Bale se znovu zranil a chybět může další měsíc

10.11.2017 19:09 - Aktuality
Gareth Bale (© realmadrid.com)
 
Real Madrid v úvodní části sezony rozhodně nepůsobil suverénním dojmem a k lepším výsledkům mu ani v dalších týdnech nepomůže Gareth Bale. Ofenzivní velšský fotbalista se znovu zranil, tentokráte má potíže se stehenním svalem, který ho ze hry může vyřadit na další měsíc...

"Náš hráč Gareth Bale, který během čtvrtečního tréninku ucítil bolest v levé noze, se dnes u zdravotního týmu Realu Madrid podrobil různým testům. Jedná se o natažený stehenní sval. Doba jeho rekonvalescence bude teprve stanovena," stojí v prohlášení Bílého baletu.

28letý někdejší hráč Tottenhamu letos nastoupil jenom k pěti zápasům španělské ligy a dal dvě branky. V tuto chvíli je mimo hru už od konce září, tehdy Real nastoupil v Dortmundu a Bale si ze zápasu odnesl zraněné lýtko.

Real Madrid po reprezentační pauze čeká městské derby s Atléticem a Bale v něm bude chybět podobně jako v souboji Ligy mistrů na půdě APOELu. Pokud se vyplní odhady o měsíční pauze, může se do sestavy vrátit až v souboji se Sevillou.
Autor: Tomáš Pavlík / espnfc.com
Počet zobrazení: 3411
Komentáře (157 / 0 nových)
Baronne
10.11.2017 19:13
#
Zenthuras09.11.2017 13:38#
Ten se do toho el clasica stihne zase zranit.

Plusový body za věštbu , ale třeba to nakonec stihne i tak..
DavidSilva
10.11.2017 20:23
#
H.N.T.
10.11.2017 20:57
#
taky jsem si na to hned vzpomnel
navrat.krale
11.11.2017 11:53
#
Přesně.
REPLIKATOR
10.11.2017 21:37
#
Manik...
10.11.2017 22:25
#
Mercury
11.11.2017 07:19
#
Leo Rekordman
11.11.2017 10:53
#
bravo7
11.11.2017 15:31
#
Nr.Nobody
10.11.2017 19:16
#
Proste mu to angazma nesedlo. Mel by jit do MU.
Cukroušek
10.11.2017 20:27
#
valloire
11.11.2017 11:43
#
na farmu
icka
11.11.2017 14:58
#
>vyřazen z kádru<
11.11.2017 23:35
#
Ed_Hazard
10.11.2017 19:17
#
Robbie
10.11.2017 19:20
#
Nevim kde sem to četl, ale když přestupoval do Reálu tak tam bylo že bude mít časté zranění, ono to je pravda, bohužel, nikdy sem hodím neuznával jako nakyho Top hráče, má jen rychlost, jinak je k ničemu
Miguel19
10.11.2017 20:11
#
Třeba to má ve smlouvě.
imp
10.11.2017 19:52
#
F
Baronne
10.11.2017 20:24
#
U před a nebo UCK po?
tom-fcb
10.11.2017 20:16
#
Jedi knight
10.11.2017 20:20
#
Adiós Gareth. Mal som s tebou strpenie, ale čo je veľa, to je veľa a je na čase cez leto uvoľniť miesto v kádri inému hráčovi.
Robbie
10.11.2017 20:25
#
Ale kdo by ho chtěl takový kopytaka a chronickeho lazara
werwolf
11.11.2017 09:44
#
Ja by som ho bral všetkými desiatimi. Problémom je ten plat, ten málokto zaplatí okrem PSG alebo City.
ADM
10.11.2017 20:20
#
Zatiaľ prestup tohto storočia.
Gazdo
10.11.2017 20:33
#
Douglas
ADM
10.11.2017 20:35
#
Jj ten tiež stál 100 mega. To už ho skôr atakuje Ous.
Baronne
10.11.2017 21:48
#
Vinicius?
