů korun. Měl to být počáteční krok k dohodě, že město vymění podnikatelovy nemovitosti za některé své domy. Původně navrhovalo směnu za devět bytových domů, proti tomu se ale postavili jejich obyvatelé a část politiků. V dalším návrhu byla směna za pět historických domů v centru, s čímž nesouhlasili další politici. Proto vedení města od směny ustoupilo.

Primátor Petr Vokřál (ANO) řekl, že i když město postaví halu nebo stadion jinde, problémy v lokalitě musí vyřešit. Procházka totiž může na základě užívání ploch lidmi požadovat ročně podle Vokřála odhadem asi 15 milionů korun. Hnutí ANO proto navrhuje rozhodčí řízení nebo soud, který by určil, kolik a za co má město platit. Existují totiž různá stanoviska soudů, která jsou proti sobě. Navíc si město myslí, že některé komunikace Procházkovi nepatří, a proto by za jejich užívání nemuselo platit.

Návrh na rozhodčí řízení nebo soud už dříve neprošel radou a nepodpořili ho ani zastupitelé. Mrázek však uvedl, že návrh vedení města bude připravovat dál.

Za Lužánkami chátrá od počátku tisíciletí stadion, kde Zbrojovka v roce 1978 vyhrála zatím svůj jediný titul mistra fotbalové ligy. Město tam plánuje za dvě miliardy korun postavit nový stadion s kapacitou 30.000 míst. Poblíž má být i hokejová hala.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2589
Komentáře (199 / 0 nových)
hyper01
15.05.2018 23:29
#
ZB 07
15.05.2018 23:39
#
Ani nevím, koho v tomhle sporu nesnáším víc.
Cartmanova máma
16.05.2018 08:34
#
Proč by se měl nesnášet Procházka? Město je naprosto neschopný.
ZB 07
16.05.2018 10:21
#
Tak Procházka je jeden z hlavních důvodů, proč se stavba stadionu furt nepohnula, je jasný, že ho nebudem mít v lásce. Snaží se město podojit co nejvíc a využívá svýho postavení. Na jednu stranu mu rozumím, na druhou stranu už by sakra mohl na něco kývnout, ať se to někam pohne
Cartmanova máma
16.05.2018 10:50
#
Spíš nechce prodělat. Chce nemovitosti v hodnotě podle posudku, který si dokonce zpracovalo město. Dostat 250mega není žádná radost z hlediska nákladů a zhlediska jejich zhodnocení v čase už vůbec ne.
tnt03
16.05.2018 11:07
#
ZB 07
16.05.2018 11:50
#
jo máš pravdu. Bohužel z našeho pohledu stojí mezi námi a stadionem a vzhledem k neschopnosti města je to čekání už fakt moc dlouhý.
fenixLFC
17.05.2018 17:07
#
fenixLFC
17.05.2018 17:07
#
Tak jemu moze byt ukradnute ci bude mat nejaky druholigovy klub novy stadion...
krabatt
16.05.2018 10:21
#
andrew96
16.05.2018 10:22
#
Procházka se nehne, dokud nedojde ke směně nemovitosti za nemovitost. V rámci společného dobra se může jevit jako svině, když odmítá celkem slušné peníze. Pozemky mu však vynáší, ještě na nich při soudech vydělal, takže v osobní rovině jej chápu.
tnt03
16.05.2018 11:07
#
FiX
15.05.2018 23:40
#
Zbořit celý Brno.
Liquid
16.05.2018 00:01
#
Netvor
16.05.2018 05:31
#
9818
16.05.2018 06:43
#
zasranej cajzle
didosh
16.05.2018 08:59
#
hona.kub
16.05.2018 08:21
#
cigán z Žižkova
KingMaster13
15.05.2018 23:45
#
Už to začíná být podobná komedie jako v Hradci
Mimalu
15.05.2018 23:50
#
dávno je
C-M@ster
16.05.2018 01:06
#
V sobotu je na Zbrojovce vstupný zadarmo.
tnt03
16.05.2018 11:08
#
Hezký krok od vedení. Jsem zvědavý, kolik lidí dorazí
Robbie Snortsline
16.05.2018 11:39
#
1500 a nahlasi 8k
Greny
16.05.2018 11:39
#
my se rozhodujeme zda se jit rozloucit s ligou nebo jet na zapas no
ClancyWiggum
16.05.2018 11:25
#
Artaxerxes
16.05.2018 13:47
#
Roteiro
16.05.2018 01:23
#
Město ty pozemky mohlo už dávno vlastnit kdyby je koupilo, když byly na prodej asi za desetinu. Ale to by se muselo předvídat nebo nedej bože přemýšlet. Teď se tady bude dělat veřejný nepřítel číslo jedna ze spekulanta, který jen dobře odhadnul situaci. Samozřejmě, že nechce prodávat, proč by to dělal, když může výměnou získat víc než absolutně bezhodnotné peníze. Každý kdo není uplný pitomec by se zachoval stejně jako on.