ADM
10.11.2017 21:50
#
Ako vieš, že nepríde do Realu a nebude ich najväčšia legenda? Takýmto posmeškom sa ja vždy radšej vyhnem, kým sa hráč neukáže.
valloire
11.11.2017 11:43
#
jsi moudrý
Gazdo
11.11.2017 11:50
#
Ale tak bale im aj dost krat pomohol takze pomer cena kvalita u mna jasne vitazi douglas
cihi
10.11.2017 20:55
#
o nic horsi prestup jako Pogba treba
madridcan
11.11.2017 15:00
#
Vyhral nam double a tych 100 milionov zato stalo. Ked uz za nic, tak zato, ako sa ti vasi zufalci snazia ho marne dobehnut
patas92
11.11.2017 15:10
#
Bez něj byste tu LM vyloženě nevyhráli, no
JM
11.11.2017 15:12
#
Ať už je to jakkoliv, tak dal zkrátka vítězný gól v LM i CdR
patas92
11.11.2017 15:23
#
CdR beru, v LM by ho dal někdo někdo i jiný
valloire
10.11.2017 20:26
#
Vypadni
Barcak
10.11.2017 20:40
#
podľa mňa by realu najviac pomohlo, keby sa zbavil celého BBC...názor realistov?
KingMaster13
10.11.2017 20:45
#
Až na Ronalda, to je prostě legeda kterou nemohou jen tak zahodit. Ikdyby ke konci měl jen střídat tak tam musí prostě dohrát. Jinak BBC by určitě chtělo nahradit. Real má až na ten útok nejlepší kádr na světě
Barcak
10.11.2017 20:49
#
lavicka a ronaldo to nejde dokopy...
KingMaster13
10.11.2017 20:50
#
Tak časem přeci jen půjde dolů. Už teď má výpadky formy a bude to jen horší. Ronaldo si myslím, že taky nebude chtít jít někam do horšího klubu jen aby hrál. Takže časem se z něho stane něco jako z Tottiho a to žolík z lavičky třeba
remeslnik
11.11.2017 04:59
#
Ronaldo nikdy nikde nebude vysedávat na lavičce, ikdyby to mělo být mužstvo celého Vesmíru. On potřebuje hrát - ukazovat se, chtít být nejlepší ON nepotřebuje být nikde Béčko, vždy jen Áčko, to je smyslem jeho fotbalového i prostého života, ne někomu v něčem pomáhat. A když už ho nebudou nikde na place chtít, tak s tím okamžitě sekne (ani trenéra nikdy dělat nebude), a půjde třeba k filmu nebo jen dělat reklamu anebo bude chodit machrovat po besedách a nechá si to pořádně zaplatit.
KingMaster13
11.11.2017 12:42
#
Fakt si myslíš, že až ho v Realu přestanou stavět tak půjde do nějakého podřadného klubu jen aby hrál?
remeslnik
11.11.2017 20:14
#
Ale no tak dobře, nenapsal jsem to do detailu, tak doplním. Je jasné, že by nešel KAMKOLIV, jen aby hrál. Každé další potencionální působiště by mělo být přibližně na stejné herní úrovni, jako to, z kterého by odcházel, což je v případě Realu trochu problém. Anebo může být i o něco horší, avšak o to ambicióznější a ochotné platit. Vše ostatní platí.
KingMaster13
11.11.2017 23:23
#
Ok, to už beru
remeslnik
12.11.2017 11:35
#
vladino10
10.11.2017 20:54
#
Ak začne slapat real ako celok tak si myslím, že Ronaldo ešte góly dávať môže- on si tie šance nevytvorí sám, potrebuje tie lopty dostať..podľa môjho názoru bude stačiť, keď sa real dostane z tej krízy a minimálne Ronaldo môže byť ešte sezónu dve v pohode..
ADM
10.11.2017 21:57
#
Tá hra je u neho biedna minimálne dva roky, to je jasné každému, ale zrovna on tam hattrick dokáže šupnút v každom zápase ešte minimálne 2-3 roky.
teenz
11.11.2017 06:45
#
zemik
11.11.2017 15:08
#
bodejť, když si mamánkovsky vydupává, aby na něj a jen na něj spoluhráči hráli...Já netvrdim že je nějak absolutní nýmand v zakončení, ale prostě statistika jeho úspěšnosti je prachmizerná - kolik to bylo tyjo, někde to tu bylo v článku - 4% ?