C-M@ster
16.05.2018 01:29
#
To si nemyslím.
On v podstatě drží v šachu několik set tisíc lidí...
9818
16.05.2018 06:43
#
nemáš pravdu
Cartmanova máma
16.05.2018 08:35
#
Tak to vůbec není pravda.. Procházka se naopak chová dost konstruktivně.

Narozdíl od města. Xkrát za poslední roky řekne, že nechce peníze, ale jiný nemovitosti. Výsledek po miliontý?: Zastupitelé dnes rozhodli, že má město nabídnout Procházkovi peníze.

ANO to prostě zařizuje úplně stejně kompetentně jako na celostátní úrovni.
BílíAndelDrcKo
16.05.2018 09:15
#
Tak ale existuju vobec nejake nehnutelnosti na vymenu? Pri týh spomínaných cesta zjavne nie je
Cartmanova máma
16.05.2018 09:53
#
Cesta není, protože to město nedokáže vyjednat. Nemovitosti na výměnu samozřejmě existují, do týhel fáze vyjednávání se však zatím vůbec nedostali, jelikož město Procházkovi nabízí po třicáty dokola peníze ve výši městem vypracovanýho znaleckýho posudku.
BílíAndelDrcKo
16.05.2018 10:22
#
Ok v poriadku ja do toho nevidím, takže ma to zaujíma. Nemám rád Zbrojovku ale je mi luto, že tam nie je zodpovedajúci štadión, ked to ide v ovela menších mestečkách. Vzhladom aj na stav hokejového štadiona sa mi zdá že v Brne ani zdaleka nefunguju veci tak ako majú.
krabatt
16.05.2018 10:28
#
To se Ti nezdá, to je fakt.
Cartmanova máma
16.05.2018 10:51
#
fenixLFC
17.05.2018 17:12
#
Nekolik set tisic lidi??? A koho preboha tych par fanusikov? Mna by vazne zaujimalo na co by sa zbrojovka vyhovarala na slaby zaujem/vykony keby ma luzanky. Proste si zbrojovka novy stadion nicim nezasluzi a prochazkovi to moze byt tak ako tak ukradnute
Hany45
16.05.2018 06:37
#
tak hokejová hala má stejně jinde a to na výstavišti ne ?
Cartmanova máma
16.05.2018 08:36
#
V ideálním případě ne
C-M@ster
16.05.2018 14:33
#
Pokud by nebyly tyhle majetkový spory, stála by zas vedle fotbalovýho stadionu za Lužánkama.
ad10
16.05.2018 07:26
#
Nevim proc o tom jednaji, lidi tam stejne nechodi a Brna se placa tam a zpatky, ocividne neni ve vedeni neco v poradku.
Blasphemer
16.05.2018 07:33
#
OT: Ekpai k nám? WTF? Vždyť to není Čech ani Slovák.
Civers
16.05.2018 08:16
#
Ale je ozkoušenej ligou..
db18
16.05.2018 16:08
#
A v minulý sezoně tu předvedl nejzoufalejší výkon, jaký jsem od nějakýho fotbalisty u nás viděl... a to tu hrál třeba Jiráček atd...
Civers
16.05.2018 18:26
#
No je pravda, že já ho viděl párkrát za Liberec a taky měl dny kdy se mu nechtělo a byl marnej..
db18
16.05.2018 18:31
#
+ mi přijde docela náladový, to nevím, jak bude snášet to, že místo něj bude hrát Petržela...
Antitalent
16.05.2018 20:06
#
dinss
16.05.2018 20:40
#
Ten snad bude už hrát jen za Slovácko.
Nr.Nobody
16.05.2018 08:28
#
Bylo mi to jasný po vzájemném zápase, kde si tam dělal z našich hráčů kuželky. každopádně jsem zvědavej co teda s Pilkou?
Blasphemer
16.05.2018 09:47
#
S Pilkou se dle mýho nepočítá. Za ty peníze, co bere, je šílený kolik je toho kvůli zdraví schopen odehrát. A myslím, že trpělivost s ním už u nás došla.
Aldeano
16.05.2018 14:58
#
Otázka je, jestli už splatil ten leasing na auto...
kecipep
16.05.2018 08:28
#
Petržela po posledním zápase říkal, že Ekpai hrál tužku, ptž se vidí už v novém klubu ... Určitě může táhnout i Plzeň, kvalitu na to má.
andrew96
16.05.2018 10:18
#
Nevím, jestli zrovna táhnout, ale Petrželu může v klidu nahradit.
trevor
16.05.2018 09:14
#
A Hrubý od nás. Jako, proč ne, když za to slíznem fajn částku.. A pak bychom měli místo pro Panáka s Budínským od toho umělého projektu od polských ranic.
Greny
16.05.2018 09:18
#
Panak nakonec neni hrac Slavie?
trevor
16.05.2018 09:23
#
No, taky sem se divil, ale není, vůbec
Ale předpokládám, že v létě budem s Jardou, co slibuje miliony, které fakticky ani nemá o něj soupeřit.
Han střelil první
16.05.2018 10:50
#
No tak Jarda je fakticky nemá, ale disponuje jimi, takže pokud bude Slavia chtít, tak nás přeplatí. Bohužel...
trevor
16.05.2018 11:17
#
Hele... Eeeeee.... Dobře, nechme to být. Jarda teda ty peníze pro Slavii má
Han střelil první
16.05.2018 12:04
#
Ach jo, zase arogantní reakce. Co jiného už ale od tebe čekat, že... Ale dobře, nechme to být. Já už na tebe asi radši reagovat nebudu.
trevor
16.05.2018 12:06
#
Naopak, v tomhle žádnou aroganci nehledej. Proto ten smajlík. Pokud si myslíš, že Jarda peníze má, tak má. Nic za tím vážně nehledej
Cukroušek
16.05.2018 23:13
#
trevor
17.05.2018 21:15
#
Tak uz vis, proc sem to psal s tim Tvrdikem? Jen sem to nepsal na plnou hubu, pac by se na me sletlo hejno mistnich tvrdikovcu, ze zase kecam :))
Han střelil první
18.05.2018 00:21
#
No tak nekecej, prostě to napiš na plmou hubu. Každému může být u prdele, co si myslí ostatní.
trevor
16.05.2018 10:07
#
Mimochodem, co je zač nějakej Zikl?
Greny
16.05.2018 10:23
#
utocnik 99 rocnik , docela silovej na svuj vek, v doroste a jniorce celkem golovej proc
trevor
16.05.2018 10:24
#
Nic, jen, že sem ho neznal, díky !
Greny
16.05.2018 10:27
#
jsem se lekp ze ho chcete... on ten rocnik 99by mohl byt pro nas velkej prislib... plus Stejskal ale toho uz neudrzime ted v lete snad jedine ze by ho posunuli uz do acka jako dvojku
Blasphemer
16.05.2018 09:41
#
Ty jo, dobrý. Ten se mi docela líbil. Moc jsem nechápal, že byl ve Slavii nechtěný.
trevor
16.05.2018 09:53
#
Jen mi příjde, že je občas náladový. Nicméně, pokud se chce rozvíjet, jemu by změna prostředí asi prospěla (a jemu bych to i přál), takže... Proč ne.
Ekmar
16.05.2018 10:57
#
Podle mě byste na něj brzy nadávali. Třeba by se u vás rozjel, ale mi příjde jako takový slabší Hořava..

Ale já už raději nesoudím, v tomhle se mi poslední dobou nedaří a několikrát jsem se seknul.
Blasphemer
16.05.2018 13:11
#
Hořava taky umí hrát delší dobu úplně na hovno. Takže každou posilu do středu vítám, alespoň jako posílení konkurence. A Hrubý by při troše štěstí mohl být i víc než to.
Ekmar
16.05.2018 13:26
#
Jak říkám, zatím si nemyslím, že by na vás Hrubý měl. Ale třeba by mu to sedlo. Každopádně, tím, že by se tam uvolnilo místo pro Filla, tak by mi to ani tolik nevadilo.
Blasphemer
16.05.2018 13:29
#
Pořád je tu faktor Vrba, který dokázal udělat hvězdy i z horších fotbalistů. Pokud to teda ještě nezapomněl..
Ekmar
16.05.2018 10:56
#
Já bych místo něj dal na jeho pozici Filla. Ten umí taky vymyslet skvělou nahrávku, navíc je i více bojovější.. A na pravo bych někoho hledal..
Banikovec7
16.05.2018 13:46
#
Fillo nemůže hrát uprostřed v rozestavení jaké hrajeme. Stačí se podívat kolik toho naběhá Hrubý a jak se někdy (ne)chce vracet Fillovi, navíc mu příští sezónu bude už 33, takže fyzicky na tom bude hůř a hůř.
Ekmar
16.05.2018 14:51
#
Počkat, Hrubý je jako nějaký běžec? Naopak. Myslím si, že Fillo by to mohl hrát úplně v pohodě, pokud by vedle něj hrál běhavější DZ jako např. ten Breite, kterého jsme chtěli..
Banikovec7
16.05.2018 16:01
#
No netvrdim, ze je to nejaky sprinter a nemam to podlozene statistikama, ale vsadil bych se, ze miva za zapas nabehano nejvic a stiha fyzicky az do konce zapasu. A nestava se, ze by se nejak zapominal vepredu, tim bych si u Filla nebyl tak jisty. Navic se Hruby tolik nedostava v takovem rozestaveni do finalni faze a to si myslim, ze by u Filla byla skoda.