Shot2
11.11.2017 15:34
#
asi 2,5%
ADM
11.11.2017 15:44
#
Vo vybranej casovej periode moze byt aj Depay lepsi alo Messi
zemik
11.11.2017 16:51
#
no...a ? Já tu mluvim o úspěšnosti střelby Ronalda. Nechápu
imp
11.11.2017 17:05
#
O uspesnosti strelby za 7 zapasu v lize. Za 7 zapasu muze mit Depay vyssi uspesnost strelby nez Messi, ale to z nej nedela lepsiho hrace. Stejne tak Ronalda nedela drevakem to, ze ji ma letos nizkou. Proste se mu nedari, to je vsechno.
teenz
11.11.2017 16:42
#
Internetova diskuze neni pro tvoje nervy.
zemik
11.11.2017 16:53
#
tady jde jen o fotbal...Peklo je diskuze pod novinkama - já tam teda přispívat nemůžu, ale ani b to nemělo smysl, hemží se to tam imbecilama a komoušema.
>vyřazen z kádru<
11.11.2017 23:42
#
tento zas o diskuzi nic nevi...marna snaha
Medico
11.11.2017 23:49
#
Nemyslim si, ze CR7 si nedokaze ty sance vytvorit sam.
Dokonce si myslim, ze ho Zidane letos tlaci zbytecne do utoku na misto devitku/hrotak.
Lepe mu sedne na levem strane. Tam kde hraval z dob MU a navic s Marcelem si perfektne rozumi.
Na hrotu hral, kdyz mel na dressu cislo 9 a byl casto utopeny, musel dost casto do pole pro balon. Navic Real hraval rychlejsi fotbal, takze to nebylo tolik znat.
Tedka je jeste utopeny vic, kdyz Real predvadi o dost pomalejsi a mene behavy fotbal.
remeslnik
12.11.2017 11:44
#
Ne, nevytváří. Buď dostane míč do koncové situace (jelikož je vysoký, rychlý a má dobrý výběr místa - v čemž všem je jeden z nej ), kde před ním je buď jen golman anebo jeden bek. Dokáže být součástí útoku, takže max spoluvytváří, tak jako každý z nich, ale sám tu situaci vytvořit neumí.
Medico
12.11.2017 13:28
#
Tak pravil, fanousek Barcelona o Ronalda
remeslnik
12.11.2017 16:31
#
Ne, to je jenom pravda, ty fanoušek Reala.
Medico
12.11.2017 17:35
#
Ja fandim jenom Brazilie a brazilsky hracum.
Madridsky bukvice cislo 7 je mi ukradeny, akorat jsou veci, ktere je treba rict podle faktech. Koukni kolik ma ta bukvice7 asistenci za posledni nekolik let atd.
Ale tebe jako fans Barcelona nemusi trapit nejaky madridsky bukvice, mate dost zajimavy hracu na sledovani, ne?
remeslnik
12.11.2017 20:26
#
Tak jestli se chceš hádat a budeš se do mně navážet, tak klidně můžeme. Naposledy ti píšu klidně a je na tobě, jestli budeš pokračovat slušně, nebo jako kretén. Pokud neumíš používat argumenty a některé údaje si vytrháváš ze souvislostí a stačí ti k napadání pouze údaj v kolonce fan klubů, tak sem raději nepiš, takových střev tu máme sami dost. Nejdřív píšeš o tom, že si nemyslíš, že si CR7 nedokáže šance vytvořit sám a pak argumentuješ tím, kolik má asistencí !!! To, už samo o sobě si odporuje, jenže ty jako cizinec v tom možná významový rozdíl nevidíš. A když už, tak že má někdo hodně asistencí ještě neznamená, že vymyslel a založil a nějakou akci, ev. v součinosti se spoluhráči dotáhl do finální fáze, která skončila golem. Většinou to znamená, že pouze byl předposlední, kdo se dotknul míče, než padla branka a to jako jednomu z dvojice útočníků se stává často, zvlášť, pokud má za sebou v Realu ještě aktivní zálohu a i některé obránce. Ale neznamená to, že tu šanci nutně VYTVOŘIL sám !!! jak píšeš. Tedy pokud ti nestačí k pocitu vytvoření šance jediný dotek míče v souhře. Jistě, fotbalista je to skvělý, zakončovatel jeden z nejlepších na světě, to uznávám, ale vytvořit si nějakou šanci z ničeho sám !!? tak to velmi vyjímečně. Jeho povahové vlastnosti a sex orientace mi v tom pohledu nehraje žádnou roli. A to, že ty máš rád pouze Brazílii a brazilce je tvá věc, ale určitě za TO ti nadávat nebudu, beru to pouze na vědomí. Nerozlišuju hráče podle národnosti, ale umění.
Medico
12.11.2017 21:14
#
Tak jeste jednou:” On si sam take ty sance umi i vytvorit ”.
Kdyz ted hraje na hrotu, tak jeho ukol je jiny nez vytvorit sance. Vymyslet a dat posledni nahravku nebo druhou nahravku je nekdy dost velky problem. Jak vidis, kdyz Ronaldo neni na kridlech a ceka na nahravky, tak ji nedostava.
Assistenci jsem uvadel jako jeden z kriterium, ze i sance umi vytvorit nejen pro sebe!!!
Letos jeho ukol je byt na devitce a v zapase s Las Palmas, misto aby byl v hrotu tak musel davat z prvni krasnou nahravku do golovku Iscovi z praveho kridlo. Natoz byl poradne rozcileny, protoze ti jeho spoluhraci takovy balon dat neumeji.
Jeho ukoly jsou letos jiny a je videt, ze je frustrovany, kdyz zaloha nehraje a Isco otaci s balonem na levem strane daleko od branky. Ty prihravky na neho jdou vzduchem a kombinacne to letos zaloha nejde vubec. Do nabehu ty balony dostava minimum a v nektere zapase vubec zadny.

Vytrhavam veci z kontextu, protoze mam dojem, ze hrace mas dlouhodobe nasledovaneho. Letos jsem nemohl napsat o Messi vubec nic, koukal jsem na Barcu jenom 8 zapasu+2 vs Brazilie(RM jsemvidel 9zapasu + z LM 2) a navic hlavne kvuli Paulinho predevsim.
Jestli mas Ronaldo, tak nasledovaneho dlouhodobe, tak budes vedet na cem je. Neni to na me, abych ti to tady vysvetloval. Ver cemu chces.

S tou jeho orientaci a ostatni osklive reci nahore, jsem ti chtel rict durazne osklive, ze nejsem jeho fanda ani fanda madridu a ani barcelonu. Jestli ti to je proti srsti, tak vidis muj nick, nemusis reagovat pokud nechces.

Brazilce sleduju, protoze mam pak obcas sirsi zaber i na klubove scene. Dostavam casto i ke klubu, ktere mi predtim treba vubec fotbalove nezajimaji.
Neni to nic elitarske fandeni. Je to jenom muj ciste styl a zpusob jak pobavit pri fotbale.
Treba v kval.MS18 2x Brazilie vs Argentina a ti protihrace take sleduju po ocku, jak hravaji apod.
Anebo videt zpetne kvuli Paulinho par zapas v Cinskem lize je dost ujety. Mno nudny spise
Ale abych si poustel do pouhe konstatovani, ze Messi je marny v repre nebo Ronaldo si neumi vytvorit sance, to fakt sorry jako NE.
Tim vic reaguju na takove nesmysly, kdyz nekdo totu obcas vypusti
remeslnik
13.11.2017 09:54
#
No tak vidíš, že se to dá i bez urážek !! Ikdyžý tu reaguješ, jak ty píšeš na nesmysly. Je to jen nesmysl z tvého pohledu, z mého ne, ale to je věc úsudku každého z nás. Nevím proč si myslíš, že jak to vidíš ty, je pravda a ostatní co to vidí jinak jsou blbci. Aspoň tvá blbá reakce na můj názor o tom svědčí. I já si za svým budu stát, protože to tak vidím a ty můžeš tvrdit co chceš. Nikdy nebudu považovat hráče, kterému se sem tam jednou za čas podaří buď sobě, nebo někomu jinému, vytvořit šanci, za toho, kdo to umí, to bychom tak mohli psát o každém. To by těch šancí musel vytvořit za zápas daleko víc. Příkladně v Realu skoro nevidím nikoho, kdo by to nedokázal. Podle mne měl v PD Real skoro nejlépe poskládaný mančaft, jen jsou momentálně v útlumu a to i z důvodu mírného herního vyhoření, některým trochu dochází šťáva. Hrávali pořád na doraz a málo točili sestavou, takže z toho vyplynuly i kratší či delší zranění. A taky udělali pár drobných chyb, třeba uvolnění Moraty. Chce to nový impulz, okysličit, novou krev. A to říkám jak mírný fanda Barcy. Když už jsi zmínil Messiho, to je člověk, kvůli kterému já fandím Barce. O tom můžeš říct, že vytváří šance jak sobě, tak jiným. Ale je fakt, že moc takových po hřištích neběhá, takže to by se nedalo potom říct o nikom.