Banikovec7
16.05.2018 13:51
#
Já bych se tomu taky nebránil, za takový dvacetník.
trevor
16.05.2018 14:06
#
No, jeho cena je údajně ještě větší
Ale tohle mne pobavilo. Vlastu nenávist FCB s Opavou pohltila

https://moravskoslezsky.denik.cz/z-regionu/kouc-petrzela-vyhrozoval-sefovi-opavy-hajkovi-20180516.html
trevor
16.05.2018 14:11
#
Jako je pravda, že těch penalt, co Opava minulý rok kopala, to neměl Baník za posledních deset let. A pak, co předváděl ten kretén Hájek vůči Baníku, tak se Vlasta do toho asi položil (Za Baník život dej ! ).
clovek1
18.05.2018 07:26
#
No Vlasta jel i proti "vlastním", ne? Viz Klábník.
trevor
18.05.2018 07:53
#
Hele jako je pravda, že Vlasta jeden den napsal či řekl něco a druhý den o tom nevěděl. Ale čeče, je akurátní, ale nezdá se mi, že by vyhrožoval likvidací. Na to jsou u nás v klubu jiní specialisti.
A pokud říkal Vlasta, že jeho telefon byl furt někde v kanclu, že k němu byl přístup, tak bych se nedivil, kdyby jeho "kámoš" třeba něco nenapsal. Vím, vyzní to jak sci-fi konspirace, ale v českém fotbale je možné všechno.
clovek1
18.05.2018 11:22
#
O tom dalším z klubu už jsem četl jinde na diskuzi, ale vůbec netuším o koho se jedná. Nějak mi to uniklo.
trevor
18.05.2018 11:30
#
Nejlepší manažer pod sluncem. Legenda a srdcař FCB.
clovek1
18.05.2018 18:55
#
Vypadá takový úťápnutý...to bych do něj neřekl.
ratusek
18.05.2018 12:11
#
DVVCD
clovek1
18.05.2018 18:55
#
Opravdu ví?
ratusek
18.05.2018 20:06
#
Antitalent
18.05.2018 12:56
#
Nezní to jako sci-fi, spíš jako takový normální den v Baníku
Antitalent
16.05.2018 15:24
#
Banikovec7
16.05.2018 16:09
#
No Ted nevim jestli to tehdy pred nasim zapasem ve Zline, kdy Vlastik tvrdil, ze mu z vedeni Baniku psali nejake SMSky, nebylo spis naopak.
trevor
16.05.2018 16:21
#
Jo, to je pravda. Víš co, tolik sms bylo napsáno, nikdo to neřešil, až na toho Hájka. Tady je vidět, co ten ksindl je zač :-)
clovek1
18.05.2018 07:28
#
Na druhou stranu pokud už psali i o rodinách, chápu že s tím někam šel. Možná nemusel do novin.
db18
16.05.2018 16:09
#
...tolik už má stát Ekpai. Jestli teď ještě projebem titul, tak to bude v háji.
trevor
16.05.2018 16:23
#
Anebo zkusíme 20+Poznar. Pozny by u nás chtěl zůstat, Baník není proti, Plzeň jakbysmet. Takže je dost možné, že se bude pracovat s touto verzí
exse
16.05.2018 09:41
#
Na tým špičky ligy má, ale víc ne, takže další hráč na úrovni Zemana, Petrželi, Kovaříka. Takovej Kayamba mi přijde ještě o něco zajímavější.
Nr.Nobody
16.05.2018 10:02
#
Tetteh je z nich nejvic zajimavej a s nejvetsim potencialem. Ale bude drahej.
Blasphemer
16.05.2018 10:08
#
Mně přijde, že toho zatím tolik neukázal, a tady už všichni mluví o tom, že bude lepší než Bony. S tímhle hypem za něj bude chtít Bohemka ranec. Samozřejmě, může to tak nakonec být, ale riziko je tam nepoměrně větší než u Ekpaie.
Nr.Nobody
16.05.2018 10:22
#
Neukazal jen kvuli zranenim. Ale v tom malu, co hral, tak hral naprosto famozne a hlavne ve velkych zapasech, at uz proti nam, nebo proti Sparte. Navic to neni kridlo, ale spis hrot, nebo podhrot, coz by se nam misto Kolare docela hodilo.
Blasphemer
16.05.2018 10:40
#
U Tetteha jsou na hovno právě ta zranění.
Ekmar
16.05.2018 10:58
#
Na druhou stranu, proti nám byl úplně ale úplně nulový..
exse
16.05.2018 10:19
#
No řekl bych s největším talentem, ty jeho zdravotní problémy mu potenciál výrazně snižují. Navíc vy nepotřebujete potenciál, ale hotový hráče, kterým Kayamba je.
ondrasch77
16.05.2018 17:00
#
Tetteh jde po sezóně do Sparty, prej už je to skoro hotový...