Co se týká toho nasledování různých hráčů, tak jsem viděl všechny zápasy Barcy, skoro všechny Realu, pak všechny zápasy Arg a pár zápasů jihoam. kval., takže jistý přehled mám, ale je fakt, že do toho trochu přimíchávám tu sympatie, tu antipatie na různé hráče, takže to nemusím vidět vždy nezaujatě. A to tvé fandění a sledování pouze brazilců je asi podobné. Hodně brazilců v minulosti jsem měl rád ať už klasický Pelé, Djalma Santos, Rivelino, později Kaká, Ronaldo, Roberto Carlos a teď Marcelo, Coutinho, G. Jesus. Neymar mi moc nesedí, ikdyž dispozice má, ale kazí mu to hlava a ambice.
William Wallace
10.11.2017 21:42
#
Bale už vyhrazujeme dlouho, Benzína též i když se přiznávám, patřil jsem do táboru jeho ochránců opravdu velmi dlouho a u Ronalda kdo ví. Furt jde vidět, že je individuálně hodně silný, ale ta jeho neúčast při hře bez balonu je tristní, obzvlášť, když nastoupí vedle sebe s Benzínem. Ale furt zastávám názor, že by nás Morata v této situaci nezachránil, na druhou stranu konkurence je třeba přivést.
valloire
11.11.2017 11:42
#
Jenom Balea, je nám k hovnu a brzdí vhodnější hráče.
JM
11.11.2017 12:42
#
Balea určitě, ten je k ničemu (buď je zraněný nebo se plouží po hřišti), Karima taky, ten je sice občas platný, ale ZZ ho bude prostě pořád protěžovat na úkor ostatních a to je cesta do pekel, ale Ronalda se určitě nezbavovat, je to legenda a zaslouží si podržet, když se mu zrovna nedaří...
teenz
10.11.2017 20:37
#
Je pravda, ze se Ney po otazce na situaci PSG rozbrecel?
X-bano-X
10.11.2017 20:42
#
jj teraz mi volal a ešte stále vzlykal
teenz
10.11.2017 20:49
#
Diky.
Shreplinho
11.11.2017 08:34
#
Vždyť to Tite vypráví jak pohádku. Se nedivím, že se rozbrečel
vladino10
10.11.2017 21:02
#
Mrzí ma jediná vec- to, že v PSG už nie je zlatan..by som si pozrel čo by sa stalo keď by chcel Neymar jeho číslo 10..
Gretsky
10.11.2017 21:20
#
Visca el barca
11.11.2017 09:11
#
Nezvládá to spratek. Co čekal?
JM
11.11.2017 09:21
#
A teď si představ tu vaši zášť, až v lednu přestoupí do Realu
remeslnik
11.11.2017 10:04
#
Zášť určitě ne, my vám ho budem přát, aspoň vám taky rozes...e kabinu, už vidím, jak se pere s Rónaldem o balon při penaltách. Anebo dostane na budku a bude vklidu, to by pro nás byla ta horší varianta
Visca el barca
11.11.2017 10:26
#
Tak to si připravte tak 600 mega
Gazdo
11.11.2017 11:53
#
Ako prepac ale chceli by ste ho? Napr ja by som robalda nechcel isto
Visca el barca
11.11.2017 11:58
#
Tak zrovna on fotbalu nerozumí, je tady jen na silácky řeči, jako jeho bratr
JM
11.11.2017 12:38
#
Tak třeba já osobně ho nechci, trochu se bojím, že ta jeho konfrontace s Ronaldem by mohla pěkně rozesrat kabinu a zbavovat se legendy (byť už má svoje roky a jeho výkony půjdou spíše dolů) na úkor takového zmrdečka (byť fantastického fotbalisty) je mi dost proti srsti, jen mě baví ta představa reakce culés, protože už za ten přestup do PSG mu nemůžou přijít na jméno, takže ty reakce po přestupu do Realu by musely být legendární
valloire
11.11.2017 13:02
#
Gazdo
11.11.2017 13:22
#
Tak ja zas mu nezazlievam ze prestupil do psg. Aspon este trosku viac odhaluje charakter a v podstate ho chapem ze odisiel i ked neviem preco zrovna do francuzskej ligy kde nema podla mna sancu vyhrat GB. Schvaloval by som jeho prestup do obch manchestrov mozno bayern alebo cukotka ale psg ako je mimo fotbaloveho pochopu. Az keby prestupil do realu vtedy by som mu nevedel prist na meno. To sa jednoducho podla mna nerobi. Sice by k vam si sadol ale jednoducho nie.
Visca el barca
11.11.2017 13:35
#
Tak hlavně potom co létá do Barcelony za bejvalejma spoluhráčema a s tím co se teď kolem něj děje si nejsem jist, že by toho byl schopen. A že by šel nosit Cristianovi vodu? Už kuli něčemu podobnýmu ze španělska zdrhal ne?
Gazdo
11.11.2017 14:08
#
Asi tak
Greny
11.11.2017 14:16
#
Neymar je vsehoschopnej .. ten by šel klidne i primo
>vyřazen z kádru<
12.11.2017 00:04
#
hmm, pekna blbost
remeslnik
12.11.2017 11:57
#
Ta první polovina Grennyho textu je pravda. Ney je všehoschopný, myslím si, že ani nemá moc svědomí. Trochu to v něm bojuje a hlavně je velmi ambiciózní, což samo o sobě je pochopitelné a v pořádku. Jde o to, jakým způsobem to dělá. Má vztah k LM10 (kterého jako jediného hráče uznává), tak bych to spíš viděl na to, že šel sondovat, co by se stalo, kdyby buď chtěl zpět nebo do Realu. Blbost je oboje. V Barce by ho vypískala polovina fandů Barcy, v druhém případě všichni. Real by ho, podle mně, přijal v pohodě, horší co dál, pokud by tam byl i CR7.
valloire
11.11.2017 14:21
#
On by vodu nenosil.
JM
11.11.2017 14:53
#
Takhle argumentace by byla relevantní pouze v případě, že by nebyla řeč o člověku, který má v hlavě piliny
Visca el barca
11.11.2017 15:07
#
Já nevěřím tomu, že by šel do týmu kde je Cristiano. Ale tupec to je to je pravda.
Jedi knight
10.11.2017 20:39
#
Šlágrem dalšího kola španělské ligy bude souboj Atlética Madrid s Realem Madrid, jehož se bude účastnit i Fernández Borbalán - ten byl jmenován hlavním rozhodčím blížícího se derby. (marca.com)
cihi
10.11.2017 20:53
#
byl jsem ho zastance... protoze herne je to opravu extratrida... ale toto uz je groteska

okamzite proda... pokud ho nekdo bude chtit vubec koupit - kdyz si clovek rekne... ze misto nej tam mohl behat Mbappe celou podzim
MadMrJacky
10.11.2017 20:55
#
Herně je to extratřída?
cihi
10.11.2017 21:01
#
ano nadstandardni hrac = extratrida
zemik
11.11.2017 15:21
#
tady je pak otazkou, co je ten standart...Většinou se extratřída připisuje těm opravdu TOP hráčům, což fakt Bale neni, sorry... Má rychlost, má dobrou střelu, ale tim to končí - technika bídná, zpracování pomalý, nedá žádnou průnikovku... Za jen nadprůměrnej útočník.
owny
10.11.2017 22:03
#
ano
Nr.Nobody
10.11.2017 23:28
#
Jednoznacne.
navrat.krale
11.11.2017 11:56
#
Bože...
hotntoot
11.11.2017 14:40
#
1. Neber Boží jméno nadarmo.
2. Chválím alespoň, že jsi správně napsal velké B.
zemik
11.11.2017 16:55
#
jenže správně to jde psát i s malým, protože je na každym jak to slovo pojme - jakej mu dá význam (důležitost)...Za mě vždy "b".
hotntoot
11.11.2017 17:58
#
*B
zemik
11.11.2017 15:18
#
já si nahoře čtu ty reakce na Neymara a nevědomky se dostanu k tomuhle příspěvku...pak mi to došlo, tady už nejde o Neymara ale o "Bejla" a musel sem se smát - extratřída
JM
10.11.2017 21:19
#
Ten člověk už je odepsaný, toho nemá smysl řešit, tak z trochu jiného soudku, co madridisti, chceme toho Neymara nebo ne?
teenz
10.11.2017 21:24
#
Chceme.
patas92
11.11.2017 11:04
#
Visca el barca
11.11.2017 11:47
#
teenz
11.11.2017 15:00
#
Chovate se, jak zhrzena frajerka.