Firkraag
16.05.2018 11:57
#
Je to Če(rno)ch, takže cajk.
db18
16.05.2018 16:07
#
Greny
16.05.2018 08:16
#
hej a nestacilo by postavit dve kabiny, wc, sprchy a kabinu rozhodcich? me nerikejte ze bychom FNL Za Luzankama hrat nemohli
josepe
16.05.2018 08:30
#
30-ti tisícová návtěvnost ve druhé lize, není to trochu moc optimistický pohled?
Lib.city
16.05.2018 08:56
#
30 tisíc lidí na fotbal v ČR a ještě v Brně. To tam máte taky dobrý idioty.
ClancyWiggum
16.05.2018 09:03
#
Spíš ty si idiot. Se koukni do historie.
Lib.city
16.05.2018 10:33
#
A ty se koukni do reality. Zbrojovka měla tenhle rok nejvyšší návštěvnost 8 tisíc a v průměru 4,2 tisíce. Slavia, která u nás má největší stadion s kapacitou nějak přes 20 tisíc má v průměru návštěvnost něco přes 12 tisíc. I kdyby byl v Brně o fotbal zájem, což evidentně není, tak stavět stadion pro 30 tisíc lidí je úplná zhovadilost.
ClancyWiggum
16.05.2018 10:35
#
"A ty se koukni do reality. Zbrojovka měla tenhle rok nejvyšší návštěvnost 8 tisíc a v průměru 4,2 tisíce." Ach jo
Cartmanova máma
16.05.2018 10:53
#
Tak ten stadion v současný době skoro není v Brně že jo...
Aldeano
16.05.2018 15:23
#
Však je to od Lužánek asi 3 km. Z Letné na Julisku je to skoro o kilometr dál a to je jinak vážně kousek.
Cartmanova máma
16.05.2018 15:58
#
To říkáš, jak kdyby byly 3 km v Brně nic, to je skoro přes půlku Brna Je toho samozřejmě víc, jde i o umístění, Lužnky jsou v centru, zatímco Srbská je v okrajový části, kam není zrovna super skvělý spojení pro x tisíc lidí, není to nic krásnýho a lidi k tomu nemají vztah.
Aldeano
16.05.2018 16:03
#
Já si prostě nemyslím, že je to jen o stadionu. Samozřejmě, že stadion dělá hodně, ale vezmi si Slavii a Strahov. Tam taky nikdo nechodil několik let a když se začalo více dařit tak šla návštěvnost nahoru. A na derby nebo zajimavé zápasy bylo plno stejně.
Han střelil první
16.05.2018 10:52
#
Z historie se žít nedá a 30 tisíc lidí na fotbale v Brně? To by se muselo stát něco hodně zásadního. Fotbalová kultura v Brně je mrtvá nebo minimálně v umělém spánku a povedená Švancarova rozlučka na tom vůbec nic nemění.
exse
16.05.2018 11:37
#
Tak ta historie ukazuje potenciál, toť vše. Mít Brno novej stadion a úspěchy třeba jako Plzeň, tak tam 30 tisíc chodí.
MichalKotukov
16.05.2018 12:52
#
I v současný době vzhledem k vzestupu hokeje? To asi těžko...
masked.hero
17.05.2018 09:59
#
No prave,ze vzhledem k vzestupu hokeje jo.stat ty stadiony vedle sebe jako driv,tak je narvano na obou a mohli by se spily hrat hned po sobe
fenixLFC
17.05.2018 17:15
#
fenixLFC
17.05.2018 17:15
#
Nie neukazuje
masked.hero
19.05.2018 07:39
#
Ty si chytre jak radio
Chim
16.05.2018 11:10
#
Historie
kilobyte
16.05.2018 09:07
#
Nové české přísloví: Tak dlouho se staví stadion, až se sestoupí.
Greny
16.05.2018 09:08
#
skoda, ze to neplatilo i pro Slavii
Kepy_FCB
16.05.2018 09:11
#
andrew96
16.05.2018 10:19
#
Proto je to nové české přísloví.
czech_mira
16.05.2018 15:50
#
Kepy_FCB
16.05.2018 09:11
#
Tento clanek nepatri pod sekci 1.Fotbalova liga
tnt03
16.05.2018 11:10
#
bussonini
16.05.2018 09:27
#
Porad dokola
mayday
16.05.2018 09:29
#
No, tak za pětadvacet třicet let si snad zajdeme na novej stadion. Druhá věc je, k čemu to pomůže. Fotbal, potažmo vedení, je úplně o ničem. Novej stadion za Luzankama - ono lidi co tam byli zvyklí chodit a naopak serou na Srbskou, tak už na fotbal nepůjdou, název ten stadion bude. Tady se furt kalkuluje, že lidi za Lužánky budou chodit, ale než ten stadion bude, tak ta generace bude dávno mimo a nevím, jestli mladí se to naučí.