>vyřazen z kádru<
12.11.2017 00:13
#
coze? a beres v potaz sam sebe?
teenz
12.11.2017 11:36
#
Me Neymar nic neudelal, takze ho rad uvidim ve svym tymu.
>vyřazen z kádru<
12.11.2017 11:41
#
aneb prohloubeni svyho dna fandeni. Jen tak dal, neustale me dokazes prekvapovat
teenz
12.11.2017 11:50
#
Jop, od někoho kdo si myslí, že mel Wenger dobrou sezonu to opravdu sedí :)).
>vyřazen z kádru<
12.11.2017 12:08
#
co to zkousis? Jestli ses nedival do kalendare, tak je rok 2017 a jestli si nepochopil kontext toho myho komentu nekdy z kvetna, tak to bylo mysleny tak, ze na to s jakyma srackoklubama se Arsenal musi kazdej rok potykat v lize, s jejich megalomanskyma rozpoctama souperi, jaci skveli koucove do PL prisli--tak jo, beru i to 5. misto jako "dobryů. Ze ty ses kreten a ctes neco mezi radky je tvuj boj. Ale je mily, jak si to pamatujes, dobre jsem ti vlezl pod kuzi, kdyz si pamatujes koment pul roku starej. Priste pilneji cti moje prispevky a zkus se nad tim i zamyslet. Jako dobrou sezonu to beru i z toho duvodu, ze nejsem gloryhunter jak ty a fandi takove sracce jako Real a neumi prohravat.
teenz
12.11.2017 12:09
#
Už znovu brečíš? To si to dlouho nevydržel.
>vyřazen z kádru<
12.11.2017 12:22
#
JM
12.11.2017 17:07
#
Ty jsi hrozný mindráček.
Billy McClane
10.11.2017 22:04
#
Nie.
Ed_Hazard
10.11.2017 23:04
#
Ne
Gazdo
11.11.2017 11:56
#
Kupodivu si madridista ale teba mam rad relativne
Ed_Hazard
11.11.2017 14:09
#
misinho7
10.11.2017 23:16
#
jop
LAM
11.11.2017 09:34
#
Otázka spíš zní-kde by na to vzali.PSG muselo za ten jeho přestup zaplatit skoro 300mega a určitě ho nenechá odejít za moc menší peníze.
Visca el barca
11.11.2017 10:28
#
600 a víc se vším všudy. Je to vcelku nereálný ho odtamtud dostat.
technecium
11.11.2017 10:21
#
Tak chtít ho můžete, ale je to asi stejně pravděpodobný, jako že za nás bude nastupovat záloha De Bruyne - Busquets - Pogba
Raul=Real
11.11.2017 11:16
#
Nie
valloire
11.11.2017 11:39
#
Chceme. Novýho Figa si nesmíme nechat ujít.
Visca el barca
11.11.2017 11:48
#
a kde na něj vezmete?
valloire
11.11.2017 12:34
#
Jsme Real.
Visca el barca
11.11.2017 12:38
#
To nemění nic na tom, že to je deal za 400 a víc
JM
11.11.2017 12:39
#
Franco zařídí
valloire
11.11.2017 13:01
#
Máme našetřeno. Rozbijeme prasátko. Navíc Neymar bude trucovat a ty ropný šašci budou rádi, když dostanou zpátky těch 200.
Visca el barca
11.11.2017 13:13
#
Ono to tak jednoduchý nebude.
valloire
11.11.2017 14:01
#
Možná, ale věřím Florentinovi. On to dokáže.
Visca el barca
11.11.2017 14:06
#
Já si myslím, že ne.
Visca el barca
11.11.2017 14:10
#
A ještě jedna věc léta stále za Messim a spol...