krabatt
16.05.2018 10:27
#
masked.hero
16.05.2018 10:41
#
Bohuzel mas pravdu s tou ztracenou generaci
didosh
16.05.2018 14:02
#
Kluivert9
16.05.2018 10:40
#
Typickej článek Ctrl+C, Ctrl+V
Mirek na tenisu
16.05.2018 11:36
#
Tak nevím...sobotní výběr ČT mi hlava nebere. Sparta-Olmik..., O2 mají Plzeň a Tepláky. Jasně. Plzeň může získat titul, Sparta s Olmikem hrají o poháry. Největší náboj má ale derby Karviná-Baník.
Greny
16.05.2018 11:42
#
ja tajne doufal ze by se zapasy Brna, Dukly , Baniku a myslim Zlina mohli hrat o dve hod pozdeji nez zapasy Sparty, Slavie, Plzne a Liberce a mohli byt o dva zapasy vic v tv ale to svaz nenapadlo no
>vyřazen z kádru<
16.05.2018 12:23
#
Jsem zvedavej, jak budou pristi rok televize resit ty dve skupiny. Jetse navic do toho ten VAR..Ten uz je stopro od pristi sezony na kazdym zapase, nevis?
Blaza27
16.05.2018 14:23
#
VAR nebude v každým zápase. Bude nedostatek techniky.
>vyřazen z kádru<
16.05.2018 14:35
#
coz je blby no, tohle uz vazne zavani neregulernosti. Kor kdyz treba v te skupine o udrzeni pujde fakt o hodne, emoce pojedou jedna basen. Nikdo nebude chtit spadnout kdyz se bude hrat prej baraz o udrzeni. Ve skupine o titul uz vubec nemluvim, tam to bude sajgon sam o sobe i bez VARu
ratusek
17.05.2018 20:49
#
Nr.Nobody
16.05.2018 12:38
#
Jinak máme zájem o Hrubyho, Ikauniekse, Plska, Housku a Zeleného. Klidně bych bral všechno, jsou v super věku.
Greny
16.05.2018 12:51
#
Jemelka nic?
Nr.Nobody
16.05.2018 12:53
#
Ten uz je prej ve Sparte..
dinss
16.05.2018 16:47
#
Nedivil bych se ničemu ale proc by zrovna Sparta kupovala stopera. Těch má docela dost.
db18
16.05.2018 16:58
#
A něco hraje akorát Kaya...
dinss
16.05.2018 17:03
#
Který minulý týden udělal v Jihlavě dvě hrubky. Ani jeden z nich v současný formě není stoper pro top trojku.
Blasphemer
17.05.2018 14:58
#
Hovorka jde pryč. A pak tam mají akorát Turka a Štětinu.
Cartmanova máma
16.05.2018 13:02
#
Zeleného?
Nr.Nobody
16.05.2018 13:05
#
LB jak vino. Havel LB neumi, daleko lepsi je napravo. Limba uz miva zdravotni vypadky.
Aldeano
16.05.2018 15:05
#
Cartmanova máma
16.05.2018 15:59
#
To když jsem ho viděl v Hradci, tak bych tohle teda nikdy netipoval.
Hokaido
16.05.2018 18:57
#
Ale stejně mi to přijde jako blbost, na Plzeň nemá.
db18
16.05.2018 16:10
#
Napravo Havel taky neumí.
dinss
16.05.2018 16:48
#
Nebyl jsi to ty kdo po přípravě psal, ze je Havel lepší na RB než Řezník . Já si myslím, že na jaře v žádném zápase určitě nepropadl a třeba proti Sportingu byl jeden z nejlepších.
db18
16.05.2018 16:59
#
Jo, jenže pak Jarolím povolal Řezníka do repre a jeho to neskutečně nakoplo... mezitím Havla zesměšnil Zahustel a předběhl Danny...
...proti Sportingu hrál skvěle, ale nedokáže to přetáhnout i do ostatních zápasů.
dinss
16.05.2018 17:01
#
Na podzim hrál o level hůř než jak hraje ted. Bud si dlouho neviděl zapas kde hrál nebo bereš jeho výkony jen na podzim.
db18
16.05.2018 17:18
#
Slavie?
dinss
16.05.2018 17:29
#
Tam hrál špatně celej tým kromě Kozy.
db18
16.05.2018 17:34
#
No a pak už odehrál jen tři zápasy a proti Karviné hrál taky špatně...
dinss
16.05.2018 17:56
#
Proc si myslíš, že hrál proti Karviny spatne?
Aldeano
16.05.2018 15:07
#
Jak by spolu hrál Čermák a Hrubý? Respektive, to by byl pohyb.
db18
16.05.2018 16:12
#
Ale to bude buď Hrubý nebo Houska, ne? Pochybuji, že bychom měli najednou tolik záložníků (i když s Hrošákem se asi už počítá, že po LM odejde).
Ikaunieks by byl bomba, zvládne křídlo i hrot...
dinss
16.05.2018 16:45
#
Ikaunieks by byl z těhle jmen asi největší posila. Má dobrou střelu, rychlost a i dobry výběr místa. Navíc je pořád mlady. O Ekpaovi se dá říct v podstatě to samé s tim, že mi přijde občas naladový ale když má chuť hrát tak je vybornej. Dokázal bych si představit útočnou trojici Ekpai - Krmencik/Chory - Ikaunieks. Zelený dlouhodobě hraje na dobré úrovni ale je málo produktivní takže na tomhle by musel zapracovat. Plšek je takovej druhej Kolář. Moc není vidět a pak dá gól nebo na něj nahraje. S nim bych počítal asi na podhrot. Housku s Hrubým řadím na stejnou úroveň s tím, že mi Houska přijde víc do obrany a Hrubý je více produktivní.
Blasphemer
17.05.2018 14:40
#
Hrubý Ikaunieks je brejkovej hráč, toho v lize dostatečně nevyužijeme, jedině tak v Evropě pořádně. Aby nedopadl jak Standa u nás. Zelený by byl super, takový univerzálnější hráč se hodí vždy.
Houska s Plškem nevím, Olomouc jsem viděl naposledy na podzim někdy. Plšek je teď gólový, ale aby nespadl z ničeho nic nespadl jak Falta po podzimu.
Ekmar
17.05.2018 14:50
#
Tak ono Plšek střílel minulou sezónu v druhé lize, teď střílí i v 1.lize. Celkem bych věřil, že on se k těm gólům umí přimotat.. Otázka ale je, jak moc těží z té jejich sehranosti..
Blasphemer
17.05.2018 14:54
#
Přesně. U Olomouce dělá hodně ta dlouhodobá práce s kádrem, kdy spolu ti kluci hrají někteří už od žáků snad. Tam je riziko, že individuálně na tom nemusí být tak dobře, jak se může zdát.
Ekmar
17.05.2018 14:58
#
Tak minimálně byste oslabili soupeře.. Pak ho kdyžtak vrátíte na hostovačku..
Blasphemer
17.05.2018 15:01
#
btw co ten Živulič? Myslíte, že mu ten zápas se Slováckem dal ještě naději a dostane další šanci nebo půjde pryč tak jako tak?
Blasphemer
17.05.2018 15:14
#
Ale zase je fakt, že typově nikoho do útoku jako Ikaunieks nemáme, takže se nakonec může hodit daleko víc než si teď myslím.
KingMaster13
17.05.2018 16:03
#
Ten Hrubý já ti nevím kromě produktivity moc v ničem nevyniká. Pro Baník je super, nicméně všiml jsem si, že i Baníkovci si do něj občas kopnou. Není to hráč pro vás ale si myslím
frankiefcb
19.05.2018 10:14
#
Hrubý je hrozně náladový. Má přezdívku od lidí baletka. Někdy prohrává moc soubojů, ale pak tam hodí takového fíka, že lidi rádi zapomenou, jak hrál špatně.
KingMaster13
19.05.2018 10:30
#
Na ligu pro Baník je dobrý ale posila pro týmy top 3 to prostě není. Povedou se mu ze 4 zápasů třeba 2, někdy to zachraňuje golem. To je prostě málo
Ekmar
19.05.2018 11:11
#
Na druhou stranu, to jsme říkali o Hušbauerovi, když od nás odcházel. Že nemá šanci se prosadit. A pak byl považován za nej hráče ligy.. Takže třeba by ve větším klubu skutečně vyrostl. Ale jak říkám, nejmladší už taky není a taky bych si myslel, že zůstat v Baníku je pro něj akorát, v případě, že se zachráníme. Pevně věřím, že příští sezonu už bychom hráli to, co jsme chtěli hrát letos, takže klidný střed.
pantondavo
16.05.2018 12:59
#
Vyhozený peníze, Lužánky mám rád, chodil jsem tam žrát grilovaný kuře z Billy od vedle a připadal jsem si jak v Černobylu, ale stavět novej stadion za takový prachy, navíc v Brně, to je výsměch veřejným penězům.

C-M@ster
16.05.2018 14:38
#
Mě by ohledně toho stadionu zajímala jiná věc.
Gebrian snad v každým díle říkal, a dává to smysl, že když se staví nějaká veřejná zakázka, mělo by si město promyslet, kde to nejlíp pomůže rozvoji okolí a bude plnit účel.