Kily
11.11.2017 13:17
#
jen otázka času, než ho koupíte
>vyřazen z kádru<
12.11.2017 00:14
#
jako nosice vody Vinciusovi
misinho7
10.11.2017 23:16
#
no toto uz nie je mozne ..ak ho bude Perez znova v lete branit a drzat ho v kadri tak mu nacisto uz pare
janinho
11.11.2017 07:52
#
v lete uz bol údajne real dohodnuty a manu ale prestup zrušil samotný bale...
teraz už ho od mas kupi asi len blázon.
misinho7
11.11.2017 12:53
#
Murko ho straasne chcel skoda ze Bale sa tak rozhodol..a teraz ho uz vazne nekupi nikto a ked aj hej tak to bude mala ciastka
Ed_Hazard
11.11.2017 14:08
#
Má silné meno, po futbalovej aj marketingovej stránke. Ak prestúpi na ostrovy tak neverím že to bude za menej ako 60-70M €.
remeslnik
11.11.2017 20:28
#
Jenom kvůli jménu by ho nekupovali, to jim nic nedá a tituly nevyhraje. Mám velkou obavu, že Bale je všeobecně odvařený, on už NIKDY nebude tolik fit, aby se na něj dalo vsadit (škoda, docela jsem mu fandil - pokud zrovna nehrál proti Barce). Jestli někdo těch 60-70 dá, bude to hodně odvážný krok, jedině snad někdo, komu je to jedno, jestli je dá a přijde o ně. I tací se najdou.
ke
11.11.2017 08:54
#
z5 do TOT
Robbie
11.11.2017 09:13
#
Tak prý mame na Mariana zpětný odkup, Perez je buh
remeslnik
11.11.2017 10:06
#
No jo, kdepak Peréz, to je fištrón !!
Kokesh
11.11.2017 11:21
#
Aulas to dementoval. Asi jsou jen procenta z budouciho prodeje...
misinho7
11.11.2017 10:43
#
skoda ze v u nas niekedy prevazuje protekcia u Zidana ci Pereza a ze aj na takejto vrcholovej urovni maju svoje kone ktore su horsie ako istatni ale oni zatvaraju oci....Bale mal byt uz davno prec a ostat mal James ktoreho sme poslali do rite ... to iste s Karimom ten mal davno sediet na lavke pripadne byt uz inde a Alvaro mal u nas striealt goly..som zvedavy na leto, hazard casto spomina zeby rad hral pod Zizum tak v lete by nebolo odveci ist po nom a Garetha poslat spat do anglicka
Kokesh
11.11.2017 11:20
#
MARCA: Bale has already suffered 24 injuries in Madrid & has missed 40 of Real Madrid's last 60 matches. After working so hard to be fit for the derby, he is devastated.

Co vic dodat...nejhorší ale je, ze uz se na nej neda jen nadavat, protoze se nam nedari i bez neho.
Robbie
11.11.2017 11:35
#
První na seznamu Reálu pro následující přestupové období musí být Dybala,Martial,Belotti jeden z nich, ne-li dva, protože Belotti je cílovéj utocnik
Shot2
11.11.2017 15:41
#
To spíš ten Martial, ale toho chce i Barca. Dybala? Mají Isca tihle dva by se na hřišti pletli jeden druhému pod nohy. Dybala je zvyklí hrát na podobné pozici jako třeba Messi a tam se většinou v Realu pohybuje Isco.
>vyřazen z kádru<
12.11.2017 00:16
#
Klidne by Real moh nazpet koupit Mesuta. Hra a system Realu se moc nezmenil, jen by po sezone zmizela ta egoisticka svine Ronaldo a bylo by...
navrat.krale
11.11.2017 11:55
#
Garethe, vrať se domů... do Tottenhamu.

Taky mě to už sere, doplácí na to mé dva oblíbené kluby a hráč. Začarovaný trojúhelník Real<<-Bale->>Tottenham.
misinho7
11.11.2017 12:54
#
Jak to s nim bolo u Spurs? tiez bol tak casto zraneny ci to az teraz zacalo?
>vyřazen z kádru<
12.11.2017 00:21
#
byl, teda nejak extremne moc, ale sklenenej je
Visca el barca
11.11.2017 13:53
#
Jinak co ten Couts? Zas toho jsou plný noviny
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.