Že třeba v praze, když se mluvilo o Kaplickýho knihovně, tak jen úředníci ukázali prstem na prázdnou plochu na mapě a řekli "tady" a nikdo se nezamýšlel nad tím, jestli dává smysl, aby to tam stálo a prý nedávalo...

Z tohoto úhlu pohledu by mě zajímalo, kde je pro Brno nejlepší, aby fotbalovej/hokejovej stadion stál. O lužánkách pořád slýchám tradice-tradice, ale to je málo, zajímalo by mě, jestli to tam obecně je nejlepší pozice pro stadion z hlediska Brna. Nebo jak je na tom to výstaviště z tohoto pohledu...
Aldeano
16.05.2018 15:08
#
V Brně je středobod nádraží!!
C-M@ster
16.05.2018 15:24
#
Teď nevím, jak to myslíš.
Ale ani u nádraží třeba nevím, která varianta je nejlepší pro Brno.
Městskej architekt tvrdil, že řeka, tak bych mu věřil.
Aldeano
16.05.2018 15:28
#
Tak nádraží je asi největší centrum Brna, kolem kterého se vše točí a jsou kolem něj vášnivé debaty, takže co nejblíže k nádraží ať už bude kdekoliv, to je nejlepší pozice pro stadion v Brně.
C-M@ster
16.05.2018 15:34
#
Můžeš tu myšlenku nějak rozvinout, moc se nechytám.
Kdyby byl stadion u středobodu města, tak by v den zápasu byl přesycenej návštěvníkama akce, co by se konala...
I proto je všude staví trochu bokem, ne?
Aldeano
16.05.2018 15:55
#
Teď stadion bokem je
Antitalent
16.05.2018 16:04
#
Udělej si názor sám https://prnt.sc/jimu6c
C-M@ster
16.05.2018 17:00
#
Teď je bokem až moc.
masked.hero
17.05.2018 10:08
#
Brno,a vlastne cela CR nejsou ani nemecko ani usa,aby mohl stadion stat nekde na kraji mesta nebo defacto za nim u dalnice. Lidi oceni dobry parkovani,ale chcou se na ten statek dostat hlavne pomoci mhd,aby si na hokeju/fotbale mohli dat pivo.nechcou to mit moc daleko a kdyz sou na neco zvykly,neradi ty zvyky meni.vystaviste by nebyl spatne plac,s ohledem na napojeni na dalnicu,spojeni mhd a vyuziti te plochy,protoze tak velky veletrhy jako driv uz tam asi nikdy nebudou.ale nema to zadnou tradici spojenou s fotbalem nebo hokejem.tu tradici maji v brne jen luzanky,a v hokeji si lidi na rondo uz taky zvykly jakztakz.co se tyce oziveni lokality,tam bych videl prave plus pro luzanky,protoze zatim je z toho placu jen cerna dira.
didosh
17.05.2018 11:48
#
Cartmanova máma
16.05.2018 16:00
#
Tak městskej architekt dost možná říká nádraží u řeky, protože to bude jeho životní pomníček ne?
C-M@ster
16.05.2018 17:04
#
Bylo by smutný, kdyby to byla pravda.
Ale tak on to hlavně ani nenavrhuje, ne? On jen určuje, kde by byla nejlepší poloha, předpokládám.
Ale jinak je v tom bordel.
Současná poloha nestačí kapacitně, ale provozci nákladovejch vlaků zas přišli s tím, že jim nebude stačit volba u řeky.
Piráti tvrdí, že volba u řeky je stavěná na to, že se vybuduje nějaká nová magistrála a k tomu by se muselo zbourat x baráků, protože jinak by to neutáhlo dopravu...
fenixLFC
17.05.2018 17:17
#
Antitalent
16.05.2018 15:40
#
Stadion za Lužánkami je o 2,5 km blíž k centru, než ten městský stadion, kde hrají teď.
andrew96
16.05.2018 18:59
#
Kdyby se stavil na výstavišti, tak asi vzadu, jak je velodrom že? To mně příjde od nádraží vzdálenostně zhruba stejně jako Lužánky. Takže fotbal Za Lužánky a fotbal na výstaviště.
db18
16.05.2018 18:39
#
Skácel mrdka
andrew96
16.05.2018 18:57
#
Hokaido
16.05.2018 18:59
#
OT: Petržela
db18
16.05.2018 19:09
#
Hokaido
16.05.2018 19:42
#
Vlasta Ale koukám, že už je to pod Hradcem.
db18
16.05.2018 19:46
#
Aha, já právě myslel, že o tom víš a vyvedl ještě něco.
C-M@ster
16.05.2018 19:29
#
Neon
17.05.2018 20:21
#
OT: Tvrdík končí, J&T přebírá evropskou část CEFC
https://www.irozhlas.cz/ekonomika/cefc-jaroslav-tvrdik-jt_1805171946_jak
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.